Přejít na výpis diskuzí
Divinity: Original Sin II - recenze
28.9.2017 | Václav Pecháček
254 příspěvků
-
Tak jsem si to konečně zahrál, a smůla je, že před tím jsem hrál icewind dale. Této staré hře to nesahá ani po kotníky. Krom toho, že je to úchylné, takže to nedovolím hrát dětem, je tam příšerný soubojový systém, zejména ovládání postav. Takže k čemu je, že mám bonus při střelbě z výšky, když své postavě nemohu říct počkej tady nahoře. Co hůř, při zahájení boje se postavy samy rozmístí z to mnohdy velmi pitomě. Jediné štěstí je, že to má ukládání během i během boje a tak se to dá nějak přežít, ale zábavné to moc není. Jsou tu mnohem lepší rpg hry, za mě tak 6/10.
-
Vykouzli Spirit Vision na okraji zborcenýho mostu poblíž teleportu Driftwood Fields.
-
Lidiska, jsem v Reapers coast a absolutně nwm, jak obejít deathfog... v partě žádnýho kostliváka nemám, zbytek mapy je hotov, každá jeskyně prolezlá, každej nepřítel je poražen... fakt už newím, kam dál...
Předem dík -
to ano, jeho dmg by byl schopnej postavu zabit 2x, ale to prece neznamena ze by mel neco udelat, slepica a sleep abuse zpusobi ze si nezahraje ani jeden tah *1*
-
to se docela divim, tou dobou mi zabijel panacky jeste na jednu ranu
-
Nabídka obchodníků se mění každou hodinu nebo při postupu na novou úroveň a co mám zkušenost, tak se itemy škálují.
Někdy mi přijde, že v některých truhlách je drop daný, ale někde se mění. -
tak on si ani neprdnul kdyz sme na nej sli na 12 lvl na taktickou obtiznost..... *1*
-
v tu chvili sel uz jako decko... si ani neprdnul
-
Je to poměrně zásadně upravený oproti jedničce, která umožňovala náhodně generovat statistiky a itemy v podstatě neomezeně, stačilo jen loadnout save před dropem nebo před obchodníkem. Ve dvojce je loadování kvůli dropu na nějakém těžkém NPC naprosto pasé, pokud se změní item nebo statistika, tak maximálně jednou(dle mé zkušenosti), tady load fest zkončil. Nadále existují náhodně generované statistiky u itemů, které prodávají obchodníci. Po pravdě je to zajímavé snad jenom u zbraní a to pouze několikrát ve hře. Unique itemy, které jsou většinou zdaleka nejlepší, mají svoje statistiky pevně dané. Levelscaling existuje, věci dostupné u obchodníka se generují dle levelu , ale unique je z toho zase vyjmutý. Dokonce vetšinou i drop z bose skaluje zhruba s levelem. Někdy může nastat vyjímka. Určitě doporučuji tuknou tohoho mega trola na mostě, když končíte mapu Reaper's Coast, dropuje ring na 18lvl a je to taky asi nejlepší souboj ve hře.
-
lol=aaa
Tady je to fakt marné... -
zrovna zzz jak se zastával Trojanové při tom jejím komentu na Nier, teď tu glorifikuje borce, který Nier posíla do nebe v jeho recenzi...
Tady je to fakt marné.... -
Ano. Ale už je na to mod, který neškáluje vybavení.
-
ok, to by mozna sedelo, ja sice nejsem kompletar, ale vzdycky to probehnu, prokecnu naprostou vetsinu postav, co se mi nahromadi v deniku se pak snazim vyresit/uzavrit
nameless isle nastesti nebyl tak dlouhej, ale ta mapa predtim mela snad 50 questu -
Jakpa itemy. Stále zbaně/zbroje s náhodně generovanými statistikami a levelscalingem?
Pro mě osobně to byl totální zabiják jedničky. -
nebo s Last Guardian
http://www.hernisnob.cz/2016/12/last-guardian-prvni-dojmy.html?m=1
*15* -
http://www.hernisnob.cz/2017/05/nier-automata.html?m=1
Tak doufám, že s ním souhlasíš i s Nier *15* -
TLOU v akčních částech opravdu moc dobrá není, v tomto jí překonává spousta her, namátkou třeba Dead Space měl lépe udělané akční a hororové části, v příběhu třeba MGS
-
samozrejme a ešte lepšie je, keď hráč môže do mapy si zapisovať rôzne veci :)
-
Přesně tak. Kdyby se neshodoval v jedné/dvou hře, tak to je celkem normální, ale pokud si myslí, že většina "top" her je nadhodnocená, tak to je prostě něco špatně s ním... (buď trollí a nebo má fakt divný vkus)
-
http://www.metacritic.com/user/KazBatllemage
Zajímavé je, že už je to bez hodnocení :)