Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Ja to rozehral se zenou a jsem z toho totalne nadsenej. Stoprocentni souhlas s desitkovym hodnocenim. Tolik moznosti jak cokoliv resit, vytecny souboje a perfektni "spoluprace" se spoluhracem/partou.. Jestli to jeste nehrajete, nedejte na troly a kupujte, nebudete litovat.
    • JakubT
      To se rovnou zeptám - se ženou jsme si jedničku hrozně užili a trochu nás znervóznilo, jak se Vašek ve fight clubu a gamesplayi rozplýval nad tím, jak je dvojka víc kompetetivní mezi hráči, což by nám až tak nesedlo. Jakou s tím máš zkušenost?

      A gratuluju k "herní" ženě :)
      • Tak ta kompetitivnost je organická, jak rekl recenzent připadu kdy prostě jenom jeden muže dostat to co chce není moc, problém je spíš s veženským dilematem, Pujde kolega na sebe ? nebo bude spolupracovat ? nebo udělá nějáký podraz ve chvili kdy prostě na výber nemá potom co spolupracoval protože měl na výběr ?
        • JakubT
          Tak to je fajn, dík za info! My přece jenom raději spolupracujeme :)
  • Morraw
    D:OS II je po rozhodně ve všech směrech lepší hra.
    Příběh Hra se odehrává po událostech Divine Divinty II a je dobré mít alespoň načteno, o čem všem předchozí hry byly. Příběh od začátku působí vyzráleji, ale stále si zachovává humor, který je Larianu vlastní.
    Společníci Největší změna možnost vybírat rasu a mít společníky. Je jich 6 a všichni jsou skvěle napsaní. Každý má vlastní příběh, quest a osobnost. Doporučuji začít právě s Origin charakterem, ať si hru užijete naplno.
    Svět Ve stejném stylu jako první díl, je hra rozdělena na mapy. Hned ta druhá se mi zdá obrovská a to jsem ji ani zdaleka neobjevil celou. Mapy jsou samozřejmě napěchovány spoustou obsahu, který můžete libovolně plnit. Díky možnostem svobody se ve hře ještě více "plácám" a jen tak zkouším různé možnosti, toulám se po světě a utápím moře času v různých aktivitách. Se vším je možná interakce a existuje mnoho způsobů, jak všechno řešit.
    Souboje- Obtížnost Více možností, více skillů a jejich kombinace a konečně více vybavení.
    Kontroverzní téma, kdy pro některé je Explorer moc lehký, Classic těžký a Tactician nemožný . První díl na Hard byl ze začátku dost obtížný, ale později už to bylo lehké. Zde kupodivu vítám zavedení Physical/Magic brnění a podle složení party je nutno přistupovat k soubojům jinak než v prvním díle. Byť jsem si vědom OP kombinací, ale to není nic pro mě. AI 2.0 v Tactician modu umí překvapit a využívat schopnosti a prostředí proti vám. ALE díky možnostem a svobodě v designu, lze bežně těžké souboje vyhrát s prstem v nose. Vždy je to o připravenosti bojiště, rozdělení vašich postav, nalákání nepřitele do uzkých prostor a třeba právě chytrém využívání teleportačního kouzla. Souboje rozhodně nejsou přímočaré a chce to myslet out-of-the-box. Nejobtížnější souboje bývají jen ty, na které máte minimální prostor se připravit a těch moc není.
    Hudba Už první tóny v menu dávají tušit, že tohle bude epické dobrodužství. Úvodní skladba a její variace v prvním aktu se nápadně podobají soundtracku Knights of Honor, a tím myslím použitím stejných hudebních nástrojů. Další velké téma (Rivellon) následuje po prvním aktu a bylo ho možno slyšet i v jednom z KS updatů. Hudba je krásná, vážná, veselá a dokáže nabudit na další dobrodužství. Živý orchestr je tady znát.
    Dabing Dabing minimálně u hlavních postav se povedl. Na vypravěče jsem si musel chvíli zvykat, ale díky kompletnímů dabingu je hra živější.

    A to jsem ani nezmínil věci jako coop a game master mod. SP je opravdu 1/3 hry. Bugy ve hře určitě jsou, sem tam i nějaké to horší designové rozhodnutí, ale jinak hra nabízí obrovskou svobodu v hraní a každý si tam najde to svoje. když se podíváte na hry velkých studií. Tady je 10/10 zasloužených. Díky Lariane!!!
    • Příběh je na tom dost podobně jako v jedničce, takže podle mě, když ho nebudeš vnímat, bude to pro hráče lepší hra...

      Mapa je nastavena v pořádku, tak bych i souhlasil. Obtížnost jde spíše k mainstreamu, což není na škodu, určitě je to dostupnější více lidem, takže hra se ještě více rožšíří, což je fajn.

      Dabing je opravdu spíše průměr- podprůměr, záleží co čekáš, jestli jsi zvyklý na Zaklínače(fantastický Geralt) nebo třeba i Dark Souls 3(kde je třeba fantastický Girolamo Riario z DaVinci Demons), tak ti to může trhat uši. Hudba je fajn, ale na jedničku nemá.

      Hodnocení je subjektivní.
      • Doporucuji obtiznost zacit na tactician mode :). Takhle jsem zacal i dovinity 1 a nelituji. Hru to udelalo mnohem tezsi ale diky tomu clovek opravdu musel vyuzivat vse a bylo to jak sachy :-). Myslim to tak ze clovek musel zkouset snad v kazdym boji (ktery by na normalni obtiznost ani nemusel resit a prosel to levou zadni) doslova psi kusy a taktiky. Vyplatilo se, hra mi dala neskutecnej zazitek a otevrenou hubu dokoran u toho jak skvele propracovane tam naprosto vse funguje. Ikdyz jsem vymyslel uplnou hovadinu, ktera by ale podle zakonu fyziky mela fungovat, tak mi spadla celist ze opravdu fungovala, ze tvurci mysleli opravdu na vse :).

        No nemuzu se dockat druheho dilu, ale jak pisi vyse, pockam na cestinu at si to proste uziji naplno. Vyzkousel jsem tak prvni hodinku a je fakt tezky si na tu cestinu po ty hodince hrani pockat :)))
        • Morraw
          Já hrál první díl ještě na Hard. Tactician byl v Enhanced edici ? Vím, že obtížnost byla upravená. I tak bylo v prvním díle pouze zdraví a teď máš i dva typy brnění a od toho se odvíjí i větší nutnost taktizování.

          Myslím, že druhý díl dává větší možnosti v soubojích a Tactican obtížnost tě nutí využívat hru naplno. Teď jsem třeba vyhrál souboj s o 3lvl lepší skupinkou. Sice jsem musel po souboji tři společníky oživovat, ale díky právě větším možnostem a správným nastavením před soubojem jsem dokázal vyhrát.

          Neříkám tedy, že AI je vždy top a někdy se nad ní dá vyzrát snadno, ale přímý střet je většinou složitý.
          • Jj, ja jsem se k divinity dostal az s enhanced edici. Mam na ps4. A za me neskutecna hra hlavne v soubojich. My to hrali s kamaradem online od zacatku dokonce na tactician mod a to je uplne skvelej zazitek. V tom smyslu ze jsme fakt vymysleli taktiky spolu. Pak sel zvladnout kazdej souboj, oba jsme premysleli a predhaneli se v tom kdo prijde s lepsim napadem a obcas to byly fakt prasarny co jsme vymysleli ale fungovalo. Ta hra je v coopu neskutecne zabavna :).

            I divinity 2 bych koupil na ps4 pokud bych to na pc nerozchodil na maximalni detaily (coz se divim, ale rozchodim) takze jasna koupe na pc uz jen diky cestine, ale pockam si na ni :)
  • Morraw
    Dwarfs je jasný troll. Více jak 100h RPG refundne do 2h a pak přijde dělat závěry do diskuze, že recenze není objektivní a hra si nezaslouží 10/10. To vše po necelých dvou hodinách ve hře. A pak kdo tady není objektivní.
    • Totiz steam ti nenabizi refund po vice nez 2 hodinach. A po kolika hodinach ta hra vlastne zacne byt zabavna?
      • To snad je tak na loď a tábor ne? Aspoň pořádně projít celou kapitolu by bodlo.
        • Ne to je v poradku, jemu staci videt intro a pak muze jit s chuti hodnotit jak hru, tak recenze recenzetu kteri dohrali danou hru :)
      • Přesně tak, můj záměr odpočátku byl hru koupit, vyzkoušet a refundnout. V případě, že by mě to extra bavilo, tak by si hru nechal, ale to se nestalo... takže počkám na slevu a pak se rozmyslím, teda jestli vyjde EE nebo mód s updatem HUDu. Ale chlapci pořád vidí v mém textu něco co tam vůbec není... asi trolling.
        • Dve hodiny hrani ti neco vypovi o hre ktera ma herni dobu 6 hodin ne 60+ ani nevis jak hra funguje. Jasnej teolling nebo hlupak, muzes si vybrat. Argumenty nula, jednani nula, pointa nula.
        • Takze tvoje argumenty byly po dvou hodinach hrani? Nejen ze jsi jeste nedospely jedinec, ale jeste strasne hloupy :-/
          • Hlupaka uz ze sebe delas pouze ty.
      • To nemyslis vazne :-D
    • Dwarfs = asw = femto/alucard. Stačí sledovat náklik...
      • nech se léčit... ještě začne o klikaní. Fakt už se na ty hry vyser a jdi ven, protože tohle co tady předvádíš je na bohnice. Ti ty pixely vugumovaly mozek...
      • Hosi, naucte se cist, argumentujte a pak se snad s Vami pustim do diskuze... jinak mi za to opravdu nestojite. Hodnoceni recenzenta a jeho pristup je amatersky, aproto neni objektivni, to neznamena ze by hra nemohla dostat 10/10, ale na gamesech to neberu...
        • Ty nemas zadny argumenty "chlapce" :)

          Sorry ale nedokazal jsem si to odpustit
          • Spis ze jsi jeste dite :)
          • viz. moje komentáře níže.. víc nemá smysl dodávat..že si lhář jsem jasně prokázal *1*
            • sorry, ale tvůj komentář níže dokázal jenom to, že vůbec nemáš představu o hře.
              Ty 2 necelé hoďky, co jsi strávil ve hře než jsi to refundoval, stačili maximálně tak k tomu, aby sis vytvořil postavu a prohlédl User Interface. Což je žalostně málo k tomu si udělat závěr o monstrózním RPG na stovku hodin.

              ----------------------------------------------------------------
              Ono i ten "pixelart" UI se nedá objektivně posoudit za tak krátkou dobu.
              Psychologové totiž prokázali neochotu veškeré populace akceptovat i pouhé kosmetické změny, i když ty změny budou mít pozitivní dopad. Jediná metoda, jak lidé přijmou změnu, je donutit je využívat změněný UI, dokud sami nepochopí, že ta změna je dobrá.

              Doufám, že je vám jasné, kam tím mířím? Tvrzení "na první pohled nový UI nevypadá zajímavě" je prostě totální žvást s téměř nulovou informační hodnotou.
  • Odulin
    Právem oceněná hra. Je super, že i v dnešní době se dočkáme něčeho takového. Pro milovníka RPG povinnost.
  • V clanku to ma 10/10, ale na karte hry pouze 9/10. Zrejme redakcni system nepocita s tim, ze by nekdy nejaka hra dostala desitku :-)))
  • XXHUGOXX
    Tiscal games konečne dalo desiatku. Neverím vlastným očiam. *4*

    Mimochodom, môžem ísť do hry, aj keď som nehral jednotku ?
    • Morraw
      Jednička navazuje spíše na Divine Divinity 1 a 2, takže je výhoda, mít je dohrány. O prvním D:OS si stačí přečíst.
    • celkem klidně. Já jsem hrál jedničku a ten příběh popravdě nestojí za to. Na jedničce mě nejvíc bavily taktické souboje, které ta hra měla fakt výborné. Po vydání jedničky jsem říkal, že kdyby zkombinovali taktické souboje DOS1 s příběhem např. Pillars, tak by vznikla skoro dokonalá RPG hra. Možná že se to podařilo ve dvojce, když změnili scénáristy, najali Aveloneho, vypustili rádoby vtipné impy. Podle mě je jednička v klidu vynechatelná hra. Ale pokud nevíš co se svým časem, tak za zahrátí stojí. Prostě 8/10
  • zaty
    Odehráno cca 30 hodin a je to pecka. Po dlouhé době hra, do které jsem ochoten utopit i těch 100 hodin, i když na hraní nemám extra moc času. Nicméně má své chyby, takže za mě 9/10.
  • 95 na Meta, cena 45 babek. Larian si to pěkně dává. ;D
  • a jde to i bez pixel artu *3*
  • Tak to jsem nečekal, čumím s otevřenou hubou! Vypadá to moc dobře!

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit