Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Prosim muze me nekdo rict jak pouzitna M4 granatomet protoze na notasu klavesou á udelam tak veky... a v nastaveni to neni... jinak btw prvni operace kde si clovek skaknul do cehokoli co videl byla luxusni toto ma sice o dost lepsi grafiku ale skocit do jeeepu trucku bvp tanku par typu helikoptery nebo skodovky nebo traktoru je trochu jina liga najednou se to zařadilo do klasicke army strilecky... pro me zklamani trochu
  • nazor si udelejte sami, jestli se to oplati koupit
    http://www.youtube.com/watch?v=bsYU3Q3nnQg
    • No stala se z toho pořádná arkáda... škoda slov...
  • OPET NA KAZDE ZBRANI ACOG, traparna fakt dejte si to i na to nejmensi SMG, kazdej ocas s assaultem si hraje na snipu, to je des fakt, hledi dejte snipam a zbytek at strili pres miridla vzdyt je to demence, enemy kterej je vlevo vpravo vubec ho neuvidi perifernim videnim, pac musi PORAD CUMET DO ACOGU. dmnce.
    • USER47
      Přestaň spamovat s touhle hovadinou každý téma. V reálu má dnes téměř každá hra v poli nějaký typ optiky, ať už zvětšovací (ACOG) nebo pouze nějaký kolimátor (m68, eotech). Nemusí se ti to líbit, ale nic s tím neuděláš, a není důvod, proč by v tomhle hry neměly respektovat realitu.

      Mimochodem, to tvoje neustálý označování jakýhokoli kolimátoru za dalekohled je blbost, ale to ti v jinejch diskuzích napsalo už dost lidí.
      • To vis precetl si par radku ve Wiki a ted se tim bude donekonecna ohanet. Ber ho jako takovy folklor. *5*
  • http://www.youtube.com/watch?v=lEHgMprfR8E&feature=related
  • Pánové, kteří se tu tak strašně oháníte realističností Flashpointu / Army, prosím, napište mi laskavě, v čem je ta hra nějak vyjímečně realistická od ostatních kromě volnosti pohybu? ****** Je to snad balistika střelby? Nic vyjímečného. ******** Je to snad v pěchotních bitvách? Takové to zasekávání se o překážky a zahryznutí do nich, příšerný pohyb v budovách, divné pohyby vojáků a celkově velmi mizerný feeling se zbraní, u které mám spíš pocit, že držím nějaký kus lepenky, má k realitě sakra daleko ********* A co jízda ve vozidlech? Fyzika je vrchol příšernosti a veškeré vozidla se chovají úplně dementně ******** Vrtulníky a letectvo? To už nebudu raději rozebírat vůbec. ****** Nic mě nenapadlo, pokud tam je něco tak realistického, co jsem přehlédnul, tak mi dejte vědět... Jo vlastně tam lítají motýli, hopsají králící, mění se denní doba a v noci tam jsou hvězdy přesně podle reálu, to je pro simulaci války klíčové.... ********* Hoši, já jsem OFP hrál mnoho let, i klanově, ale ruku na srdce - přestaňte o ní mluvit jako o nějakém simulátoru války či co. Vím, že VBS používá pár armád, ale zase jenom kvůli editoru a možnosti nasimulování různých situací, to jiné hry nedovolují, proto je VBS nejlepší volba... Nebo vy si snad myslíte, že vojáci to hrají proto, aby se naučili bojovat? *1*
    • smejki
      osobně bych byl nejradši, kdyby v Armě byly jen pěší zíležitosti, protože (přesně jak říkáš) díky tomu, jak se snaží simulovat všechno (včetně velení), dělá spoustu věcí polovičatě či ještě hůř. V pěším boji je totiž hra odladěná nejlépe a také nejzábavnější. Vozidla bych přijal také, ale jejich jízdní model je skutečně otřesný. Letecké záležitosti mi pak přijdou doslova zbytečné.
    • Joudo a v poslednim odseku jsis na to odpovedel sam. Proc lidi hraji ARMU2 a povazuji ji za "simulator valky". Prave kvuly tomu editoru a simulovani ruznych situaci. Az bude nejaky suprdupr neuronovy pocitac s "megagigatera" vykonem tak budes mit i lepsi AI a muzes spojit ARMU2 + DCS (A10C, KA50, ...) + nejaky simulator vozidel treba LFS. Red River bude jen dalsi singl a pidicooplinear strilecka, ktera po odehrani pujde do supliku. Hra tak na tyden. Skutecne vyhozene penize. To si radsi pockam na BF3.
      • Jenze suprdupr pocitac nepotrebujes k tomu aby postava nelezla po zebriku jako dement ( timto se omlouvam vsem postizenym). A podobnych perlicek je ci bylo v tvorbe BI pozehnane. Nechci ti brat iluze ale BF3 se ArmE nepriblizi o nic vic nez tebou kritizovany Red River.
        • Iluze mi neberes ja rozeznam rozdil mezi ARMA2 a sadou BF2, BF3, BFBC2, pri kterych se pobavim a stoji za ty penize. Arma2 me taky pobavi ale trocha jinym zpusobem (editor + ruzne situace) jako akcni BF. Ja spis narazel na fakt, ze nez si koupit dalsi strilecku, ktera mi vydrzi tak tyden tak si radsi koupim BF3, ktery mi vydrzi par let jako BF2 nebo BFBC2. Chapes :-)
          Videt, ze jsi toho moc nepochopil. Prave proto, ze neni dostatek vykonu tak se to musi zatim nekde osidit a treba postava, ktera leze po rebriku jako dement je priklad. Taky nastupovani a podobne. Nechapu jak te muze tohle rozhodit. Zkus trocha googlit a zjistit proc je tzv. AI v dnesnich hrach priserne stupidni. Protoze to neni skutecna AI ale jenom strom rozhodovacich prikazu IF - THEN. Proto v nekterych situacich celkem funguje a v jinych je naprosto dementni. Navic je potreba hodne vykonu. Jestli by ARMA nebyla kompexni tak by to uz nebyla ARMA. I kdyz jizdni model je strasny, taktez letecky model. Ma to stejne neco do sebe, ovladat techniku, proste mit to komplexni. Proto se mi ta hra "simulator" libi. A prave pro tu komplexnost dokazu lecos odpustit, protoze vim, ze kvuly te kompexnosti v navazu na vykon a architekturu dnesnich PC je to celkem slusne udelane. Samozrejme, ze bych chtel aby to bylo dokonaly ale jeste to nejde. Chapes, ja ti neberu, ze si koupis RR po tydnu to odlozis do supliku ale treba ja uvazuju jinak. Radsi koupim neco zanrove stejne (BF3) ale co me pobavi dele nez jeden tyden.
          • Promiň, ale já tomu, že je to očesané kvůli výkonu, prostě nevěřím. Když BFBC2 zvládá docela velké mapy, kde jde rozstřílet každá blbost včetně budov a ještě se to, i přestože je to spíš arkáda, dokáže chovat v některých situacích dost realisticky, tak to nějak udělat jde. Kdyby byla v BF nějaká slušná simulace balistiky, trochu realističtější chování vozidel a pár drobností, tak bysme tu měli výbroný multiplayerový "simulátor" války... Problém u Bohemia Interactive je podle mě v špatném enginu, který má kořeny snad ještě v pravěku, pořád ho jen přeplácávají, ale základ je pořád to samé, navíc v tom prakticky není žádná fyzika a objekty si dělají, co se jim zachce... Já třeba netrpělivě čekám, jak se poperou Tripwire s Red Orchestrou2, která by měla být velmi realistická (už jednička byla, ale taky ji limitoval zastaralý engine).
    • Chápu tvou pointu, ale tady bude spíše na místě se ptát, která hra má k realismu blíže, než Arma. Každá hra si na realismus jenom hraje. Pořád mačkáš klávesnici a držíš v ruce myš.
  • jo tak hlavne aby bylo lobby jako ve dvojce. Lobby v multiplayeru bylo to nejlepsi z cele hry.
    • USER47
      Lobby by mělo bejt dost přepracovaný. Ale snad k lepšímu, hra teď umožňuje JIP a celkově by měl bejt coop trochu vyšperkovanější. PvP tentokrát chybí úplně, ale to pravděpodobně víš.
      • Mezi Red River a ocekavanym BF3 je skoro pul roku odstup a navic nevychazi nic co bych mel naplanovano koupit takze o tom vazne uvazuji. Dnes v RE-PLAY se k tomu vyjadrily celkem pozitivne a coop me vcelku bavi. Co hrac to jiny pristup a herni styl, takze kampan s zivymi spoluhraci by mohla nabidnout zcela odlisny zazitek nez s umelou AI. Navic lze volit vic povolani a jako zpestreni vidim mody ktere nahrazuji klasicky MP, Pokud se neco fakt ne.osere tak do toho jdu. *5*
  • Proč musíte furt porovnávat neporovnatelné? Každá hra nabízí něco a má svá pro i proti. Kdo chce hraje BF, kdo chce hraje CoD, kdo chce hraje OFP DR (později RR) a nebo ARMA 1 či 2. Nadávat na hry umí každej a dokazuje to jenom jak je daná osoba primitiv, co nic nedokázala.
    • smejki
      pokud je hra svou presentací upřímná (je to arkáda =>"Jsem arkáda"; je to simulátor=>"Jsem simulátor"), pak není důvodu mít na hru pifku.
    • To je rozumný názor.
  • Flashpoint jsem mohl hodne. Arma uz byla skutecne takej military sim patvar. Hra uz ne. Co se tyce OF:DR - hodne tech nejvic neprijemnych veci v patchi opravili. Arma2 nemit patche, tak se neda ani dohrat - a ze jsem musel cekat az na druhej.
    Arma ani Flashpoin moc otevreny prostranstvi nemelo. Nebo spis melo misi od mise, ale moc se v tom nedalo delat. Nejhorsi jsou mise, kde vyjedete z predem urcene zony a neviditelna ruka vas odpravi... Pouzivalo se to v OFP, Armu 2 jsem kvuli tomu odinstaloval. Vcelku se tesim na Red River. Chci realnou strilecku, dostanu realnou strilecku. A kdyz rikam strilecku, myslim ti 1st person shooter a hru. Arma neni hra. OF:DR byl na nejtezsi obtiznost nahodou dost dobrej. V druhem patchi tam pribylo i command menu. Ale jen takove jednoduche. Litani se stihacnkou a jezdit s tankem jako magor nechci. Radsi neco atmosferictejsiho, kde si budu moct i zahrat. Ne vec, ktera je snad primarne urcena jako prehlidka military techniky. Multak take nehraji.
    • USER47
      Velitelský rozhraní nepřidával žádnej patch, bylo tam samozřejmě od začátku...
      • Velitelsky rozhrani na mape bylo pridano od CM pro OF:DR v patchi 1.1 Staci si precist jejich readme, nebo si to spustit, kdyz uz o tom mluvime. Stejne tak tam byla opravena neprijemna vec, ze neslo levym tlacitkem potvrdit vyber zbrane a clovek musel cekat nejaky cas. Atd, atd... Stejne tak pridavali kazdy pacth nejaky mise.
        • USER47
          Jo tys myslel mapu, tak to je možný, já stejně obyčejně používal tu klasickou kruhovou konzoli. A spousta příkazů přes mapu šla dávat už v základní verzi, takže ten patch maximálně možná něco málo přidal. S potvrzováním výběru zbraní levým tlačítkem jsem taky nikdy problém neměl...
          • Ve verzi 1.0 mne strasne stvalo, ze sis vybral prostrednim tlacitkem zbran a behem toho nemohl nic delat. Nicmene to chvili trvalo a nemohl jsi to potvrdit levym. V patchi uz to jde, ze jakmile to potvrdis levym, tak ji vyberes a menu zmizne.
            To velitelske menu na mape je docela fajn, Je to pomerne jednoduche a muzes tam ty docela lepe takticky pouzivat.
            Taky blby bylo to, ze na nejtezsi obtiznost ti zmizely checkpointy, coz bylo dobre. Jen jsem nepochopil, proc byli dany tak blbe - kolikrat sli uplne mimo a nezajimavou cestou. Prikladem byla jedna mise, kde hrac zacinal na hrebeni, mel zachranit nejakeho vojaka a jit s nim na letiste. Checkpointy vedli bokem po hrebeni, bez nich jsem sel automaticky udolim a bylo to hned zabavnejsi. Priznam se, ze jsem si to prave nedavno otevrel kvuli misim v 1.2 a tak strasna ta hra nebyla. Hodne se mi libila. Docela se fakt tesim na pokracovani. A hned to spustim na nejtezsi *1*
            • USER47
              To jsi musel mít nějakej bug, protože já hrál vždycky 1.0 verzi (kvůli modům) a změna zbraně mi šla levým tlačítkem potvrzovat vždy.
    • No, spíše než přehlídka je to kooperace, což lidi, co hrají CoD apod. absolutně neznají. Nejde si vzít tank a myslet si, že s ním obsadím zemi. Potřebuješ k tomu ostatní.
      • omg kdy vy Arma fanboys přestanete házet všechny hry kromě Arma2 do jednoho pytle.
        • Pytle jsou dva: realita a arkáda.
          • Realita je asi silny slovo ale souhlas. S oblibou uvadim jako priklad rFactor. Hra bez volantu nehratelna. Pulku zavodu odkrouzim na zlutou vlajku a par kol pred koncem do me nejakej vul tukne a skoncil jsem. Vopruz a nuda? Pro mne ne. Realita? Taky se to tak neda rict ale ten pocit reality ve mne hra proste dokaze vyvolat.
            Zahraju si i arkadu pokud nema vyslovene pruserovej jizdni model jako napr WRC2010 nedo TDU2. Bavim se ale pocit reality se nedostavi.
            Bude tu vecny rozpor mezi simfans a mainstream hraci. Chyby na obou stranach. Nekteri simfans si namlouvaji ze hraji realitu coz neni pravda. A hodne mainstream hracu si nechce pripustit ze arkada je hracka ucelove vyrobena pro jednoduche pobaveni. Fanboy TDU2 si nenecha vzit pocit ze je borec ak svoje Bugatti ridi 200 km rychlosti po silnicich kerou by v realu nedokazal zvladnout ani osumdesatkou.
      • Jasny. Jenze ber to tak, ze na to aby vas bylo na lance aspon deset, se musite domlouvat minimalne dva tydny predem. Spis bych to videl tak, vetsina z vas, tech hardcore fan, je v male mensine - ale videt jste vsude, to jo :D Myslim, ze lide si chteji hrat. Presne jak to bylo v OFP. Tam nakonec hodne veci bylo uzpusobeno tmu, aby to jeden clovek mohl zabavne projet. Pokud chcete Armu jako kooperaci, muselo by se BIS zamerit hlavne na net - coz je blbost a na to nemaji - museli by se zamerit jen na net, hracsky profil a pod. A single Army stal za prd... Opravdu. Ve verzi 1.1 jsem nemohl dohrat prvni misi. Asi to hraji evidentne jinak, nez jejich testeri. Az v druhem patchi to opravili - viz readme 1.2 A pokud si koupis pridukt a musis pouzivat cheaty na to, abys mohl vubec dohret hryu, je neco sakra spatne. Zvlast kdyz se BIS pred vydanim dusovalo, ze se situace s Armou1 nebude opakovat... Ale to nema cenu royebirat. CM dle meho naberou zkusenosti a doladi to do dobre hry. BIS at se drzi v tech par fandu, ktery maji na foru (a ze v celosvetovem meritku je to opravdu jen hrst) a delaji si co chteji. Armu 3 kupovat rozhodne nehodlam, po predchozich zkusenostech...
        • Podle mě to co si tady napsal je pěkná kravina !!! "Pokud chcete Armu jako kooperaci, muselo by se BIS zameřit hlavňe na net - což je blbost a na to nemají - museli by se zamerit jen na net, hracsky profil a pod. A single Army stal za prd... Opravdu" : ?!?!?!? Co tohle je? Hral si vůbec tuhle hru? "BIS at se drzi v tech par fandu, ktery maji na foru (a ze v celosvetovem meritku je to opravdu jen hrst) a delaji si co chteji." ?!?!?!? Nechápu jak si tohle mohl vyplodit :D Další věc "Arma ani Flashpoin moc otevreny prostranstvi nemelo" : Tak to si armu asi nehrál nebo já nevím. Další pěknej kousek :D "Arma neni hra" : Na tohle ani nejde nic napsat. ARMA hra je hlavně o kooperaci a jak po netu tak po lanu. Já to hraju tak i tak a jako kooperace tato hra nemá asi konkurenci. Když nehraješ multi tak nemůžeš napsat to co si napsal. Podle toho co si napsal tak tato hra není pro tebe !!!
  • uvidíme
  • OFP2 jako arkáda začala a jako arkáda taky skončí!
    není nad starý OFP a nynější armu *12*

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit