Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Možná to bude tím, že ten článek stojí absolutně za ho*no.
  • Jinak pocatky MMORPG vubec nebyly takove jake pises. Vetsina prvotnich MMORPG her obsahovala pouze grind, bez jakychkoli quest (tzv. PvE cast) a potom oddelenou PvP cast (napriklad colony zone v Knight Online). Nehlede na to, ze tam bylo jen par spellu + rozdelovani zakladnich statu. Ty tu popisujes dnesni model WoW MMORPG hry. Modelu je samozrejme vic. FFS.....
  • Jak si zzz jede jak kolovratek svoje subjektivni dojmy a pocity, strasny kiddo :D Nikoho to nezajima, je to proste MMORPG - massively multiplayer online role-playing game. Ano je to proste tak a uz to sakra prekousni.
  • Takhle se v jižních Čechách mluví - bohužel - od nepaměti :(. Mám podezření, že kdysi v minulosti někdo v tom kraji vyloženě trpěl neschopností se naučit rody u přivlasťnovacích zájmen a tak místo obvyklého "Pepův, tátův, oslův" tu máme zjednodušení v podobě "-ovo" na všechno, taky nemusej řešit to strašlivě složitý -i/-y na konci :D. Aneb jak vznikají lokální dialekty :D.
  • Směšná reakce jerka
  • Tohle mě snad ze všech možných gramatických chyb se*e nejvíc. Pochopím nějaký y/i, ale dop*dele vždyť tohle si zapamatuje i pětiletý děcko. Nebo to je jakože nějaká móda, kterou jsme minul?
  • Pridejte se do cz/sk komunity https://m.facebook.com/profile.php?id=226460667688740. Tesime se na Vas :)
  • Mě se líbí jak tu dáváte dislike přitom minimálně polovina co to tu čte jste v té Betě ani nebyla.A jenom protože je to Ubisoft to odsoudit.Jasně,tak líbit se to nemusí každému.O tom to také je.Nic to,ale nemění na tom,že je to pěkně vypadající hra.
  • Proč by měl plakat? Vždyť má pravdu ...
  • ►Ok oprava - NEJEDNÁ se o recenzi ale o ČLÁNEK, nicméně moje dojmy jsou stejné. Článek by měl být objektivní a ne psaný člověkem kterého EVIDENTNĚ hra nezaujala a kvůli své neschopnosti neustále umíral, tudíž jí nedokáže ocenit v širším spektru. Všichni maj akorát plnou p*del hejtů, to jde koneckonců čecháčkům dobře *1* Já jednoznačně kupuju, Beta mě přesvědčila.

    STAY TUNED AGENTS *5*
  • Nebudu. Hlavně si to zapamatuj a příště to napiš správně, bez tohoto hnusného prznění, trhá to uši, bolí z toho oči.
  • Tak hlavne neplakej
  • Jack1947
    Aby si o tobě něco zjistil ne ? *7*
  • wenceslaus
    http://bluecerealeducation.com/sites/default/files/SchoolmasterWall.jpg
  • Střílení je primární náplní celé hry tak bych očekával že to prostě bude dotažené na max. Blacklist i poslední Ghost Recon byli taky taktické TPS a v tomhle směru to měli dotažené víc. Spousta věci se mi na Division líbí ale tohle ho v mojích očích naprosto zbytečně sráží. Přitom tam jen stačilo tu možnost dát, kdo chce kropit podle crosshairu bude i nadále, kdo ne má prostě smůlu. Puškohled na marksman rifle je vyloženě pro smích, 12x zoom a na sto metru nepřečteš ani nápis na vývěsním štitě. Proč se tahkle ztrapňujou nebo si myslí že hráči jsou uplný idioti a nepozastaví se nad tím?
    To samý to zakleknutí, že se z FPS vytratilo vyklánění za roh s tím sem se už smířil ale tohle, asi mají agenti artrózu a chtěli jim ulevit. *3*
  • S autorovým. S Pavlovým. S matčiným. S bratrovým. Žádný s autorovo pohledem, s Kamilovo zmrzlinou, s matčino zástěrou! Chápeš?! Je ti to jasné?!
  • Tleskám ti frajere, ale co můžu čekat, nic moc inteligentního od člověka, co právě posoudil hru na základě firmy, která se na ní podílela. Nehledě na to, že to dělal převážně Massive a ne Ubisoft.
  • tys zase nehrál division (viz. tvoje inteligentní příspěvky níž) tak co to vůbec komentuješ. to jako abys pochopil něčí rezenci (v tomhle případě dojmy) musíš hrát všechny hry na trhu na všech platformách? Já sem destiny nehrál ale ze všech recenzí co sem četl to byl teda dost slabej průměr. Neříkám, že je division dokonalý, ale rozhodně mě zaujalo a nijak mě to během těch cca 30 hodin nahraných v uzavřené betě nepřestalo bavit
  • v podstatě mám podobný názor jako ty, ty optiky děs a hrůza, nejvíc mě otravovalo krytí a označení, kde se dá krýt. Nelíbilo se mi ani zpracování inventáře a hlavního menu, je to celý nemastný, neslaný. Město je mrtvý není tam co dělat to věčný běhání kilometry někam, vedlejší questy sou dosti trapný :), žádnej survival ani náznaky strachu, interaktivita prostředí nic moc,jediný co se mi tam líbilo byly ty vánice, jinak atmosféra pokulhává. Děsně mě štvalo, že nemůžu skákat, skrčovat se jako v klasické fps :) Nápad dobrej, ale zpracování nic moc
  • Tak jsem se konecne dostal k precteni clanku a musim nesouhlasit s autorovo negativnim pohledem na PvP "Dark Zonu" ...autor toho asi moc nenahrat a tudiz se nesetkal s tim, ze v Dark Zone se nevidi hraci na nizsich levelech s hraci na vyssich levelech..tzn ze alespon v bete hrac na 8 levelu z PvE nevidel hrace na nizsich levelech a to vcetne hracu v teamu..co se nasledne tyka levelovani v DarkZone, ta dle meho nema zadny vliv na postavu, ale pouze na to ze nemuzes otevirat nektery bedny a tudiz ziskat lepsi loot. Co se tyka levelu z PvE...zde pujde predevsim o moznost ziskani pristupu k dalsim perkum a skillum...

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit