Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Pridejte se do cz/sk komunity https://m.facebook.com/profile.php?id=226460667688740. Tesime se na Vas :)
  • Tak jsem se konecne dostal k precteni clanku a musim nesouhlasit s autorovo negativnim pohledem na PvP "Dark Zonu" ...autor toho asi moc nenahrat a tudiz se nesetkal s tim, ze v Dark Zone se nevidi hraci na nizsich levelech s hraci na vyssich levelech..tzn ze alespon v bete hrac na 8 levelu z PvE nevidel hrace na nizsich levelech a to vcetne hracu v teamu..co se nasledne tyka levelovani v DarkZone, ta dle meho nema zadny vliv na postavu, ale pouze na to ze nemuzes otevirat nektery bedny a tudiz ziskat lepsi loot. Co se tyka levelu z PvE...zde pujde predevsim o moznost ziskani pristupu k dalsim perkum a skillum...
    • S autorovým. S Pavlovým. S matčiným. S bratrovým. Žádný s autorovo pohledem, s Kamilovo zmrzlinou, s matčino zástěrou! Chápeš?! Je ti to jasné?!
      • Tohle mě snad ze všech možných gramatických chyb se*e nejvíc. Pochopím nějaký y/i, ale dop*dele vždyť tohle si zapamatuje i pětiletý děcko. Nebo to je jakože nějaká móda, kterou jsme minul?
        • Takhle se v jižních Čechách mluví - bohužel - od nepaměti :(. Mám podezření, že kdysi v minulosti někdo v tom kraji vyloženě trpěl neschopností se naučit rody u přivlasťnovacích zájmen a tak místo obvyklého "Pepův, tátův, oslův" tu máme zjednodušení v podobě "-ovo" na všechno, taky nemusej řešit to strašlivě složitý -i/-y na konci :D. Aneb jak vznikají lokální dialekty :D.
      • Tak hlavne neplakej
        • Směšná reakce jerka
        • Proč by měl plakat? Vždyť má pravdu ...
        • Nebudu. Hlavně si to zapamatuj a příště to napiš správně, bez tohoto hnusného prznění, trhá to uši, bolí z toho oči.
      • wenceslaus
        http://bluecerealeducation.com/sites/default/files/SchoolmasterWall.jpg
  • Co to je, nějaké PVE mmo?
  • Čau kluci (a holky),

    chci vás poprosit o vypnění mega krátkého dotazníku o hraní her - je to max na 1 minutu.

    Díky moc, najdete to tady: https://kvalikvant.cz/jdi/d84490c248
    • K čemu tohle někomu je?
      • Jack1947
        Aby si o tobě něco zjistil ne ? *7*
  • Nejdřív to vzbudilo můj zájem, ale pak jsem si vzpomněl, že to dělá Ubisoft a rychle jsem vystřízlivěl.
    • Zavolej si sem (284 016 111) tam už ti pomůžou s touhle retardací
      • To je dobrý, číslo na tvoji mámu do bordelu už mám, ale díky.
        • Tleskám ti frajere, ale co můžu čekat, nic moc inteligentního od člověka, co právě posoudil hru na základě firmy, která se na ní podílela. Nehledě na to, že to dělal převážně Massive a ne Ubisoft.
  • Chtěly bych autorovi článku vytknout, že asi nepočítal s tím, že někdo nehrál destiny.
    Neustále srovnávání s tím co je v Destiny a není v Division a naopak. Zvláště pro mne, který neměl tu čest s Destiny.
    • Možná to bude tím, že ten článek stojí absolutně za ho*no.
    • nemáš se omezovat na jednu platformu...
      • tys zase nehrál division (viz. tvoje inteligentní příspěvky níž) tak co to vůbec komentuješ. to jako abys pochopil něčí rezenci (v tomhle případě dojmy) musíš hrát všechny hry na trhu na všech platformách? Já sem destiny nehrál ale ze všech recenzí co sem četl to byl teda dost slabej průměr. Neříkám, že je division dokonalý, ale rozhodně mě zaujalo a nijak mě to během těch cca 30 hodin nahraných v uzavřené betě nepřestalo bavit
  • Přidám něco málo za sebe.
    1) grafika - downgrade proběhl do pekelných hlubin. Až na high detaily byly textury jakž takž ostré a nebolely z nich oči. Nicméně mi zase vypadávaly textury na mém avatarovi, takže to stejně nešlo, ale to byl evidentně beta problém v kombinaci s mou sestavou. Ale ani na High detaily nebyly třeba plakáty a traktáty čitelné a dívat se na ně dělalo po delší době potíže.
    2) prostředí - nemá cenu rozepisovat, článek to vystihl. Za mě připojuji, že atmosféra mě fakt dostala. Zažil jsem jednu sněhovou bouři, ale utkvěla mi opravdu hluboko v paměti a to v kladném slova smyslu. Byl jsem unešen a ten pocit samoty a tísně byl fakt super.
    3) herní principy - milé překvapení, kombinace střílečky a RPG bomba! Asi to nemusí sednout pravověrným WoWkařům a lidem, co nehrají nic bez poleaxe a fantazy kouzel,alLe principy upgradů a získávání lepšího gearu jsou víceméně na správné cestě. Ano, dostaví se efekt, kdy bosíka pokropíte celým zásobníkem, než chcípne, ale je to RPG a hlavně MMO, tam by se smrt na jednu ránu asi aplikovala těžko.
    4) PvP - je obrovská klika, že hra je asi 5x nebo 6x větší v PvE části a že je PvP prakticky kompletně oddělené, takhle tam nebudu muset vlízt. Bez sluchátek a sehrané party lidí nemáte šanci. Je to dobře nebo špatně....? nechám na posouzení každého jednotlivce tady - jednotlivě! *15* mě to nesedlo. Nemám problém s gankováním, ale tady je to fakt síla. vylezete z dekontaminačního průlezu a - konec. Znova. A tak dále, dokud někomu z nich nespadne připojení, protože není jak vyběhnout hromadně ven a zabít partu lidí zalezlou v plném krytu, každý navíc na jiném místě. Jestli tohle je PvP jak má být, na které nikdy nezapomenu, tak ano, nezapomenu nikdy. Naposled jsem podobný gank zažil v začátcích Age of Conan, kdy vás zabili, poté obklopili v deseti lidech respawn point a jen čekali až se spawnete. Nešlo než vypnout hru, protože kill proběhl většinou ještě než vám naskočil obraz ( ano, pak to změnili na nedotknutelnost, dokud se člověk nepohnul, ale to bylo až za docela dlouho). V neděli jsem měl to štěstí, že nikdo nehlídal vchod a dostal se dál do "vnitrozemí"......no je fuk kde na partu lidí narazíte a kolik vás je, když číhají schovaní, nemáte šanci. Bylo by to tak i v reálu, ale v RPG systému MMO hry to je jaksi nepatřičné. Prostě nic pro mě.
    5) bugy - při prvním spuštění nefungovala myš, vyřešeno po přenastavení z leváka na praváka. Chyběly tlačítka v menu, takže když jsme se chtěl přihlásit a nejely servery, cyklicky mě to vracelo na obrazovku, odkud šlo jen postoupit dál do hry, což nešlo takže znova a znova - evidentně chybka bety. takže tady fakt milé překvapení.

    Celkově - hru určitě vyzkouším jak v další betě, tak po spuštění. Grafiku dle mého názoru zlepší, PvP hrát sice jen v partě, ale nehrát ho není problém, hra tím nic neztrácí. Hra je navíc naatolik atmosférická, že mě bavilo i jen chodit a kochat se.
    • Myslím, že jsi to napsal pěkně. Asi tak nějak to je.
  • no rozhodně předobjednávat nechci, počkám až to vyjde a na recenze, ono to může bejt v betě pěkný na hraní ale až to vyjde tak to bude zase ubohý na obsah stejně jako Destiny....
  • Morraw
    Také jsem značně rozčarován. Těžko se dostávám přes to, že je to MMORPG. Tohle mi prostě u střílečky z moderní doby nesedí. Ale to je čistě můj osobní problém.

    Přesto mám spoustu dalších výtek jako s tou absencí míření přes optiku/mířidla a nulové survival prvky.
    To, že se nemůžete skrčit je také velmi vtipné, stejně tak jako argumentace Ubi, že to není třeba.

    Město je krásné, PvP mě bavilo, ale když to řeknu tvrdě, tak z toho cítím velké zklamání z nevyužitého potenciálu. Nebude to asi špatná hra, ale taky (vzhledem k možnostem Ubisoftu) nenadchne. Navíc o obsahu víme stále docela málo.
    Takový Kingdom Come a Star Citizen jsou ambiciozní až megalomanské hry z poslední doby, které se nesnaží dělat věci polovičatě, nebo stavět celou hru na jednom nebo dvou hlavních prvcích.
    • Vidíš na zakleknutí sem uplně zapoměl, taky mi není jasné proč hra nepovolí zakleknutí a snížení profilu postavy. Na zlepšení stability zbraně to tady není potřeba ale místo metání kotoulů by se člověk mohl přesunovat krytý, lépe orientovat a současně i střilet.
      Už sem si myslel že jsem jediný exot který má výtky k přislušenství na zbraních a absenci survival.
      Reálné prostředí, uvěřitelná zápletka ale zbraně s airsoftu a Superman v pozici NPC. Agent ve vyžehleném dresu nesoucí v batůžku na zádech týdenní produkci výrobců munice.
      To je prostě Ubisoft, v Primal zase bude pravěká sova sloužit jako bombardér.*7*
      • Morraw
        Běž na oficiální forum a tam ti to odbornící z řad komunity vysvětlí, proč by bylo zakleknutí k ničemu a strašně by to kazilo hru. Dokonce se tam objevili argumenty typu "teabagging".
        Vadí mi, že mě nutí takhle využívat jejich krycí systém, ptže někdy jsou překážky v pro mě nevýhodné pozici a vše by vyřešilo právě zakleknutí. No nic. Ubi prostě nezvládnul zakomponovat tuto základní věc, kterou obsahuje každá normální akční hra.
        Optika je k smíchu. Zase polovičaté řešení. Vzhledem k tomu, že teď hraju MGS Online, tak mě takové věci strašně iritovaly.
        • Střílení je primární náplní celé hry tak bych očekával že to prostě bude dotažené na max. Blacklist i poslední Ghost Recon byli taky taktické TPS a v tomhle směru to měli dotažené víc. Spousta věci se mi na Division líbí ale tohle ho v mojích očích naprosto zbytečně sráží. Přitom tam jen stačilo tu možnost dát, kdo chce kropit podle crosshairu bude i nadále, kdo ne má prostě smůlu. Puškohled na marksman rifle je vyloženě pro smích, 12x zoom a na sto metru nepřečteš ani nápis na vývěsním štitě. Proč se tahkle ztrapňujou nebo si myslí že hráči jsou uplný idioti a nepozastaví se nad tím?
          To samý to zakleknutí, že se z FPS vytratilo vyklánění za roh s tím sem se už smířil ale tohle, asi mají agenti artrózu a chtěli jim ulevit. *3*
    • "Také jsem značně rozčarován. Těžko se dostávám přes to, že je to MMORPG"

      Bioware od začátku psal, že to bude mmo hra, rozhodně to tedy není MMORPG. Snad každý hrál Wowko panebože, tak jak můžeš napsat takovou blbost. Je to ve stylu Destiny. Ubisoft se nijak netajil, že chce svoje Destiny.

      "Takový Kingdom Come a Star Citizen jsou ambiciozní až megalomanské hry z poslední doby, které se nesnaží dělat věci polovičatě, nebo stavět celou hru na jednom nebo dvou hlavních prvcích."

      To by bylo, aby nějaký blbeček nevytáhl nedodělané a zabugované alphy, kde funguje tak desetina věci(u Vávry) a sotva pětina u SC.
      • Morraw
        Ano, psali, že to bude MMO a nakonec je to MMORPG. O tom není třeba diskutovat.

        Ironií je, že Division je také zabugovaný a v něčem i nedodělaný. A to hra vychází za měsíc. Navíc se nesnaží inovovat a raději vyhodí úplně některé funkce (mobilní aplikace na ovládání drona). Takže hra to může být dobrá, ale rozhodně to není nějaký milník v herní historii.
        • Morraw
          Ty máš asi zafixované MMORPG jen jako WoW nebo SWToR. Division je prostě RPG s prvky MMO (Dark Zone)
          • ne, není. Je to mmo akce něco jako Destiny a věř tomu, že jsem v Destiny toho nahrál hodně a nahrál jsem toho hodně i ve wowku, takže ať mě nekáže nějaký amatér, co je a co není mmorpg. S takovou by jsme mohli aji Diablo 3 nazvat mmorpg.
            • btw v plné verzi budou navíc perky, skilly vše rozdělené do stromů což jsou další rpg prvky
            • to: zzz
              hej kámo nevím co bereš za drogy, ale měl bys to omezit. Než začneš srovnávat hru, popřípadě ji hodnotit, měl bys udělat víc než si přečíst jedny dojmy ze hry (třeba si ji zkusit zahrát). Ať už se ti to líbí nebo ne je to mmorpg. RPG prvků je tam spousta (jak již bylo zmíněno), zbroje, úprava zbrojí, zbraně úprava zbraní, crafting, nákupy u prodejců - brnění zbraně mody, máš tam schopnosti (něco jako spelly) v závislosti na tom co máš na sobě, jakou zbraň jaký schopnosti tě někdo zabije dávkou nebo taky 3 zásobníkama, je to open world kde si v plné verzi budeš chodit a plnit questy (mimo jiné). Na základě tvé a nepřátelské výzbroje vidíš jakej mu zrovna dáváš dmg, můžeš s hráči, které náhodně potkáš na mapě plnit questy popřípadě spolu hledat lepší itemy a zabíjet další hráče. Než napíšeš nějaký další moudro (a že už si jich tady napsal) počkej si do 16.2.2016 kdyb by měla být open beta, potom si to zahraj a až na základě těchto kroků se můžeš zapojit do diskuze o hře, o které nic nevíš a ani si ji nehrál :D
            • napiš proč je ta hra mmropg a Destiny není. Děkuji. Porovnej to a uveď ty RPG prvky, které v Destiny chybí a v Division naopak jsou a dělají z toho MMORPG...
            • Ne, každej ví, že Diablo3 je akční RPG s multiplayer prvky. Nevim proč to sem taháš nemá to nic dělat s Destiny ani Division. Hru si nehrál očividně, tak proč se snažíš poučit lidi, kteří to hráli a ví o čem se mluví? Nechápu tvojí logiku. MMORPGéček jsem nahrál hodně. A Division je MMORPG, mechaniky MMORPGéčka prostě má. Vždyť to je i oficiálně ohlášený jako MMORPG. Myslíš, že by je hráči nezadupali, kdyby hru představovali jako něco jinýho než je? Přemýšlej trochu.
            • vidíš ani sami tvůrci to nenazývají mmorpg, tak je po problému. Autor článku o tom sám píše, jako o mmo střílečce, takže mmorpg je to ve snu. Pokud jsi žádné mmorpg nehrál, tak jsi možná objevil svět.
            • Morraw
              Hele mě je to jedno. Na ofiko stránkách máš open-world RPG, tak se hádej jak je libo. Ještě mi vysvětli, co má společného nazývat něco MMORPG s tím, že jsi toho hodně nahrál v nějaké hře. Za MMO se dá považovat jen Dark Zone Vše ostatní je single/co-op. Hrál jsi to vůbec ?
        • "Ano, psali, že to bude MMO a nakonec je to MMORPG. O tom není třeba diskutovat."

          Jen diskutuj mudrci, co z toho dělá mmorpg. Diskutuj.
      • Ať už chceš nebo ne, ta hra je MMORPG. To že tam jsou instance nic neznamená. Pořád je to shooter s velkou převahou RPG prvků a MMO, protože se mužeš v určitým kempu přidat k hráčům do party, pokecat s nima, a podobně. Nehledě na to že to stejný mužeš dělat v Dark Zone. Pokud mi řekneš, že kvůli instancím to MMO není, tak jdi a seřvi vývojáře Skyforge například, který říkají, že to je MMORPG a přitom používají stejný systém. Jedno město plný hráčů a ostatní je instancovaný s matchmakingem stejně jako Division. Nehledě na to, že žánr (ex. scifi, fantasy, modern, medieval) s tím nemá co dělat
        • tomu se říká mmo a ne mmorpg panebože. Můžeš mi říct ty RPG prvky, co z toho dělají mmorpg? Představuji si aspoň profese jako enchanting apod. Představuji si aspoň 50 lvl na expení. Představuji si gear sety, které zvyšují DPS. Představuji si vylepšovaní setů pomocí gemů či něčeho podobného. Představuji si několik daily zon, kde najdeš daily questy, abys mohl vydělávat zlato a za něco kupoval. Co z toho tam je? Nehrál jsem, takže by mě ty RPG prvky opravdu zajímali.
          • RPG prvky se neomezují jen na to, co si napsal. To co si napsal už je spíš prohloubení základního systému RPGéček popřípadně MMORPGéček. Ve hře je 30 PvE lvlů a několik desítek (nevím přesně) PvP lvlů. Gear která zvyšuje DPS, healthy, damage techniky tam taky je. Gear dropuješ stejně jako v každým jinym MMORPG. Místo gemů maj zbraně různý optiky,tlumiče a podobně, který zesilují danej item. Oblečení zvyšuje staty a armor. Daily questy by tam bejt měli, minimálně oznámili velký monthly eventy. Samozřejmě si budeš vydělávat určitou currency, abys mohl nakupovat věci na sebe. Crafting věcí je taky přítomný. Ta hra je především RPG a ne klasická shooter hra jako Battlefield nebo Arma. A předpokládal jsem, že si hru hrál, když si tu tak kázal, co ta hra je a není.
            • Jinak pocatky MMORPG vubec nebyly takove jake pises. Vetsina prvotnich MMORPG her obsahovala pouze grind, bez jakychkoli quest (tzv. PvE cast) a potom oddelenou PvP cast (napriklad colony zone v Knight Online). Nehlede na to, ze tam bylo jen par spellu + rozdelovani zakladnich statu. Ty tu popisujes dnesni model WoW MMORPG hry. Modelu je samozrejme vic. FFS.....
            • Jak si zzz jede jak kolovratek svoje subjektivni dojmy a pocity, strasny kiddo :D Nikoho to nezajima, je to proste MMORPG - massively multiplayer online role-playing game. Ano je to proste tak a uz to sakra prekousni.
            • Morraw
              Dobře. Snižuješ se k osobním urážkám. Na tebe už nemá cenu reagovat.
            • Morraw ty PC trotle už drž hubu prosím tebe. Že si nehrál Destiny je tvůj problém, hry se prodalo spousty a spousty milionů, navíc si ji mohl zkusit každý zadarmo. Je dostupné Demo, že se omezuješ na jednu platformu, tak to je tvůj problém a nikoho to nezajímá.

              Budu to srovnávat s Destiny, jelikož Ubisoft se snaží vytvořit svoje Destiny, jelikož Destiny není RPG a tohle je skoro totéž jen v TPS, tak to taky není mmorpg... klasické MMORPG není žádná rubačka ty trotle, tam jsou i destíky spellů, co si musíš nablindovat, musíš se naučit rotace, abys mohl být schopný dělat konkurenční DPS. Co tady se musíš naučit? Střílet, co? *6*
            • Morraw
              Proč sem furt taháš Destiny, když to tu skoro nikdo nehrál. Division je primárně RPG s MMO prvky. Dyť říkám, že máš omezené vnímání MMORPG významu. Ty za tím vidíš jen nějakou fantasy rubačku.
              A Division si ani nehrál a očividně ani nevíš jak to tam funguje.

              A píšu to znova MMORPG je právě Dark Zone. Contested oblast jako v kterékoliv jiném MMORPG.
            • Chlape tohle je hodně krkolomné, říct že je to jen kvůli pohledu kamery. TPS a FPS zase není takový rozdíl. No nechme to tak, tohle za mmorpg já nepovažuji a nikdy považovat nebudu. Abych tam dal rovnítko s Wowkem či Age of Conan prostě ne.
            • Protože je to FPS a jako FPSko s RPG prvky taky funguje. Hráči v PvPéčku umíraj jak mouchy na dvě rány. PvE je to stejný. Hraje se to jako FPSko. Division se jako FPSko nehraje jestli si viděl nějakej gameplay pochopíš, že je to RPG v obleku shooter hry. Obě jsou ale MMO
            • navíc všechny prvky, co dle tebe dělají tu hru RPG, obsahuje i Destiny, takže podle této logiky musí být Destiny taky mmorpg, ne? Takže proč Destiny není mmorpg a Division je?
            • zajímavé, že ani autor článku v tom nevidí mmorpg, ale mmo střílečku.
            • To bude tím, že Destiny je na pomezí FPS a RPG, už od začátku to měla bejt akční hra s RPG prvky, což Division fakt není. Já bych taky nenazval Destiny MMORPG ale Division MMORPG je, jestli nevidíš rozdíl mezi Division a Destiny, tak je problém u tebe a ne u nás.
            • to co píšeš obsahuje ve velké míře i Destiny a nikdo netvrdí, že je to mmorpg.
            • bože! tohle není mmorpg, tohle je normální mmo hra jako Destiny. Nikdo nikdy nenazval Destiny mmorpg, takže si to v hlavičce trochu porovnejte, než vlezete do diskuze šířit nesmysly...
      • Ubisoft samozřejmě, ne Bioware *4*
      • To alphy většinou bývají - nedodělané a zabugované, Sherlocku.
  • Je to super hra.Betu jsem si fakt užil.Už se těšim na plnou verzi :-)
    • Mě se líbí jak tu dáváte dislike přitom minimálně polovina co to tu čte jste v té Betě ani nebyla.A jenom protože je to Ubisoft to odsoudit.Jasně,tak líbit se to nemusí každému.O tom to také je.Nic to,ale nemění na tom,že je to pěkně vypadající hra.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit