Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Mě mrzí, že Diablo 3 bude asi jedno z posledních izometrických RPG, protože tenhle žánr miluju. Lidi prostě chtějí "úžasnou" grafiku a to se dnes bohužel podle většiny neslučuje s žándrem izometrických RPG i kdyby grafika byla sebepěknější.*9*
    Mě osobně se třeba i dnes v roce 2011 stále líbí grafika Sacred, Titan Quest, Dungeon Siege, Greyhawk: Temple of elemental evil atd atd. Kdyby pořád vycházely takové hry, klidně i ve stejné grafice, byl bych šťastný jako blecha. Ano mám sice rád i third-person nebo first-person RPG, ale musím se kacířsky přiznat, že bych byl asi raději, kdyby například místo Skyrimu vyšlo nějaké perfektní izometrické RPG *4*
    • Hack n Slash RPG budou vychazet porad. Torchlight i Magicka mely ohromny uspech. Lidi maji proste tenhle zanr radi.
    • Naprostý souhlas.
    • nevím jak u ostatních ale mě třeba o grafiku nejde vůbec jen mi přide dost nanic když se pořad opakuje ten primitivní systém co byl před 10lety dobrej ale dneska už mi to přijde jako že chcou mít prachy za minimum práce respektive nejvíc jim na tom musí snad dat zabrat grafika když je to pořed to samí *1*
    • Magicka
  • NonSuch
    zkracena verze clanku: vsechny klony diabla se mu nikdy ani nepriblizily, nektere bavily chvili, jine ani to ne, kazdopadne diablo je vic nez jen bezducha rubacka, je to taky blizzardi hra, tzn. je neuveritelne "polished" a to nikdo jiny nezvladne napodobit...
  • TLBlade - ok, zkusim to "vysvětlit" ,ta hra je primitivní, kdo na to neni dělaný, nebude mu to nic říkat, pro hodně hráčů je to jen klikání a nuda. Ale pro mě osobně a spousty dalších je hra skvělá hlavně v tom jak si ladíš postavu, stovky předmětů s náhodnými parametry, nikdy nevíš co ti vypadne a když ti konečně něco padne, můžeš pak kombinovat, řešit jak dostat na postavu to nejlepší vybavení a správnou kombinaci pro lepší výsledek a řešíš co si nechat a co vyhodit. Když pak vidíš jak se nový předmět projeví v boji a tvoje postava je zase znatelně lepší, opět to nabudí hrát dál. Okamžik kdy se na zemi obejví zlaté a pododobně málo viděné písmo je jak chvíle kdy jsem jako malej čekal co je v krabici pod stromečkem, já vim, třeba se směj, ale ten pocit je skoro stejný, prostě vzrušení, mrazení jaký ten předmět bude a radost když je opravdu dobrý. Takhle si tunit charakter, aby měl skvělé statistiky, skvělé rozhozené skilly a k tomu třeba i skvěle vypadal ve zbroji a se právnou zbraní, to vše mě nejvíc baví. Nikdy jsem neřešil příbeh a nečetl dialogy, ale tohl mě prostě bavilo a baví tak, že jsem to hrál roky. Ta generovatelnost všeho, jak prostředí (i když základ je stejný, tráva, poušt atd.) tak hlavně předmětů a nepřátel, kdy hra prostě neni nikdy stejná a je vždy jiná, to je prostě to co já miluju, takovej BG byl fajn, skvělej příběh a zvraty, ale tvorba postavy, počet předmětů a lokace? Otřes, vše stejný, na konci hry vždycky projdeš to samý prostředí, zabiješ ty samý nepřátele a máš ty samý předměty. Proto je Diablo tak hratelný, pokud je někdo magor co chce mít vše nejlepší, tak stráví roky hraním a čekáním na všechny předměty, které chce mít, at je to runa nebo nějakej meč třeba. Tohle vše mě u té hry drží stále a rád si jí pořád zahraju se svym barbarem, kterýho jsem tak piloval. Pokud nejsi ten typ, nikdy to nepochopíš jaký to je pilovat k dokonalosti svýho hrdinu aby byl co nejlepší a nikdy nepochopíš to potěšení z nově nalezenýho předmětu, Blizzardi prostě ví jak na to a jak udržet hráče u hry a aby měl důvod hrát dál. Neni to jednorázový zážitek jako většina ostatních her, kdy si pak musíš dát pauzu než si to zahraješ znova, Diablo má pořád co nabídnout, protože šance, že získáš vše co chceš je téměř nulová a pořád se máš za čim hnát, pokud nejsi ten typ, asi to nikdy nepochopíš a je ti buřt jaká tvoje postava je, co má za výbavu a jak je silná, prostě zabiješ Diabla, zkoukneš titulky a hra pro tebe končí, pro mě ale teprve Diablo začíná.
    • Díky, to je přesně to, co jsem chtěl vědět. Řekl si to přesně, mě tohle nikdy nebude bavit, protože si raději zahraji Baldur's Gate, kde sice na konci bude ta postava "stejná", ale mně nejde o vývoj fyzický, ale celkový - ať už výbavou (vzhledem), dovednostmi nebo názory, což mi Diablo nenabízí, protože Tvůj charakter nemluví, nemáš žádné úkoly (ta příběhová linka je to samé, co v každé akční hře). Neměl jsem a nemám čas na to hrát jednu hru několikrát dokola kvůli jednomu hloupému předmětu, který vlastně ani nepotřebuji, raději si zahraji vícero her, kde je kvalitní příběh, hratelnost někde trochu jinde... Každý jsme jiný, ale rozhodně děkuji za objasnění, co Tě na té hře vlastně baví.
      • : ) Mě se právě BG nikdy nelíbil skoro v ničem, jediné co jsem si užil byl příběh a za tohle jediné má u mě vysoké hodnocení, jediná hra/serie spolu s geniálním Falloutem, kde jsem hltal dialogy a vychutnával si příběh a zvraty, jinak mi nemá co nabídnout, tedy BG, Fallout je jiný kafe. V BG je prostě málo předmětů, málo parametrů, celkově je to hrozně chudý proti Diablu, ta hra se nedá hrát roky jako Diablo. Ještě jedna věc mi na BG hodně vadila, taková nutnost chodit v partě, já rád hraju sám bez nějaký družiny apod. nesmyslů : )

        Já jsem takovej hračička a proto mě Diablo hrozně baví, i ve strategiích si stavim městečko, řešim obranu, stavim to tak aby to i pěkně vypadalo a pak rád vidim jak to funguje a teprve potom jdu bojovat. Někdo jinej to prolítne hned s nějakou armádou, ale já si to vždy vychutnávám.

        Nemáš zač.
        • Tak BG je klasické DnD, takže pokud znáš DnD, tak víš co od hry očekávat. Falloutům jsem třeba já nikdy nepropadl, po chvíli mě přestaly bavit, ale kvalitní hry to jsou, to se musí nechat. A s tou partou, jelikož téměř v každé hře hraji sám (což mi nějak nevadí), tak si v pár hrách milerád zahraji s družinou - navíc jakožto zloděj si obvykle stejně hledím svého, hledám pasti, tajné cesty a bodám nepřátele přátelsky do zad :).

          Také jsem hračička, když už hraji strategie, tak dělám to samé co Ty - ostatně proto mě nebaví MP, protože všichni na mě hned útočí. Vzpomínám, když jsem v Cultures (což je v podstatě kopie Settlerů) zapnul volnou mapu a postavil jsem si vesničku, a šel jsem objevovat, to je něco nezapomenutelného, ale po chvíli mě to přestalo bavit a už jsem se k tomu nevrátil. V Diablu to bylo tak trochu podobné, 2-3 hodiny jsem tam procházel a pak mě to přestalo bavit, protože to vše bylo vlastně zbytečné a nezískal jsem díky novým věcem něco zajímavého - jako například zloděj v BG může získat... Ale vcelku zvažuji, že bych zkusil konečně rozjet Dungeon Siege nebo Sacred, válejí se mi tu již dlouho, ale díky nechuti k Diablu se k nim nemohu dokopat, ačkoli mě láká to hledání a příběhová/questová část.
          • MrSanta
            Se Sacred opatrně, také dokáže velice rychle začít nudit. Po vlastních zkušenostech doporučuji hrát tak maximálně 2 hodiny denně.
            • Díky za radu, bojím se, aby mě to vůbec bavilo. Mno uvidí se.
  • ten Dungeon Siege "BOOM a WOW" si nějak nevybavuju, spíš to, že to bylo značně průměrné, ještě více trapné a automatické vyvíjení postavy bylo o ničem, 6/10 zmíněné v článku bylo tak zhruba odpovídající hodnocení, stejný, přes jaký se nikdy žádný Dungeon Siege nemělo dostat...
    • Nesouhlasim... multiplayer mela DS naprosto uchvatny... singl 6, multi 8... dohrpmady 7 :-)
  • Diabla a hlavne Diabla 2 drzi na trone hlavne jedna vec a to "matematika" vypadavania veci, skillov a nepriatelov. Nemozno povedat ze je to obycajne hlupe akcne rpg, preto ze ten system kedy, na akom leveli, co a z koho vypadne je proste genialny. To vzrusenie ked cinkne zlaty item na zem by sa dal porovnat so vzrusenim gamblera pri hracich automatoch *4*
    Tak isto staci zle rozdelit body do skillov a vlastnosti a neskor mozu nastat take problemy ze sa nemusi ani podarit hru dohrat.
    Inac. TitanQuest nebol zly, ale bojovnik v slapkach a trenkach s kozenym brnenim vyzera ako gay. Sorry Titani ale takto vystrojeni by ste nedali ani Andariel nieto este Diabla. Gothic plate je Gothic plate...
  • Diablo, Nox, Dungeon Siege, to byly propařené noci. *4*
  • DarkHawk
    DIABLO AND DIABLO II nejlepší Hack'n'slash!
  • Mnoo ... když porovnám grafiku Dungeon Siege I a Diabla II (právě grafika tehdy byla tahounem DS díky 3D akceleraci) tak se mi prostě pořád víc líbí DII. Hezky vykreslený sprity jsou daleko hezčí než voskový low-res textury v DS :D
    Jinak mě jako odkojeného diabláka žádná z jiných alternativ tolik nechytla jako právě Diabla. Fajn Torchlight byla parádní oddechovka, jen škoda že v ní nebyl multiplayer (což se ve 2ce vyřeší).
    Teď už jen netrpělivě čekat na Diablo III , už by to chtělo aspoň betu :-P
    PS: nejlepším RPG všech dob pro mě stále zůstává Planescape : Torment, ovšem mezi akčníma jednoznačně vede Diablo II : LoD :)
  • Predovšetkým Diablo a Nox. Sacred mi prišlo už prehnane monotónne a tuším som ho dohral len preto, aby som ho mal z krku. Dvojka už bola úplne prestrelená. Dungeon Siege som nikdy moc nehral a pripúšťam, že to mohla byť chyba. A napriek tomu, že všetky spomenuté hry majú prvky RPG a mám ich skutočne rád, stále preferujem označenie "klikfest", predsa len hádzať ich do jednej kopy s Baldur's Gate alebo Planescape, je trošku mimo misu.
  • Jeden z nejpitomejsích herních zanru - akcni RPG :) Ten Brazilec z PC Gameru tomu dal jeste moc bodu. Diablo - hra, ktera privedla masy k "RPG" a po niz to slo s RPG do kopru. :)
    • Jak to, že nejlepší RPG historie jako Fallout, Torment, BG atd. vyšla až po Diablu, když říkáš, že to šlo po něm do kopru?

      Mysli trochu jestli tě to nebolí...
      • Fallout vysel rok po prvnim Diablu, prvni BG dva roky. Mel jsem na mysli obecny trend, ne ze se prvni den po vydani Diabla vsechno podelalo :) Krom toho BG nepatri moje TOP10, ale to s tim nesouvisi.
        • Fallout 2 vyšel dva roky po Diablu a Planescape Torment vyšel tři roky po Diablu, takže jak vidíš, tvoje teorie, že to kvůli Diablu šlo do kopru je prostě hloupost, dva roky, tři roky, to je snad dlouhá doba a ne druhej den. Taky nejsme maniak to BG nebo Tormentu, ale názor většiny hráčů hovoří jasně.

          Ze to šlo do kopru nejen s RPG a s hrama obecně, na tom se s tebou shodnu, ale z úplně jiných důvodů než, že za to může Diablo.
          • Hra se vyviji nekolik let, takze PST i BG i Fallout byly v te dobe stejne tak jako tak ve vyvoji. Komercni uspech Diabla a predevsim druhe dilu proste nasmeroval vyvojare na masivni tvorbu tehle klikacek, kteremu davali s radosti pridomek RPG. Mimochodem PST byl komercni propadak...(ac to byla skvela hra)...
            • Prosím tě, vždyt to neni pravda, takový Fallout 2 byl hotový tuším za rok a to je jen jeden příklad za všechny, BG2 vyšel v roce 2000, 4 roky po datu, které ty označuješ tzv. "datem kdy to šlo pak do kopru". Nevim proč pořád hledáš nějaký argumenty a musíš si kvůli tomu vymýšlet jen aby si dokázal, že Diablo může za úpadek RPG hraní. PST byl komerční propadák, hm, ale o tom řeč neni, řeč je o kvalitě her a PST je jeden z vrcholů i když mě to vůbec nebavilo.

              Asi ti Diablo hodně leží v žaludku, ale Diablo z toho fakt vinit nemůžeš. Diablo je RPG at se ti to líbí nebo ne, neni to FPS, ani simulátor, ani sportovní hra, ale RPG, pokud znáš definici písmen RPG neměl by si s tím mít problém, maximálně si k tomu hod slovo "akční" když na to m tak trváš, ale RPG to bude stále.
        • to bych chtel teda videt tvoje top 10 hry....a svadet neco takoveho na diablo, nejsi nahodou z planety K-PAX?
          • Moje nej RPG je Wizardry 7 - pribeh, delka hry, tahove souboje, narocnost na hrace, vyvoj postavy, ultimatni predmety ziskatelne pouze po velke namaze.
    • vis trole, to nebylo diablo, kdo ukoncil eru skutecnych RPG, ale konzole a prechod k mainstreamu.... Diablo je uplne v jinem subzanru a porovnavat to s RPG jako BG2, PT, apod.. je cira tupost.... Obe kategorie povazuju za vyborne, jen ty z toho musis vyvozovat konspirace, protoze si diablo proste nepochopil....
      • Je mi líto, ale bylo to Diablo. RPG nezabilo, ale obrátilo trend... I když vcelku žádná škoda, hardcore RPG vycházela dál, jenom jich nevychází tolik a člověk se nemusí přehrabovat v tolika kravinách.
        A konzole.... moc netuším, jak mohli přispět ke zjednodušení RPG, když západní typ RPG na nich prakticky nevycházel (kromě kupodivu Diabla...) a JRPG zrovna primitivní hry nejsou.
      • No ja si myslim, ze diablo jemu podobne hry patri do akcnich her a s rpg maji pramalo spolecneho. Takze to neni jiny subzanr ale rovnou zanr! Z pojmu akcni RPG se mi nedela dobre :) Ono se da Diablo nepochopit?? :-D
        • očividně ano, protože ty si ho nepochopil... Hra se hraje doteď, je to komplexní akční RPG ať se ti to líbí nebo ne...

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit