Přejít na výpis diskuzí
Deadly Premonition: The Director's Cut - recenze
19.11.2013 | Ondřej Švára
42 příspěvků
-
Robotrone, ty jsi taková neuvěřitelná pyča...
-
Skoda, hra je zajmava ale temer nehratelna :( Krome spatne grafiky ma hodne technickych chyb, at uz vypadavani zvuku ci v dalsich castech pady hry. Nezachranil to ani novej patch. Odflaknuta prace, nestoji ani za korunu.
-
Děláš si srandu?! Tobě přijde, že loot a inventář jsou v pořádku? Kvůli těmhle a ještě několika dalším věcem jsem hru asi v půlce skoro vzdal. To zase zpátky na zem. :D Grafika, fyzika, zvuky i ovladani jsou z ery prvnich her na ps2. Ale hra je to příběhově a atmosfericky natolik unikátní a dobrá, že tímo převáží nedostatky. Pak už jen záleží na každém jedinci co považuje pro sebe za primární. Podle mě je hodně pravdy na příspěvku od kolegy, že ty samé hry které tu vidíme každý rok by měli být hodnoceny asi jiným způsobem. Nicméně ikdyž je tahle hra tak trochu zjeveni, tak neni dokonalá a nedostatky o kterých jsem psal, téhle hře opravdu hodně škodí. Za mě 6+/10
-
Výborná hra!
-
Ano na moji přímou otázku mi byla dána odpověď........počkat vlastně nebyla, ale to je asi podle zdejší mentality v pořádku...
-
Souhlas, urazet redaktory by nemel nikdo a nikdy. *3*
-
Díky, takhle od srdce jsem se už dlouho nenasmál *1*
-
Děkuji za odpověď. Mně právě přišlo, že u mistra Beďara nebylo na co reagovat.
-
Ja som to sice nehral, ale zasluzi si to minimalne 6,8569 / 10. Mozno aj 6,8571 by som dal.
-
zase někdo, kdo šíří svou jedinou a skutečnou pravdu? to je takový problém akceptovat, že má někdo jiný názor než ty? nikdo ti nebere právo na to s recenzí nesouhlasit. dal bys hře víc bodů? tak si ji v hlavě ohodnoť více body. zde hra dostala 6/10 a stejně si ji koupím, nijak mě to v tomhle neovlivnilo. jen jsem si přečetl recenzi od jednoho člověka, který hru popsal svými slovy. je už jen na tobě, jak ty informace zpracuješ. recenze se nepíšou proto, aby se číselným hodnocením autor recenze trefil do názoru všech hráčů. snad uznáš, že to není možné. klidně pro tebe může být hra roku taková hra, co dostala 7/10 a klidně tě hra, co dostala 10/10, nemusí vůbec zajímat. lidé mají na některé věci prostě odlišné názory.
nic z toho tě však neopravňuje k tomu, abys urážel redakci, protože v tomto případě k tomu nemáš žádný důvod. -
"Kdo tomu dá šanci, uvidí hru, která tu nikdy předtím nebyla"
A co Mizzurna Falls? To ma podle me hodne spolecneho. -
Ale jo, reagujeme běžně, leč u kolegy Alala není na co. Napsal svůj pohled na hru, stejně jako ho Ondra napsal do recenze. Tam už není nač reagovat.
-
Chtěl bych se zeptat redakce, zda reaguje na komentáře i neregistrovaných uživatelů?
O kousek níže, se totiž pustili do debaty s panem Beďarem, na základě jeho hloupého komentáře, zatímco výše u pana Alala, který podal i pádné argumenty a smysluplný text, nedorazila žádná reakce. -
Mně je na blití z tebe, když už sem nebudeš chodit a budeš si hýčkat jen ten svůj milovaný EG, nám to vadit nebude.
-
No to je pravda taky neni v zadne hre, takovehle detaily.
-
Skvela je uz Yorkova uvodni analyza "schvalne nechci prozradit koho" :-). A kvuli tem dalsim promluvam jsem si pustil Ferris Bueller's Day Off.
-
Tahle hra je strašně moc o subjektivním vkusu jednotlivce. Ano technická stránka je ... přinejmenším kontroverzní. Nicméně DP to nahrazuje po příběhové a atmosférické stránce více než dostatečně. Měl jsem u toho takový příjemně mrazivý pocit, který jsem měl naposled u Silent Hill 2.
Jinými slovy: Unikátní hra kterou mainstreameři prostě nepochopí (podobně jako nepochopí třeba Nietzscheho ale to opravdu hodně odbočuji). + s Duranteho fixem a modem na gamepad je DP přijatelné jak po optické tak po gameplay stránce (až na mapu města, o té se mi bude zdát v nočních můrách ještě několik týdnů - mám důvodné podezření, že mapa byl záměr autorů jak naznačit hráči, že York není ve městě vítán). -
Ano nesouhlasím s tím že o hře, které výslovně říkáte podprůměrná dáváte průměrné hodnocení.
Nesouhlasím s tím, že se vyjadřujete ve smyslu až se opraví chyby, tak do tu bude takové a makové a udělíte hodnocení odpovídající něčemu jinému - kde berete tu jistotu, že ty chyby opravdu opraví? To vidíte do budoucnosti?
Jo a poslední je spíše takový dotaz. - Proč (jako třeba teď) dávátě hvězdičku nějakému jinému komentáři, aby ten můj zmizel z hlavní stránky? Kolikrát to udělíte dost okatě, tak si prosím vymyslete jinej systém.
A proč je cenzurované slovo semen*? Co je na něm podle vás nevhodné? -
Recenze na Eurogamer je holt názor zdejšího redaktora. Máme svůj vlastní, pokud nesouhlasíš, tak v pořádku. Nechápu, co má ale recenze na EG společného s tím, když říkám, že si tu klidně můžeš nesouhlasit, jen tě žádám o lidskou formu a normální argumentaci. Ne o výblitku typu "je mi z vás na blití", které opravdu se hrou nemají nic společného. Prostě nesouhlasíš, což je fajn. Napiš proč a je to ještě lepší.
-
A uplně nejvíc mě na Deadly Premonition dostal takový malý skoro nepodstatný detail (a že takových tam bylo.... Jak si York při cestě autem vždycky povídal o filmech a videohrách. Kdo to taky hltal až do konce a schválně jel pomalu? *4*
Díky těmhle Yorkovým samomluvám jsem se pak podíval na film Snídaňový klub, který zmiňoval, a o kterém jsem předtim nic nevěděl a hodně se mi líbil. Tohle se mi u hry fakt ještě nestalo :)