Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • leon87
    "a noví hráči oldschool peckám vlastně vůbec nerozumí"
    No nerozumí. Jak jinak vysvětlíte tohle? http://i.imgur.com/i43HUuq.jpg
    • chladas
      Doteď mě ta hra nějak nebrala, teď mam díky tobě chuť si jí koupit....fakt dík :D
    • kostejnesmrtelny
      No ty vole... Čerpadlo 6 jak vystřižený... *8* *7*
    • To je fakt dobrý. Generace digitálně retardovaných dětí v akci. Tihle lidi jsou ale kupní silou, mohlo by se stát, že v dalším patchi budou question marky. Takže bych se moc nesmál. :D
    • MickTheMage
      I don't want live on this planet anymore. :)
    • Keyz
      *15*
      Tohle je nejlepší učení. Hodíš nováčka někam kde to nemá rád a musí se porvat :)
    • maros.goc
      :D to je snad zly sen :D

      D3 also have it and tells you "go kill diablo" :DDDDDD
  • Uz ked som ich podporil na Kickstarteri vedel som ze tato hra bude pecka, tato hra je jeden velky easter egg, jeden velky zamilovany list k tahovym RPG. Lepsi turn-based combat system s tolkymi moznostami a kombinaciami tu naozaj uz dlhe dlhe roky nebol, nehovoriac o uzasnom svete plnom zaujimaveho obsahu a sidequestov. Najlepsie na tom vsetkom je ze to nieje dalsie radoby temne RPG ktore sa zubami nechtami drzi tradicnych fantasy stereotypov, ale vyvojari sa neboja vytvorit vlastny okuzlujuci svet plny humoru a skvelych napadov z ktoreho dycha na vsetky strany laska k remeslu. *14*
    • Hmmm. Jako TBS combat, kde si můžeš přesouvat AP do dalších kol neberu jako moc promyšlený (pokud to není třeba jen jeden bod, což tady fakt není). Tah znamená určitý časový úsek a když nevyužiješ svůj potenciál, tak o to přijdeš. Prostě popojdeš, místo útoku neuděláš nic a stojíš. Tady se jednu chvíli šťouráš v nose zatímco zastavíš čas a pak najednou běžíš dvakrát rychleji? To fakt nemá logiku. Asi sem holt odkojený těmi skutečně kvalitními TBS.
      • Praveze je to premyslene velmi dobre..pretoze nemas iba flat AP na tah..a tie prenasas. Pri AP mas 3 rozne veci ovplyvnovane roznymi vlastnostami. Pri starte boja mas pocet AP , ktory zalezi od perception + speed (cize nieco ako simulacia pozornosti a rychlosti reakcie), potom mas prirastok za tah, ktory ovplyvnuje len speed..a nakoniec max. mnozstvo AP na kolo, ktore zavisi od condition. Je to prave dost dobre premyslene.
        • Asi si mě nepochopil, schopnost postav ovlivňuje počet AP individuelně, ale tah je pořád pro všechny stejně dlouhý úsek času.
          Možnost přenášet AP do dalších kol znamená, že pro tu postavu plyne jinak čas - když by si ten tahový souboj přenesl do reálu. Pokud v jednom tahu udělám jen půl akce a v dalším 1 a půl, tak to znamená, že pro mě uplynul čas rychleji a v dalším tahu pro mě čas plyne pomaleji. To je nesmyslný.
          Když udělám jen půl akce, tak bych měl o tu druhou půlku logicky přijít, prostě sem nic neudělal a stál na místě, protože AP prostě plynou stejně jako čas bez ohledu na to, kolik jich utratím.
  • "Však to nemá příběh a postavy jako Torment a souboje a grafiku jako BG"
    No, když já si tuto hru kupoval, tak jsem věděl, že ji dělá Larian s jejichž tvorbou jsem seznámem. Podle některých příspěvků tady, ostatní očividně kupovali (nebo stáhli) nový Planescape říznutý BG. Jinak si nedovedu vysvětlit to srovnávání...a nebo jo ?
    No jistě. Se jménem hry se často skloňují slova jako "nejlepší"a "oldschool", což tady zvedlo hodně lidí ze židlí a způsobilo záchvaty hysterie a žaluděční potíže. Chápu, že se tato hra nemusí ostatním líbit a je to vpořádku (když pominu zdejší troly), ale srovnávat to hloupě se špičkami žánru, na které Divinity vůbec neapeluje a jde si svou vlastní cestou ? Inu, kdo chce psa bíti, hůl si najde :)
    Co se týče grafiky, je jasné, že se nebude líbit každému. Ale svět Divinity (stejně jako v předchozích hrách) není jen vážný, ale především plný komických situací, což by v takové "Dark Souls" grafice vypadalo dost divně. Jestli máte zkušenosti s předhozíma hrama od Larianu, tak není tak těžké pochopit jejich použitý grafický styl.
    Osobně jsem měl problém s grafikou u D3 (temná série) a Elders Scrolls Online (viz série ES). Ale obě hry jsem hrál a neměl jsem potřebu lozit po diskuzích a psát, jak se mi z nich chce blít a urážet ostatní, že to hrajou.
    Swen Vincke je v dnešní době jeden z mála lidí, který se snaží jít se svou vizí vlastní cestou a do svých her se snaží dostat maximum v rámci svých (hlavně finančních) možností a dělá je se srdcem. A jsem za to moc rád. U jeho předhozích her jsem se výborně bavil a bavím se i teď a jsem rád, že se baví i ostatní. Když začla hrát v menu ta nádherná úvodní melodie, tak jsem věděl, že jsem doma :)

    Každopádně nezpochybnitelným faktem je, že my hráči, kterým se hra líbí, se skvěle bavíme a užíváme si desítky hodin skvělého RPG, zatímco ostatní..no, zalezte si někam a vzbuďte se až na zimu, kdy nám Obsidian vydá další vytoužené RPG.
  • Tvl,tady je zase nablito, že vas to lidi baví, zahrejte si původní Divine:Divinity a Beyoud Divinity a az pak Originál Sin. Larian má prostě svůj styl a humor.
    • Kinet1c
      suhlasim
  • 360 otacanie kamery sa predsa da zapnut v menu (ale vela ludi tuto moznost prehliada)
    • Shania
      Hra ale není stavěná na 360 stupnovou kameru, B se da zapnout pohled z vrchu
    • ja to mam zaple, ale stejne mi to nefunguje na plnych 360...ale nejak mi to nevadi

      jinak hra super, souboje vyborne...proste pritahnout si teleportem nepratelskeho lucistnika pred svoji rogunu, ktera ho pak zezadu vykucha je sranda a neznam RPG tohoto typu, ktere by melo soubojovy system lepsi. Opravdova evoluce her typu BG.

      samozrejme chybky hra ma...prijde mi prilis velka zavislost na kvalitni vybave a s tim omezena moznost pouzivani zbrani s ,,vyssim,, lvlem. samozrejme peklo tykajici se backstabovani...snad to nejak opravi.
      Taky me prekvapilo, ze pokud postava umre, tak nedostava XP...coz je sice logicke, ale trochu to pak nabourava levelovani party, nehlede na to, ze nektera povolani jsou na umirani nachylnejsi a tim padem ztraci vic a vic...nektere skilly OP a kradeni obrazu...tezko rict co tim vyvojari zamysleli :)

      Zajimave taky je, ze NPC sice reaguji s nevoli, kdyz jim prohledavam skrin, ale to, ze jsem se do te mistnosti prosekal skrz zamcene dvere obourucakem, ve vetsine pripadu ignoruji

      Ale to jsou vsechno malickosti a navic vyvojari hru celkem poctive patchuji
      • kdykoli mi nějaká postava zdechne, okamžitě loaduju... o to je pak úžasnější pocit, když to fakt člověk tak naplánuje a vychytá (ač často se štěstím :), že všichni přežijou :)
    • Hm, za 27 hodin hraní (+ beta) jsem si toho nevšiml *1* , dík!
  • Femto
    Nemůžu se do té hry vcítit. Nemá to atmosféru ani příběh na úrovni Planescape: Torment. Příběh je šíleně lineární a strašlivě moc klišoidní. Grafika a stylizace tak strašně moc kýčovíta až se mě tomu nechtělo věřit. Hra je to dobrá, ale já potřebuji teda daleko více než dobrou hru, já se ve hře potřebuji dobře cítit a to tady rozhodně neplatí.
    • Porovnávat Torment můžeš zas a jenom s dalším Tormentem (Tides of Numenéra). Porovnávat to s čímkoliv jiným značí pouze snahu shodit porovnávanou hru.
    • ....kuly tobe sem pisu asi po 5 letech.... by me straslivácky zajimalo ve který hře se dobře cítíš když po x letech konečně vyšlo něco co očividně vývojáři nedělaly kůly výdělku ale kvůly dobře provedené práci .... ta hra uz po prvnim ,,tutorialu " v dungeonu dava jasně najevo že je něco víc než hra ve který se necejtíš dobře.... a jmenuj mi hry které sou max 4 roky starý a cejtíš se v nich dobře.... schválně ! hanile
      • Femto
        Takže jsou hry s atmosférou, které člověka pohltí. Vlastně nemusím ti psát ani jednu hru. Rozhodně to nejsou hry, které vypadají jako pro pětileté děti, z toho je mi zle. Ano, ať se to líbí ne D:OS mezi ně patří a dokonce vede. Grafika a stylizace je mému oku odporná, respektuj to a já zas respektuji to, že se ti to líbí. Každý je nějaký. Abych teda odpověděl, mám rád hry. kde by se atmosféra dala krájet viz. Demon Souls, Dark Souls, Dragon´s Dogma. Cítil jsem se velice dobře i prvním Zaklínači, kde je ve Wyzimě a v první kapitola naprosto parádní atmosféra. PS. Ještě bych se chtěl zeptat. Kvůli čemu tvůrci dělali Original Sin, když ne kvůli výdělku? To existuje někdo na světě, že dělá něco bez úmyslu vydělat?
        • ... a samozřejmě že to dělal za účelem výdělku... ale myslel sem to stylem že to neni ,,čínská pásová výroba,, kde se hraje na kvantitu a ne kvalitu.... což sem myslel že si pochopil (bez urážky)....
        • A ked si narazil v lese v Dark Souls na chodiace hribiky , nebolo to tvojmu oku odporne? ;-)
          • Houby nejsou rostliny, piiico.
            • Najdi si, prosim te, jinou prezdivku, diky.
        • čekal sem dark souls... ale to je jedno... chapu že se ti to nelibi kuly barvam.... v podstate si rek ze jinak je to dobra hra predtim.... naštvalo mi ale to že to co poslední dobou leze za hry sou kejdy který se cpou lidem nehotoví nemastný a neslaný...za účelem co nejlevnější ,,výroby " kde než aby si daly s něčim práci hodi tam motion blur a ve traileru napisou Pre-alfa footage aby si lidi myslely že ve finale se to zlepší....a vyolivnout to do 6 měsíců jako hardcore RPG s milionama prvky a 100 hodinama hratelnosti...... a když konečně vyleze hra na který si dal někdo záležet a drblal se s ní do detailů a konečně zase zavál svěží vítr příde femto a řekne že je to barevný....to mě prostě naštvalo... sem uz asi zblblej a vděčnej v týdle době za něco co dřív bylo samozřejmý... a to je dobře odvedená práce v hernim průmyslu
          • Femto
            Hra je to dobrá a neříkám, že mě nebaví. Asi nikdo nemůže popřít kvality této hry. Ale nechápu proč to zabíli tímhle vytvárným stylem. Nejde jenom o barvy, ale i o stylizaci a dětinské textury. Myslím, kdyby na to napasovali např. grafiku Path of Exile, tak by to byla devítková hra a vůbec bych sem nepsal tuhle kritiku...
            • Ten styl k hre patri, pretoze hra sa neberie nijako vazne...kazda hra nemusi mat tu grim, dark stylizaciu.
      • Femto
        double post...
    • Keyz
      To jsi musel například u Mass Effectu přímo šílet.

      Tam nebyla ani možnost využívat slušně prostředí jako zde (krom klasických výbušných sudů) a mělo to stejně nešvary, které jsi popsal + některé navíc.
    • Jako porovnávat nová rpg s planescape torment, tos tam hodil sakra vysokou laťku
      • Femto
        Ano, hodil jsem tu úplně nejvyšší laťku a když to porovnám s tímhle, tak je mi do breku, když slyším nejlepší RPG historie apod. nesmysly. Planescape Torment je úplně někde jinde jak ve zpracovaní, tak v příběhu. Premisy v Planescape Torment jsou pořád v herní oblasti nepřekonané a ta atmosféra možná taky ne. Divinity je pro mě strašně nevkusné. Nechápu ty vysoké známky, když ta hra nedosahuje ano 25% kvalit Planescape Torment
        • flash789
          jeden by řekl ze je to tim ze to proste nemá s Tormentem nic spolecnyho, jina hra proste..nekomu sedne nekomu ne..nechapu proc by od toho mel někdo cekat další torment

          PS: komunitu bych radsi do toho toho moc netahal, vzdyt třeba zdejsi komunita se neshodne pomalu ani na tom kolik je 5+5, a diky, nechci hrat hru kde vymyslel pribeh 15ti letej John z pittsburghu když sel z baseballu:)
        • je to divný, proč treba v ramci komunikace s komunitou jim nenabidli at vymyslí zápletku a mohli vybrat tu nejlepší, když nevedeli sami prijit s nečim originalnim
  • je to jen na pc, exkluzivita, to zavidite co konzolisti? to litujete že jste si koupili topinkovače misto pc howada. a bude ješte hur, blbouni *11*
    • ale jo je to pravda podobny hry jsou a budou jen na pc
      • Jack1947
        Podpoř pepu, beztak oba w@rezíte tak proč si ještě nezasouložit. Simply imbeciled. *4*
        • Mohu mít prosím jednu otázku? Co je na W@rezu špatného?
          • ano tvoj prispevok je demencia...ty asi spis v jaskyni alebo ja neviem...filmy maju hlavne trzby trzby z kin,hudba z koncertov...u hier nic take neni...takze hold dalsi trapny pokus jak sa vyhovorit ze si ubohy pirat...
            • boze obcas clovek musi reagovat, pirateni je spatne áno, souhlas, je pravda ze mnoho lidi by si to zbozi ale stejne nekoupilo kdyby nebylo takto dostupne "zadarmo", ale rict blbost ve smyslu filmy maji trzby hlavne z kin, no a kdyz si ten film stahnes v ripu na warezu tak si na nej asi do kina nesel ne? takze si neprispel a si stejny pirat jako kazdy jiny, tak nemel a ten pred tebou ma pravdu piratime tu vsichni, jen ty si asi svatejsi pirat ze? mas svoji vymluvu koukam genialne promyslenou :-) a hudba ze vydelava hlavne z koncertu??? kdes to videl prosimte v cislech? co vo tom vubec vis? sis precet nekde na idnesu clanek a myslis ze mas jasno vid? no tot vse co sem k tomu chtel
          • to ze si niekto nevie vazit pracu inych...
            • Aha já zapomněl, že oba dva pánové se dívají na filmy jenom v televizi a nebo kupují filmy a seriály na nosičích. Taky hudbu doma a v autě máte úplně všechnu koupenou. Zkrátka úplně všechno kupujete že? Chtěl bych vidět ty částky..... Žgrindat o tom jak je W@rez spatnej umí každej trotl, ale řídit se pak podle toho už je horší co? Demence....
          • Můžeš. V neposlední řadě, to že tam stahujou šašci jako ty.
    • utíkej si tu hru stáhnout z warezu blboune *1* to je taky to jediný co pc hráči umí *2*
    • Jack1947
      Ted si ukaázal že si velký trotl. Ostatně co jiného taky čekat od anonyma s nickem pepa. Vid pepo? *7*
  • Odulin
    Tak v mých očích se tohle RPG fakt povedlo. Hraju když mám víc času a vždycky mě to strhne. Líbí se mi, jak hra nevodí za ruku a člověk se musí snažit, koukat a přemejšlet co vlastně dál.
  • flash789
    napisu to ještě jednou, tahle hra nerealizuje zadne koncepty her jako Baldurs Gate nebo Ultima ale realizuje to co se Lariani naucily při tvorbe tri předchozích dilu. Všechny tri byli pomerne originalni v mnoha smerech a jestli si brali nekde inspiraci tak jen minimalne. Spis je na tom videt ze autor clanku a s nim spousta dalších napric netem předchozí dily nehrali a tudíž hledaji srovnani krapet spatnym smerem. prikladne je ze třeba pro zmenu první dil byl rad srovnavan s Diablem, přitom by mu lip slušela ta ultima a BG..kdyz uz to byla první hra co Larian udelali a chtelo by se srovnávat.
  • Dalsia prehodnotena kravina IMO. Vidim ze tu poniektori obhajuju hru tvrdenim ze Planescape latka je "moc vysoko" a teda by sa to ani nemalo s nou srovnavat. Pardon? Co prosim? 15 rokov stara hra!! Urcite by sa to nemalo srovnavat ani s BG1,2, NN1,2, Fallout1,2, Kotor1,2, Icewindale1,2, Arcanum... oh nejak toho pribuda. Fakt je ze tato hra nesiaha ani jednej z nich po clenky. ~10+ rokov stare hry! A nie len "zopar"(dalo by sa pokracovat)! Ved ani na ten polosuchy DA1 to nema. Kazdopadne, komenty ako su tieto iba ukazuju kam sme sa dostali.
    Pre vas ktori si moderne "BG" RPG hry nevedia oblubit aj keby opravdu moc chceli a vynia sa z toho: to NENI vasa chyba. Hrate proste sr**ky dnesnej doby, engine to ma "v style BG", hra sa to "podobne ako BG", ale NENI to "BG"!

    Fakt je ze Larian takmer nikdy nezbuchali nic opravdu super extra. Prvy Divinity ma este ako tak chytil a dohral som ho, vsetko co nasledovalo potom slo dole vodou. Budme uprimni, len preto ze je to studio zo starej doby ktore este niekto neodkupil neznamena kvalitu inych old-school studii. Hry ako su tieto skonzumuju nemalu cast vasho zivota. Tak nech za to radsej stoja.

    Otazka teda je: ma Divinity:OS porovnatelny pribeh na urovni s vymenovanymi hrami? Ma tak dobre rozvinute texty, charaktery, CELKOVE NAPADY, socialne dialogy medzi NPC`s a medzi partou? Ma nieco na pribehu co hraca donuti zamysliet sa, sokovat ho atd(a nie len raz za 20 hodin hrania)? Co zaporna postava a jej osobnost(ak vobec nejaka je?)? Alebo sa zase jedna o seriu side "fetch" questov a skoro nenavazujucich hlavnych questov na zaplnenie obsahu, bez spetky originality, s typickym, nekonecne omielanym "Tolkien" svetom kde je rola hraca zredukovana na "chod tam a urob tamto" a "great battle of orcs" taraniny v lokalnom "pube"?

    Toto su otazky ktore si treba polozit nez si nehate skonzumovat niekolko dni svojho zivota hrou o takejto dlzke. Evidentne pred viac ako 10 rokmi take hry nebolo problem vytvorit - a spustu. Dolezite body ktore som uviedol nepotrebuju viac penazi na realizaciu, je to o NAPADOCH a FASNTAZII tvorcov. O tom ci len zbuchaju engine a hru ktora sa ma "podobat" na lepsie hry v zanru aby sa dobre predala(a tiez preto ze momentalne moc toho na trhu neni) alebo im naozaj zalezi vytvorit nieco o com sa bude hovorit aj po 20+ rokoch pretoze je to ich vasen. Nic s "latkou moc vysoko" to nema.

    Odpovedat si musi kazdy sam ale ja myslim ze ak niekto napise ze by moc chcel aby sa mu hry ako tato pacili ale z nejakych "neznamych" dovodov to nejde, vobec sa mu dnes nedivim - hlavne ked ich vymenuje a vsetky z nich boli sr**ky ktorych by som sa ani nedotkol.
    • Souhlasím prakticky se vším co jsi řekl.

      Problém je, že ani takový Planescape Torment, nebyl nijak zvlášť výdělečná hra. Jedna se totiž o hru pro náročného hráče. Hry se čím dáv více dělají pro příležitostné hráče (Něco kde si po měsíci můžeš sednou k rozehrané hře a nemusíš si pamatovat, kde jsi skončil), protože je z toho mnohem víc peněz. Není třeba zdlouhavě vymýšlet propracované herní zápletky, stačí pár vybuchujících kulatých ptáků, které budeš střílet z praku a máš milióny. Je to smutné, ale bohužel je to tak *9*

      Navíc žijeme v době, kdy i sposta herních recenzentů převzala morálku příležitostných hráčů a pak vidíš věcí jak 9/10 nebo i 9,5/10 pomalu u každé blbosti co má dost velkou reklamu.
      • Pravda a suhlas Edvine, kazdopadne tato hra sa nesnazi byt prilezitostna. Ma dobre prepracovane a komplexne stats, kuzla atd. Je to pomerne dlha hra ktora vydrzi mnoho hodin hrania. Ma hodne textu a dialogov. Navyse postrada rozne veci ako quest marks a rozhodne nevodi hraca za ruku. Je celkom mozne sa v nej stratit. Takze je v podstate cielena pre narocnych hracov a porovnatelna s vyzsie vymenovanymi hrami. Preto nevidim dovod neporovnat ju s nimi.
    • tak ked sa to snazis (teda nielen ty, ludia vseobecne) porovnavat s hrami ako BG alebo P:T tak sa nedivim ze ta to sklame. Skus to porovnat s hrou z ktorej to skutocne vychadza a to s Ultimou 7 a zistis ze je to minimalne rovnako dobre ak nie lepsie.
    • Upřímně je Divinity pro mě mnohem zábavnější než Arcanum a asi tisíckrát než IWD2. Než druhá jmenovaná má lepší úplně všechno. Řekl bych, že i než NwN1,pokud nepočítám druhý datadisk nebo mp část. Možná by ses mojl trochu uklidnit a zkusit si to zahrát.
    • The elitism is strong with this one.
    • Mno, tvojmu rozhorčeniu nieje čo vytknúť, ale možno niesi cielová skupina *3* Ja si rád pozriem béčkový thriller alebo prečítam nejaký knižný brak. Nehovoriac o tom že interaktívne knížky s bojovými minhrami typu Planescape Torment a taktické simulátory s vynikajúcou omáčkou ako Baldur's Gate už dnes proste niesu. V 40°C horúčavách mám vždy chuť na pomarančový sorbet, ale ak nieje poruke, dám si kludne aj Calipo.
    • tl;dr

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit