Přejít na výpis diskuzí

Divinity: Original Sin II - recenze

28.9.2017 20:58
Václav Pecháček 257 příspěvků

První Divinity: Original Sin je skvělá hra. Zábavná výprava originálním fantasy světem plná povedených dialogů a komplexních tahových soubojů, kterou ještě navíc můžete absolvovat s kamarádem a vyzkoušet si tak jeden z nejlepších kooperativních zážitků. Kdyby se belgické studio Larian rozhodlo druhý...

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Lidiska, jsem v Reapers coast a absolutně nwm, jak obejít deathfog... v partě žádnýho kostliváka nemám, zbytek mapy je hotov, každá jeskyně prolezlá, každej nepřítel je poražen... fakt už newím, kam dál...

    Předem dík
    • MickeyMutant
      Vykouzli Spirit Vision na okraji zborcenýho mostu poblíž teleportu Driftwood Fields.
  • Jakpa itemy. Stále zbaně/zbroje s náhodně generovanými statistikami a levelscalingem?
    Pro mě osobně to byl totální zabiják jedničky.
    • schali
      Je to poměrně zásadně upravený oproti jedničce, která umožňovala náhodně generovat statistiky a itemy v podstatě neomezeně, stačilo jen loadnout save před dropem nebo před obchodníkem. Ve dvojce je loadování kvůli dropu na nějakém těžkém NPC naprosto pasé, pokud se změní item nebo statistika, tak maximálně jednou(dle mé zkušenosti), tady load fest zkončil. Nadále existují náhodně generované statistiky u itemů, které prodávají obchodníci. Po pravdě je to zajímavé snad jenom u zbraní a to pouze několikrát ve hře. Unique itemy, které jsou většinou zdaleka nejlepší, mají svoje statistiky pevně dané. Levelscaling existuje, věci dostupné u obchodníka se generují dle levelu , ale unique je z toho zase vyjmutý. Dokonce vetšinou i drop z bose skaluje zhruba s levelem. Někdy může nastat vyjímka. Určitě doporučuji tuknou tohoho mega trola na mostě, když končíte mapu Reaper's Coast, dropuje ring na 18lvl a je to taky asi nejlepší souboj ve hře.
      • Morraw
        Nabídka obchodníků se mění každou hodinu nebo při postupu na novou úroveň a co mám zkušenost, tak se itemy škálují.
        Někdy mi přijde, že v některých truhlách je drop daný, ale někde se mění.
      • v tu chvili sel uz jako decko... si ani neprdnul
        • snorgrind
          tak on si ani neprdnul kdyz sme na nej sli na 12 lvl na taktickou obtiznost..... *1*
          • to se docela divim, tou dobou mi zabijel panacky jeste na jednu ranu
            • snorgrind
              to ano, jeho dmg by byl schopnej postavu zabit 2x, ale to prece neznamena ze by mel neco udelat, slepica a sleep abuse zpusobi ze si nezahraje ani jeden tah *1*
    • Morraw
      Ano. Ale už je na to mod, který neškáluje vybavení.
  • Morraw
    Možnost "značkování" zajímavých míst na mapě patří dle mého k povinným prvkům u velkých a komplexních RPG https://imgur.com/a/ezyYg

    Jsem rád, že v případě druhého dílu to už není omezeno. A co vy. Využíváte tuto možnost ?
    • maros.goc
      samozrejme a ešte lepšie je, keď hráč môže do mapy si zapisovať rôzne veci :)
    • snorgrind
      No, behem tech 120 hodin co sme to hrali, sme to prakticky nevyuzili, protoze proc neco znackovat kdyz si to aspon jeden z nas pamatuje :) Co nas stvalo je, ze clovek nemuze na mape posunout kameru pripadne pohnout postavama tak jak to de ve vsech ostatnich hrach.
  • homeles8
    Nezahrál by jste si někdo se mnou coop jedničku ve vylepšený verzi od začátku? Po dohrání Pillars mě to samotnýho tolik nebaví, ale ve dvou to musí bejt paráda.
  • vidím, že kike má trošku mindráček ze Sony.

    Myslím, že jsem ho našel i na MT...

    Včera to neudržel, tak to pustil ven..

    http://www.metacritic.com/user/KazBatllemage
    • Morraw
      Člověk, který si dá práci, aby napsal takovou recenzi jen kvůli snížení skore, musí mít nějaký komplex. Jinak si to nedovedu vysvětlit.

      Proto vůbec hodnocení na MT neberu v potaz. Směrodatnější jsou pro mě Steam recenze. Je více objektivní, když hru doporučí 90% lidí a je mi jedno jestli to vidí spíše 7/10 nebo 10/10. Z čísla v recenzi se nedozvíte nic, je třeba si tu recenzi přečíst a pak je konečné číslo k ničemu.
      • pro mě jsou hodnotné recenze profíku, hra má 95%, takže to bude pravděpodobné dost dobré. Jo, samozřejmě ne každý hraje tenhle typ her(jako já), ale pro lidi co tohle mají radí, tak určitě to bude pecka. Oni ty recenzenti nejsou všichni úplně mimo.
        • Morraw
          To souhlasím. Divinity je dost specifické. Lidi si všímají, jak to všude dostává maximální hodnocení a pak se na diskuzích ptají, "bude mě to bavit" ? Ptže, běžně tyhle typy her nehrají.
          D:OS 2 určitě necílí na mainstreamovou komunitu, ale myslím si, že právě coop a svoboda ve hře hru dělají více atraktivní i pro širší publikum.
          • naopak tahle hra cíli na mainstream komunitu a mé zkušenosti z jedničky to potvrzují. Co necílí na mainstream je třeba UnderRail. Kdyby Original Sin necílil na mainstream, tak si myslím, že to poznáš hned třeba i ze stylizace a grafiky.

            Spíše to necílí na příležitostné hráče, kteří si zablbnou třeba jedno za 14 dní u CoD,BF, OW...
            • To nevím, dvojku jsem nehrál, hrál jsem jedničku pár hodin, tak můžu posuzovat pouze dle ní. Hra je přístupná všem, pokud nejsi mamlas a umíš čist, hinty ti vše vysvětli, kdykoli si můžeš měnit obtížnost mezi normal a explorer. Hra má podbízivou grafiku, barevnou stylizaci ala Blizzard, čili směrovaní i tímto směrem, hra má velice jednoduchý až prostinký příběh, který pobere každý druhý, takže i v tomhle směru nepotřebuješ žádný doktorát. Proč by to jako nemělo být mainstream?

              Takže takové tahová strategie Heroes není mainstream? Nebo Final Fantasy Tactics? Tahové souboje jsou tu desítky let a vždy to patřilo ke střednímu proudu.
            • Morraw
              Já ti nevím, ale iso pohled a souboje na tahy mi v dnešní době pořád nepřijdou jako mainstream. A stylizací to dle mého míří na velké trhy jako US/UK, což pořád nutně nemusí znamenat mainstream.

              EDIT. Co dle tebe dělá z D:OS 2 více mainstreamovou hru ?

              EDIT. Už první D:OS ukázal, jak může vypadat moderní iso CRPG. Takové PoE určitě přílákalo mnohem méně nových hráčů.
    • Hele, sonyboy Alucard/Femto má mindráček z toho, že Divinity 2 má lepší hodnocení, jak Persona 5. Těžce nezvládá. ;D

      Divinity 2 RPG roku, jasná věc. ;D
      • takový čtenář iso her a neumí ani pořádně anglicky...
        • Tak to bylo slabší, už ani ten trolling nedáváš. Pokračuj radši v nákliku, to ti jde nejlíp.
          • jak se uklidňuje nějakým klikáním, jestli jsou ty pluska naklikaný, tak jsou maximálně od tebe či někoho jiného. Popravdě nemůžu nijak dokázat, že ten troll na MT jsi ty, ale všechny indície k tobě směřuji. Popravdě Persona je mi u zadku stejně jako Divinity, kdybych si měl z těch dvou her nějakou zahrát, tak si zahraji Divinity, protože je mi to blíž k srdci, ale líbí se mi jak nezvládáš Sony hry, třeba dát Bloodborne 0 je hereze, ale tvůj boj...
            • http://www.metacritic.com/user/KazBatllemage

              Zajímavé je, že už je to bez hodnocení :)
            • Popravdě, nemůžu nijak dokázat, že si pacient z ústavu pro duševně choré, ale všechny indicie k tomu směřují.
    • ale tu recenzi na Perzonu 5 docela vystihnul *15*
      • jojo, troll má pro trolla vždy uznání, spíš má mindrák z user score, když to porovná s Divinity. Nejlepší je ta jeho angličtina na úrovni základní vesnické školy či google překladatele *15*
        • takže pro něj máš uznání? to je ale od tebe hezké *4*
          • samozřejmě, podařilo se mu sejmout Personu z 9,1 na 9,0, dle mého si zaslouží potlesk a uznání...
            • takže 95 Divinity 2 a 90 Perzona? *1*
    • ty jsi sám jeden velký mindráček
  • zaty
    Odehráno cca 30 hodin a je to pecka. Po dlouhé době hra, do které jsem ochoten utopit i těch 100 hodin, i když na hraní nemám extra moc času. Nicméně má své chyby, takže za mě 9/10.
  • Takze od zivych spoluhracu muzu ocekavat ze mi nebudou pomahat, ale ze mi budou kradnout itemy a eventualne mne bodnou do zad, jak se tim chlubil Pechacek v recenzi. Asi mi neco uniklo, ale to bych dal prednost solo hrani pred takovym coopem.
    • Bobe, tobě vůbec nehrozí, že by tě nějací živí spoluhráči chtěli bodnout do zad, protože s tebou nikdo nikdy nebude chtít hrát...

      ---------------------------------
      A prosímtě přestaň tady už trollit. Asi si myslíš, jak nejsi "vyjímečný", když tady píšeš takové "hluboké" názory, ale v reálu ty tvoje komenty vyvolávají v lidech pouze jednu myšlenku "To je troll a nebo fakt takový hlupák?"
  • Morraw
    Dwarfs je jasný troll. Více jak 100h RPG refundne do 2h a pak přijde dělat závěry do diskuze, že recenze není objektivní a hra si nezaslouží 10/10. To vše po necelých dvou hodinách ve hře. A pak kdo tady není objektivní.
    • Totiz steam ti nenabizi refund po vice nez 2 hodinach. A po kolika hodinach ta hra vlastne zacne byt zabavna?
      • To snad je tak na loď a tábor ne? Aspoň pořádně projít celou kapitolu by bodlo.
        • Ne to je v poradku, jemu staci videt intro a pak muze jit s chuti hodnotit jak hru, tak recenze recenzetu kteri dohrali danou hru :)
      • Přesně tak, můj záměr odpočátku byl hru koupit, vyzkoušet a refundnout. V případě, že by mě to extra bavilo, tak by si hru nechal, ale to se nestalo... takže počkám na slevu a pak se rozmyslím, teda jestli vyjde EE nebo mód s updatem HUDu. Ale chlapci pořád vidí v mém textu něco co tam vůbec není... asi trolling.
        • Dve hodiny hrani ti neco vypovi o hre ktera ma herni dobu 6 hodin ne 60+ ani nevis jak hra funguje. Jasnej teolling nebo hlupak, muzes si vybrat. Argumenty nula, jednani nula, pointa nula.
        • Takze tvoje argumenty byly po dvou hodinach hrani? Nejen ze jsi jeste nedospely jedinec, ale jeste strasne hloupy :-/
          • Hlupaka uz ze sebe delas pouze ty.
      • To nemyslis vazne :-D
    • Dwarfs = asw = femto/alucard. Stačí sledovat náklik...
      • nech se léčit... ještě začne o klikaní. Fakt už se na ty hry vyser a jdi ven, protože tohle co tady předvádíš je na bohnice. Ti ty pixely vugumovaly mozek...
      • Hosi, naucte se cist, argumentujte a pak se snad s Vami pustim do diskuze... jinak mi za to opravdu nestojite. Hodnoceni recenzenta a jeho pristup je amatersky, aproto neni objektivni, to neznamena ze by hra nemohla dostat 10/10, ale na gamesech to neberu...
        • Ty nemas zadny argumenty "chlapce" :)

          Sorry ale nedokazal jsem si to odpustit
          • Spis ze jsi jeste dite :)
          • viz. moje komentáře níže.. víc nemá smysl dodávat..že si lhář jsem jasně prokázal *1*
            • sorry, ale tvůj komentář níže dokázal jenom to, že vůbec nemáš představu o hře.
              Ty 2 necelé hoďky, co jsi strávil ve hře než jsi to refundoval, stačili maximálně tak k tomu, aby sis vytvořil postavu a prohlédl User Interface. Což je žalostně málo k tomu si udělat závěr o monstrózním RPG na stovku hodin.

              ----------------------------------------------------------------
              Ono i ten "pixelart" UI se nedá objektivně posoudit za tak krátkou dobu.
              Psychologové totiž prokázali neochotu veškeré populace akceptovat i pouhé kosmetické změny, i když ty změny budou mít pozitivní dopad. Jediná metoda, jak lidé přijmou změnu, je donutit je využívat změněný UI, dokud sami nepochopí, že ta změna je dobrá.

              Doufám, že je vám jasné, kam tím mířím? Tvrzení "na první pohled nový UI nevypadá zajímavě" je prostě totální žvást s téměř nulovou informační hodnotou.
  • 95% berte s rezervou. Je to fajn hra ale stejně jako Skyrim(taky 95%) je to ve výsledku jen to, že dá jeden recenzent 10 a začnou další. Objektivně tak 8/10.

    Jinak o hru je tu nějak malý zájem, žadní fanboys, žadní haters ani trolové. Co se děje?
    • Do své "teorie" o overrated hodnocení, kdy dá jeden 10 ostatní se přidaj si nezařadil BotW, Personu 5 nebo Last of Us? Co se děje?

      PS: Doporučuju nastudovat, co znamená objektivní, protože zatím si předvedl jen subjektivní názor.
    • Takze ve vysledku zadna hra s prumerem 90%+ toho neni hodna, chapu to spravne?

      A ty mily trpasliku (dwarf) na me nereaguj prosim.
      • Většina těch her toho hodna není. Polož si otázku, není divné, že se většina recenzentů shodne na 10 či 9. Vkus je tak strašně subjektivní, že je s podivem, že každá recenze která vyleze je 10. Navíc u Orignal Sin 2 ty recenze vychází jedna za den, takže recenzenti jsou ovlivnění tím, jak ta hra ve světě boduje. Tohle je to samé u GOTY apod. Takže určitě zásadní tituly, které mění historii mohou mít nad 90% ale mění Skyrim historii(95%), GTAIV(98%), GTAV(97%), Last of Us(95%), Original Sin 2 (95%) Krom GTA jsem ty hry všechny dohrál(Original Sin 2 ještě ne) a všechny jsem si je užil a klidně bych jim něco mezi 8 a 9 dal, ale 95%. Ani náhodou. Ve finále:

        Ani jedna z těch her historii nepíše a si nezaslouží mít přes 95%.
        • JohnyTheZik
          To, jestli hra pise nebo nepise historii, se ve vetsine pripadu zjisti az X let po vydani, takze tvoje hodnoceni je absolutne zcestny a irelevantni. Vyse zmineny hry si samozrejme to hodnoceni zaslouzej, kazda hra ma svoje chyby a nekdo ma radsi vic hardcore hratelnost (predevsim treba dejme tomu diskutabilnejsi skyrim), nebo min mainstreamovy zamereni, ale to nemeni nic na tom, ze to je spicka svyho zanru.

          DOS 2 si 10 urcite zaslouzi predevsim svou komplexnosti, otevrenosti a smyslem pro detail. Uz jednicka byla skvela a dvojka je ve vsech ohledech vylepsena. A propos, vsechny hry tebou zmineny historii her zmenily. I ten proklinanej skyrim je jedna z nejpopularnejsich RPG vubec uz nekolik let.
          • Asw: proboha ale proc se tu stale dokola omyla jestli prinesl skyrim neco noveho ci ne? Je tam jiny svet, funguje to jinak, hraje se to lip, vypada to lip, ale protoze ze uz tu to "v kostce" jednou bylo tak to proste nemuze mit vyssi hodnoceni? Nechapu vas absolutne. Hry jsou od toho aby bavili, muze mi byt u pr*ele jestli to je original nebo kopie. V kazdem zanru byla nejaka hra prvni. Co to ma spolecneho s kvalitami hry jako takove?

            Treba tlou- je nadhodnocene? Cim? Proc? Je v danem zanru nejaka hra kterou by neprekonala? Sem s ni, rad si ji zahraju. Pokud je hra ktera ve svem zanru prekonava vsechny ostatni tak proc by nemela dostat vyssi hodnoceni nez druha nejlepsi? Na te hre neni absolutne nic spatne. Skvela hratelnost, skvela zabavnost(nenudi ani minutu), skvela grafika, skvelej pribeh, skvela znovuhratelnost, skvela delka, skvela hudba. Nemusi se ti pribeh libit, ale je hra ktera ma v DANEM zanru lepe napsany pribeh? To ze te to nebavi neznamena ze je to spatne napsany. Nechapu jediny duvod proc by ta hra nemela dostat absolutni hodnoceni.

            Jsou jry ktere jsou nadhodnocene ale ne vsechny. Dle meho je neskutecne nadhodnocene gta, proc? Protoze sice to je bezkonkurencni sandbox ale hra jako takova me od zacatku do konce nebavila.

            Pokud je hra pd zacatku do konce zabavna a jeste nema konkurenci ve svem zanru ci minimalne v nekterych prvkach svych jernich mechanik, tak proc ne???
          • Taaak! :)
            Uz jen tim smyslem pro detail kterej vycniva nad jakekoliv jine rpg minimalne co se soubuju tyka si zaslouzi zvlastni pozornost :) zvlast kdyz to vse funguje tak jak ma a tak jak bylo prezentovano.
          • Samozřejmě že ne. Skyrim oproti Morrowindu nic nepřinesl, spíše naopak. Ale to jedno. V současnosti píše historii tím, jestli se to bude portovat na mikrovlkny či nebude, ale klidně žijte, že ty historii změnily. Jsou to skvělé hry, ale všechny jsou šíleně nadhodnocené. Už jednička Original Sin je strašně nadhodnocená....
        • Tohle je zas neskutecne tvuj subjektivni nazor. Kde je psano ze hra musi psat historii aby byla temer dokonala?
        • Treba proto ze se to snazi hodnotit objektive? Zabavnost, herni mechaniky, hratelnost atd atd?
          A kdyby to bylo subjektivne a shodli se na tom vsichni recenzenti sveta, tak co? Tak oni nejsou lidi jako my? Kdyz to bude subjektivni a shodnou se na tom desitky ci stovky recenzentu (MIMOCHODEM- podivej se na uzivatelska hodnoceni shodujou se na tom i hraci!!!!) tak to v podstate znamena ze je to objektivne skvela hra. Nebo snad ne?
          • Rikam ze tomu nerozumis. 4 typy nepratel? J to ale neni rpg. Seovnani s bioshock infinite? No nema smysl se bavit s nekym kdo nerozezna zanry. Takze jsi porad nerekl hru ktera by byla v daně zanru lepsi vcetne pribehu nez tlou. Jmenujes hru ktera je fps s rpg prvky a srovnavas to s necim uplne odlisnym. Hezky.

            Uz mi jmenujes hru ktera tlou prekonava?
            • TLOU v akčních částech opravdu moc dobrá není, v tomto jí překonává spousta her, namátkou třeba Dead Space měl lépe udělané akční a hororové části, v příběhu třeba MGS
          • Zzz: ne, hru jsi nehral nebo nedohral. Nemusi se ti libit ale co pises je presny opak last of us. Covershooter? Cely to muzes projit ve stealthu. Jmenuj jednu akcni hru tohoto zanru (s prvkami hororu) s propracovanejsim a emotivnejsim pribehem... prosim, jmenuj at se zasmeji.

            Me prijde ze vetsina lidi tu je jak ze souteze - rekni prvni co te napadne do dvou vterin.
            • lol=aaa

              Tady je to fakt marné...
            • zrovna zzz jak se zastával Trojanové při tom jejím komentu na Nier, teď tu glorifikuje borce, který Nier posíla do nebe v jeho recenzi...

              Tady je to fakt marné....
            • nebo s Last Guardian

              http://www.hernisnob.cz/2016/12/last-guardian-prvni-dojmy.html?m=1

              *15*
            • http://www.hernisnob.cz/2017/05/nier-automata.html?m=1

              Tak doufám, že s ním souhlasíš i s Nier *15*
            • toho znám, to je dobrá bedna přes hry

              píše že by si to nad těch 5 ještě 2-3 body přidal, tak jsme zase na těch 7-8 z 10

              ještě jsem teda zapomněl zmínit jen 4 typy nepřátel v celé hře (nakažený, clicker, bloater a člověk se zbraní) a 2 typy "puzzlu" (boost me up a shozený žebřík a dřevěná paleta ve vodě) co se dokola opakují celou hru, ke konci už je to fakt směšný. Naopak se mi líbil design map a detaily v nich. Ale musím se přiznat, že prolézání kanálů plných zombíků s divnýma hlavama mě kdysi víc bavilo v HL2 *7*
            • Dave de Sade dal 5/10. ;D

              http://www.hernisnob.cz/2013/11/last-of-us.html?m=1

              A to je člověk, kterej hraje 25+ let, má doma snad všechny konzole, včetně handheldů, starých 8 bitů, amigy atd., dělá přednášky o hrách na univerzitách a byl i tady ve Fight Clubu. Takže má něco nahráno.
            • Mám dojem, že si pleteš hloubku/originalitu/strukturu příběhu s prezentací (proto si byl mimo svojí nepochopenou reakcí na mě, kde sem tvrdil, že příběh je jednoduchý jako v CoD). Taky se mi líbí, jak sis vytvořil pravidlo "akčního žánru s prvky hororu", abys mohl silně omezit konkurenci na minimum - jó, potom to možná nebude mít konkuerenci. Nicméně když to vezmu obecně, tak každý druhý jrpg má mnohem promakanější příběh, jak LoU.
            • Každopádně, na hodnocení 75% trvám, neni to špatná hra, je docela ok, ale neskutečně přehypovaná. Ze zvědavosti jsem četl recenzi od Olejníka na tu remaster verzi, který dal 8/10 a musim říct, že mi ten kluk mluví z duše, prakticky se vším, co tam napsal, se ztotožňuji, včetně hodnocení
            • mrzí mě, že tě musím setřít jako lejno z podrážky, ale náhodou jsem si udělal fotku na konci hry před titulkama

              https://s25.postimg.org/7y70c1ngf/IMG_20170922_221403_1.jpg

              Celou hru ve stealthu fakt projít nemůžeš, minimálně celký Pittsburgh je skoro jen střílení, kdy musíš vykydlit všechny aby ses dostal do další lokace, hral si to vůbec? Mimochodem, ten stealth taky stojí pěkně za prd, emoce na mě vůbec nefungovaly, mám nakoukáno dost filmů abych se všem těm klišé v příběhu jenom vysmál, navíc nesmrtelná Ellie, protože ND neumí udělt pořádnou AI, což zabíjí celou pointu hry, tedy že ji máš jakože ochraňovat.

              Hru se zajímavým emotivním přiběhem která je celá eskort mise nesmrtelnýho parťáka, má prvky hororu ale samotná gameplay mezi animačkama za moc nestojí? Že by Bioshock: Infinite? *1*
          • Derp: tak ja jeho nazor chapu, ale nadruhou stranu rikat ze naprosto vsechny hry jsou nadhodnocene mi prijde trochu prestrelene tvrzeni....mozna trochu vic :)
            • Přesně tak. Kdyby se neshodoval v jedné/dvou hře, tak to je celkem normální, ale pokud si myslí, že většina "top" her je nadhodnocená, tak to je prostě něco špatně s ním... (buď trollí a nebo má fakt divný vkus)
          • Takze se nakonec shodnem alespon stim last of us ze neni uplne nadhodnocene ?:)))
            • Last of Us jsem dohrál celkem nedávno a podle mě je velice nadhodnocené, osobně bych tomu dal 75%, plus mínus těch 5%, příběh hrozné klíše, celá hra jedna eskort mise, akční cover shooter pasáže a celková hratelnost nic moc, ale na druhou stranu moc hezké prezentace, hudba, kulisy, facial animace, to bylo udělané perfektně, jen samotná gameplay mezi animačkama mi přišla dost meh
            • 2 asw:
              asi začínáte být frustrovaný z toho, že váš názor je skoro neobhajitelný.
              Ono se není čemu divit, když se 95% populace shodne na tom, že hra je vynikající (9/10 nebo 10/10) a vy jste v té 5% menšině, která se skládá pouze z vás a různých trollů a haterů...
              Bude to pro vás asi šok, ale těch 95% má pravdu a vy se buď pletete a nebo máte tak zvláštní chutě, že jsou kategorie sám o sobě... LOL
            • ale já nemám nic ani proti Divinity, vždyť je to fajn ve výsledku, ale nadhodnocené jsou obě hry.

              Ale to je jedno, nejhorší na této diskuzi je ten magůrek kike, teď lituji, že jsem vůbec začal diskutovat. Je mi z takových lid zle. Tohle je mor tady tyhle lidi.
          • Bral jsem v potaz steam, ale co uz.

            Na meta je 8.8 hooodne dobry. Pac se tam setkas s tisici hodnoceni 10/10 a stejne tak 0/10 paklize z toho vyjde prumer 8.8...porad to ale znamena ze je 10/10 zaslouzenych stejne tak jako pro nekoho 7/10, je to nadprumerna hra, v urcitych smerech nema konkurenci. To tak proste je, taky nezapomen ze divinity neni zrovna mainstream a pro dost lidi je ta hra obtizna
            • Steam ale nemůžeš brát vůbec v potaz, tam není hodnocení, tam je líbí nebo nelíbí. Já bych taky dál libí, rozhodně bych hru doporučil, přesto ne za 10/10. MT má taky nulovou vypovídající hodnotu, ale pořád je to lepší než Steam. Tam aspoň můžeš dát hodnocení.
          • Ja treba o jejich postupu netusil, ani jsem driv nevedel ze to je z kickstarteru. A ja bych tomu 9.5/10 klidne dal. Nema to nic spolecneho s pili, s tim jak hra vznikla a nic podobneho.

            No, tu se dostavame k jadru veci. Objektivita vlastne neexistuje vubec. Ale jsou veci ktere za objektivitu povazujem.

            Myslim ze co jsem psal vyse je docela trefa. Uzivatelske hodnoceni je taky kolem 95%. Dam priklad: pokud 1000lidi ohodnoti hru, z toho 900za vybornou a 100 za horsi znamku. Tak sice je to kazdeho z dotycnych subjektivni nazor, ovsem pokud se na stejnem shodne 90% zucastnenych tak to o tom preci OBJEKTIVNE vypovida ze hra je vyborna a hodnoceni zaslouzene. Samozrejme, tebe jako cloveka co by se zaradil do tech 10% zucastnenych tohle nemusi zajimat. Ale to je proste to, vzdycky se najde nekdo komu se neco co se vsem libi, nelibi. Neni to spatne. Ale jak rikas, vse je subjektivni, objektivne lze vychazet pouze z toho ze "vetsina" hodnoti tak a tak. Snad chapes jak to myslim.

            Ja te chapu naprosto, ale zrovna u tehle hry si myslim ze 9/10 je naprosto zaslouzenych a taky naprosto chapu 8/10 a stejne tak 10/10 jednotlivych recenzentu.
            • tady jde vidět, že tobě ty hry lezou na mozek. Agresivní člověk, co nemůže tu agresi jinak filtrovat než na diskuzích. Já se ničím neoháním, on uváděl 9,5 i na od lidí, tak jsem napsal, že to má 8,8. Nepsal jsem, že je to dobré či špatné, to ti vyvodil tvůj chorý mozek. Jinak Last of US 95% od Profíků a 9,2 od lidí, to zní dělá úplně nejlépe hodnocenou hru historie, na počet hodnotící a průměr od profesionálu. Klidně se poser, pro mě to nemá žádnou vypovídající hodnotu magoree.
            • Zoufalec se ohání user score.

              Zelda 8.4
              Bloodborne 8.8
              Nioh 8.5
              Horizon Zero Dawn 8.3

              To sis naběh, ubrečenče. Tomu řikám Delikátní QQ. ;D
            • User score 8,8...
          • "Treba proto ze se to snazi hodnotit objektive? Zabavnost, herni mechaniky, hratelnost atd atd?"

            Tohle se nikdy objektivně zhodnotit nedá, vždy je to subjektivní, proto je s podivem, že ty recenze jsou jak přes kopírak.

            Ale to je jedno, tahle hra měla vysoké hodnocení dopředu jasné, stačí když se to povedne +- jako jednička a je to. Tým který zbankrotoval, pak šel na KS, pak zase skoro zbankrotoval. Já bych jim tu 9 taky dal, za snahu a píli.
    • Souhlasím, úplně!
  • Jak je na tom game master mód, nevíte někdo? Editor map je vždycky důvod k radosti, ale občas bejvaj strašlivě neintuitivní a zbytečně složitý pro někoho, kdo se celej den neválí u mámy ve sklepě.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit