Diablo IV bude obsahovat prémiový season pass i obchod s kosmetickými předměty
-
Nemůžu se ubránit pocitu zda si vůbec někdy hrál nějaké Diablo na nejvyšší obtížnosti proti uber bossům, jelikož právě tyhle vlastnosti jsou klíčem abys neležel neustále v krvi na zemi.
Spamovat powers a drzat stlaceny primary attack pak musíš i v elden ringu, nebo snad to kouzlo nemusíš vykouzlit 30x abys zabil bosse?
Za sebe musím říct, že vyměnit 100 démonů za 5 kolem kterých bych pak musel minutu běhat dokolečka než bych je osekal není zrovna zážítek který bych hledal v sérii jako Diablo. Dovedl bych si představit bohatší možnosti pohybu, možnost vyskočit do vzduchu, víc vertikální svět, ale variaci na elden ring bych ztoho teda opravdu nechtěl :)
-
Vymyslel by som bojovy system zalozeny viac na skille a reflexoch, nieco na sposob izometrickeho Elden ringu... cize neskorsia faza hry predpoklada, ze sa budes musiet ucit a sustredit, nie len spamovat powers a drzat stlaceny primary attack
-
gameplay výhoda = možnost založit si server s vlastními pravidly?
-
Záleží zda za dohrání považuješ jeden průběhových průchod hrou, nebo vybavení postavy tím nejvyšším tierem a schopnostmi.
Pokud je do druhý případ, tak to bez placení dohrát nejde.
-
Takže by si v diablu s číslem čtyři vyměnil 25letý gamedesign postavený na sběru výbavy za reálně gradující PvE, což teda znamená vlastně přesně co?
-
Suhlasim ze to je des.... lenze preco? Lebo ludia platia...
Pokial ostanu mikrotransakcie len kozmeticka vec a nie pay to win tak mi nevadia... je to ako v potravinach... ja si sice mrazeny spenat nekupim, ale ak ho niekto chce, pohoda 😎
Nft nastastie vyzera ze je slepa ulicka... lebo nft je len pokus z mikrotransakcii urobit megatransakcie
-
To samozřejmě. Uvidíme jak to ve skutečnosti bude. Hry kupuju stejně až po nějaká době.
-
Fallout 76? Ten měl mít na začátku taky jen kosmetickou monetizaci. A až natáhl hráče, tak jim začal nabízet za peníze gameplay výhody.
Prostě u jakékoliv hry co je "game as service" dnes nevíš co s tím udělají.
-
No v dnešní době hlavně záleží i na tom, jestli to bez příplatku bude zábava a jak dlouho to bude trvat? Pokud se nepletu, tak i to Diablo Immoral lze hrát a dohrát! bez příplatku. Jen asi zabiješ celej život nudným grindováním.
Takže zase vývojářům hned neskákejma na lep s tím, že "když to jde dohrát bez placení", tak je to automaticky ok.
-
A kde se to třeba změnilo?
-
"Doba pokrocila"
Ano. Ale ne každý pokrok je automatický dobrý. To co se děje s mikrotransakcema (a doufejme, že se nechytnou nft) je prostě děs. A je jen dobře dávat najevo, že se nám to nelíbí.
-
Jenže tomu, že je všechno kosmetický už dnes nikdo nevěří (zvlášť potom co předvedli s Diablo Immoral). A i když to bude kosmetický při startu (když ptáčka lapají....), tak v dnešní době nemáš jistotu, jestli to nezmění časem. Na to už člověk potřebuje nějakou důvěru ve studio a tu Blizzard prostě ztratil.
-
Rozumíš slovu "převážně"? Převážně neznamená výlučně...
-
Pokud budu moct hru hrát a dohrát bez příplatku, nemám s tím problém. Za kosmetický serepetičky pro streamery klidně.
-
Je to tak preto, ze cely gamedesign je postaveny na loote a equipmente (preto aj ten obchod s kozmetickymi predmetmi) a nie na realnom gradujucom PvE.
Cize v podstate by mozno Diablo 4 davalo zmysel ako tower defense hra, kde by na jednom mieste v strede obrazovky stal hrac a zo vsetkych stran na neho budu prudit nepriatelia a on len bude sekat a levelovat a bude padat loot.
-
Pokud je všechno kosmetický a není to pay to win je to v pohodě, ale problém nastává když se vývojáři víc věnují kosmetickým věcem než plnohodnotnému contentu.
-
Zkus vymyslet náhradu, třeba ti v průběhu dojde, proč je to tak jak to je.
-
Diablo 2 vyslo pred 25 rokmi ..... God of War je singleplayer hra. Diablo je zamerane na coop endgame, kde si teenageri budu porovnavat equipment a loot. Pokial firma urobi shop, kde si mozes kupit kozmeticke predmety tak v com je problem? Chces - kupis, nechces - nekupis.
Nie je to iba zalezitost hier - vsetci sa ti snazia predat svoj produkt ako sluzbu. Taka je doba... nemozes od spolocnosti obchodovanych na burze chciet aby sa prestali spravat kapitalisticky.
Predstav si, ze napises zbierku poviedok. A predstav si, ze za tebou pride vydavatel, ze za kazdu dalsiu poviedku ti doplati 25 tisic korun, pretoze ludia si to dokupia. Povies mu ze ne, diky? Dokonca si este viem predstavit, ze by si to povedal z dovodu ze by si vytvoril ucelene dielo a uz ho nechcel rozsirovat. Lenze ak by si mal nad sebou dozornu radu, myslis ze by mali pre teba pochopenie? :) treba si uvedomit ze firmy ako activision su proste klasicke spolocnosti existujuce za ucelom vytvorenia co najvacsieho zisku.
-
Ale coop už není only SP, takže pořád Diablo je Mulťák... a nepleť si to s MMO :D
-
Tím chceš říct, že Diablo II dělalo pár nadšenců v garáži? A co třeba takový poslední God of War? Jak se opovažují nevydat placené kosmetické DLC?! Asi garážový projekt o pár zaměstnancích...
A těch příkladů by se dalo najít víc. Problém je přístup společnosti. Vždyť Blizzard už teď říká, že budou i placené příběhové rozšíření. Tak proč ten kosmetický bordel nebudou obsahovat ony? S tím by asi nikdo problém neměl.