Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • KREI
    Výborná hra... a na to že je to alpha je to oproti jinejm hrám které se něco podobného snaží vydávat za plnou 1.0 je to v celku už i hratelné.

    Nicméně furt sem se divil proč při nákupu i při spuštění hry na mě vyskočí cedule jak krá... skot! Že je to alpha verze...
    Když čtu tohle forum tak už naprosto přesně vím proč a pro koho to tam je :)

    Ale lidem se člověk nezavděčí... nadávají když hra vyjde bez otevřené bety a je pak díky tomu zabugovaná... ale když jim člověk naservíruje dokonce i alphu aby mohli sledovat vývoj a bejt součástí testování tak nadávaj taky...
    • celoush
      co sledovat? Podílet se? Ale některým expertům už ani tohle nestačí a ti by nejraději, kdyby jim BI tu hru dala zadara a ještě jim platila, protože se přece na vývoji podílí *5*
      • Focus test a beta test je v herni branzi normalni. Obycejne jej obstaravaji firmy, ktere hru vyviji, nebo publisher. Pokud je beta pristupna lidem, vetsinou byva zdarma a neuplna. Zkus si prosim zopakovat nektere pojmy, nez zase zacnes ublizene branit Bohemku... *3* To, ze si nekdo koupi neuplny produkt, je sice jeho chyba, ale za plnou cenu by mel dostat plnou hru.
        • Tvojí logiku z větší části fakt nechápu, pokud je u produktu napsaný že se jedná o alphu a ty si jí koupít tak jak můžeš čekat nebo žádat plnou hru? A cena? Tu si určí vývojáři samy, na steamu máš hned několik her c ov alphě/betě stojí dokonce víc než Dayz, například Planetary Anhilation, 7 days to die, the dead linger ( ten stojí o 4-5 Eur míň). Na další si teď nevzpomenu, ale ta cena je prostě cena tý alphy, je to proště alpha, nic víc nic mín.
        • KREI
          Aaargh to vystihl víc než dokonale...

          Navíc ani ta cast "Pokud je beta pristupna lidem, vetsinou byva zdarma a neuplna." taky neni pravda, u AAA her to většinou bejvá tak že si předobjednáš hru a dostaneš třeba jen 14 dní na betě, viz BF a jiní, to že DayZ nabízí hru nepřetržitě už od Alphy je jen jejich dobrá vůle kterou třeba já dokážu ocenit.

          Ale prostě... hra tě na to 1000x upozorní takže pokud si to člověk koupí a čeká že obrovskej rudej nápis ALPHA je tam pro srandu... Tak je to jen jeho blbost.
        • http://blogs.usyd.edu.au/sydneylife/um.gif

          Ale abych tvůj myšlenkovej fail nějak vysvětlil: když někdo prodává Alfu za X peněz a ty si jí koupíš, kupuješ si Alfu. Pokud nejsi tydýt z Blbákova, dojde ti, že si kupuješ Alfu. Takže za svý peníze dostaneš... (modří už vědí?) Alfu. A ta Alfa stojí těch X peněz. Nikdo ti netvrdí, že je to plná hra, naopak ti vcelku jasně a opakovaně výrobce říká, že je to Alfa. Tudíž sis právě za svejch X peněz koupil Alfu.
          Tvoje odvážný tvrzení, že by člověk při koupi Alfy měl dostat plnou hru, je poměrně... originální.
          Nicméně můžeme jít ještě dál a odhalit ti naprosto šokující skutečnost: Nejenže za svoje prachy dostaneš tu zpropadenou Alfu, ale navíc si pak nemusíš kupovat hotovou hru - ta je totiž v ceně! Vlastně je to tak, že si předobjednáš hotovou hru a zatimco čekáš, až jí dodělaj, můžeš sledovat, jak se to vyvíjí a třeba i pomoct nebo navrhnout nějaký věci, který bys tam chtěl mít.
          Chápu, pořád je to málo. Borec jako ty určitě ještě očekává tričko, klíčenku, knihu artworků, chlupy z hrudi Deana Halla a polonahou thajku, která ti to všechno doveze až domů v obrandovaným hummeru, kterej si pak taky necháš. To už se ovšem do tý nekřesťanský ceny nějak nevlezlo.
  • Mě zaráží rychlost vývoje a kvalita hry.
    Dnes alfa za rok beta a hotová hra asi za 5 let :-)
    Na hře dělá pár lidí vše trvá věčnost. Ve hře jsou stále stejné chyby jako v modu.
    Prodáno 850 000 kopií to je hrubý zisk 571 000 000Kč. ( - provize, atd.)
    Za takové peníze by hra měla být o hodně lepší a vývoj by měl být vidět!!!!
    Škoda že peníze za prodej nejdou zpět do hry, ale někam jinam :-(
    • Trošku nechápu tvojí logiku, jestli jsi na hrách tka závyslí že ani né 4 týdny po vydání ranné alphě si stěžuješ na to že tam není to co v betě/plné hře. Nepřipadá ti to divný? Ty pracyh do hry jdou z5, ale všechno nemůže být hned, pokud nejsi trpělivý tak hraj jen plný hry a hry s early acces nehraj.
      • Já přece vůbec nic nemám proti tomu jak hra vypadá teď.
        Jde o to že to má být hra a ne mod.
        Teď je to tak že jen mod je přejmenovanej a opakujou se stále stejný věci.

        Jen to bohemka poslední dobou hezky se...!
        Když může vydat Armu bez kampaně za plnou cenu a lidi to koupí :-) No jo no.
        Dayz mám koupenej a i všechny díly army.
        Jen v tom prostě už nevidím to nadšení jako tomu bylo u dvojky army kde byl posun a snaha vidět.
        • Veskoslav
          Četl jsi vůbec proč se Arma vydala bez kampaně? *7*
          • Ano čtu vše. Proto jsem taky tady :-)
            Jen prostě vydat "hru" kde není vlastně co hrát je opravdu napováženou.
            Řekněme u Battlefieldu by to třeba šlo ten si většina lidí kupuje pro hru více hráčů, ale Armu ne.
            A čekat měsíc dva něž budu moct postoupit v kampani (než vyjde další díl) je hrozné.
            • Jack1947
              Spis bych se zamyslel proc to ma furt ty stejne bugy, (propadavani, skoky tanku) dil co dil. Pak bych az resil ze z toho udelali bugarnu na dily.
            • Veskoslav
              Když může vyjít bugfest Bf4, tam problém absence u Army III je to poslední, co by mě nějak trápilo. Obzvlášť když jsem za ni dal polovinu současné ceny.
    • Ty znáš předchozí náklady na vývoj že už si vypočítal zisk?
      • Píšu hrubý zisk.
        I kdyby zbyla jen půlka tak za 250 000 000Kč by měl vývoj i hra vypadat sakra jinak!!
        • Veskoslav
          Chlape, ty jsi buď naivní, děcko nebo blbý. Vyber si.
          • lepsi, nez bejt veskoslav
    • Zisk máš špatně. Steam si bere 30% z prodeje....
  • walltar
    Musím říct, že mě často udivuje kolik lidí je ochotno dát peníze do alpha verzí hry. *4*

    Se Steam stává celkem dost zajímavou platformou pro akovýhle typ projektů. DayZ sice nemám, nikdy mě nijak nechytnul, ale sem rád, že se jim daří.

    BTW ... jak vlastně funguje Bohemka? Peníze na jejich projekty mají od venkovních investorů, nebo za nima stojí nějaký větší vydavatel?
    • Udivuje mě že to zrovna Tebe udivuje :D Já to těm klukům přeju, konečně by mohli mít dost prostředků na to se do toho opřít trochu víc. Navíc si myslim že to je pro ně i psychologická úleva, když vědí že maj na pár měsíců finančně vystaráno a nemusej řešit prostředky.. Vzhledem k frekvenci updatů to je rozjetý velmi slušně, uvidíme jak to bude vypadat za měsíc/dva/deset :)
      • walltar
        Tak skoro milion prodaných kusů bych čekal u hotové hry jako DayZ ... takže takový počet prodaných alpha kopií mě překvapil. Sem hlavně netušil, že si ta hra najde tak široké publikum ... Hodně hardcore hra, která nikomu nic neodpustí. Já osobně jsem jenom rád, že se takovým hrám daří.
        • Já si ted třeba sypu popel na hlavu, že jsem nekoupil Armu III jako alfu :-(
          • Shaker
            Zrovna Arma 3 az takova uzasnost neni... Je tam oproti arme 2 nejaky to vylepseni, ale porad zustavaji stary blbosti, ktery se vyresili uz i v DayZ modu pro Armu 2. Napriklad to, ze si prehazis naboje v zasobnicich tak, aby si mel misto 10i poloprazdnych zase 5 plnych. Nebo nemoznost jakyhokoliv tichyho zlikvidovani jinyho hrace nebo npc nablizko treba nozem. Otevirani dveri budov je vetsinou OK, ale otevirani vratek a bran je porad bolest v zadku. A z nejakyho nepochopitelnyho duvodu odebrali moznost Eject z vrtulniku, co stoji na zemi, takze uz nemas moznost z nej vystoupit a nechat ho nastartovanej a tim v pohotovosti. Model poskozeni vozidel vseho druhu je porad stejnej jako u Flashpointu, casti obrnencu ti proste cernaji, kdyz dostanou zasah a vrtulnik rovnou bouchne, zadny nouzovy pristani treba jen se zranenou posadkou se nekona, to me mrzi hodne...

            Celkove nemuzu rict, ze by Arma 3 byla spatna hra, ale Bohemka zase az moc spoleha na modery a zakladni hra je podobne ne uplne dodelana stejne jako predchudci. V podstate oproti Arma 2 tam je jen potapeni, vic pozic postavy mezi vzprimenym stanim a lezenim a to, ze si konecne muzes oblikat panaka a davat jiny prislusenstvi na zbrane, coz je parada, ale mohlo by tam toho byt klidne vic, staci se podivat, co delali a delaji se hrou moderi a jak se to lidem libi.
    • sugyn
      Doplnim druhy odstavec. Taky je mozne diky Steamu vyrobit i tohle... http://www.youtube.com/watch?v=RtKAm3nzg6I
      • Ta hra vůbec není špatná když si chceš zastřílet na pvp mezi zombíkama..
    • celoush
      Mě udivuje, že to někoho dnes udivuje. Není to snad to, po čem herní komunita dlouho volala?
    • Ronox
      Bohemka si jsou sami vydavatelem i vývojářem. Dřív je živilo VBS pro armády, ale jak to je teď to nevím.
    • XorxoxTalarius
      Tak co vim, tak si vyvoj her financovali sami z vyvoje vojenskeho simulatoru, ktery prodavali vsude po svete.
  • U modu jsem se prez vsechny bugy kralovsky bavil, u Standalone to mam stejne.
    Sice je na jednu stranu k na$rani, ze je hra tak neoptimalizovana, ale i tak nabizi herni zazitek jako zadna jina.

    Cili radeji skvelou hru s bugy, nez vyladenou koridorovou $racku (muj nazor).
  • xorxox: zalozit si vlastni server a tam se to naucit - tim si pripravis o 90% zazitku... ver mi, ze tu hru tou hrou dela to, ze nevis co mas delat, nevis kam mas jit a nevis co ocekavat... prave jsi zdrhnul skupince zombie? super, ale pred tebou akorat stoji jiny hrac a miri na tebe puskou... interakce s ostatnimi hraci je to co dela hru nejzajimavejsi... takze jestli si chces uzit adrenalin a strach, bez do toho naplno, jinak to nema cenu
    • XorxoxTalarius
      Dobre, a s tou postavou je to jak? To proste mam jednu postavu a nekam mne to soupne? Nebo mne to priradi na jeden server a v ten moment jsem odsouzen hrat s tou postavou tam?
      • Postavu si založíš v menu a můžeš si jí pak přesouvat v pohodě mezi servery ( jednoduše se na jednom serveru odlogneš a na jiném zase přilogneš na stejným místě kde si skončil na minulém). Jinak zatim to vypadá že postava je vázána na nick na steamu.
  • Tahle hra je extremne zajimava. Ale stejne se divim, kolik lidi hraju uz alfu. Ja to ale hrat nebudu, v online hrach sem hrozne hodnej a kooperativni, takze bych byl porad dead *15*
    • Veskoslav
      Ani ne. Mě vícekrát zabila zombii či moje blbost než jiný hráč.
      • Shaker
        50/50 pravda je, ze z lidi se postupem casu stavaji samice od prasete (z nejakyho duvodu je svi*e zakazany slovo) a nechteji riskovat, takze ostatni radsi rychle zabijou, i kdyz to neni nutny, ale vyjimky se obcas stavaji. Napriklad kdyz te hned po spawnu potka nekdo, kdo ma vybaveni a zbran, ty pro nej nejsi hrozba, hraje solo a rad si pokeca :)
        • Veskoslav
          Když nemá zbraň, nezabíjím. Jakmile vidím, že vytahuje zbraň, zastřelím bez milosti.
          • Shaker
            Jasne, tenhle postup mam taky, ja jen ze dost lidi strili uz kdyz te vidi a ty o nich nemas ani paru... ja treba chodim normalne s prazdnyma rukama s M4 a sekyrou na zadech a doufam, ze lidi napadne, ze nejsem jeden z tech, co strili na potkani a budou se ke me chovat stejne. Zatim ziju :)
  • tonnymontana
    je to uzasny ze na steamu se proda i hra v takto ranem stadiu. az skoro neuveritelne:) jen se bojim ze DayZ ujede vlak preci jem uz se o ni strasne dlouho mluvi, fanousci prekusuji bugy a nedodelanost kvuli atmosfere a ted se doctu ze beta bude za 12mesicu? mno nevim nevim ale podle me je ted pro studio lepsi drzet ji ve stavu v kterem je popripade trosku updejtovat. preci jen vic penez z toho pri plne verzi asi jen tezko vyrazi. Je s podivem ze nikdo nedela nic podobneho pres kopirak s prachy za zady kdyz je o to takovej zajem. Vetsinou jsem jen narazil na hodne spatne "kopie" coz je take paradoxni ze nejaka rana alfa porazi i hotove tituly. Uvidime ja drzim projektu urcite palce i kdyz se bojim ze mu to vyfoukne nekdo rychlejsi
    • tak otázka jestli by třeba za 2 roky, kdy by vydali hotovou hru jestli by si pamatovaly nějakej mod DayZ, když ted je to žhavý a otázka jestli by vlastně ještě byly Zombie v oblibě
      • Vrook
        Vono dayZ je ale samo vo sobě mnohem míň vo zombících, než většina ostatních zombie her. A to nemyslim jen kvůli tomu, že v současný verzi standalonu je jich na mapě spawnuto šíleně málo.
        • JezboX
          S tím, že zombíci člověka vidí na ma kilometry daleko a proběhnou si zdí i plotem, tak jich je akorát *1* Tady je možnost je leda sejmout nebo obejít hodně ze široka. Nemluvě o tom, že plížení je úplně k ničemu. Vidí vás i když člověk je vidí jen jako tečku v dálce. A hráči to samé když v dálce mizí tráva. A pochybuju že s tím něco udělají protože to je vlastnost toho enginu. Ale co i tak se u toho královsky bavím *3*
          • Vrook
            Jo, tak my hrajem ve skupince a většinou je jeden člověk, kterej prostě veme sekeru do ruky a o připadný zombíky se postará, zatimco vostatní maj v rukou kvéry. Ale pamatuju se, že v modu jsme se plazili aby se žádnej nenaagroval, páč na zabíjení jich bylo moc a hráče, který naběhli do města a všechno za sebou natáhli, bylo vidět prostě na sto honů.
            Jinak ten agrovací radius těch zombíků - všimni si, že když si za nim tak se nenatáhne ani z metru - ten nějak spravit půjde. Vim, že v modu se to měnilo furt a furt si s tim hráli.
            Jen je toho třeba spravit mnohem víc. Teď se zaměřujou na problémy se serverhopingem kvůli gear farm a combat logováním, za což jsem rád a potom doufám nějak opravěj zvuky, páč třeba střelba se ozývá tak, že nelze absolutně určit směr, což je u hry tohodle ražení docela na prd..
            • Vrook
              Jojo a o lidi, co by tu práci rádi dělali a dělali by ji dobře by nouze nebyla. Jestli si pamatuješ, tak původní dayZ mod měl strašně moc odnoží vytvořenejch menšíma moderama a moderskejma skupinkama, který dělali různý nový mapy, nový funkce, modely atp..
              Dokonce si pamatuju, že tyhle lidi psali Rocketovi, že kdyby chtěl nějakou pomoc se standalonem, tak to budou dělat klidně zadarmo. Teď má bohemka prachy na to, aby je zaplatila, tak snad se to někam hne. *3*
            • JezboX
              Mod už jsem dlouho nehrál, ale nebylo to tam tak že se dalo proplížit celkem solidně? Tady se plazím v trávě a spozorují mě na velkou vzdálenost. Práce mají jak na kostele... Snad by mohli pár lidí přidat, když prodali tolik kopií. Přeci jen těch nahlášených bugu jsou ticíse (i když je tam spousta redundantních).
          • Jack1947
            že zombíci člověka vidí na ma kilometry daleko... Kde jsem to jen videl... *7* Joo, v Arme. *15* Eh, tamto byli vojaci ale zda se ze to je to same defakto.
  • @Paladin55:
    Ty ses fakt pako. *1*
    Za penize si vsechno nekoupis. Pro zrychleni a zkvalitneni vyvoje potrebujes vic a hlavne kvalitnich lidi. A kde je asi tak vemes? Jo takovejch kecalistu co u pullitru umi uplne vsechno najdes plnou hospodu. *1*
    DayZ team je malej. Pokud se zvetsi nebude to hned. Diky uspechu se mozna bude hlasit hodne ambicioznich volu, ale nez vola poznas a vyrazis, chvili to trva. Pokud se jim za rok podari team rozsirit alespon o par schopnych lidi, bude to uspech.
  • DeDy
    Při slevách na Steamu jsme s kamošem narazili na hru Contagion. Je taky dostupná jako Early Access. Její herní možnosti jsou podstatně menší oproti DayZ, ale ta atmosféra je naprosto úžasná. Můžu vřele doporučit také pro to, že jsem nezaznamenal žádné chyby z nedodělané hry.
    • Kozy
      Jak moc se to liší od No More Room In Hell? Podle videí mi to přišlo dost podobný.
      • To by mě taky zajímalo. Ale co vim tak na NMRIH musíš mít otevřenej port jako třeba u terrarie, což spoustu lidí neví jak nastavit.
    • No jako na chvíli to zabaví, ale že bych chtěl procházet tu věznici pořád dokola..
    • Pete.palis
      jj, sice jsou tam jen 3 mapy, ale královsky se bavim...prozvánění protihráčů mobilem a nasledný vibrace v patře nad tebou = adrenalin, zvuk zbraní, celková destrukce zombie... *1*
      já bych řekl mix Left 4 dead (ne tak zběsilí a akční) a DayZ (co se týče šmejdění)
      • Veskoslav
        Tak to jsi ty! Jsem včera strachy prostřílel celé patro *10*
    • Taky jsem koupil a můžu jen doporučit, ale než k Dayz bych to přirovnal spíše k L4D ( až na to že tam zombie moc neběhají a nejsou tam speciální zombie jako je například Tank v L4D)
  • to rovnou můžou začít dělat do ARMA 3 enginu, když to vyjde až někdy za 2 roky

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit