• Kde plls nechal autor tehle recenze treba hru fallout 1 a 2.. S diablem TOP hry *3*
  • Tak Blade and Sword si zastanem. Niektori nestihli objavit jeho kuzlo, nebojavili ako sa leveluje postava, ako sa vylepsuju brnenia, mixuju drahokami do brnani. Jednotka Diabla mu nesiaha ani po kotniky, zato Dvojka je o nieco lepsia. Tak ci tak, Blade and Sword je hlboko podhodnotena hra, ktora moze stat bok po boku klenotom ako Titan Quest. Nema hratelnostou daleko k Diablu 2, kto neveri, kupit a hrat a hrat. Nesklame. Cista hratelnost ala Diablo 2. Naozaj treba skusit. Kto mal rad Diablo 2, bude nadseny.
  • Tak to Blade & Sord me dostalo!:D:D 30x bouchas do mostra a ono pred tebou leti!:D Tohle me staci 1/10!:D Klasicke Japonske Kung-fu v podobe RPG!:D A nechapu jak si muzes myslet ze D2 uz je mrtvy:D hraje se do dneska deset let po vydani a Blizz podporu vydava porad;) De o to ze Blade & Sord ani nezilo..
  • DarkHawk
    No asi těžko.. tohle kung-fu nešahá Diablu ani po kotníky.
  • pardon, asi jsem hrál jiný Diablo 2, v tom mym jsem na otravu nikdy neumřel, vždy se životy zastavily na jednom hitpointu, asi nějaká jiná verze : )
  • 13_11
    Kdo nehrál Blade & Sword, ani neví, že Diablo už je mrtvý.
  • Díky za radu, bojím se, aby mě to vůbec bavilo. Mno uvidí se.
  • Otrava zabijela;)
  • Otrava nikdy nezabíjela, maximálně stáhla životy na 1HP
  • MrSanta
    Ty si teda pěkně škodolibý. Takovýho kámoše jako ty bych chtěl taky mít *1*
    Moje "nejoblíbenější" smrti bylo když jsem přehlédnul, že jsem otrávenej...
  • MrSanta
    Se Sacred opatrně, také dokáže velice rychle začít nudit. Po vlastních zkušenostech doporučuji hrát tak maximálně 2 hodiny denně.
  • Tushan
    ty si jouda grim dawn vypadá skvěle
  • Tushan
    jooo diablo 2 to byla sranda

když si vzpomenu jak kámoše na hell zabil crow nest tak se ještě dnes chechtám na celé kolo *1* *1* *1* *1*

škoda že ta trojka vypadá tak špatně
  • Už Musli ze Score psal v tématu k D2:"...hraji ho 10 hodin denně. Ta hratelnost je přímo děsivá a docela nechápu, kde se vlastně bere!" Já osobně taky nechápu, proč se dodnes pachtím, aby každá začatá postava měla titul "patriarch" a nejlepší výbavu i merce. Není to čísly a statistikami, ani příběhem. Tohle mi připomíná takovou tu ruskou digihru o vlkovi a vajíčkách - taky jsme jí všichni hráli a ví někdo proč? Já jsem prostě rád, že mě tato hra oslovuje. Věř mi, že si dost užívám a nevím, jestli bych našel jinou srovnatelnou sérii her.
  • Souhlasím s Alexem. Crook je zřejmě zapřisáhlý antiblizzardista a tak ho nepřesvědčíme. Ale stejně tu nadhodím jiný příklad a to je StarCraft. Jeho druhý díl dělí od prvního dělí ještě více let než D3 od dvojky a není to nějaká fosilie:-) Blizzard přece nebude vydávat další díl, když se ten předchozí ještě hodně hraje. Takže mu radši dělá řadu let podporu v podobě patchů a správy Battlenetu.
  • Ty by ses mel spis trochu zajimat o to jak se ty hry vyrabej..;D Nebot rict ze oba tituly jsou z dob davno minulych je totalni nesmysl!:D D2 se hraje do dnes;) za to DNF kdyz si vzpomenu kolikrat za tech x let byl zastaven jeho vyvoj tak je to az smesny;)
  • Tak BG je klasické DnD, takže pokud znáš DnD, tak víš co od hry očekávat. Falloutům jsem třeba já nikdy nepropadl, po chvíli mě přestaly bavit, ale kvalitní hry to jsou, to se musí nechat. A s tou partou, jelikož téměř v každé hře hraji sám (což mi nějak nevadí), tak si v pár hrách milerád zahraji s družinou - navíc jakožto zloděj si obvykle stejně hledím svého, hledám pasti, tajné cesty a bodám nepřátele přátelsky do zad :).

Také jsem hračička, když už hraji strategie, tak dělám to samé co Ty - ostatně proto mě nebaví MP, protože všichni na mě hned útočí. Vzpomínám, když jsem v Cultures (což je v podstatě kopie Settlerů) zapnul volnou mapu a postavil jsem si vesničku, a šel jsem objevovat, to je něco nezapomenutelného, ale po chvíli mě to přestalo bavit a už jsem se k tomu nevrátil. V Diablu to bylo tak trochu podobné, 2-3 hodiny jsem tam procházel a pak mě to přestalo bavit, protože to vše bylo vlastně zbytečné a nezískal jsem díky novým věcem něco zajímavého - jako například zloděj v BG může získat... Ale vcelku zvažuji, že bych zkusil konečně rozjet Dungeon Siege nebo Sacred, válejí se mi tu již dlouho, ale díky nechuti k Diablu se k nim nemohu dokopat, ačkoli mě láká to hledání a příběhová/questová část.
  • Oboji je legenda z casu davno minulych, ktera (podle me) uz dneska nema co zvlastniho nabidnout. O to mi tady slo. Ze zrovna ty jsi fanda Diabla, zatimco te (treba?) Duke nechava chladnym, to je mi clovece ale uplne jedno, a na tom co jsem psal to nic nemeni. Jen te znackuje jako nekoho, jehoz nazor nejspis bude absolutne neobjektivni.
    Uz rozumis? : P
  • : ) Mě se právě BG nikdy nelíbil skoro v ničem, jediné co jsem si užil byl příběh a za tohle jediné má u mě vysoké hodnocení, jediná hra/serie spolu s geniálním Falloutem, kde jsem hltal dialogy a vychutnával si příběh a zvraty, jinak mi nemá co nabídnout, tedy BG, Fallout je jiný kafe. V BG je prostě málo předmětů, málo parametrů, celkově je to hrozně chudý proti Diablu, ta hra se nedá hrát roky jako Diablo. Ještě jedna věc mi na BG hodně vadila, taková nutnost chodit v partě, já rád hraju sám bez nějaký družiny apod. nesmyslů : )

Já jsem takovej hračička a proto mě Diablo hrozně baví, i ve strategiích si stavim městečko, řešim obranu, stavim to tak aby to i pěkně vypadalo a pak rád vidim jak to funguje a teprve potom jdu bojovat. Někdo jinej to prolítne hned s nějakou armádou, ale já si to vždy vychutnávám.

Nemáš zač.
  • Srovnat DNF s D3 to je jak srovnat rybu ze psem!:D ma to spolecnyho jen to ze je to PC hra!:D