Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • JakubKotyza

    Velké díky Šárce, je mi jasné že psát nějak smysluplně o atypické hře tak aby nekazila zážitek objevování musí být těžké. Z recenze jsem si udělal docela slušný obrázek a vím na 100% že si ho na PC zahraju. Miluju takovýhle hry, za fasádu realismu nasázet několik těžkotonážních podobenství a fantasmy testující hranice reality, vědomí a lidskosti. 

    • lito

      hezky napsané😉

  • Těžko nás můžeš čtením recenze zdržovat od hraní Death Stranding, když hra vychází až za týden. Jinak na Metacritic recenze až tak jednozančné nejsou, ve výsledku mi to přijde víc jako shitka než nějaká revoluce.


    Dodatek: Z recenze jsme se nedozvěděli téměř nic (většina textu je jen nadšené plácání a plkání), možná neškodilo zmínit alespoň jak dlouho trvalo hru dohrát.

    • Maxianimal

      Já ti nevim, 84% mi přijde docela jednoznačných ;) A to, že je to skvělá hra.

      • SalemCZ

        a to tam je jeden hater kterej to shodil (stačí dát 35% a hned to padne dolů)

    • lito

      z čeho jsi to vyvodil, že je to shitka? Z této recenze? Asi je to něco jiného, proto to nemá jednohlasné recenze. Nestojím za tím silná značka jako u MGS, Last of Us, God of War, proto recenzenti nejsou nuceni dávat jenom 10/10. Zahraj, dohraj, pak komentuj.

      české weby: Hrej.cz 5/5, Zing.cz 10/10, KN 10/10. BW 9/10. Games.cz 9/10, Doupe.cz 9/10. 

  • maros.goc

    je zaujímavé, že vysoké hodnotenia tej hre dávajú predovšetkým dievčatá

    • ico.crook

      moc zajímavé to není, protože je to blbost...ale hezkej pokus :D

    • lito

      tvl dej si facku. Zavřel na Zingu 10/10. Leon na KN 10/10. Flákni sebou o zem ty šašku.

    • To jsi si dělal nějakou statistiku pohlaví vs hodnocení? Máš nějaký detailnější výsledek, který by jsi sem hodil?

    • JakubKotyza

      že by, že by dievčatá byla přemýšlivější než adrenalinem našťavení hoši? Ježišmarja a co stereotypy, myslí někdo na nebohé stereotypy?

  • victor

    Víte co fakt nesnáším ? Chodit z bodu A do bodu B ...a dávat lajky :/ .

    Tisíckrát jsem proklel Fallout3 za nesmyslné chození po světě ,kde by měly být v provozu ( zvlášť když letadla ještě fungují v cutscénách ) i jiné dopravní prostředky než chůze .....

    A přijde Kojima a walking simulátor skřížený se sociální sítí nazve svébytným novým žánrem ;DDDD

    Bože už od dob Vetřelců víme , že vydávat se do nepříznivého prostředí znamená být na ně vybaven a adaptován ...... Copak to je asi za časodéšť , který nám zničil Landcrawlery ? ....

    Umím si představit , že na počátku byl Hard Truck či Crossout s příběhem ....ale aby nebylo možno pochybovat o invenci a uměleckém záměru , šly tyhle špinavé madmaxovské  kamióny do kopru a vše nahradili ...poslíčci s eko posláním a duší dítěte. 

    INU ani po přečtení recenze nejsem o budoucnosti téhle hry přesvědčen , a silné online propojení mne spíš odrazuje ještě víc než před tím ....Bez lidí to bude procházka v prázdnotě a já osobně pro tohle do obchodu nepoběžím  :/

    • Ilusiveman

      Tak to nedělej, ne?  Ty seš hrozná guma. 

  • spoock

    Stejně jako u filmu, tohle bude asi třeba zahrát a pak rozhodnout, zda se hra líbí nebo ne. 

    • Ilusiveman

      Give the man cookie! 

  • triptich

    Death Stranding dostáva krásne recenzie a to je super. hoc nemám PS4 a ani si ju zatiaľ neplánujem kúpiť, som úprimne rád, že sa hra podarila a nespľasla ako nafúknutá reklamná bublina stojaca len na slávnom mene. dobrých hier nikdy nie je dosť, či už veľkých, alebo malých.

    • Ilusiveman

      Nebyla vůbec možnost, že by ta hra mohla jakkoliv splasknout. To jen vaše hlavičky, co si v prognózach silných samců, se jakoby potřebuji neustále ubezpecovat, že jejich názor byl správný.


      • Kojima je pan videoherní designér/scénárista a legenda, o tom žádná. Ale i ten nejlepší může někdy uklouznout a cokoliv vyvozovat z toho, co jsme o Death Stranding věděli, bylo absolutní věštění z kříšťálový koule. Na obou stranách. Ta hra klidně mohla bejt špatná. Samozřejmě to nebylo moc pravděpodobný, vzhledem k tomu, kdo za tim stojí, ale mohla. Pointa je, že pro oba tábory to byla otázka víry, nikoliv analýzy dostupnejch informací, a to z jedinýho prostýho důvodu  - krom toho, že na tom dělá Kojima jsme žádný relevantní informace neměli.

    • maros.goc

      no tak priemer recenzií je "len" tesne niekde nad 80%, čiže od Kodžimovho formátu sa čakalo určite viac

      • triptich

        to asi čakalo. no hlavne nikto nevedel, čo to vlastne bude a hra frčala na mene tvorcu, na ktoré zaslepení fanúšikovia nedajú dopustiť. 3 veľké CZ weby dali 2x9 a 1x10, všetkých troch recenzentov sledujem, viem ako hodnotia hry... mne to na pozitívne dojmy stačí.

        a reálne, 80% a viac je do štartu hry krásne číslo.

  • radim.zaty

    Ach jo, tak tohle nebude pro mě. RDR2 jsem kvůli té dementní pomalosti odložil po pár hodinách a už se k tomu nevrátím ani na PC a tohle vypadá ještě šíleněji. A mám to bohužel tak, že pro příběhy si chodím do knih a ani sebelepší příběh mě k walking simulatoru nepřitáhne. 

    • lito

      ale na tom není nic špatného.První  Dark Souls miluji právě kvůli pomalosti a pocitu km v nohách. Prostě jsem si tu cestu zažil a užil. Hra by měla být cesta. Hra by měla zážitek. Právě ta pomalost pomáhá na prožitku. Na dalších Souls se mi právě nelíbilo to zrychlení pro mainstream.

      • radim.zaty

        Taky netvrdím, že je na tom něco špatného, jen že to prostě není pro mě. Asi je to tím, že hraju už 30 let a na prvním místě je pro mě hratelnost a výzva. Příběh a produkční hodnoty jsou až druhořadé. 


        Mimochodem, Dark Souls 1 jsou ve srovnání s RDR2 zběsilá jízda.

      • První Dark Souls bylo pomalé?

        • lito

          bylo, bylo. Podívej, jak začíná jednička a jak začína trojka. 

  • Nikdy by som nepovedal ze ma ta hra tak strasne chyti a nepusti.... Maximalne navykova hratelnost... Ten online system ma neskutocne caro ako dokaze menit tvar krajiny a v konecnom dosledku ulahcovat zivot hracovi... Ale to co ma na tej hre prekvapilo uplne najviac je fakt, ze som neveril ze sa da v hre z obycajneho chodenia nádhernou krajinou vytvorit tak zabavna herna mechanika...... Ten pocit je na nezaplatenie ked sa mi podari naplanovat cesta cez horsky masiv do strmych kopcov a pri vystupe na vrchol ma hra odmeni dokonalym vyhladom a hudbou na pozadi ktora mi postavy vsetky chlpy na tele a prezenie zimomriavky od hlavy az k pate.... Naozaj jedinecny zazitok a pre mna rozhodne najvacsie prekvapenie od cias prveho the last of us.... O cut scenach a grafike ani nema zmysel rozpravat prvotriedna zalezitost..... Hra nie je pre kazdeho ale mne maximalne sadla.... 

  • Jinak už se řešilo, že jak bylo s crunchováním? (3 roky, 80 lidí, nové studio, takováhle production values asi nebyly za 8 hodin denně, ne?)

    Nebo to bylo důležité jen třeba v případě RDR2 (vzpomínáte na ty diskuse?) a u téhle hry to případně stejným lidem nevadí?

    • omiklon

      https://twitter.com/HIDEO_KOJIMA_EN/status/1156717760077918209?s=20

    • Fordzy

      Japonci neznají pojem "volný čas" nebo "crunch". To co je pro západní vývojáře crunch je pro Japonce normální pracovní doba. 

      • Jack1947

        Njn a pak spáchají z nedostatku času a spánku, harakiri!

      • Pro ně možná. Ale co místní, co kvůli tomu (prý) bojkotovali RDR2? Ti by snad mohli mít svůj pohled na věc stále stejný, ne? :-D

  • 100/100  nejlepší herní počin posledních let , Příbeh kterej  by zaviděl i  Detroit BH , Stranding = to co většina ma za walking simulator je nový žánr s tolik prvkama že přejít 300 metru prez kopec muže bejt taková výzva že u toho rozstřískáte dualschock  k tomu aby toho nebylo málo tak hrozba VV či teroristu vás spíš budou rozptylovat od  toho přepravovaní . Před koncem když sem myslel že už to mam vše za sebou a propojil sem poslední uzel tak sem myslel že se nic zajimavého dít nebude ovšem teprve potom přišel nejlepší nepropracovanejší ending co sem kdy videl a když si myslíte že už bude konec tak vám budou naservýrovany 3 hodiny takovy akce že to působí jak jiná hra . Příbeh se rozjíždí pomalu tajemně nic vam nebude dávat smysl a to až do uplného konce kde až po konečných titulkach se dozvíte teprve vše , nejdelší cut sceny ever  a po tomdle všem je jeste  uplakanej epilog v podobně 14 kapitoly

    Ja osobně mam problem když něco trvá dlouho což v tedle hře by se zdálo že trvá vše opak je pravdou jaké si to udělate takovéto máte a asymmetricky multiplayer tomu přizpíva

    po 5 kapitole sem přeskakoval vetšinu rutinych cut scene a měl sem zip line věze umísteny tak že mi propojovaly 80% cele mapy  ( hlavně hory ) trvalo mi to cca 3 hodiny to rozmístit 80 % donášek  potom sem dodělával stylem že co ukol to svět rekord  ( stofflesforce)

    Po desingové stránce a hereckém zpracovaní tadle zaležitost nemá konkurenci  a PC verzi určite vyzkouším také jelikož i na ps4 pro bylo vidět že hra vycucáva všechno z hardwaru a dokonce sem byl i překvapen že Ps4 dokaže takoudle podívanou vubec rozjet ...

    Pokračovaní tadle hra určite nepotřebuje ovšem Žánr STRANDING by se mohl rozvíjet více hardcore směrem ruku v ruce  s asymmetrickým multiplayerem


     hráno na PS4 Pro 4k HDR  (65palcu tv)

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit