Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Velkým prínosem pro tuto hru by bylo vytvoreni dalsiho serveru ci nejlepe mista v mape pro tymove boje, kazdy at si individualne beha po mape a sbira vybaveni a v te fazi kdyz si mysli ze je dost vybaven by se mohl vydat do areny,voj prostoru z ktere by mohl dostat individualni predmety v podobe moznosti vytvoreni vlastniho potahu helmy,.... nikdo by zde neprisel o zivot ,ale dochazelo by k poskozeni veci a munici by si opet musel nasbirat.
  • bohužel postava vas vůbec neposloucha, mění nastavení během hry, tak, že šipkou jednou běžite dopředu a pak do leva. Neustale pada systém. S kamaradem se nesetkate, jelikož ani nevite kde jste. Absolutně nepovedene i přes to, že to finalni verze. Určitě do konce roku nevyjde plna verze to mi věřte. Věci nemůžete sbírat protože to nejde. Zombici Vas vidi s kilometru a bezi za vámi dokud vas nezabiji. pokud mate zbytečných eu tak je investujte jinak. Nezalezi jak mate nadupanye pc hra ma prodlevy. nekupovat, ani bych se nedivil, kdyby vyhlasili bankrot, neda se to stihnout. Hra bude hotova tak za dva roky ale bohužel na starem jadru.
  • DeDy
    jedno video pro neznalé: http://www.youtube.com/user/JKaspi82
  • Bezva video, i když to první se nějak po 10 minátách seklo a nešlo spustit dál. Co mě zařáží je znovupřihlašovací čas na server. Nějaký 2 minuty? Fakt závidím...
  • Kein
    Velice povedený článek. Nešlo to bez těch pohádek co tomu předcházely? Jinak ten konec hru vystihuje dokonale, čím lepší vybavení máte, tím méně to chcete hrát. Já pro změnu lítám už druhý den absolutně bez zbraně, jelikož nemůžu nic najít....asi proto mě to zatím baví :D
  • Ale kazda hra omrzi DayZ neni vyjimkou. Neumim si predstavit koncept kery by ji udrzel pri zivote hodne dlouho. Ten stereotyp se proste dostavi marna slava. Mozna by jeste zafungoval singleplayer s moznosti kooperace kde by slo o vycisteni mapy od zombiku kery by se prestali respawnovat a loot by byl rovnez natvrdo. Priblizeni realite kde jde o ocistu celeho uzemi s vyuzitim omezenych zasob. Okorenit to jeste par prezivsimi s imunitou kery by hraci dejmetomu pomohli najit dalsi jinak skryte zasoby. Aby hrac nestrilel automaticky vsechno co se hybe. Cernarus je relativne velka a koncept Army umoznuje postupovat pokazdy jinak. Vytratilo by se z toho sice kouzlo boje proti zivemu protivnikovi ale zaroven i frustrace. To by mohlo oslovit hrace kerym bandite berou motivaci.
    • Dodatek:
      Ja bych klidne bral singleplayer kde by pri kazdem novem zacatku byl loot vygenerovan nahodne a byl bych vysazen padakem abych si zvolil kam dopadnu. Na mape by krome zombiku mohli fungovat i male skupinky nahodne vygenerovanych AI banditu a mirumilovnych prezivsich u kterych bych nalezl azyl. Bandite by treba ovladali sklady se zasobami a ti hodni by menili neco za neco. Vytezil bych prednost Army ze nestoji na predskriptovanych udalostech. A pokud by v standalone verzi zahodili ten priserny animacni system a implementovali alespon ten z Army3 s ragdollem docela bych si tu hru uzival jako odreagovacku. Nedokazu ale posoudit jestli by tento system s moznosti kooperace oslovil vice hracu.
  • celoush
    Dokonale vystihuje mé dojmy a obavy. Super článek.
  • DeDy
    Tak jsem po 2týdení pauze zase zahrál, no zahrál. Narodím se západně u černa a bum, jsem dead. Narodím se u černa z druhé strany, plazím se do stodoly, potkám v ní borca se sekerou a žiji, to se mi ještě nestalo. Aby si to nerozmyslel tak beru zaječí do blízkého lesa a tam se nejednou zvedne křoví se sekerou (nic u sebe nemám) a mrdne mě do palice.

    Jsem dead a DayZ alfa je u mě dead. The END.
    • Tak to radši takovej dark souls ani nezkoušej
      • Darksouls je na PC bez gamepadu nehratelné :(
        • dohrane bez gamepadu. ma to muchy, ale da sa na to zvyknut.
        • Ja to jinak nez bez gamepadu nehraju a uz jsem rekl bych v docela pokrocile casti hry. Je ale pravdou ze nepouzivam zamykani cilu.
    • Mně hlavně přijde, že lidi minuli celou pointu hry. Kluci z klanu to hráli i tak v 8 lidech a spolupracovali. Ono k dobrý zážitku stačí i 2-3. Ale neni to singl. V jednom se to prostě hrát nedá. A co potom takovej Project reality pro BF2, kde pak kooperativně hrajou skutečně družstva o šesti lidech. Všichni komunikujou a kdo soluje - kick ze serveru.

      A to je další důležitá věc. Pokud se vytvoří nějaká pravidla, měl by být přítomný admin a hledět na jejich dodržování. DayZ možná nějaké SAFE zony pro rozehrání chybí.
    • Neni to hra pro kazdeho, takze je v poradku,ze te to nebavi.
      Taky jsem si prozil frustraci, kdyz me usekal hrac, kteremu jsem daval transfuzi.
      Nebo kdyz me strelil do hlavy typek, ktereho jsem obvazoval.

      Dokazal jsem se ale oklepat a hraje se dal :-). Nelpim na svych predmetech, behem chvilky si najdu vetsi batoh (at uz CZ nebo Alice) k tomu neco ze zakladnich zbrani tzn nejaky ten enfield,winchester nebo AK/AKM a jede se dal.
      Potkal jsem uz i nekolik pohodovych lidi, par jsem si jich pridal i na steamu do friends (lidi z cele evropy) a hra me porad bavi.
      Samozrejme doufam,ze Rocket to vyladi a prida kupu dalsich veci,kterymi se hraci muzou zabavit, nez jen strilenim ostatnich.

      Pockej na recenze DayZ standalonu, snazi se to vydat do konce roku a uvidis.
      • DeDy
        To Hombre: Hrál jsem to asi měsíc s kámošem a hru jsem si báječně užil. Ta atmosféra je pro toho kdo nezahraje nepochopitelná. Ten koncept je úžasný a velice zábavný, buhužel nemá cíl. Jsem rád, že jsem si mohl DayZ alfa vychutnat ve fázi, kdy se sice hráči zabíjeli, ale ne tak moc. Ono stačí když se člověk podívá na web dayzmod.com a zjistí, že hru za posledních 24 hod. hrálo 113.000 hráčů. Což je tak o 50.000 méně než před měsícem. Nerecenze plně vystihuje mé názory. Dobrá práce Smejky.
        • Ronox
          Ono za ten pokles může taky vysoký vzrůst hackerů. Já to kvůli nim taky nechci spouštět. Chtěl jsem udělat s kámošem policejní razii na černo nebo elektro, ale nenechám si kvůli hackerovi vzít výbavu, kterou jsem si našel.
      • Upřímně, co si myslet o hráči, kterému ty pomůžeš a on tě pak zabije? *7*
        • Nic dobreho samozrejme, ale od hry me to neodradi :).
          Porad me to dost bavi i kdyz je to jen Alfa osekana na kost...
  • prosimvas redakce, spravte si ty videa, v cca 14 min. se to kousne jak se pise a pak uz bezi jen zvuk, ale porad ne minutu
    • zdeeneek
      Mne se prvni video sekne v 9:59 a nejde uz pak ani zvuk ani obraz ...
    • Corvus
      Mám naprosto stejný problém...
  • presne tak..taky sem zpocatku myslel ze nebudu bandita a pak sem zazil dve takoveto zkusenosti a ted uz strilim na potkani
    • Ale já bandita nejsem. *1* Humanitu mám asi kolem 20 k .Nemám problém někomu pomoci,ale prostě to skoro nejde.Navíc co sráží tuto hru hodně dolů,jsou cheateři.To je opravdu běs a kdo nezažil,neuvěří.Bejt 5x za hodinu zabit hromadným killem,je prostě běs.Další facka pro hru,je klonování věcí.To je už skoro na úronvni cheaterů.Každej běhá v hejkalovi,v ruce tichou M4 a batohu AS50 TWS. Prostě průšvih. Bohužel,protože tato hra má jinak náboj a jinou s takovou atmosférou a nábojem neznám
      • Vrook
        Jojo. Cheateři, hackeři a buggeři jsou humus. Nejhorší je, že to ničí celou strukturu tý hry. Já si například řekl, že si nikdy nic naklonovanýho nevezmu, jenže i přesto, že si sám nic nenaklonuju, tak spousta věcí, který lootnu v nalezenejch stanech, nebo v mrtvolách, jsou stejně naklonovaný. Takže máš větší šanci najít rare věci jako jsou nvg nebo výnušniny i když ty sám hraješ čestně. Já mám téměř všechen loot, hejkala, nvg, několik náloží, l85 a podobný věci a přestože jsem je všechny našel, tak bych si netroufnul tvrdit, že se všechny na server dostaly poctivym spawnutím.
        • Nezbyva nez se modlit,aby to v standalone DayZu vychytal, jinak to pujde ke dnu.
          A byla by to obrovska skoda, protoze ta atmosfera a potencial, to hned tak nejaka jina hra nema.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit