Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Ne Ne ja chci star wars 1313 já Mickey mu utrchnu koule a nacpumutu do křtánu a Lucasarts notak nenehte zastrazit vemte světelny meče a rosekejte je tam pošletemi mickey hlavu
  • Star wars 1313 vyjít musí nebo Mickey Mousovi zadek já nakopnu
  • to bylo jasny ze se stane...diky Lucasarts ted Disney drzi neskutecne cenny licence vcetne ty na STAR WARS a jelikoz disney neumi/nedela AAA hry tak bylo takrka jasny ze to spadne nekomu do klina a disney pak akorad vsecky zkasiruje....

    je to mnohem lepsi system nez aby to bylo jak doted ze v LucasArts sedeli akorad na prdeli a na jejich licence max. padal prach...
  • Co to k tomu mají co říct znalci a milovníci dlouhonosých vlastníků podkladových aktiv?

    Skvělá odpověď:
    diit.cz/clanek/activision-vydal-dve-star-wars-hry-jako-open-source
    A Dan Vávra to vidí úplně stejně:
    Daniel Vavra ‏@DanielVavra 2hod
    @TheRollyCZ Otázka je, proč LucasArts neudělalo deset let dobrou hru.
    Daniel Vavra ‏@DanielVavra 10h
    Mr. Disney must be turning in his grave like a turbine these days.
    Místní tlučhuba Petr Poláček dvě výše zmíněné hry (Jedi Outcast a Jedi Academy) ve svém 'článku' ani nezmiňuje. Toto není osobní útok, ani forma reklamy, chybí zde informace, tento příspěvek slouží k jejich doplnění.
    • Black_Hand
      "Místní tlučhuba Petr Poláček" "Toto není osobní útok" dnes mame hezky den, ze? :D
      • to je jak prijit do klubu a rict vyhazovaci "jsi hnusny tlusty vypatlany prase, toto neni osobni utok" *1*
        • Magister_Peditum
          No, asertivita asi nebude Rikeho silná stránka. *15*
  • Day of the Tentacle byla nejvíc z old schoolovek a zasloužila by hd grafiku a dabing od Genzra a Suchánka. čest její památce.
    • to bylo to krasne obdobi "nasiracich" adventur, kdy jste mohli udelat chybu co znemoznilaq dohrat hru, ale hra se vam to neobtezovala sdelit :D
      • Black_Hand
        to si myslim pletes s adventurama od sierry. nebo si vybavujes nejakou adventuru od lucasarts, ktera v nejaky moment nesla dohrat?
        • myslim ze prave Manic Mansion melo takova mista
          • Black_Hand
            jo, tam vlastne myslim ze jo. clovek byl cely takovy nejisty, kdyz ho hral. strasne rychle mohla skoncit :).
  • Co třeba takovej model Skyrimu do světa SW ?? To by nemuselo být tak špatný, kdyby to udělal někdo, kdo by věnoval alespoň čas BETA testům .. *5*
    • Takovou hru bych rád viděl. Proti světu Star Wars je i Skyrim akorát takové pískovišťátko. To by bylo placených DLC s novými planetami.
  • Vrook
    Nojono.. LucasArts mi za ty poslední léta taky moc líto neni. Každopádně jestli by to mohlo přinýst rozhoupání některejch titulů, na který se buďto čeká nebo byly zrušený a nebo je ještě ani neoznámili, tak budu rád. Takový pokračování Republic Commanda v současnym grafickym kabátu, to by mohla bejt fakt pecka.
  • Tak mi došlo,že je to letos deset let od Jedi Academy,Raven o sobě dal vzhledem k zrušení studia vědět vypuštěním zdrojového kódu k posledním dvoum Jedi Knightům, , ale mohli by o sobě dát vědět i jinak. *3* BTW. jsem myslel že to studio je mrtvý a netušil,že dělali i na posledním Modern Warfare
    • Raven Software jsem měl vždycky rád. Heretic, Hexen, Soldier of Fortune, Jedi Knight 2, Jedi Academy, Quake 4, Singularity... to je jedna pecka za druhou. Kéž by se zase vrátili na výsluní a nedělali jen DLCčka pro CODko *13*
      • A Star Trek: Voyager-Elite force! Pro mne snad zatím nepřekonaná FPS a jedna z mála Star Trek her co stojí za řeč
        • Tu jedinou jsem nehrál, takže nemůžu posoudit *1*
  • Roky tajně doufám v další díly Jedi Knight, nechápu, proč se to zařízlo. Doufám, že se toho někdo schopný chytne a dostane/zakoupí licenci. Myslím, že tohle je pořád hodně perspektivní značka *4*
    • Rhulad
      Jedi Knight byla absolutní pecka jak po grafické stránce tak hratelnosti a navíc měli nejlepší soubouje s lightsaberem ze všech sw her + parádní multiplayer... prostě jedna z mých nejoblíbenějších her.
  • Naopak licencování může být výhodou právě pro nás, hráče. Může tak vznikat spousta her najednou, na které dřív nebyly prostředky ani vůle.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit