Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • uzivatel1982
    No ať ta hra bude jakákoliv, tak tady půl lidí bude hatovat a druhá jí bude uctívat. Spíš budu sledovat zahraniční média pro objektivní názory. Když vidím, že někomu vadí, že se jde dvě minuty po krajině a bere to jako nudu, tak se trochu bojím o to, že dnešní hráči už jsou na takovou hru líný. Nejlíp jen fasttravelovat všude a pak akce akce akce. Veme se malá část hry a už všichni rozebírají to a nebo ono. Já jsem rád, že v čechách vzniká hra, která má možnost oslovit i zahraniční trhy a je zajímavá prostředím a některými prvky co bude mít zcela originální. Všichni kritizují animace obličejů, který mi nepříjdou nijak příšerný. A to, že to bude spíš pomalejší, rozvážné, realisticky vyhlízející rpg se ví od začátku a já se na to kvuli tomu i těším.
    • Rejsek
      Třeba k tomu fasttravelingu - Mě vadil ten dost omezený FT v Dragons Dogma. Po té zkušenosti ho rozhodně v každém open world RPG vítám. Ve Skyrimu či Oblivionu mě sice ježdění a výhledy bavily, ale jen chvíli. Lepší je vždycky možnost volby. Nikdo nikoho v těchto hrách nenutí FT používat. Není to nic proti ničemu.
      • Ale tohle je především problém designerů. Když jsem tak blbý a vytvorím mnoho questů, které hráče nutí běhat přes celou mapu sem a t, tak to musím vyřešit FT. Když jsem trochu inteligentnější, tak zadavatele a cíl questu dám od sebe na takovou vzdálenost aby hráč nepotřeboval FT.
        • Predevsim je dulezita logika cleneni, nejde ani tak o vzdalenost, jednou za cas klidne 10 minut nekam pojedu, ale v okamziku (coz je bezny) ze tam pak behem minuty neco udelam a hra po me chce, abych jel zpet ... nakopnu autora mezi kulky.
    • Lukass
      Presne ja kdyz sem cetl ze autora cekal dlouhe prejezd, predstavil sem si minimalne 10 minut, pak sem cucel jak puk kdyz z neho vypadla minuta a pul, co to je za hrace proboha.
      At si hraje COD a necpe se k tomu cemu nerozumi, ale cele ten clanek je snuska blabolu, domenek, bez informacni hodnoty
      • Tak pointa ale nebyla v tom, že by byl problém ta samotná dvouminutova jízda, ale spíš v tom, že během ty doby neproběhla mezi těma vojakama žádná komunikace. Což, uznejte, opravdu nepůsobí dobře.
    • Mart9
      Vzpomeň si na druhou misi v Mafii. Pouze si jezdil s taxíkem po městě. Prostě já se těšim na takovou tu normálnost.
    • tak 90% místní komunity hraje skyrim a fallout a lozí na stožáry v far cry nebo assassinech takže tady to moc uspech mít nebude. mezi normálnima lidma ano.
  • Tento článek je ukázková přehlídka amatérství redakce nebo přinejmenším konkrétního autora. Naprostá nepřipravenost a neinformovanost je zcela tristní. Napsat, že tvůrci na gamescomu souboje nepředvedli a přitom jedna ze dvou ukázek byla absolutně celá o soubojích, je opravdu známka toho, že jako novinář stojí autor za starou belu. Od článku o jednom z nejrozsáhlejších RPG na světě, které se momentálně vyvíjí a ještě je z naší země, bych čekal článek trochu sofistikovanější. Jestli máte pocit, že suchý popis situace, kdy se někdy na konci článku autor pokusí o nějaké suma sumárum a v zásadě v celém článku předvádí tragikomickou neschopnost vypíchnout (rozumějte chytře a trefně) hlavní herní prvky a něco zmateně blábolí o mimice, je kvalitativně adekvátní pro jeden ze dvou největších českých serverů o hrách, tak byste se zřejmě měli zamyslet, jestli máte dobrý pocit ze své práce. (jinými slovy děláte ostudu české žurnalistice) Já váš článek rozhodně nečtu kvůli tomu, abych se dozvěděl, že jste si v ukázce zavázal tkaničky, nasedl na koně a pak se otočil o 49 stupňů, to zvládne napsat malé dítě. Další věc je, že všechny zdroje, ve kterých se například dozvíte, jak to je s mimikou pro hru takového rozsahu, (a dalších mnoha informací, které jste si nezjistili) jsou běžně dostupné. Opět jste předvedli naprosté amatérství, že to snad ani není možné. Sami vývojáři to několikrát komentovali a už při použití obyčejného selského rozumu a při položení si primitivní otázky typu "Ve Falloutu, Mass effectu a Horizonu jsou horší obličejové animace, než v Uncharted, čím to asi bude? Jo aha, Uncharted má xkrát méně hodin dabingu", vám musí vše nutně dojít a měli byste to komunikovat směrem k veřejnosti. Skoro si troufám tvrdit, že jste zodpovědní za české publikum, protože je do jisté míry odrazem vaší špatné práce.
    • Souhlas s každým slovem, otázkou je jestli vůbec někdy byli na games.cz nadšení redaktoři a profesionálové? Tohle jsou kluci co MUSÍ psát a splňovat normu článků za týden, aby měli prokliky za reklamy a vydělali pár usmolených peněz a mohli tak zaplatit elektřinu, podnájem v paneláku a koupit starý nějaké laciné boty v Deichmanu. To nejsou lidi, kteří by nadšeně psali o hrách, to jsou lidi, kteří už ztratili veškerou kreativitu a nadšení do her a už jen píšou za prachy a prokliky, proto vznikají tyhle laciné články, za účelem zisku z reklamy a prokliků. Nic více...Proto celkově kvalita článků dlouhodobě klesá, protože klesá i osobní motivace. Ono když si řeknou, no co už:"ať odevzdám sebelacinější článek, penízky na účtu budou" Podlehli falešnému dojmu, že není na čem pracovat a není co zlepšovat...HLavně napsat něco laciného, splnit normu a počet slov, hlavně ať už to mám z krku. :D Čest vyjímkám. ;)
      • Blue.Shark
        Téměř stoprocentně nesouhlasím. Kluci vymetají herní akce, reportují o novinkách a každý den přidají odhadem 10 článků. Mají v týmu nové, méně zkušené novináře, kteří (logicky) budou psát jinak, případně o něco méně kvalitně, než původní tým.

        A ta část o penězích...čím je člověk starší, tím se trochu mění životní priority. Ty jinak pracuješ zadarmo?
        • To je asi jako kdybyste řekl, že nějaký špatný literární kritik čte hodně knih, (to je prostě jeho práce, nedělá nic extra) zkrátka je to pořád špatný literární kritik. Navíc se tu pořád bavíme o možná nejočekávanějším RPG příštího roku a redakce vydá článek, který je i fakticky špatně. (podle vás je zřejmě luxus se od novináře dozvědět pravdivé informace) A jako číst si v textu, kde je ještě překlep, o tom, jak zapomněli dát do minuty a půl dlouhé jízdy na koni dialog mezi vojáky, je směšné. Připadá mi, že je zde celkem značný dvojí metr. KCD je student vysoké školy, kde se nic neodpouští, kdežto ostatní hry jsou žáci nižšího stupně základní školy a jsou vychvalováni za elementární dovednosti.
  • Lukass
    Co to je proboha za clanek, a jeste to nazvat dojmy. Sem se toho teda dozvedel, tohle je clanek tak na urovni Blesku.
    Podle 20 minut hrani, mozna ani ne, soudit jaka bude cela hra, to je slusne matros.
    Informacni hodnota clanku, nula nula nic.
  • DonVirtuous
    No, není žádné tajemství, že Games se kvůli Danovým politickým komentářům na sociálních sítích, vymezují vůči jeho osobě a současné tvorbě. Zejména Pavel, kdykoliv se zmíní Danovo jméno, začne koukat do stolu s pohrdavým výrazem ve tváři.(protože moc dobře ví, že pro Dana jsou redaktoři z Games jen jedni z mnoha,krým může a nemusí dát informace) Je někdy úsměvné sledovat obličeje diskutujících ve FCm, při nadhozen tématu KCD, to je hned nahozený přetvářka mod, ubrané ze zákulisního hatu na minimum a trapné pohledy kolem sebe, kdo začne mluvit. Je to trapas. Rád bych se dožil médií, kde bude umělec souzen jen podle svých děl.
    • Když je někdo silně postiženej egocentrismem a koridorovým viděním světa jako Vávra, pak těžko jiný člověk může brát "jeho" práci s absolutním nadhledem a bez zaujetí.
      Na druhou stranu - ano, Vávra kdysi dokázal zajímavé věci v oblasti virtuálních her, ale především se uměl obklopovat schopnýma lidma...
    • Mart9
      Podle mě je to docela trefné, na druhou stranu v tom případě nechápu, proč tedy stále píše do jejich Levelu.
    • Velmi trefné. To není redakce dospělých mužů, ale děti v koutku na pískovišti.
      • Jack1947
        Nikdo ti nebrání si udělat vlastní Fightclub a tam se bavit jako rozumní dospělý *4*
  • Mart9
    Nepochybuji o tom, že to bude fantastická hra. Hlavně to různorodé řešení propletených questů zní skvěle.
    • tohle byl kdysi v rpg standard
      • Ne uplně, ve starejch rpg jsi sice měl víc možností jak ty questy řešit, ale když si během toho něco pod*lal, už třeba často nešly dohrát. Tady, jestli jsem to dobře pochopil, můžeš quest failnout ale hra běží dál a umožní ti náhradní řešení
        • Coz fungovalo uz pred 20+ lety v kazdy normalni hre. V nekterych si klidne moh i zabit zadavatele qstu. Nicemu to nevadilo. Proste si qst bud nedostal, a tim padem neco neziskal, nebo ti ho zadal nekdo jinej. Mohlo se ti klidne stat, ze ti pak pribuznej zadal ukol najit tu svinu, co mu sejmula fotra.
          • To popisuješ quest z jake hry?
    • "zní skvěle" zní skvěle, teď jen jak se to bude hrát
      • Mart9
        No pozor, to právě nejsou žádné sliby. Skvěle už zní ty ohlasy na to.
      • skvěle? *4*
  • Mart9
    Doporučuji to poslechnout všem, které zajímá, jak je to s tím trailerem, s českým dabingem, nebo v jaké fázi vývoje teď jsou - https://www.youtube.com/watch?v=LvOIbaRuP4o

    To zajímavé začíná až přibližně po hodině a půl. Do té doby se jen baví o filmech.
    • Dik za odkaz, zatim jsem to ale nekoukal cele. Kazdopadne zacit programovat AI kone a delat na tom dva roky a nemit vyresene kolize a meshe ve svete plnem objektu je tak trochu facepalm. Trochu jako skocit z letadla a nemit vymysleny padak nebo zacit stavet dum od strechy a pak zjistit ze stavite na plazi.
      • Ale barak od strechy se stavi celkem bezne ... co ja jen takovych videl ... chces priklad? Nekdo si za par mega necha implementovat eshop, a nema data ktery by na nej poslal (fotky, popisy produktu ...).
      • Domy na plázi jsou super, ale patři k nejdražším
      • Jakoze na plazi strecha neni treba? A nebo mimo plaze je mozne dum postavit od strechy? Mel bys svoje...ehm...originalni myslenkove pochody trochu rozvest, takhle by to mohlo vypadat, ze nevis, co placas, Bobanku.
        • P.S.
          Dum se stavi od zakladu a strecha naposledy, ne obracene. Nemas zac.
          • Tady pan Bob zřejmě nezvládl zpracovat svojí vlastní medicínu:) Aspoň se občas opravdu názorně ukáže, kdo je reálně hlupák.
          • To samozrejme vedi i decka na zakladce, na rozdil od tebe se vsak vetsina z nich umi smysluplne vyjadrit. Doporucil bych doucovani. Nemas zac.
        • Tak myslel jsem ze je to jasny. Na pisku se tezko buduji zaklady. Proste ze Vavra budoval dum bez zakladu (ohledne vyvoje te autonomni AI kone). Chapes?
          • Docela vtipné, když nejvyšší budovu světa postavili na písku. *1*
            • Priste prosim precist cele vlakno a nereagovat na prispevky vytrzene z kontextu.
            • Obávám se Bobíku, že tvé myšlenkové pochody zvládnou pochopit jen ostatní tví spolubydlící z pavilonu 27.
            • a jiste začali od nejvyššího patra a bez pruzkumu podloží. nepochopil...
    • V čase 1:56:34 začíná téma o KC
      • Mart9
        On už něco začne říkat, jak mu v 1:30 pustí ten trailer. Ale je pravda, že pak ještě změní téma, tak díky za doplnění.
  • Někde jsem zaslechl, že to budou dávat zdarma k Deluxe edici Skyrim.
    • readyxx
      tak to je super dik za info a ja myslel ze je to jen fanouskovskej mod *2*
    • https://www.youtube.com/watch?v=8X_Ot0k4XJc
  • Doporučuji si přečíst dojmy od německých kolegů přeložené google translatorem. Dozvíte se víc informací, než z tohoto amatérského článku.
    • Link?
  • Sranda bude až se přijde na to že KC je horší než Skyrim *1* *1* *1* *2*
    • Pustte si morrowind deti, at poznate co je to opravdove RPG
      • Tak ...;D ... udelat si lektvar na zlepseni alchymie, vypit, vyrobit dalsi (lepsi) vypit ... a po par cyklech mit lektvar co vydrzi 100 hodin, a zlepsuje alchemku + 100k% ;D Tohle se da udela klidne hned na zacatku, a samo pak vyrobit i lektvary na vse ostatni.

        Je to ovsem posledni vytvor (nejen TES) kterej ma pouzitelnej inventar.
        • Brr, dej pokoj. Jsem si vzpomněl na inventář ze Skyrimu... Bože, jak mohli vytvořit takovou zhovadilost. Nevěřím, že Morrowind a Skyrim dělali stejní lidé.
      • readyxx
        amen bratre *3*
    • Než tohle vydají, tak vyjde další Skyrim *15*
    • Tak lepší být nemůže, když skyrim dostal všude 10/10 a zde skoro 11/10 a zjevné technické chyby byly ignorovány.
      • Paulcz
        Reálně má Skyrim tak 7/10. Sice to má poměrně blízko k nějakému ultimátnímu sandboxu, ale provedení to shazuje dolů :)
        • 7/10 jste trochu přehnal.
          - prvních pár dní po vydání Skyrimu bych dal tak 8/10 kvůli bugům (osobně jsem nepotkal žádné kritické bugy, spíš jen prolínání textur, atd)
          - po opravě bugů si Skyrim zasloužil tak 9/10
          - a s nainstalovanými mody je to jasných 10/10 a zábava na stovky hodin =)
      • Co si budeme povídat, Skyrim jsem za ty roky rozehrál několikrát, utopil v tom stovky hodin a vždycky se u toho výborně bavím, díky modům a celkové koncepci je to takřka ultimátní sandbox, já bych tomu i takhle s odstupem času těch 10/10 dal *4*
        • sandbox to je skvělý. bohužel bez modifikací již moc ne. Dnes to nemá cenu srovnávat, doba pokročila atd. ale i v době vydání tam byla řada věci vyloženě odfláknutá viz ui pro PC apod. Svět moc nereagovat na hráče a to uměl již gothic a další rpg.

          Tohle se vesele ignorovala aby se to u jiných her dalo jako zápor. Navíc Bethesda tohle dělá opakovaně a opakovaně to prochází.
          I tak to byl v té době super sandbox. Jen to co se jinde zdrbalo se zde nechalo plavat aby to následně lidi opravili ve formě modifikace. To je trošku wtf

          I tak jsem to tedy hrál hojně s modama.
          • a co se v tom sandboxu dalo delat? tedy krome čištení naprosto generických a špatne nadizajnovaných dungeonu (ktere jim mimochodem delal nahodný generator sveta, stejne jako celej skyrim) nebo navštevování mest s katastrofalni nelogickou architekturou, takže jakákoli imerse byla nemožná. Nebo craftování zbraní takže jsi mohl mít luk s 1 mil dmg, což bylo ale trochu zbytečné když nejsilnejší potvory meli 1k hp.
            Nebo imersivní procházky po náhodne generovaném svete, kde jsi se každou chvíli chytal za hlavu jak to ten generátor blbe vygeneroval.
            • Hrál, viděl a vrátil se k nepřekonatelnému New Vegas, které obsahuje všechno dobré co Skyrim a neobsahuje designové přešlapy jako Skyrim a navrch i uveřitelný svět, inteligentni dialogy a questy které dá vaji smysl. Ano, New Vegas je ultimátní sandbox.
            • Si to zahraj a uvidíš
  • A na péčko koukas? To je stejna logika (taky cumis na to, jak nekdo jiny dela to, co muzes i ty sam).
    • Jack1947
      SPíš nemůže ( proto na něj kouká ne?)

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit