Přejít na výpis diskuzí
Deadly Premonition: The Director's Cut - recenze
19.11.2013 | Ondřej Švára
42 příspěvků
-
Skoda, hra je zajmava ale temer nehratelna :( Krome spatne grafiky ma hodne technickych chyb, at uz vypadavani zvuku ci v dalsich castech pady hry. Nezachranil to ani novej patch. Odflaknuta prace, nestoji ani za korunu.
-
Výborná hra!
-
Chtěl bych se zeptat redakce, zda reaguje na komentáře i neregistrovaných uživatelů?
O kousek níže, se totiž pustili do debaty s panem Beďarem, na základě jeho hloupého komentáře, zatímco výše u pana Alala, který podal i pádné argumenty a smysluplný text, nedorazila žádná reakce. -
-
Ale jo, reagujeme běžně, leč u kolegy Alala není na co. Napsal svůj pohled na hru, stejně jako ho Ondra napsal do recenze. Tam už není nač reagovat.
-
-
Děkuji za odpověď. Mně právě přišlo, že u mistra Beďara nebylo na co reagovat.
-
-
Ano na moji přímou otázku mi byla dána odpověď........počkat vlastně nebyla, ale to je asi podle zdejší mentality v pořádku...
-
-
-
-
Tahle hra je strašně moc o subjektivním vkusu jednotlivce. Ano technická stránka je ... přinejmenším kontroverzní. Nicméně DP to nahrazuje po příběhové a atmosférické stránce více než dostatečně. Měl jsem u toho takový příjemně mrazivý pocit, který jsem měl naposled u Silent Hill 2.
Jinými slovy: Unikátní hra kterou mainstreameři prostě nepochopí (podobně jako nepochopí třeba Nietzscheho ale to opravdu hodně odbočuji). + s Duranteho fixem a modem na gamepad je DP přijatelné jak po optické tak po gameplay stránce (až na mapu města, o té se mi bude zdát v nočních můrách ještě několik týdnů - mám důvodné podezření, že mapa byl záměr autorů jak naznačit hráči, že York není ve městě vítán). -
A uplně nejvíc mě na Deadly Premonition dostal takový malý skoro nepodstatný detail (a že takových tam bylo.... Jak si York při cestě autem vždycky povídal o filmech a videohrách. Kdo to taky hltal až do konce a schválně jel pomalu? *4*
Díky těmhle Yorkovým samomluvám jsem se pak podíval na film Snídaňový klub, který zmiňoval, a o kterém jsem předtim nic nevěděl a hodně se mi líbil. Tohle se mi u hry fakt ještě nestalo :) -
-
Skvela je uz Yorkova uvodni analyza "schvalne nechci prozradit koho" :-). A kvuli tem dalsim promluvam jsem si pustil Ferris Bueller's Day Off.
-
-
No to je pravda taky neni v zadne hre, takovehle detaily.
-
-
-
Ono, uz tehdy na konzolich to nebyl zadny hit no a jakto tak byva pcckari dostali vetsi, zabugovanejsi a stejne skaredou hru , ma to sve klady jenze zaporu je moozna i vice.
Mesto je hezke respkt free rude jenze tu neni do ceho pichnout, clovek se beztak pidi po pribehu a vzdyt aby ne kdyz je casove omezen, pribeh ten je zajimavy o tom zadna kdyby ta hra mela lepsi zpracovani a i na strance hratelnosti tak by to urcite bylo zas o necem jinem. Takhle ne, treba ten zvuk u auta pri jizde je hodne neprijemny Inventar je mensi jenze to byl zjevne zamer, zase tam je prolinani pocasi a skutecny cas... trochu zdlouhavejsi jo ta hra je hoodne zdlouhava, s prihmourenim by mozna byla na jen mozna 7/10. -
Až tomu vydaj controller support patch, tak to asi koupím, ta atmosféra mě láká moc. Ale do tý doby smůla, hry hraju na TV.
-
Je to open world v twinpeaksovém světě. Atmosféra technickou stránku přebíjí.
Herně hází klacky pod nohy schválně - unesete málo věcí, lze si zasloužit větší tašku; totéž se zbraněmi; mizerné řízení - další odměnou jsou lepší auta; otravně pomalé procházení dveří - no jde o útěk před nepřáteli, když se zmáčkne správně York dveře proběhne rychleji; příliš dlouhá doba přesunu - lze získat rádio sloužící jako "teleport" mezi několika klíčovými místy; a pár dalších věcí. Trochu odvážné, ale odměna je pak odměna. -
Tieto članky zbožnujem, ked sa dočítam o dákej starej hre, ktorá je niečim ina. Vdaka takýmto článkom som neprišiel o Fahrenheita či Chameleona. A už nepridem ani o Deadly Premontion.
-
Definitivně nesouhlasím s recenzí, autorovy patálie s inventářem, lootem a dveřmi, jsou naprosto trapné a nepochopitelné. Jediné, co ve hře trochu skřípe, co se UI týče, byla mapa, na kterou si je potřeba zvyknout, ale poté je i ta použitelná bez problému.
Ačkoliv autor kritizuje technické nedostatky, myslím si, že je potřeba zmínit, že jak s Duranteho fixem tak bez něj je hra hratelná (sám jsem ji hrál bez něj, jen abych jej pak dostal. Hra zkrášněla nesčetněkrát, ale předtím to zase tak triskní nebylo).
Co se fyziky ve hře (či snad její absence) u aut týče, vůbec mi to nevadilo. Hra měla, když se zrovna nemordovalo, takovou "útulnout" atmosféru a tento pocit bezpečí k ní jen přispíval.
Atmosfericky, příběhově a myšlenkově se jedná o jednu z nejlepších her vůbec. Jisté nedostatky určitě nestačí na to, aby hru svrhly z výšin 10 až na 6 a neustále omýlané "To je tak špatné, až je to dobré hue heu hue huehuhe xD :D:D:D :xD " vážně nechápu. Hra je to dobrá, ba až skvělá.
7/10. S Duranteho fixem 8/10. -
-
Děláš si srandu?! Tobě přijde, že loot a inventář jsou v pořádku? Kvůli těmhle a ještě několika dalším věcem jsem hru asi v půlce skoro vzdal. To zase zpátky na zem. :D Grafika, fyzika, zvuky i ovladani jsou z ery prvnich her na ps2. Ale hra je to příběhově a atmosfericky natolik unikátní a dobrá, že tímo převáží nedostatky. Pak už jen záleží na každém jedinci co považuje pro sebe za primární. Podle mě je hodně pravdy na příspěvku od kolegy, že ty samé hry které tu vidíme každý rok by měli být hodnoceny asi jiným způsobem. Nicméně ikdyž je tahle hra tak trochu zjeveni, tak neni dokonalá a nedostatky o kterých jsem psal, téhle hře opravdu hodně škodí. Za mě 6+/10
-