-
Léta jsem hru ignoroval, nakonec ji před pár dny zkusil a dnes odinstaloval. Vizuál, audio, kamera ... to vše je luxusní!!! 😎 Pastva pro oči i uši, ale když jsem po několikáté musel jít opět stejnou trasu (třeba i druhým směrem), řekl jsem si "tohle už prosím ne". Chození je extrémně nudné, i když jsou zde herní mechanismy které se snaží tyto chvíle zpříjemnit (včetně hudby), než někam dojdete, umřete nudou.
Hratelně je to vážně nuda, nuda nuda ... "simulátor chůze" je nejblíže k popisu této hry. Velká škoda, protože jinak je to udělané mistrně. ☹
p.s.: Mínusem je i patetický příběh nebo dost nepřehledné UI ve hře či opakující se animace (sprcha atd.) Nechtěl bych být recenzent a hru recenzovat, protože je v ní vloženo ohromné úsilí, které se ale podle mě, míjí účinkem. Měla to být akční adventura a chození bych zcela upozadil.
-
NA pc snad první hra která byla vyvijená na Directx12!!! ( bez něj ani nejde spustit lol)
-
bylo, bylo. Podívej, jak začíná jednička a jak začína trojka.
-
Nikdy by som nepovedal ze ma ta hra tak strasne chyti a nepusti.... Maximalne navykova hratelnost... Ten online system ma neskutocne caro ako dokaze menit tvar krajiny a v konecnom dosledku ulahcovat zivot hracovi... Ale to co ma na tej hre prekvapilo uplne najviac je fakt, ze som neveril ze sa da v hre z obycajneho chodenia nádhernou krajinou vytvorit tak zabavna herna mechanika...... Ten pocit je na nezaplatenie ked sa mi podari naplanovat cesta cez horsky masiv do strmych kopcov a pri vystupe na vrchol ma hra odmeni dokonalym vyhladom a hudbou na pozadi ktora mi postavy vsetky chlpy na tele a prezenie zimomriavky od hlavy az k pate.... Naozaj jedinecny zazitok a pre mna rozhodne najvacsie prekvapenie od cias prveho the last of us.... O cut scenach a grafike ani nema zmysel rozpravat prvotriedna zalezitost..... Hra nie je pre kazdeho ale mne maximalne sadla....
-
Njn a pak spáchají z nedostatku času a spánku, harakiri!
-
Na to tolik nespěchám dám si to až příští rok 😉
-
To jsi špatně pochopil. Mě se Mass Effect jako takový líbil (asi tak 95% hry).
Jenom ten konec byl špatný kvůli snaze autorů "umělecky se vyjádřit". Ten konec byl tak špatný, že si zaslouží soudit sám o sobě. Vůbec se nehodil k jinak perfektní herní sérii.
To je jako seriál Ztracení. Seriál byl dobrý, ale na konci asi došla scénaristům trpělivost a prostě to zprasili v posledním díle (i když by se dalo poznamenat, že několik dílů před koncem už začínal být cítit závan failu). Špičkou na dortu byl rozhovor s novináři o konci seriálu, který většinu diváků akurát ještě víc podráždil. Velmi podobná situace.
-
No ptal jsem se té gumy, Victora, ale evidentně mu de nejvíc být drsnej, ale už ne odpovídat na základě těch jeho zvratků.
Já myslím, že ti odpověděl typek dole. Jako říct, že Máša Effect 3 byla špatná hra kvůli uměleckém ztvárnění konce což je 1-3% hry. Je slaboduché srovnání. Nezlob se.
-
Tak to nedělej, ne? Ty seš hrozná guma.
-
100/100 nejlepší herní počin posledních let , Příbeh kterej by zaviděl i Detroit BH , Stranding = to co většina ma za walking simulator je nový žánr s tolik prvkama že přejít 300 metru prez kopec muže bejt taková výzva že u toho rozstřískáte dualschock k tomu aby toho nebylo málo tak hrozba VV či teroristu vás spíš budou rozptylovat od toho přepravovaní . Před koncem když sem myslel že už to mam vše za sebou a propojil sem poslední uzel tak sem myslel že se nic zajimavého dít nebude ovšem teprve potom přišel nejlepší nepropracovanejší ending co sem kdy videl a když si myslíte že už bude konec tak vám budou naservýrovany 3 hodiny takovy akce že to působí jak jiná hra . Příbeh se rozjíždí pomalu tajemně nic vam nebude dávat smysl a to až do uplného konce kde až po konečných titulkach se dozvíte teprve vše , nejdelší cut sceny ever a po tomdle všem je jeste uplakanej epilog v podobně 14 kapitoly
Ja osobně mam problem když něco trvá dlouho což v tedle hře by se zdálo že trvá vše opak je pravdou jaké si to udělate takovéto máte a asymmetricky multiplayer tomu přizpíva
po 5 kapitole sem přeskakoval vetšinu rutinych cut scene a měl sem zip line věze umísteny tak že mi propojovaly 80% cele mapy ( hlavně hory ) trvalo mi to cca 3 hodiny to rozmístit 80 % donášek potom sem dodělával stylem že co ukol to svět rekord ( stofflesforce)
Po desingové stránce a hereckém zpracovaní tadle zaležitost nemá konkurenci a PC verzi určite vyzkouším také jelikož i na ps4 pro bylo vidět že hra vycucáva všechno z hardwaru a dokonce sem byl i překvapen že Ps4 dokaže takoudle podívanou vubec rozjet ...
Pokračovaní tadle hra určite nepotřebuje ovšem Žánr STRANDING by se mohl rozvíjet více hardcore směrem ruku v ruce s asymmetrickým multiplayerem
hráno na PS4 Pro 4k HDR (65palcu tv)
-
Jo, už sem si taky všiml. Vědět to dřív, tak se ani neobtěžuju na takovýho tydýta reagovat...
-
https://twitter.com/HIDEO_KOJIMA_EN/status/1156717760077918209?s=20
-
Taky netvrdím, že je na tom něco špatného, jen že to prostě není pro mě. Asi je to tím, že hraju už 30 let a na prvním místě je pro mě hratelnost a výzva. Příběh a produkční hodnoty jsou až druhořadé.
Mimochodem, Dark Souls 1 jsou ve srovnání s RDR2 zběsilá jízda.
-
To je pako Jack, kdyby to vyslo ted na pc ma uz to dohrany
-
Pro ně možná. Ale co místní, co kvůli tomu (prý) bojkotovali RDR2? Ti by snad mohli mít svůj pohled na věc stále stejný, ne? :-D
-
Japonci neznají pojem "volný čas" nebo "crunch". To co je pro západní vývojáře crunch je pro Japonce normální pracovní doba.
-
První Dark Souls bylo pomalé?
-
Jinak už se řešilo, že jak bylo s crunchováním? (3 roky, 80 lidí, nové studio, takováhle production values asi nebyly za 8 hodin denně, ne?)
Nebo to bylo důležité jen třeba v případě RDR2 (vzpomínáte na ty diskuse?) a u téhle hry to případně stejným lidem nevadí?
-
Podívej se, nikdy jsem netvrdil, že doslovně něco takového marketingové oddělení řeklo. Tady jde o to, že ten pokud autor chce mluvit o tzv. "tvůrčím záměru" (volně přeloženo), tak z principu musí považovat svůj výtvor za komplexní umělecké dílo.
Fanoušci neměli nic proti ME3 jako jako celku, proto si taky nikdo nestěžuje na celou hru, ale jenom na ten stupidní konec. Proto nikdo netvrdí, že se jim ME3 nelíbí jako umělecké dílo. Jenom se jim nelíbí konec toho uměleckého díla. Proto se taky používá tahle překroucená verze. Smiř se s tím. Opravdu není potřeba obhajovat původní marketingové kecy.
-
Jo, je důležitý že víš jak to budou hodnotit lidi, kteří to ještě ani nehráli. Když máš takovej přehled, tak co za hráče tomu dá 8/10, nebo jakej člověk dá třeba 5/10? 😂