Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Chtěly bych autorovi článku vytknout, že asi nepočítal s tím, že někdo nehrál destiny.
    Neustále srovnávání s tím co je v Destiny a není v Division a naopak. Zvláště pro mne, který neměl tu čest s Destiny.
    • Možná to bude tím, že ten článek stojí absolutně za ho*no.
    • nemáš se omezovat na jednu platformu...
      • tys zase nehrál division (viz. tvoje inteligentní příspěvky níž) tak co to vůbec komentuješ. to jako abys pochopil něčí rezenci (v tomhle případě dojmy) musíš hrát všechny hry na trhu na všech platformách? Já sem destiny nehrál ale ze všech recenzí co sem četl to byl teda dost slabej průměr. Neříkám, že je division dokonalý, ale rozhodně mě zaujalo a nijak mě to během těch cca 30 hodin nahraných v uzavřené betě nepřestalo bavit
  • Lukyz
    Mě beta díky nízkému očekávání dost nahlodala ke koupi, ale celkem se bojím, že pokud budu hrát převážně single, tak půjde po čase o silný stereotyp. A zkušenosti z DZ mě stejně jako Dana od PvP spíš odrazují... Uvidím, zda provedou nějaké zásadnější změny až bude probíhat open beta.
  • Přidám něco málo za sebe.
    1) grafika - downgrade proběhl do pekelných hlubin. Až na high detaily byly textury jakž takž ostré a nebolely z nich oči. Nicméně mi zase vypadávaly textury na mém avatarovi, takže to stejně nešlo, ale to byl evidentně beta problém v kombinaci s mou sestavou. Ale ani na High detaily nebyly třeba plakáty a traktáty čitelné a dívat se na ně dělalo po delší době potíže.
    2) prostředí - nemá cenu rozepisovat, článek to vystihl. Za mě připojuji, že atmosféra mě fakt dostala. Zažil jsem jednu sněhovou bouři, ale utkvěla mi opravdu hluboko v paměti a to v kladném slova smyslu. Byl jsem unešen a ten pocit samoty a tísně byl fakt super.
    3) herní principy - milé překvapení, kombinace střílečky a RPG bomba! Asi to nemusí sednout pravověrným WoWkařům a lidem, co nehrají nic bez poleaxe a fantazy kouzel,alLe principy upgradů a získávání lepšího gearu jsou víceméně na správné cestě. Ano, dostaví se efekt, kdy bosíka pokropíte celým zásobníkem, než chcípne, ale je to RPG a hlavně MMO, tam by se smrt na jednu ránu asi aplikovala těžko.
    4) PvP - je obrovská klika, že hra je asi 5x nebo 6x větší v PvE části a že je PvP prakticky kompletně oddělené, takhle tam nebudu muset vlízt. Bez sluchátek a sehrané party lidí nemáte šanci. Je to dobře nebo špatně....? nechám na posouzení každého jednotlivce tady - jednotlivě! *15* mě to nesedlo. Nemám problém s gankováním, ale tady je to fakt síla. vylezete z dekontaminačního průlezu a - konec. Znova. A tak dále, dokud někomu z nich nespadne připojení, protože není jak vyběhnout hromadně ven a zabít partu lidí zalezlou v plném krytu, každý navíc na jiném místě. Jestli tohle je PvP jak má být, na které nikdy nezapomenu, tak ano, nezapomenu nikdy. Naposled jsem podobný gank zažil v začátcích Age of Conan, kdy vás zabili, poté obklopili v deseti lidech respawn point a jen čekali až se spawnete. Nešlo než vypnout hru, protože kill proběhl většinou ještě než vám naskočil obraz ( ano, pak to změnili na nedotknutelnost, dokud se člověk nepohnul, ale to bylo až za docela dlouho). V neděli jsem měl to štěstí, že nikdo nehlídal vchod a dostal se dál do "vnitrozemí"......no je fuk kde na partu lidí narazíte a kolik vás je, když číhají schovaní, nemáte šanci. Bylo by to tak i v reálu, ale v RPG systému MMO hry to je jaksi nepatřičné. Prostě nic pro mě.
    5) bugy - při prvním spuštění nefungovala myš, vyřešeno po přenastavení z leváka na praváka. Chyběly tlačítka v menu, takže když jsme se chtěl přihlásit a nejely servery, cyklicky mě to vracelo na obrazovku, odkud šlo jen postoupit dál do hry, což nešlo takže znova a znova - evidentně chybka bety. takže tady fakt milé překvapení.

    Celkově - hru určitě vyzkouším jak v další betě, tak po spuštění. Grafiku dle mého názoru zlepší, PvP hrát sice jen v partě, ale nehrát ho není problém, hra tím nic neztrácí. Hra je navíc naatolik atmosférická, že mě bavilo i jen chodit a kochat se.
    • Myslím, že jsi to napsal pěkně. Asi tak nějak to je.
  • Chidlink
    No určitě počkám na recenze, protože vůbec nevím co mám od hry čekat. Je to jako kupovat zajíce v pytli. *12*
  • ne mě beta nepřesvědčila, spíše odradila
  • walltar
    No tak tenhle článek mě moc ke koupi nepřesvědčil abych pravdu řekl.
  • Hrál jsem a musím říct, že mě to bavilo. Jenže se bojím to pořád koupit, protože to taky mohlo být vše co v té hře bude... Už ke konci se tam nedalo pořádně nic dělat a navíc se tam začali oběvovat cheaty (střílení skrz překážky, budovy a zabití neviditelným hráčem). Takže váhám.
    • To nebyly cheaty, ale bugy. Osobne jsem byl za dobu bety dvakrat neviditelny bez nejakeho sveho pricineni. Pokud to do vydani nevychytaji, tak bude PvP prusser. Ale pokud to zvladnou odladit, tak za me OK...
      • Pokud zahledáš, najdeš cheaty. Frajeři chodili s nekonečno nábojema v zásobníku například. A ta neviditelnost byl bug no, taky se mi to stalo. A to střílení přes zeď byli lagy, prtože oni tě viděli někde jinde než si doopravdy byl, to doufám, že nějak vyladí.
        • Zajimavy, o tom nekonecnym zasobniku jsem nevedel. Jinak se shodnem. No uvidime, jak to chlapci poladi...
  • Absolutně nudná slátanina bez jakékoliv myšlenky. Nechápu co by mě mohlo přinutit tohle hrát...
    • A mohl bys nam objasnit, o pane akademiku, co je na tom presne ta slatanina? Tezko, tezko.
  • Vezmu to postupně.
    Bugy: dva pády hry kvůli serverům Ubisoftu. Jednou mi po spuštění hra nereagovala na myš. Opakovaně se mi v DZ nenačetl spoluhráč, mapa ho detekovala ale ja ho fyzicky neviděl.
    Prostředí povedené leč sterilní, ve Stalkerovi nebo Metru to žilo víc. NY ve sračk.ch ale já si tam vykračoval s 500 kusy munice v batůžku, neměl žízeň ani hlad. Sice sem mohl rabovat lednice ale nic mě k tomu nenutilo, nulový survival. Těžko se pak vžívat do role zachránce před apokalypsou.
    Vedlejší mise neoriginální, hlavní nelze podle jedné hodnotit. Málo přestřelek a příliš snadné. AI naprosto blbá, jediné na čem staví je neomylná muška a kurev.ká výdrž.
    Obávám se rychlého nástupu stereotypu, podobně jako u FC ( dojdi tam, zabij to, najdi to atd. atd.)
    Zbraně staví na reálné předloze ale učinnost mají jako vzduchovky. Postupem času se člověk dopracuje k lepším jenže současně s tím poroste lvl NPC takže stále budete mít pocit že házet po nich kameny by mělo větší smysl. Adekvátní recoil sem zaznamenal jen u LMG. Nelze používat mířidla, red dot sight i EOTech 552 jsou také jen pro efekt. Až od optiky máte možnost zazoomovat. Zajímavé že v Blacklistu i Ghost Reconovi to šlo. Zoom optiky např. na M14 není ani omylem 12x. Navíc zoom je svázán s úderem pažbou takže ho nelze používat samotnatně, nejprve musíte klasicky zamířit croshairem, takže ve výsledku při střelbě zaměstnat tři prsty.
    DZ, kapotola sama pro sebe, co tím chtěl basník říct vážně netuším. Takový nějaký kočkopes ale je fakt že mám minimální zkušenost s MMORPG takže nejsem asi ten pravý kdo by to měl hodnotit.
    Jaký bude mít hra end-game obsah se můžeme zatím jen dohadovat, stejně tak o její životnosti. Za mě kdyby udělali singl a doplnili ho klasickým MP udělali by lépe. Dost se mi toho na The Division líbí ale z mnoha věcí sem rozčarovaný. *8*
    • v podstatě mám podobný názor jako ty, ty optiky děs a hrůza, nejvíc mě otravovalo krytí a označení, kde se dá krýt. Nelíbilo se mi ani zpracování inventáře a hlavního menu, je to celý nemastný, neslaný. Město je mrtvý není tam co dělat to věčný běhání kilometry někam, vedlejší questy sou dosti trapný :), žádnej survival ani náznaky strachu, interaktivita prostředí nic moc,jediný co se mi tam líbilo byly ty vánice, jinak atmosféra pokulhává. Děsně mě štvalo, že nemůžu skákat, skrčovat se jako v klasické fps :) Nápad dobrej, ale zpracování nic moc
    • JohnyTheZik
      Jestli by ty hre prospel koncept zizne a hladu to nevim, ale rad bych podotknul, ze ta voda a dalsi "suroviny" se daji pouzit na vylepseni efektu medikitu, takze to k nicemu rozhodne neni + o to obcas poprosi nejak clovek na ulici vymenou za item apod.
      Jinak dejme tomu souhlasim, az na Dark zone a zoom u kolimatoru (neprijde mi to u tps jako logicky reseni).

      P.S. ze hra nereagovala na mys byl jen alt+tab problem, taky se mi to stalo.
    • A čo PvP? To je jediné kvôli čomu by som to hral.
      • PvP je tam naprosto super, ale stejně se musíš prokousat PvEčkem abys měl lvl 30. Samozřejmě mužeš hrát PvP od jakýhokoliv lvlu chceš, ale na 30tce to dává největší smysl, jelikož budeš mít vše otevřené a dobré vybavení.
    • Zdá se mi, že se snažíš tuhle hru srovnávat s tituly jako Metro nebo Stalker, jak už si řekl. Jako první věc, kterou si musíš uvědomit je, že tahle hra je MMORPG (jako WoW, TESO, SWTOR, apod.) narozdíl od Metra a Stalkera. Možná je tomu těžký uvěřit, protože to není fantasy nebo sci-fi jako jsme u MMORPG her zvyklí, ale je to tak. Proto by se tak na hru mělo i nahlížet. Stejně jako v ostatních MMORPG hrách NPC nepadne na ránu, proto to tak není ani v The Division. Jakmile na hru začneš koukat jako MMORPG uvědomíš si, že veškerý mechaniky v tý hře dávaj smysl a fungujou. A proto bych řekl, že The Division má převratný AI narozdíl od zmíněných MMORPG, kde na tebe NPC naběhne a jejím úkolem je tě čelně umlátit bez známky taktiky. To v The Division není, NPC se krejou, snaží se tě obehnout a různě tě vychytat. Jen bych ještě dodal, že od příběhu bych možná zas tolik nečekal, i když už je to v MMORPGéčkách lepší než to bejvalo. (viz. SWTOR a některé propracované questy v TESO)
      • Mno, s tim, ze je to MMORPG bych byl opatrnej. Ono se to tak sice tvari, rozhodne to je RPG, ale je to instancovany az beda a socialni stranka hodne pokulhava, nejak mi tam chybi guildy/clany. A mam dost obavu, ze tam nebude zadny rozumny endgame. Zatim hru po bete hodnotim mirne pozitivne, ale jestli tam bude po mesici co delat, to teda netusim...
        • Nevím, jestli měsíc, ale v interview říkají, že se na endgame PvE dost zaměřují a PvP endgame by tam měl být. No uvidíme, každopádně guildy/clany tam budou to už je potvrzené. A můžu se zeptat v čem pokulhává solciální stránka hry?
      • Rozhodně ti to nebudu rozporovat, jak sem podotknul na poli MMORPG sem nováček ale rozum mi velí že kašpar v kšiltovce s baseballkou v ruce nemůže vydržet zásobník z M4. Neřeknu emzáci v Destiny nebo Banshee v ME3 která mě proháněla po celé mapě než sem jí udolal. Tohle je human enemy a když to vidím otevírá se mi kudla v kapse. Chápu že s toho nešlo udělat druhou Armu ale tohle působí směšné, přestřelky prudí místo aby bavili. Nehledě na to že jich je málo a jsou neskutečně snadné, žádná výzva.
        Metro a Stalkera sem zmiňoval jen ve smyslu uvěřitelnosti živého světa, tady to na mě působí spíš jen jako krásně zpracované ale obsahově chudé kulisy.
        Na hru sem se dlouho těšil i když sem přesně nevěděl co očekávat a tyhle dojmy ve mě beta zanechala.
        • Jo já tě chápu, samozřejmě by byla kravina, kdyby tyhle věci existovali třeba v Battlefieldu, Armě a podobně, ale bohužel to nejsou MMORGPéčka což The Division je. Chápu, že je to pro tebe asi zklamání/šok, ale už od začátku to propagovali jako MMORPG a dalo se tohle všechno čekat.
  • nějak furt nevím co od té hry mám čekat... ať si přečtu cokoliv, nikdy nejsem moudrej

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit