Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Hanzales
    Jen mi prozraďte, jak to ti lidi dělají? *1* Rozumím, jsou to mozkové kapacity, mající povědomí o každém šroubečku onoho stroje, ale co už si nedokážu ani představit, je to vše "namačkat do kódu", aby to fungovalo :D To nemluvím o tom, že jen napsat ten manuál by trvalo 5 lidem, netroufám si odhadnout, jak dlouho. Jako před celou touhle prací hluboký respekt, až pomalu údiv a obdiv dohromady. A ta cena je naopak směšná v poměru k prodaným kusům a odvedené práci. Takové COD proti tomu spíchnout a naskriptovat musí být brnkačka a chctít za to stejné peníze je šílenost. *4*
    • myslim ze to "namackani do kodu" je minimum, ktere zvladne kazdy schopny programator .. treba ono hloupe skriptovani muze byt leckdy zradnejsi ... ale porad je to jen na urovni softwaru .. ale udelat to aby to fachalo v realu a byl to schopen ovladat jeden clovek v takovych rychlostech ... to je makacka ... :)
      • Hanzales
        Tak to nepopírám, že hlavní credit jde těm inženýrům, co stroj navrhli a konstruktérům, kteří ho sestrojili ;o) Nedávno jsem i koukal na nějaký černobílý materiál výroby prvních tanků a bitevních lodí. Někdy člověku zůstává rozum stát nad tím, jak člověk dokáže být koumavý :)
        Já měl konkrétně na mysli právě celé to konstruktérské inženýrské monstrum převést do SW a to v takovéto "komerční" podobě, takže to nejen funguje, ale i hezky vypadá. A nabichlovat a zpracovat veškerá vzájemně propojená data o letadle, fyzice, avionice, AI, je určitě těžší, než tvorba akční střílečky (včetně AI). Neříkám, že za výrobou takové hry není také hromada práce hromady lidí, ale u tahovýchto projektů, jako DCS už mi jednoduše zůstává rozum stát, no. To ještě simulaci auta pobírám, i když s modelem pneumatik si lámou hlavu podobné mozky do teď, ale bojový letoun je přeci jen něco trošku jiného.
    • o čem mluvíš? je to jen program, když tak kapacity jsou inzeniri co to letadlo postavili
      • smejki
        jasně a počítačový model reálné soustavy čtvrtého (možná pátého) řádu + optimalizace algoritmu pro chod v reálném čase je brnkačka *7*
  • TJ - co takhle "Téma: DCS" nebo "Téma: Letecké simulace" na stránky Tiscali Games, kde je na to prostor, nebo dokonce do Score? Svého času tam byl článek o Vašich oblíbených hardcore strategiích, takže určitě nic není nemožné, že *3* Skomírající odvětví leteckých simulátorů by potřebovalo novou mladou krev... *9* Rádi zodpovíme veškeré dotazy týkající se DCS i ostatních simů na odkaze níže u AJaromíra
    • Jen vydělám nějaké money, což u mně jako u studenta může chvíli trvat, ale pak jsem tam jak na koni, létal jsem od mala simulátory včetně falcona 4 :)
      • To rád slyšim, budeš vítán. Já se simulátorům a letectví všeobecně už taky věnuju od mala, jenže jsem začínal ut trošku dřív... ACE na C64 youtube.com/watch?v=oCti1GkgYVI Je zajímavý srovnat pokrok za posledních 25 let *1*
  • kotty
    Dekuji za recenzi. Je sice strucna, ale vystihuje vsechny dulezite prednosti i nedostatky. Na chybu v misich jsem jeste nenarazil (hraji od beta 4), dlouhy loading se da prezit (casem na uvareni kafe :) ), ale absolutni nemoznost zmeny nastaveni behem hry me stvala a stve doted. Kazdopadne to pro me celkove hodnoceni hry prilis neshazuje, ze me bych se nebal dat 9/10.
    • Souhlas, je to spis takovej strucnej popis nez recenze. Zadne hodnoceni letoveho modelu, to ze hra je vyjimecna napr. v tom jake nabizi moznosti komunikace s pozemnimi jednotkami atd...
      Jinak osobne zadny problemy s padanim hry ani chybi v misich nemam.

      9/10
      • Diky za pripominky. Jen se s dovolenim ohradim, ze popis to podle me rozhodne neni. DCS: A-10C Warthog je velmi unikatni a komplexni simulator a snazil jsem se poukazat predevsim na veci, ktere ctenari usnadni rozhodnuti, zda si DCS: A-10C Warthog koupit a zda ho bude vubec bavit. A na to rozhodne v recenzi odpoved najde. Podrobny rozbor vsech aspektu hry by zabral nekolik desitek tisic znaku, teprve potom by se z toho asi stal spise popis nez recenze a docetlo by ho jen par leteckych nadsencu. Pro vsechny, kdo se chteji dozvedet ty nejmensi podrobnosti, stahnete si manual na http://www.digitalcombatsimulator.com/en/downloads/documentation/dcs_a-10c_flight_manual_en/
        Padani hry bylo neprijemne, zejmena ve spojeni s dlouhym nacitanim mise.
    • souhlas, u me je to taky jasna 9/10.
  • Sice asi nikdy nebudu mít dost casu, abych to nekdy hral, ale betu jsem si koupil pred pul rokem uz jen z principu, aby nekdo tenhle druh her delal.

    Vekla skoda je, ze dnes nikdo nedela stredni tridu, bud je tu vylozene stupidni hawk, nebo silene komplexni DCS, strasne rad bych videl neco na zpusob navy figthers nebo ATF od Janes.
    • Střed jako takový je IL2-Sturmovik (novy dil je zatim pekelne nedoladeny) nebo treba Rise of Flight z prvni svetove valky, ktery povazuji za momentalne nejlepsi simulator na trhu a diky jednoduchosti rizeni starych letadel je plne pristupny komukoli. Ma spickove graficke zpracovani, let pobliz mraku ci nad mestem, kdy skrtate kridlem o katedralu je strhujici, ma to realisticky letovy model a hlavne dokonalou atmosferu. Letoun ridite nejen podle oci, ale i podle urovne svisteni vetru kolem hlavy, muzete se vyklanet do strana a pozorovat zákopy po vami...kolikrat si hru zapnu a jdu se jen tak proletet nebo si vyzkouset nove manevry...mimochodem v simulatorech mam naletano troufnu si rici nekolik stovek hodin :)
      • Nejde ani tak o letovy model, ten mám rád na vysoké úrovni,hlavně poskozeni letadla, v tomle byla nejlepsi A-10 Cuba. Jde spis o mise a jejich prubeh, uz jsem roky nevidel nic, co by se blizilo temhle starym peckam.
  • Pokud máte problémy se simulátorem DCS: A-10C Warthog, či s jeho starším bratrem DCS: Ka50 Black Shark, tak právě pro Vás je zde již druhým rokem československý informační portál jediný svého druhu v České republice a na Slovensku - UVP: Ústav Virtuálních Pilotů.

    Na webu naleznete veškeré důležité informace o tomto simulátoru od A do Z. Nepřeberné množství návodů a článků, nemluvě o desítkách přeložených manuálů jak k simulátoru DCS, tak Flaming Cliffs 2.0. Kromě toho můžete navštívit naše forum, které je doslova napěchováno dalšími informacemi. Mimoto pořádáme rovněž pravidelné multiplayerové polety a všichni nováčci jsou u nás vítáni. Každému jsme ochotni pomoci, od instalace až po jednotlivé systémy daného stroje a to přímo real-time buď na našem TSku, nebo UVP herním serveru přímo v kokpitu.

    Výjimkou nejsou ani přeložené tréninkové mise jak pro Ka50 Black Shark (které jsou dokonce s českým dabingem), tak pro A-10C Warthog. Každý víkend navíc pořádáme pravidlené polety. Stačí se jen zaregistrovat v našem ústavu a započít nikdy nekončící léčbu - fascinujícími zážitky z létání tohoto bezkonkurenčního simulátoru.

    DCS-UVP.cz
  • Pokud máte zájem, existuje česká herní komutita této simulátorové série. http://dcs-uvp.cz Najdete zde české návody, české videotutorialy a online podporu hráčů.
  • KA-50 uz umim rucne nastartovat, je cas na A-10. Tesim se jako malej kluk :)
  • A-10C je vylepšená verze slavné A-10A, která sloužila jako hlavní letoun pro blízkou vzdušnou podporu u USAF, ANG a rezervách po téměř 30 let.

    A-10C byla upgradována aby dosáhla standardy 21. tisíciletí, používá systémy jako například multifunkční barevné displeje (MFCD), GPS naváděné zbraně a podporu datalinku. Ponechávající si všechny vlastnosti starší A-10A se A-10C změnila na pravé letadlo pro přesné údery z většinou moderních navigačních systémů, zbraněmi na přesné útoky (Maverick, JDAM, WCMD a laserem naváděné bomby) a integrovaným obranným systémem....

    CELÝ ČLÁNEK NA TÉMA JAK REÁLNÉHO STROJE, TAK TOHO V DCS NALEZNETE KROMĚ SPOUSTY DALŠÍCH ČLÁNKŮ, NÁVODŮ A VIDEOTUTORIÁLŮ ZDE:

    http://dcs-uvp.cz/

    DCS není jen zábava - to je diagnóza...
  • k tomu Lock-On, Il 2 sturmovnik... prčo jen se nedělají i takovéhle tankové simulátory? Snad jediný pěkný o kterém jsem slyšel je steel fury a ten se sem ani nedostal.
    • Zkus se kouknout po steel beasts pro pe,
      akorat stoji 200$
  • "...Je-li vaším snem sednout si do moderní bojové stíhačky, zapnout v kokpitu vše, co je možné, naučit se ji ovládat i s ní bojovat, je DCS: A-10C Warthog právě pro vás..."

    Tak A-10C je "moderni bojova stihacka"? No to jsou teda veci...
    • Taky beru jako fanda letectví přesnou terminologii jako základ, ale ber to tak že nejsi na odborném serveru. Ty pochopíš, že A-10 není stíhačka a ostatním je to tady jedno. Hodinky, nebo holinky, obojí se natahuje.... *4*
      • Nerekl bych to lepe
    • Kdyz uz pitvas vety tak zrovna z tehle moc nevypliva, ze A-10 je moderni bojova stihacka, pouze rika, ze pokud se ti libi moderni bojove stihacky bude se ti asi libit A-10. At zije souboj slovicek! :)
      • A proc by se mi mel libit A-10C, kdyz se mi libi stihacky? To je stejna pitomost jako rikat, ze kdyz mas rad pivo, tak ti jiste bude chutnat tenhle pomerancovej dzus...
        • Tohle prirovnani bych v souboji slovicek ohodnotil jako ztrata jednoho bodu pro Rhinoxa. Stihacky jsou plne pristroju, jejich ovladani je slozite, letaji velmi rychle, casto maji i podobnou vyzbroj jako A-10...to je zasadne více podobnosti nez pivo a džus :)
          Hej tohle me zacina bavit :). Co na to Petufo?
          • Naky body mam u prde|e, jenze faktem je, ze mezi bitevnikem a stihackou je opravdu obrovskej rozdil! To jsou svety velice vzdalene, a taky jejich piloti maji od sebe daleko...

            A pokud jde o tve tvrzeni: rozdil mezi pristroji je obrovskej. Treba A10 nema vubec radar, jehoz spravna obsluha v realu je prinejmensim polovina uspechu stihace (to co je namodelovano treba v LO:FC je spis na smich).

            K rychlosti letu: opet ses velice mimo. A10 ma letovou charakteristiku spis podobnou strojum z 2. svetove valky (mineno rychlost, dostup, obratnost, zatizeni kridel, pomer tah/hmotnost, atd). Stihaci letoun je opet nekde uplne jinde.

            Podobna vyzbroj? Jo, tak z 5%, nebo mozna 10%. Ovsem "weapon delivery" systemy maji uplne odlisne. Jisty stupen podobnosti s A10 vykazuje snad jenom F/A-18, coz ovsem take neni cistokrevnej stihac nybrz kombinovanej stroj (jak dokazuje i jeho nazev F:fighter, A:attack).

            Zaverem asi takhle, tvrzeni ktere sem uvedl v uvodu bych upravil do takoveto podoby:
            "...Je-li vaším snem sednout si do moderní bojové stíhačky, zapnout v kokpitu vše, co je možné, naučit se ji ovládat i s ní bojovat, pockejte si na dalsi modul serie DCS, kterej podle ED bude prave stihac zapadniho puvodu...". Protoze s DCS:A10-C se opravdu nenaucite bojovat se stihackou...
            • No vidis ze umis dobre argumentovat :) Dobre postrehy. Jak to chapu, tak tahle recenze je urcena spise pro ty, kteri nemaji sajn, co letani v simulatoru od DCS obsahuje a jak je narocne. Takze i tak nepovazuji zminenou vetu za zcestnou. Ty jsi asi zkuseny letecky eso, tvoje postrehy nakonec recenzi dobre doplnily a konecne konci valka slovicek. O to slo. Skoda zes to nenapsal takhle srozumitelne hned na zacatku :)
      • Jo jo, sláva souboji slovíček. Třeba takové slovo "vyplivat" je opravdu zajímavé. Bacha na to, nikdo neplive, ale vyplývá něco *3*
        • 1:0 pro Petufo :)

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit