• Taky si rypnu jednicka byla dobra protoze to bylo neco noveho tohle je nastavovana kase ktera neprinasi nic noveho ale pocit z zombi apokalypsy je dobry a kdo vymyslel dat dvojku na ps3 a 1 3 dil ne
  • Ale naozaj je pravdou že kto hral Last of Us a ešte aj Walking dead od Telltale games tak žiadny dead rising ani dead island a už vôbec nie state of decay sa proste nechytajú. Sú proste zombie hry kde je silný príbeh a sú hry ktoré sú len o ničení zombíkov a prechádzkou zbúraným mestom. A hral som všetky spomenuté hry, som velký fanúšik zombie tématiky. Ale jednoznačne najlepšie sú Last of Us a Walking Dead. Takisto nesmiem zabudnúť na Resident Evil 1, 2, 3 ;)
  • Morlorove ty uplně imbecil tebe měla matka potratit
  • Kdo hrál Last of us, tak mu všechny Dead islandy,risingy a podobné zombie řezačky, přijdou jako hovadiny, jo časem na mobilu za pár centů při sezení na haj*lu dobré *1*
  • Bavíme se tu o Dead Rising 3, takže za mě klidně i těch 9, a v podstatě, to co je teď dostupné pro Xone, klidně i těch 10, protože pro mě je to zatím to nejlepší, ostatní mě nebaví, je to jen za mě, klidně si myslete cokoli, každopádně tohle je diskuse o tom, co si o té hře lidé myslí. (nejlépe ti, co to alespoň hráli, ne ti, co to viděli na YT a už si myslí, že znají vše)
  • chci udelat konec hadkam.redakce udela mali test,nex gen konzole vs nynejsi pc za 25tis,kdo je sylnejsi na hry,ale toto pc se nesmi upragovat jedina soucastka po dobu zivotniho ciklu ps4 a xbox one tj 7let.pokud vyhraje pc pujdu pristi generaci do pc,pokud ne uz pc jako herni platformu ...
    • souhlasim, v PC neexistuje hrat stale na tom samem 7 let, proto já, jakožto bejvalej anti konzolista jsem pochopil že prostě konzole mají hodně co do sebe, ale zas po pravdě, je to tím že hry jsou privilegovány pro konzole a později se předělávají na PC, proto PC v podstatě upadá a ne že ne. Tak třeba BF byl super do BF 2142, než začal přecházet v konzolovou pí**vinu ale zase GTA si myslím, že pro konzoli je prostě jak vyšité a na PC se nehodí, no a tak bych mohl pokračovat... každopádně s tim ojebavaním PC je to pravda, kdyby byly hry synchronizovaný s PC tak dobře jak s konzolema, tak nepotřebuju kupovat každou chvíli novou grafárnu... a ano PC za 50K mám a ted uvažuji o koupi nového, proč? no protože nové konzole, takže nové engine, nové prvky, a na to potřebuji nové grafiky, a už mě fakt přijde tošku nesmyslné vyhazovat kažý minimálně 3 roky alespoň 20k na upgrade, a to jsem ještě hodně při zemi s 20k, to jsem ještě nedodržel po pravdě...
      • jan.fojtik
        Já mám postvené PC na práci - 3D grafika a už 5 let bez ugradu a nepotkal jsem gamesku, kteoru bych si nezahrál na full detajly *2*
        Ale je fakt, že děckám koupím konzoli k televizi, aby mi nevrtali do počítače *1*
      • reigen
        Hehe , nějak ti nevěřím ...Stačí investovat do 7 k každé 4 roky a jedeš na maximum ..tyhle řeči si nech pro sebe ..pokud teda nahraješ na 2x Gtx titan ..já běžím už 3 roky bez upgradu na max bez problému ... a nebo si stavíš pc , nevíš jak a musíš furt vylepšovat
        • pan zrejme zamrzl v roce 1993, tam by to cenove odpovidalo *5*
  • ještě jen ke komentu o tom rozdílu grafiky v BF3 mezi PC a konzolí, tak nevím jestli je dotyčný slepý nebo jen lže o tom, že to na PC měl na max ale BF3 je na konzoli odpornej hnus kterej nedosáhnu ani když shodim na svym PC grafiku na minimum, teda nepočítám rozlišení... nicméně BF 4 na Xbox one vypadá podle mě moc pěkně, ošvem na PC o něco lépe ale ne o moc, a když vezmu cenový rozdíl konzole za 14k a PC za 50k tak konzole vítězí. Každopádně jsem rád že jsou nové konzole, konečně se hry posunou zas o kus dál... teda doufám.. a taky by vývojáři nemuseli tak odj**vat hry pro PC.
    • a cim vojebavaj hry na pc?kvuli vam maj delat uplne novou hru nebo co?to ti nestaci antialising,tesselace,direct x atd?to by pc muselo bejt jinej lidr na vydelavani penez.jsem zvedav kolik milionu gta5 se proda na pc,jestli se rockstar smiluje a tu hru pro tuto platformu vida.
        Smiluje... to je preci nesmysl *7* kdyz to meli v planu, jen nechteli oznamovat. (jako vzdy).
    • Nejsem slepi,proste auta,vysokozdvizny voziky,atd,je stejnej hnus i na pc,a s ostrejsim obrazem do oci bijci!To byli prvni rozdili,ktere jsem v btf3 hledal,a ejhle byl to stejny hnus!
      • odted se hry nebudou bodovat, ale hodnotit pomoci vysokozdviznych voziku *5*
        • kdybych to videl na pc v den vydani,dostal by obod dolu za nehorazne naroky a osklivost ostatnich ojektu,stojcich aut atd.
        • Jen chci rict,ze i na pc to nevypada extra,a ze to taky neni tak vypiplany jak si pc scena mysli.je hezky,ze tanky atd vypada dobre,a pak na vas vykoukne toto..koskate auto,a v.vozik.
          • no, po pravě na v. vozíky jsem nekoukal, a tak nějak si myslím že nějaký v. vozík do hry BF nepatří, ale tak zase máš pravdu, že detaily dělají hru, každopádně jsem líný se na to znova podívat, a tak ti budu věřit a řeknu, že v tomhle teda BF 3 selhal, každopádně stále v celku vypadá BF 3 na PC o mmoho lépe než na konzoli.
    • >PC za 50k

O.o
  • Hra super, srovnávat jí se survivalama je nesmysl, tohle je o něčem jiném, na odreagování dobrý a popravdě v poslední době něco zábavného, když BF je uplně nehratelnej, COD kravina, AC ještě větší, Forza ujde, NFS už radši ani nehraju. Ke grafice: mohlo by to být lepší ale líbí se mi, poklesy FPS nějak neregistruji, možná už jsem si zvykl :D , a s tou ranivostí svých spolubojovníků, no určitě vím že jim nic neubírám ani na nightmare, možná opraveno patchem... a pokud si někdo fakt stěžuje na grafiku, nemuže to být vaší TV či na čem to hrajete, ono hrát to na TV koupený před 5 lety za 20k, se ani nedivim.
  • Vypada to slusne... Me na Dead Risingu vzdy vadila fakt priserna grafika, treti dil uz konecne vypada jako titul z tohoto stoleti. Teda vypada to, ze jsem na grafiku hodne vysazeny, ale popravde nejsem, akorat nesnesu, kdyz hra vypada opravdu velmi spatne, jako DR1, nebo 2.

Ale asi si tuto hru stahnu, protoze mi to prijde jako nejvhodnejsi titul. BF4 a CoD nechci, kdyz za chvili bude Titanfall. NFS bych bral, ale k Forze zatim dalsi zavodni hru nepotrebuji. Ryse neni zrovna hra, za kterou bych plnou cenu dal. A sportovni hru poridim, az budou mit moji kamosi Xbox, abych to mel s kym hrat. Teda jeste mi zbylo AC4, ale tam jsem hral vsechny dily a nevim, jestli jsem po AC3 nejak neztratil duveru v tuto serii :D
  • Ta komplexnost a nepristupnost bola to co robila Dead Rising kultom. Nutnost naucit sa miesat koktejly nutne k prezitiu, naucit sa mapu obchodaku, to dufanie ze nieco stihnete, radost z kazdej lepsej zbrane a prejdenej misie zachraneneho cloveka. Objavovanie tajnych veci ako napriklad sa dal zlozito ziskat tiger ako pomocnik a dalsie. Silno pochybujem ze autor recenzie aspon z desatiny objavil krasy Dead Risingu inak by takyto blabol nemohol napisat. Bez motivacie a strachu z umretia ta hra postrada zmysel....predtym s vami Dead Rising vytrel podlahu na hajzloch prvym bossom. Kto mal gule pokracoval od posledneho sejvu polhodinu hry dozadu....trojka je hra pre bezrukych tupcov nudna genericka postradajuxa vsetko co robilo tuto seriu kultom...hawgh
    • Mozna proto je treti dil konecne dobra hra :D