Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Problem?
  • bud ticho casual seschla svestko a trapnej hatere a na takovyhle vyblitky vubec nereaguj... nema smysl nechat se poucovat od nejakyho pubescenta... jeste nawic to nema ani stylove, jinak by w kazdem slowe psal jedno pismenko jinak :D
  • Nevim presne jak to myslis. Je jasne, ze power lvl7 bude silnejsi nez power lvl1. Nebude to ale exponencialne, ale konstantne(tedy mezi 6 a 7 bude stejny rozdil jako 5 a 6). Samozrejme minmaxeri budou chtit vse na max. power lvlu :)

    Jinak rarita runy je urcena pouze jejim power levelem, ne jejim typem. A power lvl urcuje silu efektu. V kazdem pripade tu jde hlavne o ten efekt (customizace).
  • Nijak to nevyvrací pozitivní odpovědi na mé otázky. Pořád může být třeba zlatá runa level 7 vzácná jako Zod a mít taky nějaký fajn efekt.
  • Bylo by fajn si o hre nejprve zjistit nejake informace nez zacnes blekotat (vysvetleni najdes v odkazu).
  • Aha, takže skilly budou taky pevně závislé na itemech? Takže si každý tard na ukci koupí runu, která jako jediná dívá +50 fireball, když ostatní dávají nejlépe +25, hm?
  • D3 resi customizaci trochu jinym zpusobem. Dokonce bych rekl, ze novy system umoznuje mnohem variabilnejsi customizaci nez talenty (dokonce muzes z maga udelat heavy melee class *5*). Navic ma tu vyhodu, ze neni potreba zadny "reset talentu". Kdyz se ti nedari, proste zmenis skilly, ktere pouzivas.

    Pisu samozrejme o rune systemu. Vsechny skilly, co mas je mozne modifikovat runami coz meni jejich efekt. Takze moznost volby je tu efektivne vyssi nez u stareho Diabla.

    Jo a k manualnimu rozdelovani statu: stejne v podstate kazdy rozdeloval staty vicemene stejne (mam pocit, ze ty hlavni staty byly dokonce vysvicene, aby se uzivatel neseknul). Takze tohle mi nejak zvlast nevadi.
  • Pokud vím, tak bude jeden talentový strom, který se navíc bude nějakým mě neznámým způsobem klikat sám. A to je dost primitivní i na dnešní poměry. Nikdy jsem netvrdil, že jsem nějaký "oldschooler", moje první hra na PC byla Dračí Historie a to není nic zas tak starého. A jo, sosám, ale platím za to. Jenom na Steamu mám momentálně 145 titulů včetně různých DLC.
    Miluji, když se mě snaží soudit někdo s vyjadřováním základoškoláka.
  • oba dva ste causal seschly svestky...oni pro kazdou calssu udelali talentovy stromy, tak nvm co vam zas vadi...zajimalo by me kolik vam je, ze jste takovi oldschooleri...radsi si to nekupujte skoda tak dobry hry pro takovy trapny hatery...stejne si hry nekupujete jen sosate.
  • To by byl hráč zatěžován možností volby a stresu z manuálního level-upu a to přeci nechceme.
  • Proč zase to zaměření na Causal hráče? Proč prostě neudělaj pro každou postavu talentový stromy a nevybalancují to tak aby to bylo možné dohrát s jakým koliv talentovým stromem?
  • Vypada to hodne dobre,zadny klon Diabla, kdyz tohle je DIABLO a muj oblibeny barrbar uz ceka :)
  • kostejnesmrtelny
    Beati pauperes spiritu quoniam ipsorum est regnum caelorum.

    Když už máme ten cizojazyčnej koutek...
  • i smell hater i smell sh*t...nikdo z vas hateru stejne nic neznamena a vase slzicky na diskuzich sou k nicemu...hra vyjde, bude to pecka jako vzdycky a vy si to muzete leda tak stahnout a tise zavidet battlenet
  • mluvis mi z duse
  • Máš recht, co teprve tenkrát ve zlatých 90. když jsem byl skoro na konci hry a měl poslední život, udělal jem chybu a umřel, ti vývojáři by zasloužili potrestat, že jem udělal chybu, měli to udělat tak abych nemohl umřít sakra !

    Kouzlo objevování tajů hry, zkoušení, namáhání vlastní hlavy, užívat si výsledek svého snažení, poučovat se z chyb, díky svým schopnostem trumfnout soupeře, to už dneska hráčům asi nic neříká, je lepší nechat myslet jiný a nechat se vodit za ručičku.
  • Od toho tu máme singleplayer, relocate NPC a pro ty méně nadané dokonce i příručky a návody.
  • kostejnesmrtelny
    Joo, není nic zábavnějšího, než zjistit v 52 levelu postavy, že jsi v talent tree na samým začátku hry špatně umístil dva body, a po padesáti hodinách strávenejch nad postavou muset začínat znovu od nuly.

    Přemýšlení, heh? Ty jsi komik, kluku.
  • Že jo kámo? Mozek? Přemýšlení? Plánování postavy? Sra*ky z roku raz dva!
    Stačí mačkat levou myš a hrajem dál!
  • ušlo ti to, tady proste jen leveluješ, je to vyhoda protože se nemuzes zmylit a celkem je deleni bodu otrava

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit