Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Paul_cz
    Počkat Miloši takže ty jsi zklamán že se CDP pokusili dodržet geografii světa z knih a nepomrvili to Bethesda stylem aka "dáme Skellige pět minut cesty lodí od Novigradu" ?

    Fakt?

    Když přitom Skellige je větší než Skyrim (a narozdíl od Skyrimu neobsahuje jediný loading), to samé No Man's Land ?
    Autoři tohle potvrdili snad už před půl rokem, a také řekli že se nejedná o technický problém, ale že to nedali vše na jednu mapu protože by tím kompletně domrvili geografii světa.
    • odkud jsi vzal informaci že skellige je vetší než skyrim? jinak slíbili že to bude open world a ne nejake bubliny, ovšem s tím by se nedala delat (klamliva) reklamní kampaň.
      • Od začátku se o zaklinači 3 mluví jako o Multi region open world. Tady Trailer z roku 2013 https://www.youtube.com/watch?v=VAdp8EM65BA
      • Paul_cz
        Open world to je. To že se odehrává na víc mapách na tom faktu nic nemění, kdyby měnilo tak by ani Skyrim nebyl open world, přeci má každá budova/dungeon/město vlastní mapu schovanou za loadingem!

        Že je Skellige větší než Skyrim psalo několik recenzentů a spousta hráčů na zahraničních fórech, co jsem tak koukal. Ale samozřejmě z vlastní ruky to zatím ověřené nemám (a ani mi na tom tak nesejde, hlavní je kvalita, ne velikost/kvantita).
        • pribeh se da prizpusobit hernímu svetu, meli zvolit nejakou lokální zápletku a ne tam dávat mesta, ktera jsou podle knižní predlohy od sebe daleko.
          Zkratka Polaci se vyfarbili jako velci lhári, nejen že zavadeli s grafikou ale navíc to prezentovali jako open world - pritom podle tve logiky byl open world i první zaklínač.
          • Ber to tak, že hra nabízí několik "open worldů" k prozkoumání. Podobně jako třeba Skyrim + Dragonborn.
          • Paul_cz
            Naštěstí pojem open world se neřídí tvé personální definice, takže CDP nelhali.
            Také říkali že nejdříve napsali příběh, a dle příběhu pak zahrnuli lokace které potřebovali. Bylo jasné že ve finále musí být Kaer Morhen. A když je tam Kaer Morhen, tak nemůže být na stejné mapě jako další ikonická lokace Novigrad, který je vzdálen tisíce kilometrů.
            První Zaklínač samozřejmě open world není, ani druhý. Jsou rozsekány na kapitoly a nelze se volně pohybovat po světě.
    • milos.bohonek
      A to je vlastně... velmi dobrá připomínka. Máš recht.
      • Paul_cz
        Mě tahle výtka trochu zarazila, protože to je už opravdu dlouho známá informace, navíc je to designové rozhodnutí logické.
        To jak jsi ale popsal naražení na konec světa...to je trochu zvláštní, ale moc mě nenapadá jak jinak to vyřešit pokud člověk nechce dělat hry jen na ostrovech (zdravíme Gothic/GTA/atd).
        • milos.bohonek
          Jak píšeš, z hlediska univerza zdejší rozkouskování světa dává smysl. Zkrátka mě zarazilo, že když jsem vyrazil na konec mapy, na totálně otevřené planině zničehonic vyskočil neurvalý nápis "Jsi na konci světa" a šmitec. To není dvakrát elegantní řešení a z mého pohledu to kazí imerzi.
          • Paul_cz
            To souhlasím, ale zajímá mě jak bys to vyřešil ? Buď celý svět obezdít nepřelezitelnými horami, vodou, nebo neviditelnými zdmi (hi Skyrim!). A nebo ani jedním a udělat to takhle. Žádné řešení není ideální, bohužel.
            Ale jako open world v klasickém smyslu mi to stále přijde. Přeci jen např. Assassin's Creed hry se také považují za open world a přitom mají mapy dělené mezi loadingy a tuny neviditelných zdí.
            • Ono je asi nejlepší řešení upozornit hráče nějak dopředu, že se k tý hranici asi blíží, aby s tím mohl počítat + nějak vizuálně ji zobrazit. Ale chce to kreativitu.
            • milos.bohonek
              Jasný, tohle je v otevřených světech vždycky boj. Tady bych to vyřešil Saskií, hlídala by hranice a žrala každého, kdo by se je pokoušel překročit po svých, tj. bez licence oficiálního přepravce, který by provozoval fast-travel mezi jednotlivými regiony. Vyřešeno! *2*
            • Dal bych vsude more,nebo propasti,utesi.
            • U vody se nabízí možnost plout trochu (dost) déle a připlout na pevninu z druhé strany, takový malý glóbus. A co se týče pevniny, tak ty hory nahoru, propasti dolu nejsou špatný nápad, ale tam je to fakt asi horší...
  • Na loadingy sere barghest, v 1 a 2 taky byly a hry to byly suprový..
  • Magister_Peditum
    Koukám, že se tu opět rozjela hate kampaň. Jak je u všech očekávaných her na Games.cz již tradicí. *15*
    • Keyz
      Co hate na tom, jestliže se lidi baví o downgaru který proběhl? Je to snad lež? Je snad špatně tohle řešit a brát to jako OK chování?
      Co je hate na tom, zda se baví o závěrech recenzích které jsou již venku a řeší nějaké věci z daných recenzí?

      Hate je dnes populární slovo, které jak se zdá, se používá obecně a má zazdít argumenty....
      • Magister_Peditum
        Že se ozveš ty, jsem čekal. Už tady na téma Zaklínače několikátý den nečtu pomalu nic jiného než tvoje komentáře o downgradu grafiky. *15*
      • Pokud jde o zahranicni recenze, tak podle metacritic zatim na zaklade 34 recenzi skore 9.2, coz je extremne vysoke hodnoceni (verze pro PS4).
      • Argumenty začátečnických návštěvníků cukráren na téma "moje mašinka předjede tu tvoji"? Argumenty odborníků freudovského výkladu snů na téma "downgradového spiknutí"?

        Slovo "hate" nemůže "zazdít argumenty", protože označuje "diskuzi" (dle proslulého Gadamerova rozlišení spíš hádku) která argumenty nepoužívá, diskuzi, jejíž účastníci jen pokřikují, přesvědčeni o své pravdě.

        Magister má pravdu, tahle diskuse aromatem nepříjemně připomíná hnojiště.
        • Keyz
          Poté to beru, jestliže hatem myslíš povahu debaty. To souhlasí. Vidím to stejně. Lidi hodně reagují na provokativní komentáře. To samé poměřování "pindíků"...

          Ale debata o tom co jsem psal hate není. Jestliže je vedena věcně. O tom by se mělo bavit, když už se to děje a jsou k tomu recenze a odkazy.
          • Trochu odbočím od tématu: mělo by se o tom bavit? Není trochu zbytečné debatovat před tím než si hru budeme moci vyzkoušet na téma jak prý měla vypadat a jak vypadá?

            Určitě je fajn tenhle potenciální problém zmínit. Nerozhodnutí se mohou pozastavit, odolat hype a posečkat s případnou koupí hry na později. Ale debatovat o něm a stále dokola ho rozebírat? Navíc stylem "i CD Projekt je zlý, protože v reklamě kecá jako Kokakola"?

            Já taky nejsem rád, že hra nebude vypadat jako ve starších videích. Ale, abych to vyjádřil hezky česky, nepo*eru se z toho. *1*
  • Morraw
    Já se těším hodně. Na otevřený svět. Na příběh. Postavy. Questy. Souboje. Teď ještě rychle dočíst Paní jezera.
    K downgradu určitě došlo, ale říct že ta hra je hnusná ?? Hmm. Je to vina konzolí? Pravděpodobně. Je to vina CDP, že nemá na to aby dělal 2 různé verze ? No beztak. Jsou to pazgřivci. Může za to současná herní scéna ? Rozdělení trhu ? Multiplatformní hry ? Zkuste se zamyslet, kdo je na vině a kdo se pouze musí přizpůsobit.
    Každopádně, když budete hru do mrtě srovnávat s tím co bylo a je, tak si ji akorát více zhnusíte a podle mého názoru naprosto zbytečně.
    • Po 25 .. nejde o to jak ta hra VYPADA, ale o to, jak tu hru PREZENTOVALI. Chapes? Prid, prodam ti auto, komplet v uhliku, 500kW, 300km neni zadnej problem ... Stoji mi pred barakem .... https://cs.wikipedia.org/wiki/Trabant
      • Morraw
        Třeba to je tím, že někteří žijou pořád v pohádce a když CDP řekne, že udělá nejkrásnější a nejskvělejší hru na světě, tak jim to všichni zbaští. Ja žiju v realitě a nezajímá mě co kdo řekne, ale výsledný produkt. Takže s tím jak teď Zaklínač vypadá jsem spokojený a je mi opravdu jedno, co říkali předtím. Pro vás je to podvod století bo CDP je přece nejskvělejší, ale jestli důvodem byly konzole nebo finance, tak to chápu. A před, ani několik měsíců po nikdo oficiálně o downgradu mluvit nebude. Je doufám jasné proč.
      • Magister_Peditum
        Hotová tragédie. Třeba vás to příště naučí si hry nepředoobjednávat.
        • wenceslaus
          Popravdě některý srovnávací obrázky mě dost vyděsili. Pořád doufám, že to nebude tak hrozný. Vypadalo tom, jako rozdíl mezi Very High a Medium. Teď bude muset bejt "very high" sám hráč, aby to tak nevnímal.

          Co se týče předobjednávek - pokorně přijímám tuto lekci a na omluvu: byla to první.
          • Magister_Peditum
            Tak zatím jsem měl možnost vidět v chodu jen ty konzolový verze, a i když vzdálenější objekty jsou občas dost rozplizlé, tak to i tak je pořád nejlépe vypadající rpg současnosti. Já osobně budu rád, když to rozumně rozběhnu tak na střední detaily, takže si opravdu nemůžu stěžovat na to, že to neuvidím, jak to bylo prezentováno před rokem. *3*
  • Ciri čeká. Yennefer čeká. Jo a Triss vlastně taky… a v hambejsu čekají taky ... Ještě štěstí že Gerald nemůže mít děti *1*
    • Ciri? *7*
      • Magister_Peditum
        Tak čistě technicky vzato by o incest nešlo, ale z morálního hlediska by to asi neprošlo. Nehledě na věkový rozdíl. *15*
        • věkový rozdíl? však ten je třeba mezi Geraltem a Yennefer taky několik desítek let. Geraltovi je kolem 60ti a Yennefer ke stovce (během událostí knižní série).
          edit: navíc zaklínač a morální hledisko? však je to bezpáteřní proměněnec co přefikne každou čaroďějku, a Ciri je uber čarodějka tak proč ne? *1*
          • Geralt bezpáteřní? *8* A myslím že zrovna pro něj je Zákon překvapení docela osobní a podstatná věc.
        • nightborne
          Čistě technicky by se jednalo o mou sestru a nemohl bych ji tedy přijmout za svou milenku... po dlouhém hloubání jsem došel k závěru - no co, tak ji to prostě neřeknu.
          • Magister_Peditum
            Je pravda, že Geraltův hodnotový žebříček asi nebude nijak extra na výši, ale srovnávat ho s Rimmerem? *15*
            • nightborne
              ...bronzový diplom za plavání, stříbrný diplom za plavání...
            • *1* takže to byl Rimmer? Zdálo se mi, že si nějakou takovou hlášku Arnolda Jidáše pamatuju.
      • jakubc
        No on ten konec článku je napsán trochu sugestivně v tomto směru, byť to asi nebyl úmysl.
        • *1* Nj, máš pravdu.
      • kdo si počká ten se dočká *1*
        • A kdo nechce cekat, muze si precist knizky. Coz ostatne vrele doporucuji.
  • Podla mna je v RPG najpodstatnejsi pribeh a hlavne fungujuca motivacia hraca piplat si postavu. Ked to Witcher 3 ma je to dobra hra bez ohladu na zhorsenu grafiku oproti prvemu buildu. Grygar mal pravdu..Skyrim je 10tkova hra bez ohladu na graficke mody a patche. Deadricke questy, brotherhood questy, skola magie, zlodejska guilda a stredoveky nadych pripominali silno genialnost Gothic serie. Dungeony boli skvele navrhnute, skilly tree tiez. Niekedy mi to pride ze vacsina pc komunity su cisto graficki onanisti, co hru odsudzuju akonahle nebezi len na 2xSliTitan pritom samy maju doma pcdlo z alzy s integrovanou grafarnou.
    • V tom pripade Morrowind musi byt aspon 15tkova hra https://i.imgur.com/RgAfu.jpg A ano, ajtak sa mi Skyrim pacil a ked sa k nemu konecne riadne dostanem, tak si tam nenarvem gazilion grafickych modov a nejake otrasne ENB. Aj ked ciste s technickych pricin, nakolko si Skyrm zapisuje kopec zbytocnosti do sejvov a casom to moze robit sarapatu. Vsak aj vdaka tomu mal Skyrim na PS3 problemy ake mal.
    • not sure if troll or stupid
  • Keď sa zamyslím nad faktom, že hru(okolo 100 hodín zábavy) som si zaobstaral aj spolu s datadiskami(+30 hodín navyše), ktoré výjdu v októbri tohto roku a začiatkom budúceho roka, za dokopy 59.98 ojro a mám k tomu tonu síce len digitálnych bonusov ako soundtrack, artbook, všelijaké komixy a nejakú hru naviac, tak sa môžu všetky ostatné AAA hry strčiť do pierdole aj s ich nenažranými vydavateľmi...Ja ako tradične fanúšik zberateľských edícií som zaváhal, keď bola zberateľská edícia oznámená a boli ešte volné kusy a tak budem mať aspoň ten artbook v digitálnej podobe a okrem toho som si cez darkhorse books objednal aj toho sprievodcu svetom Witchera, the Witcher 3: Wild Hunt Game Compendium za bezmála 20 ojro...No nekúp to.
  • ...ó áno, toto je ten games, ktorý všetci milujú...:D...tu to zasa vyzerá...hlavne, že 95% tej polemiky o hovne pod článkom s ním samotným absolútne nesúvisí. A toľká nenávisť voči topinkovačom...úbohé opekače chleba. K tomu miestny odporník, pardon, odborník na japonské inžinierstvo v tandeme s hnisajúcim trollom...môže to snáď byť ešte lepšie? :D
    • nejsi náhodou max?
      • Uklidni se slecinko.
    • Ano souvisi,je to testovano na konzoli,a snizeni kvality se svadi na konzole.
      • to je pravda!
    • To vis,japonci jsou in,nepotrebuji,nebo uz neznaji trafo jako cihlu,chlazeni vodou uz je pase,a mit v pixle 4 vrtule od letadla,tam neni in.Jdi si upict chleba v ty svi horkovzdusny troube,a az ho upeces,posip si ho 4k rozlisenim. *1*
      • ...aj by som si upiekol, len neviem kde - na stole mám AIO PC (tam by som nezohrial ani čaj) a potom mám PS4 (ale nie také custom japan ako ty, úplne obyčajné z obchodu). Tak ťa poprosím o radu, tváriš sa ako skúsený pekár...
        • A co pokojucek v zime,ohrejevas?Zaklinac 3 ti to upece.Uz vim,proc na tom neohrejes caj.Mas tam tri zlate vrtule deda vsevjeda z NASa.
          • ...vzhľadom na tvoj evidentne obrovský intelekt by som ťa chcel poprosiť, aby si sa už nikdy nepokúšal písať v slovenčine. Ďakujem. A tri vrtule v AIO samozrejme nemám, tie by tam dokázal napchať len dokonalý japonský (či snáď mongolský?) inžinier/pekár ako si ty.
    • Jo konzole je topinkovac,a pc pixla je pdimo pec na chleba,spotreba a teplo tomu odpovida,jo takova horkovzdusna troubicka *1*
  • Ja už to hrám od piatku na PS4 a je to fakt brutálna hra, presne ako sa o nej hovori. Po dvoch dňoch som len urobil prvý hlavný quest , spolu s par vedľajšími questmi , takže fakt paráda. Grafika je tam úžasná, niet reči o nejakom downgarde. Bez day 1 patchu som nezaznamenal ani jednu chybu, ani pokles frameratu, ani nič. Takto by mali vyzerať všetky hry, brutálne kvalitná a detailná hra, čo nemá konkurenciu. Tu nemierili na detské publikum ako pri AC (ktorý tiež hravam), ale na hardcore publikum. Úplne ma to pohltilo.
    • Ronox
      No propadů si všímám a docela dost ... taky PS4. Nejvíce při soubojích u vody a při používání witcher sense.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit