-
Mně osobně se tato hra hrála blbě, a po několika hodinách mne přestala bavit. Diabla, Dungeon Siegy, Sacredy, Titan Quest, i Grim Dawn nebo Pillars of Eternity se mi hrály skvěle, ale Divinity Original Sin se mi teda nehrála dobře ani náhodou. Je to škoda, protože například po vizuální stránce vypadá naprosto perfektně. Jenže když i na nejnižší obtížnost více frustruje než baví, tak přece nemá smysl ji hrát.
-
Docela mě překvapuje že nikdo nevzpomněl na minimalistickou RPG orgii Arx Fatalis z 2002 3:) Gothic 1 a 2 jsou skvělý pařby, třetí díl už to nebylo to pravý ořechový :/ Neverwinter jsem měl v plánu si zahrát, ale ani mě nijak zvlášť nevadí že jsem se k tomu nikdy nedostal, přednost dostal zabugovaný, leč geniální Daggerfall. Na svoji dobu ('97 nebo '98 ?) to bylo RPG vskutku nadčasový. PS Torment taky strašná příběhová/filozofická šleha - uvidíme jak obstojí Tides of Numenera...
-
Docela mě překvapuje že nikdo nevzpomněl na minimalistickou RPG orgii Arx Fatalis z 2002
-
Spuštěno nové fórum pro hry Divinity!
http://forum.divinityfan.cz/ -
Cauves.
Chtel by nekdo zkusit co-op pres Hamachi nebo Tunngle?
Mam GoG verzi s poslednim patchem - 1.0.132.
Muzeme dat i s mikrofonem, treba pres Skype. -
drakensang jsem ani nedohral, prislo mi to hrozne stereotypni a ani jsem se netesil na postup hrou... dostal jsem se cca do pulky a tam to odlozil, ze to mozna nekdy dokoncim, ale uz jsem se k tomu nevratil
-
BG jsem nedávno hrál už asi po čtvrté v nové enhanced edici a mám to ještě v živé paměti. Ten RPG zážitek je u toho prostě hlubší než tady. Důvody jsou asi v tom, že svět Forgotten Realms je mnohem propracovanější a mnohem bohatští, stejně jako AD&D pravidla. Navíc na vytváření příběhu BG se podíleli profesionální autoři knih ze světa Forgotten Realms. BG2 je pro mne osobně zatím nepřekonaný vrchol fantasy RPG žánru. Příběhový vrchol je dle mého KOTOR1 a Planescape Torment.
Neverwinter Nights 2 je podle mého taky hodně dobré díky tomu, že se odehrává ve Forgotten Realms a používá AD&D, navíc má několik výborných datadisků - zejména Mask of the Betrayer je velice vychytaný a odehrávájící se v z zemi Thay. Prostě zábava na 100 hodin.
Drakensang nevím proč se ti nelíbil. Mně se líbil hodně. Má podobně propracovaný svět i herní pravidla jako Forgotten Realms, jen pochází z Německa a ten systém se jmenuje Das schwarze Auge. Hrál jsem kdysi dávno i jeho předchůdce: trilogii Realms of Arkania. Ale to už bude dnes asi nehratelné.
Jak jsem už psal, tak mám za ty léta hodně rád Forgotten Realms, o to víc mně těší, že tyto hry jdou zase do kurzu. Těším se na Pillars of Eternity a Tides of Numenora, navíc i IWD bude v enhanced edici. Navíc teď vyjdou Wasteland 2, nový Witcher, nový Dragon Age. Několik let bylo RPG sucho a teď najednou taková průtrž mračen. Ani nevím kdy to všechno budu hrát :-) -
jo, ten prehlcenej inventar je ukazka toho, jak by se to asi zvrtnout nemelo
trochu od toho pomahaj ruzny filtry, ale stejne je to docela vopruz
drakensang je proti tomu naprosta nuda, dragon age je taky horsi podle me
nwn2 jsem nehral a s witcherem bych mozna radsi nemel srovnavat, aby me tu nekdo neukrizoval, ale krome pribehu snad ve vsem dos taky lepsi
bg a iwd jsou uz tak davno, ze by to bylo jako srovnavat peleho a messiho, do toho se poustet nebudu, wizardry miluju, to by nebylo fer *5* -
Tak jsem to právě dohrál a mám z toho smíšené, ale převážně pozitivní pocity. Na jednu stranu se mi líbí mechanika té hry, parádní strategické souboje. Na druhou stranu jsem měl ve hře několik naprosto trapných záseků. A ty záseky nebyly tím, že bych byl hloupý nebo nebyl dostatečně hardcore, ale byly dle mého špatným designem hry. Většinou se jednalo o různá schovaná tlačítka za obrazem, v knihovně Immaculatů, atd. Dalším negativem je nesmyslný a přeplácaný crafting system, kdy si plníte nepřehledný inventář různým haraburdím. Příběh je taky trochu slabší.
Je to dobrá hra, dal bych tak 8/10, ale znám spousty jiných RPG, které jsou lepší, a na klasiky BG (10/10), IWD, PT nebo nedej bože Wizardry 6-8 tato hra prostě nemá. Pár moderních old-schoolových RPG, které jsou dle mého lepší než toto: Drakensang (9/10), Dragon Age (9/10), Neverwinter Nights 2 (9/10), Witcher (9/10) + spousta her ze starší minulosti. -
np, amigo *5*
-
Tak to opravdu bylo v tom nerozbitým šutráku, díky za trpělivost , čus .............
-
zixzax pokazdy stoji u portalu, kterej v urcenym poradi se ma otevrit dal (jdou postupne)
pokud je jeste porad pod utokem, tak si asi nerozbil ten obri bloodstone nad lucula forrestem a tou pousti, tam je takovej polorozborenej chram, kde se musis pomoci kouzla na skryti proplizit pres ohnivy tygry s void aurou (teoreticky to jde i jinudy, ale cestou vlevo je to nejkratsi), na ten bloodstone pusobi jenom zbran s tenebriem (to ti rek zixzax, kdyz zacal utok), obycejnej utok nedela nic, a ohen,voda, vzduch a zeme ho dokonce uzdravujou, takze nejlepsi je cista zbran s tenebriem
jestli to je nutny nevim, ale pravdepodobne jo, kdyz ses seklej, ja to udelal pokazdy....
jinak zixzax vzdycky postava u portalu, kterej se ma aktivovat, pripadne u ty sochy, pokud ti ted postava u tapestry of time, tak asi opravdu je nutny nejdriv zastavit ten utok -
pravda, end of time je pod útokem , 4 element portaly jsou zavřený, se všema jsem pokecal, na sochu klikam ale nic to nedělá ...........
-
protoze se odemykaj jeden po druhym... musis chodit za zixzaxem, a pokud to na necem visi, tak tipuju, zes mozna neotevrel ani ty 4 portaly s elementama, to musis kliknout na tu sochu uprostred ty hlavni mistnosti s portalama nebo nepokecal s lidma uvnitr
-
Rád bych ,ale v end of time mám pořád ty portály neaktivní
-
mozna prohodit i naky slovo s obyvatelem dany mistnosti, kdyz uz v tom budes, at tam nemusis znova
-
ti rikam, musis v end of time projit vsechny otevreny mistnosti (vyslechnout si modrou nebo zelenyho a impa), myslim, ze tech sutru staci 12 a ve hre jich je celkem 16
-
OK, blood jsem použil, mám 14 inert, ale dveře mě stejně nepustí, ..... A door blocked our passage We ll need to find more star stones before wecan continue
-
musis ty blood pouzit (stejne na nic jinyho nejsou, krome oziveni, a dostanes jeste par expu)
a navic nejspis musis potom obehnout vsechny nove otevreny mistnosti (tam vetsinou ceka bud ta divozenka nebo ten modrej, aby ti rekli neco strasne podstatnyho k pribehu) -
Jsem přilez do Source temple k těm dveřím co chtějí inert/blood šutráky , v batohu jich mám 14 a pořád je to prý málo, nechce se to otevřít .............