-
Léta jsem hru ignoroval, nakonec ji před pár dny zkusil a dnes odinstaloval. Vizuál, audio, kamera ... to vše je luxusní!!! 😎 Pastva pro oči i uši, ale když jsem po několikáté musel jít opět stejnou trasu (třeba i druhým směrem), řekl jsem si "tohle už prosím ne". Chození je extrémně nudné, i když jsou zde herní mechanismy které se snaží tyto chvíle zpříjemnit (včetně hudby), než někam dojdete, umřete nudou.
Hratelně je to vážně nuda, nuda nuda ... "simulátor chůze" je nejblíže k popisu této hry. Velká škoda, protože jinak je to udělané mistrně. ☹
p.s.: Mínusem je i patetický příběh nebo dost nepřehledné UI ve hře či opakující se animace (sprcha atd.) Nechtěl bych být recenzent a hru recenzovat, protože je v ní vloženo ohromné úsilí, které se ale podle mě, míjí účinkem. Měla to být akční adventura a chození bych zcela upozadil.
-
NA pc snad první hra která byla vyvijená na Directx12!!! ( bez něj ani nejde spustit lol)
-
Nikdy by som nepovedal ze ma ta hra tak strasne chyti a nepusti.... Maximalne navykova hratelnost... Ten online system ma neskutocne caro ako dokaze menit tvar krajiny a v konecnom dosledku ulahcovat zivot hracovi... Ale to co ma na tej hre prekvapilo uplne najviac je fakt, ze som neveril ze sa da v hre z obycajneho chodenia nádhernou krajinou vytvorit tak zabavna herna mechanika...... Ten pocit je na nezaplatenie ked sa mi podari naplanovat cesta cez horsky masiv do strmych kopcov a pri vystupe na vrchol ma hra odmeni dokonalym vyhladom a hudbou na pozadi ktora mi postavy vsetky chlpy na tele a prezenie zimomriavky od hlavy az k pate.... Naozaj jedinecny zazitok a pre mna rozhodne najvacsie prekvapenie od cias prveho the last of us.... O cut scenach a grafike ani nema zmysel rozpravat prvotriedna zalezitost..... Hra nie je pre kazdeho ale mne maximalne sadla....
-
100/100 nejlepší herní počin posledních let , Příbeh kterej by zaviděl i Detroit BH , Stranding = to co většina ma za walking simulator je nový žánr s tolik prvkama že přejít 300 metru prez kopec muže bejt taková výzva že u toho rozstřískáte dualschock k tomu aby toho nebylo málo tak hrozba VV či teroristu vás spíš budou rozptylovat od toho přepravovaní . Před koncem když sem myslel že už to mam vše za sebou a propojil sem poslední uzel tak sem myslel že se nic zajimavého dít nebude ovšem teprve potom přišel nejlepší nepropracovanejší ending co sem kdy videl a když si myslíte že už bude konec tak vám budou naservýrovany 3 hodiny takovy akce že to působí jak jiná hra . Příbeh se rozjíždí pomalu tajemně nic vam nebude dávat smysl a to až do uplného konce kde až po konečných titulkach se dozvíte teprve vše , nejdelší cut sceny ever a po tomdle všem je jeste uplakanej epilog v podobně 14 kapitoly
Ja osobně mam problem když něco trvá dlouho což v tedle hře by se zdálo že trvá vše opak je pravdou jaké si to udělate takovéto máte a asymmetricky multiplayer tomu přizpíva
po 5 kapitole sem přeskakoval vetšinu rutinych cut scene a měl sem zip line věze umísteny tak že mi propojovaly 80% cele mapy ( hlavně hory ) trvalo mi to cca 3 hodiny to rozmístit 80 % donášek potom sem dodělával stylem že co ukol to svět rekord ( stofflesforce)
Po desingové stránce a hereckém zpracovaní tadle zaležitost nemá konkurenci a PC verzi určite vyzkouším také jelikož i na ps4 pro bylo vidět že hra vycucáva všechno z hardwaru a dokonce sem byl i překvapen že Ps4 dokaže takoudle podívanou vubec rozjet ...
Pokračovaní tadle hra určite nepotřebuje ovšem Žánr STRANDING by se mohl rozvíjet více hardcore směrem ruku v ruce s asymmetrickým multiplayerem
hráno na PS4 Pro 4k HDR (65palcu tv)
-
Jinak už se řešilo, že jak bylo s crunchováním? (3 roky, 80 lidí, nové studio, takováhle production values asi nebyly za 8 hodin denně, ne?)
Nebo to bylo důležité jen třeba v případě RDR2 (vzpomínáte na ty diskuse?) a u téhle hry to případně stejným lidem nevadí?
-
-
https://twitter.com/HIDEO_KOJIMA_EN/status/1156717760077918209?s=20
-
Japonci neznají pojem "volný čas" nebo "crunch". To co je pro západní vývojáře crunch je pro Japonce normální pracovní doba.
-
-
Njn a pak spáchají z nedostatku času a spánku, harakiri!
-
Pro ně možná. Ale co místní, co kvůli tomu (prý) bojkotovali RDR2? Ti by snad mohli mít svůj pohled na věc stále stejný, ne? :-D
-
-
-
Kdo čekal že to bude mít větší hloubku než jenom polemizování o světě a chození, ten se spletl pro všechny ostatní 9/10 a pro mě, noo, tohle nutně nepotřebuji hrát ale zajímá mě to, tak příští rok na pc. Hlavně já od toho vlastně ani nevím co jsem měl čekat... a tak to asi mělo být.
-
-
Jo, je důležitý že víš jak to budou hodnotit lidi, kteří to ještě ani nehráli. Když máš takovej přehled, tak co za hráče tomu dá 8/10, nebo jakej člověk dá třeba 5/10? 😂
-
-
To je pako Jack, kdyby to vyslo ted na pc ma uz to dohrany
-
-
Na to tolik nespěchám dám si to až příští rok 😉
-
Jo, už sem si taky všiml. Vědět to dřív, tak se ani neobtěžuju na takovýho tydýta reagovat...
-
-
-
-
Ach jo, tak tohle nebude pro mě. RDR2 jsem kvůli té dementní pomalosti odložil po pár hodinách a už se k tomu nevrátím ani na PC a tohle vypadá ještě šíleněji. A mám to bohužel tak, že pro příběhy si chodím do knih a ani sebelepší příběh mě k walking simulatoru nepřitáhne.
-
-
ale na tom není nic špatného.První Dark Souls miluji právě kvůli pomalosti a pocitu km v nohách. Prostě jsem si tu cestu zažil a užil. Hra by měla být cesta. Hra by měla zážitek. Právě ta pomalost pomáhá na prožitku. Na dalších Souls se mi právě nelíbilo to zrychlení pro mainstream.
-
-
Taky netvrdím, že je na tom něco špatného, jen že to prostě není pro mě. Asi je to tím, že hraju už 30 let a na prvním místě je pro mě hratelnost a výzva. Příběh a produkční hodnoty jsou až druhořadé.
Mimochodem, Dark Souls 1 jsou ve srovnání s RDR2 zběsilá jízda.
-
První Dark Souls bylo pomalé?
-
-
bylo, bylo. Podívej, jak začíná jednička a jak začína trojka.
-
-
-
-
Víte co fakt nesnáším ? Chodit z bodu A do bodu B ...a dávat lajky :/ .
Tisíckrát jsem proklel Fallout3 za nesmyslné chození po světě ,kde by měly být v provozu ( zvlášť když letadla ještě fungují v cutscénách ) i jiné dopravní prostředky než chůze .....
A přijde Kojima a walking simulátor skřížený se sociální sítí nazve svébytným novým žánrem ;DDDD
Bože už od dob Vetřelců víme , že vydávat se do nepříznivého prostředí znamená být na ně vybaven a adaptován ...... Copak to je asi za časodéšť , který nám zničil Landcrawlery ? ....
Umím si představit , že na počátku byl Hard Truck či Crossout s příběhem ....ale aby nebylo možno pochybovat o invenci a uměleckém záměru , šly tyhle špinavé madmaxovské kamióny do kopru a vše nahradili ...poslíčci s eko posláním a duší dítěte.
INU ani po přečtení recenze nejsem o budoucnosti téhle hry přesvědčen , a silné online propojení mne spíš odrazuje ještě víc než před tím ....Bez lidí to bude procházka v prázdnotě a já osobně pro tohle do obchodu nepoběžím :/
-
-
Tak to nedělej, ne? Ty seš hrozná guma.
-
-
Kdo čekal, že to bude srajda, je menecennej a žije na serotoninu z vyplnění "věšteb" svých ideovych vzorů. 🤷♂️
Jinými slovy, nevěříte a neumíte věřit v sami sebe a toto vidění světa aplikujte na své okolí.
-
-
Co to meleš vořechu ? ....Blbé hry se za umělecké vyjádření skrývají neustále . Hit musí oslovit dostatek lidí aby měl budoucnost ....
-
-
Mohl by jsi být konkrétní a demonstrovat příklady her, které to, že jsou BLBE skrývaly za nějaké "umělecké vyjádření" v herním prvku? (ted doufám nesrovnáváš tenhle na první pohled simulátor kurýra s mindfuk story a paranormal nepřáteli s nějakym černobílým filtrem, že ne.....?)
Dík, Gumo
-
-
Hry, které byly blbé a skrývaly se za "umělecké vyjádření" ???
S příkladem není potřeba chodit daleko, stačí si vzpomenout na (stupidní) konec Mass Effect 3 ! Dle slov autorů se jednalo o "umělecké zakončení" a hráči to prostě nedokážou správně ocenit.
-
-
No ptal jsem se té gumy, Victora, ale evidentně mu de nejvíc být drsnej, ale už ne odpovídat na základě těch jeho zvratků.
Já myslím, že ti odpověděl typek dole. Jako říct, že Máša Effect 3 byla špatná hra kvůli uměleckém ztvárnění konce což je 1-3% hry. Je slaboduché srovnání. Nezlob se.
-
-
To jsi špatně pochopil. Mě se Mass Effect jako takový líbil (asi tak 95% hry).
Jenom ten konec byl špatný kvůli snaze autorů "umělecky se vyjádřit". Ten konec byl tak špatný, že si zaslouží soudit sám o sobě. Vůbec se nehodil k jinak perfektní herní sérii.
To je jako seriál Ztracení. Seriál byl dobrý, ale na konci asi došla scénaristům trpělivost a prostě to zprasili v posledním díle (i když by se dalo poznamenat, že několik dílů před koncem už začínal být cítit závan failu). Špičkou na dortu byl rozhovor s novináři o konci seriálu, který většinu diváků akurát ještě víc podráždil. Velmi podobná situace.
-
-
S tím ME3 je to jen výplod nespokojených hráčů, kteří tak dlouho překrucovali originální výrok, až z toho vznikla tahle ptákovina.
Ve skutečnosti jen někdo z Bioware použil sousloví "artistic integrity" ve smyslu "tvůrčí záměr", nespokojení hráči z toho vytáhli slovo "art" a vznikla tahle stokrát opakovaná fáma o "uměleckém konci".
-
-
To není jakýsi výplod nespokojených hráčů. Z principu marketingové oddělení musí pravdu zaobalit do spousty hezky znějících ale zavádějících keců. Někdo se sice spokojí s tím, že ty marketingové žvásty bude brát jako realitu, ale spousta lidí si to přeloží zpět do normální řeči.
Je to volba každého jedince, jestli bude s růžovými brýlemi přijímat ty kecy marketingových oddělení a nebo jestli se pokusí odhadnout skutečné záměry skryté za těmi hezky znějícími větami.
-
-
Reakce na příspěvek:
Ne, je to celé výplod založený jen na tom, že v angličtině je umělec a tvůrce označován stejným slovem - "artist" Já tehdy na BSN byl a sledoval jsem, jak se ten výrok postupně překrucoval, stejně jako později několik dalších. Marketing ME3 selhal v mnoha věcech a kontroverzních výroků bylo několik, ale tenhle si vytvořili sami nespokojení fanoušci.
Ale je volba každého jedince nechat se zaslepit a ochotně přijímat každý vymyšlený kec, který útočí na "správný" cíl.
-
-
Reakce na příspěvek:
U marketingových oddělení se ta snaha překrucovat dá pochopit, protože ti lidé za to dostávají placeno. Ale je smutné, že se vždycky najdou nějací zaslepení fanboys, kteří budou dezinformaci, překroucené fakta, nesmysly a lži obhajovat z vlastní iniciativy a úplně zadarmo.
-
-
Reakce na příspěvek:
Tohle je originální výrok.
" We're working hard to maintain the right balance between the artistic integrity of the original story while addressing the fan feedback we've received."
A pokud někdo není jen zaslepený fanatický hater, měl by být schopen vidět rozdíl mezi tímhle a "Our enging is ART!". Ale jak říkám, chce to mít trochu zdravého rozumu a nebýt jen součástí hejtovacího stáda a souhlasně bečet každou fámu.
-
-
Reakce na příspěvek:
Podívej se, nikdy jsem netvrdil, že doslovně něco takového marketingové oddělení řeklo. Tady jde o to, že ten pokud autor chce mluvit o tzv. "tvůrčím záměru" (volně přeloženo), tak z principu musí považovat svůj výtvor za komplexní umělecké dílo.
Fanoušci neměli nic proti ME3 jako jako celku, proto si taky nikdo nestěžuje na celou hru, ale jenom na ten stupidní konec. Proto nikdo netvrdí, že se jim ME3 nelíbí jako umělecké dílo. Jenom se jim nelíbí konec toho uměleckého díla. Proto se taky používá tahle překroucená verze. Smiř se s tím. Opravdu není potřeba obhajovat původní marketingové kecy.
-
-
-
-
-
-
-
-
"Hit musí oslovit dostatek lidí aby měl budoucnost ...."
ach. Klidně ať je to propadák, hlavně ale ať to není komerční hit pro všechny. Takových her mám plné zuby a je to v podstatě každá větší hra. Osobně je mi Kojima a Sony jedno, takže se na jejich zisky nějak neukájím.
-
-
Tuhle část, ta je úplně moc.
On už přemýšlí přesně tak, jak chtějí od stáda korporace slyšet. Aby bučel s těma, co bučí HIIIIIIIIT.
Mentalita stáda
-
No uvidíme , vydat hru s asymetrickým online multiplayerem pro pár zapšknutých fandů kteří budou hrát cokoli "s nálepkou" Kojima musí být komerčním snem ..... Bohužel Apple jede na konzumní vlně a Kojima na reputaci nakonec ani trati nemusí i když o hru rychle opadne zájem . I v tom je kouzlo experimentů za miliony ;)
-
-
je ti snad jasné, že sebe děláš zakomplexovaného, stádového jedince?
-
"No uvidíme , vydat hru s asymetrickým online multiplayerem pro pár
zapšknutých fandů kteří budou hrát cokoli "s nálepkou" Kojima "Tak tohle jsi vymyslel? Takhle si ospravedlnuješ jiný nazor?
PS: Mysl nekterych slaboduchych ovcí mě vždy pobaví tim, jak moc kreativní vůči svému egu jsou.
-
-
-
-
-
České weby sú zvyčajne oveľa kritickejsie oproti zahraničným, a pri tejto hrej je to naopak , IGN dalo len 6,8 to znamená že to je skvelá hra ale nie pre casual hracov
-
-
Nejdříve jsem přečetl tuto recenzi, poté jsem kouknul na IGN.
Jejich kritika mi připomněla kritiku jednoho z mých známých na moc "realistické" RDR2, že ve hře nechce jíst, stanovat, atd. Přitom to byl právě jeden z největších taháků, díky kterým RDR2 dokázalo hráče naprosto pohltit. Stal se totiž Arthurem Morganem.
Šárka to napsala správně - pokud jste ten typ člověka, který je hr hr a přeskakuje každou animačku, žádná hra od HK není pro vás.
I když stále nejsem přesvědčen, že mě DS bude bavit, ani nejsem slepým fanboyem HK a zachovávám si jistou dávku skepticismu, hráči jako recenzent na IGN by měli zůstat u Call of Duty a od her tohoto typu se držet dál.
-