Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • trošku kopie Borderlands ale jinak příjemné překvapení,. Už jsem u hry strávil nějakých 14 hodin času a stále mě to baví a hráčský syndrom typu "dobře, tak jeste poslední quest a jdu spát" asi znáte. A najednou jdu spát až se svítáním :D doporučuji!
    • Cajk
      syndrom se první den dostavil i u mne. Což se pěkných pár let předtím nestalo:)
    • Borderlans? *4* trošku mě mrzí že z něj neokopčili systém sbírání více předmětů, člověk musí všechno zobat po jednom.
  • To máš marný, Smutný by to udělal lépe. *1*
  • Po sedmi hodinach hrani za rapera "Voodoo Bitch" zatim prevlada spokojenost. Ikdyz je tu par klasickych ALE. Nekteri si tu stezuji na to same, jak vidim.
    + pekne udelany letovisko
    + spousta cest kudy dojit na misto urceni
    + grafika take neni vubec spatna
    + boj se jen tak neomrzi, aneb odseknuti koncetin a rozbiti hlavy rulezz *2*
    - opravdu rychle se opotrebovavajici zbrane
    - nekonecne nudne vybirani veci z kufru/kosu s nutnosti klikat jak magor
    - ne uplne prehledny inventar
    - neustaly a nelogicky respawn nejen zombie, ale predevsim veci na lokacich, kde jste prosli pred minutou
    - divne rozlezene checkpointy, nemoznost vlastniho ulozeni
    • Jsme zvedav jak se zmeni muj nazor az dohraju dokonce. Jestli neprijde stereotyp, jestli me jeste neco prekvapi a jak na tom bude pripadna znovuhratelnost. Ale tech 8/10 je prozatim vystiznych a zaslouzenych.
      • Co tak nekdy zahrat coop pane?
        Ja mam ten problem,ze moji stari kamosi bud nehrajou, nebo hrajou jen warez, takze s nima moc virtualni zabavy neuziju :(.
        Snad aspon ten BF3 si koupi.
        p.s. myslim,ze pro kvalitni zazitek z coopu je treba aby byl partak fanda zombie zanru a libily se mu filmy jako Dawn of dead, Crazies, 28 days & weeks later (coz splnuji!).
        • muj main_cz btw
          • Dik za reakci, poradnych zombie bijcu neni nikdy dost *5* .
            Muj nick je myslim Hombre-CZ- ale account je urcite smile700, takze pod tim bys me mel najit.
            Dead island by mi mej dojit zitra ale protoze mam nocni, tak bych mel byt dispozici spise az ve stredu.
            p.s. zombie a postapo hram zdar! Coopu zvlaste (mozna i Rage nebude uplne zly).
        • kolega Hombre, jakej nick na steamu? taky bych ocenil coop pantera s mozkem ;)
  • Skvělá zábava pro více hráčů hrajících v jedné místnosti. O víkendu jsme to hráli ve třech přes 20 hodin. Optimální sestava : expert na tupé zbraně (tank), expertka na střelné zbraně (skill tree survival dává bonusy partě), expert na vrhání. Jezdili jsme v jednom autě i více, vylepšovali zbraně na max a opravovali je, zombíky jsme sráželi na zem a uráželi nebo usekávali jim hlavy. Ty, co nešli povalit, jsem odpálil deobombou nebo upálil molotovem (chuťovka). Není to tak akční, jako L4D nebo L4D2, kde se hlavně střílí. Tady se bojuje tělo na tělo. Hodně střelných zbraní je až ve městě. Jezdíme spolu na dovolenou do podobných rekreačních středisek. O to více jsme se nasmáli některým situacím.
  • farrao
    Pro mě skutečně velké překvapení tohoto roku. Parádní akční RPG s rozlehlým světem, krásnou grafikou, mnoha zbraněmi, zombíky, volností pohybu, skvělým RPG systémem, hratelností a v neposlední řadě skvělou kooperací. Questy jsou skvěle zpracované, celkově mě bavily i vedlejší úkoly... Ono ze začátku jsou to takové blbinky, ale když 20 zombíků hlídá 6 sklenek s irskou Whisky a vy tam naběhnete s boxerem a zlámanou palicí na ořechy v ruce, rázem se ze zdánlivě nudného úkolu stává Prostřeno! plné rozmáznutých zombie mozků, střev, krve, končetin a já nevím čeho všeho. Zkrátka velmi příjemné, skvěle zpracované RPG, kterému nemůžu snad nic vytknout a nějaké ty mušky na čelním skle rozhodně tuhle parádní jízdu němůžou pokazit. Vřele doporučuji! *4*
  • Erien
    Ta hra je výborna, jenže ji zabijí úplně hloupý respawn. Čert vem rychlé opotřebení zbraní. Příšel jsem k chatce s bazénem. V bazénu 7 zombii zabiju je, jdu do chaty. Jsem tam 2 minuty jen poberu věci uslyším řev, podívám se ven tam ta velká potvora, zabijím ji a najednou v tom bazénu se zvedne stejně jako když jsem přišel znova 7 zombii. Co to jako je? Nebo jedu autem projedu ulici všechny přejedu ujedu 500 metrů otočím se jedu zpět a je to tu zase znova to samé. Nevím jestli to tak mám jediný, ale sotva dojdu za roh, tak se snad okamžitě spawnou. Mohl by to nějaký patch změnit :(, protože nebýt toho je to jedna z nejlepších her zatím tohodle roku.
    • Diky za tohle info, samozrejme ze respawn do hry tohoto sandboxoveho typu patri, nicmene nevyvazeny full respawn az takovehoto razu dokaze pekne zprotivit hru..
    • však je nemusíš všechny zabíjet, můžeš utýct, já to tak dělám a zabíjím jen když to nejde jinak
    • Morderon
      omg a co bys jako chtěl? nebýt tohodle tak mám během hodiny ostrov vyčištěnej a můžu si užívat dovolenou, to by bylo o ničem takdle máš aspoň pocita že se tam ty zombie pořád od někud rojej a je o zábavu postaráno, mě osobně to nevadí, čím víc zombii tim víc expů tím víc srandy
      • Erien
        To je to kdyby to bylo odněkud, jenže problém je, že ta zombii se spawne na to jedno a to samé místo a děla znova tu samou věc. Například jsem u záchodku sejmul zombii, která bušila do dveří. Jdu okolo znova za par minut a ta stejná zombii znova mlatí do dveří. Kdyby se to spawnlo třeba jen tak každých 5-10 minut tak by to bylo daleko lepší. Neříkám, že se to nedá hrát, ale je to prostě škoda.
      • Preco, starsie hry ako Diablo 1, Doom1,2, Duke3D, Quake 1 atd s tym nemali problem. Pocit ze si vsetko pekne vycistil. *15*
        V Gothicu respawnli(zver v lese) po case ale javilo sa to naturalne a len v mensich mnozstvach. Toto je ten novy dumb-action-first styl ktory priniesly konzole kde ide hlavne o nonstop akci a menej o vacsi logicky celok v obraze.
        • Cajk
          Diablo 1??? O čem to proboha mluvíš?
          • Jak o com? Cely tento styl pochadza od neho! DI, Borderlands, Hellgate a kopec dalsich. Ze to je iny svet? Iny pohlad kamery? Je to to iste len FPS. D1 je tiez rovnako otvoreny svet len sa moze zdat mensi, ale charakter tiez prechadza mapou pomalsie(nemohol bezat). D1 *neni* linearna hra. Vadilo ti prechadzat stare levely kde uz neostalo nic na zabitie? Mne rozhodne nie prave naopak, bola to podivana. *7*
            • Cajk
              To je dost zvláštní, před pár měsíci jsem to hrál a hlavně bossové se po určitý době znovu spawnujou..
            • Urcite 100% nema, aby si dalej leveloval musel si zacat novu hru s povodnym characterom. D2 uz mal respawn po opusteni lokace.
            • Diablo 1 myslím nemá žádnej respawn (pokud hraješ singl). I ukládání je ze starý školy, kdy se objevíš přesně na místě, kde jsi uložil. Pokud dáš ale novou hru, tak se samozřejmě vše obnovilo.
              Ale taky je možné, že si to vše špatně pamatuji... :)
            • Cajk
              Dyť Diablo 1 má auto respawn.. Akorát v různejch časovejch intervalech..
        • Heh, srovnávat respawn v levelových hrách jako je Doom / Quake s respawnem v open-worldovém Dead Island...nechceš přihodit do srovnání třeba i The Sims, když už srovnáváš jablka a hrušky a dvě zcela odlišné pojetí?
          • Kazdopadne, neni problem ze respawnuju, ide o to ako casto. Ale myslim ze je to koli tomu ze hra bola primarne navrhnuta na coop, viac ludi potrebuje viac akcie.
          • Ok mozna ale co Gothic seria, Morrowind/Oblivion atd? Tam to take agresivne nebolo pokial si pamatam a na nedostatok akcie si nik nestazoval.
  • Tleskám Polákům jak dokázali smíchat RPG, akční záležitost a zombies a vytvořit tak zábavnou a technicky skvěle provedenou hru. Po Cartelu jsem se opravdu bál, ale povedlo se. Je to jiná hra než jakou jsem chtěl (survival horor), i tak ovšem výborně pobaví. Volný svět, tvorba zbraní, povedený boj na blízko z pohledu vlastních očí - vše provedeno bezchybně. Překvapení roku u mne také stoprocentní.
    • A k tomu je hra modifikovatelna, tzn. ze ke hre krome ofic. patchu na kterych se dela vyjde casem (nekolik jich ostatne jiz vyslo) dozajista x zajimavych modu, ktery by hru mohly dovybrousit. Taky me DI mile prekvapil, neveril jsem ze to nakonec opravdu vyjde po vsech odkladech a ticha co kolem hry bylo, a ze v takoveto podobe to uz vubec ne.
  • Som v ACT 2 v meste a nejakej kapitole 6, 38% main story. Hram to solo, uz docela dlho, zo 2-3dni. Ma to udajne 4 akty a 16 chapters ;)

    Kazdopadne, koncepcne a celkove mi to pride lepsie nez: L4D1,2, Borderlands, Hellgate:London, Dead Rising1,2. Par veci mi ale extremne vadi, mozno do bodu ze to ani nedohram ak mi klepnu nervy:
    - vsetko respawnuje, ani netreba ukoncit hru alebo nacitat inu mapu. Enemy, vyrabovane kose, vsetko je opat tam staci trochu odist a vratit sa. V druhom akte je to ovela horsie nez na prvom ostrove.
    - weapons durability je *otrasna*, v podstate trochu posekate a mate ju znicenu
    - nestandardny checkpoint save system, zrovna tu by som potreboval manualne savovat, navyse hra si pamata status itemov atd. Bol uz uvedeny na nete vazny problem ked mate v akt 3 branit jedneho NPC, solo sa to pry skoro neda dohrat. Co je ale horsie je ze ked vas zabiju zacinate znovu ale s opotrebovanymi zbranami, nemozete vzdat ukol alebo odist - to je game over.
    - akt 2 kde som stratil to caro slnecnej plaze a je to len stereotypne mesto.
    - o tom istom cela hra, neskor sa ta jedinecnost vytraca, toto neni 30h hra napriek tomu ze jej tolko trva dohrat. 30h hra je taka ktora vam po celu dobu prinasa nieco nove a bavi vas, tohle je natahovanie casu. Trochu vacsia, dobre navrhnuta prva beach mapa by uplne stacila, ted mi to zacina pripominat hellgate london a borderlands, teda stereotyp a nuda. Najhorsie ale je ten respawn ktory hru brzdi, musite byt opatrny zakazdym ked prechadzate po tej istej ulici.
    - dost zabugovane, zatial u mna len par malych veci ale udajne mozete aj stratit saves
    Stale je to jedinecna hra, velmi adiktivna, ironicky ju ale mozno nakoniec nedohram co je smutne nakolko by mohla L4D vytriet zo sveta.
    • pekne zhrnute, plne suhlasim. Mne sa zda gameplay mierne nevyvazeny.
      Niekde je nahadzanych asi sto energy drinkov a inde na velkej ploche ani jeden.
      Zo zombikov stale vypadavaju peniaze a zo skriniek sa da ziskat sortiment vacsieho zeleziarstva ci domacich potrieb. Ale naco su mi prachy alebo nejaka izolacna paska ked je energia skoro na nule a lekarniciek je v hre asi dvadsat ?
      Weapons durability? Zbrane na tom ostrove su snad z papiera alebo z cinskeho trhu. Hasak alebo kladivo vydrzia tak na zabitie troch zombikov.
      Naopak checkpointy a respawn mi az tak nevadia. Horsie je to, ze uz v druhom akte sa dostavuje stereotyp....
    • Staci se naucit zabijet a vybrat vhodne skilly a durability neni problem. Drtivou vetsinu zombies bys mel byt schopny znicit na jednu ranu, pripadne i bez pouziti zbrane (zalezi jake vyberes skilly). Navic muzes mit u sebe spoustu zbrani, coz silne doporucuji - kazda zbran se hodi na neco jineho a ja pouzival vsechny typy zbrani podle tituace. Pouzivas kop ze skoku, knockdown a headshot? A mas alespon jeden bod v kazdem skill tree?

      Respawn je trosku pritazeny za vlasy, ale nejak vyrazne hru (alespon u me) neprodluzuje. Vetsinou se da i proplizit nebo probehnout kolem. S vyvojem postavy pak skupinky mrtvaku vyridis pomerne rychle. Obcas se vyplati vylezt treba na auto, zabradli nebo budovu.

      Take se mi osvedcilo pred kompletaci hlavni linie nabrat vsechny vedlejsi questy. Zbytecne pak nemusis behat porad na stejna mista.
      • Zle ste ma precitali, ty i @Cajk. Nevravel som ze *ja* mam problem s obtiaznostou, zatial celkom v pohode. Nicmene o tom ukole v act 3 sa dost na nete pise tak som chcel varovat pred "screwup" koli tomu ako funguju checkpointy.
        Vsetky taktiky ktore si uviedol vlastne pouzivam. K nim este dodam ze kopance su velmi efektivne na zastavenie nabiehajucich zombies.
        Ten respawn mi vadi hlavne koli tomu ze ja som typ ktory rad vsetko takticky precisti a prehlada a mam z toho dobry pocit, teraz uz len prebehnem k ukolu co neni dobre znamenie a mam trochu obavy ze sa mi to neskor vrati v podobe nedostatocneho levelu.
        • Jo, take rad "cistim" - take mi to trochu vadi. Na druhou stranu to ale trochu pridava na atmosfere.

          Checkpointy mi nikdy nesedly. Kdyz potrebuji hru vypnout a odejit, ztratim postup ve hre a to me stve, protoze to potrebuji docela casto. Obzvlast otravne to je pro me, protoze rad prochazim uplne vsechno, aby mi nic neuniklo (takze doba mezi checkpointy muze byt klidne i hodina, mozne vic).

          Nedostatecny level snad ani mit nemuzes. Mrtvaci zatim meli vzdy stejny lvl jako ja. Maximalne kdyz bys hral s nekym jinym co-op.
          • Cajk
            jo respawn+auto leveling zombies je brutální kombinace, ale funguje to:)
    • Cajk
      jestli myslíš toho týpka jak jde spravit kohouty do sewers , tak tě ubezpečuju, že se to dohrát dá a dost v pohodě:)
      • Zaujimalo by ma teda ci si uz presiel Act 3 solo?
        • Cajk
          dohrál, potvrzuju:)
        • Dohrano komplet solo za tu zenskou s sharp zbranema. Nektere casti byly hodne tuhy, ale nakonec se to poddalo :)
    • Cajk
      přesně o tomhle mluvím, pro někoho to bude vytvrdlý až na hranici frustrace. U mě se naštěstí nic takovýho nedostavuje, vždycky si najdu nějakej chytrej způsob, jak je zlikvidovat:)
    • respawn mna drazdi iba na jednom mieste v meste, tam kde sa zjavuju ty velmi rychly hnusny odporny skvysini skratka kvoli nim som uz umrel niekolko krat, zabudol som na nic raz, druhykrat som spadol zvysky a raz ma umlatili :), inak celkovo je pre mna vsetko super dokonca ma bavy DEaglom zabijat no preto DEagle lebo ono tak vyzera ta pistol, ale na vybuchujucich chlapikov to je potreba, dalej durability zbrane je sice otrasna, ale ked kus investujes do urcitych skilov tak je to uz celkom ok, ja napr. na blizsko sa bijem co najmenej, ja hadzem vselijake sekacky noze a sekery najprv potom dorubem nablizsko, ale faktom je ze potom je niekedy celkom problem najst zbrane, uz som ich par tak stratil :)
      save by si zasluzil byt normalny mas pravdu, skratka ten checkpoint system my nikdy nesedel, ale zas tak strasne to nie je, a co sa toho mesta tyka, mna bavi az na tu jednu spominanu cast, ta nieje zabavna, ja si save odkladam, po nedavnej neprijemnej udalosti s deus exom :), takze odvtedy si save radsej zalohujem, respawn nie je nic strasne, skratka nezabijaj vsetko iba co ti stoji v ceste predsa
  • ma to aj nejaký dej ja som čakal niečo ako v tom suprovom traileri niečo také čo aj slzi vyndu z oka a nie len rubačka s riešeným poroblémou nič také som tam nevidel zatial že by mi otvorilo oči ako dead space či rezident evil - pripada mi to zatial ako Just cause 2 pekná hra bez deja
    • to je asi podle nazoru , pribeh to ma docela beckovy (na ostrove se objevi zombie a ty se od tam chces dostat) ale nejaky ty vedlejsi questy jsou pekny, treba chlap co te se slazami v ocich prosi abys zabil jeho dceru a zenu je docela emocionalni zazitek.
  • Ocelot23
    Kvalitní recenze.Informace co jsem potřeboval abych si představil co je to za hru :)

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit