Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Prosim muze me nekdo rict jak pouzitna M4 granatomet protoze na notasu klavesou á udelam tak veky... a v nastaveni to neni... jinak btw prvni operace kde si clovek skaknul do cehokoli co videl byla luxusni toto ma sice o dost lepsi grafiku ale skocit do jeeepu trucku bvp tanku par typu helikoptery nebo skodovky nebo traktoru je trochu jina liga najednou se to zařadilo do klasicke army strilecky... pro me zklamani trochu
  • No stala se z toho pořádná arkáda... škoda slov...
  • Promiň, ale já tomu, že je to očesané kvůli výkonu, prostě nevěřím. Když BFBC2 zvládá docela velké mapy, kde jde rozstřílet každá blbost včetně budov a ještě se to, i přestože je to spíš arkáda, dokáže chovat v některých situacích dost realisticky, tak to nějak udělat jde. Kdyby byla v BF nějaká slušná simulace balistiky, trochu realističtější chování vozidel a pár drobností, tak bysme tu měli výbroný multiplayerový "simulátor" války... Problém u Bohemia Interactive je podle mě v špatném enginu, který má kořeny snad ještě v pravěku, pořád ho jen přeplácávají, ale základ je pořád to samé, navíc v tom prakticky není žádná fyzika a objekty si dělají, co se jim zachce... Já třeba netrpělivě čekám, jak se poperou Tripwire s Red Orchestrou2, která by měla být velmi realistická (už jednička byla, ale taky ji limitoval zastaralý engine).
  • nevim .. ja realitu nebo simulaci v Arme vzdy vnimal jen z hlediska vernych modelu zbrani a techniky a rozumneho vyberu naplni misi .. jinak o simulaci samozrejme rec byt nemuze ale ruku na srdce k realu to ma bliz ne vetsina ostatnich her .. ale jak pises ... radeji rozume nastavenou hratelnost na mensi plose bez bugu a s prijatelnou AI nez rozsahle a nedotazene dilo .. anebo v nejlepsim pripade oboje :)
  • nazor si udelejte sami, jestli se to oplati koupit
    http://www.youtube.com/watch?v=bsYU3Q3nnQg
  • tak to jsi Armu bud nehral nebo mas hodne nizke naroky (coz je jen dobre pro tebe)
  • Iluze mi neberes ja rozeznam rozdil mezi ARMA2 a sadou BF2, BF3, BFBC2, pri kterych se pobavim a stoji za ty penize. Arma2 me taky pobavi ale trocha jinym zpusobem (editor + ruzne situace) jako akcni BF. Ja spis narazel na fakt, ze nez si koupit dalsi strilecku, ktera mi vydrzi tak tyden tak si radsi koupim BF3, ktery mi vydrzi par let jako BF2 nebo BFBC2. Chapes :-)
    Videt, ze jsi toho moc nepochopil. Prave proto, ze neni dostatek vykonu tak se to musi zatim nekde osidit a treba postava, ktera leze po rebriku jako dement je priklad. Taky nastupovani a podobne. Nechapu jak te muze tohle rozhodit. Zkus trocha googlit a zjistit proc je tzv. AI v dnesnich hrach priserne stupidni. Protoze to neni skutecna AI ale jenom strom rozhodovacich prikazu IF - THEN. Proto v nekterych situacich celkem funguje a v jinych je naprosto dementni. Navic je potreba hodne vykonu. Jestli by ARMA nebyla kompexni tak by to uz nebyla ARMA. I kdyz jizdni model je strasny, taktez letecky model. Ma to stejne neco do sebe, ovladat techniku, proste mit to komplexni. Proto se mi ta hra "simulator" libi. A prave pro tu komplexnost dokazu lecos odpustit, protoze vim, ze kvuly te kompexnosti v navazu na vykon a architekturu dnesnich PC je to celkem slusne udelane. Samozrejme, ze bych chtel aby to bylo dokonaly ale jeste to nejde. Chapes, ja ti neberu, ze si koupis RR po tydnu to odlozis do supliku ale treba ja uvazuju jinak. Radsi koupim neco zanrove stejne (BF3) ale co me pobavi dele nez jeden tyden.
  • Jenze suprdupr pocitac nepotrebujes k tomu aby postava nelezla po zebriku jako dement ( timto se omlouvam vsem postizenym). A podobnych perlicek je ci bylo v tvorbe BI pozehnane. Nechci ti brat iluze ale BF3 se ArmE nepriblizi o nic vic nez tebou kritizovany Red River.
  • To vis precetl si par radku ve Wiki a ted se tim bude donekonecna ohanet. Ber ho jako takovy folklor. *5*
  • smejki
    osobně bych byl nejradši, kdyby v Armě byly jen pěší zíležitosti, protože (přesně jak říkáš) díky tomu, jak se snaží simulovat všechno (včetně velení), dělá spoustu věcí polovičatě či ještě hůř. V pěším boji je totiž hra odladěná nejlépe a také nejzábavnější. Vozidla bych přijal také, ale jejich jízdní model je skutečně otřesný. Letecké záležitosti mi pak přijdou doslova zbytečné.
  • USER47
    Přestaň spamovat s touhle hovadinou každý téma. V reálu má dnes téměř každá hra v poli nějaký typ optiky, ať už zvětšovací (ACOG) nebo pouze nějaký kolimátor (m68, eotech). Nemusí se ti to líbit, ale nic s tím neuděláš, a není důvod, proč by v tomhle hry neměly respektovat realitu.

    Mimochodem, to tvoje neustálý označování jakýhokoli kolimátoru za dalekohled je blbost, ale to ti v jinejch diskuzích napsalo už dost lidí.
  • smejki
    pokud je hra svou presentací upřímná (je to arkáda =>"Jsem arkáda"; je to simulátor=>"Jsem simulátor"), pak není důvodu mít na hru pifku.
  • OPET NA KAZDE ZBRANI ACOG, traparna fakt dejte si to i na to nejmensi SMG, kazdej ocas s assaultem si hraje na snipu, to je des fakt, hledi dejte snipam a zbytek at strili pres miridla vzdyt je to demence, enemy kterej je vlevo vpravo vubec ho neuvidi perifernim videnim, pac musi PORAD CUMET DO ACOGU. dmnce.
  • Joudo a v poslednim odseku jsis na to odpovedel sam. Proc lidi hraji ARMU2 a povazuji ji za "simulator valky". Prave kvuly tomu editoru a simulovani ruznych situaci. Az bude nejaky suprdupr neuronovy pocitac s "megagigatera" vykonem tak budes mit i lepsi AI a muzes spojit ARMU2 + DCS (A10C, KA50, ...) + nejaky simulator vozidel treba LFS. Red River bude jen dalsi singl a pidicooplinear strilecka, ktera po odehrani pujde do supliku. Hra tak na tyden. Skutecne vyhozene penize. To si radsi pockam na BF3.
  • http://www.youtube.com/watch?v=lEHgMprfR8E&feature=related
  • Chápu tvou pointu, ale tady bude spíše na místě se ptát, která hra má k realismu blíže, než Arma. Každá hra si na realismus jenom hraje. Pořád mačkáš klávesnici a držíš v ruce myš.
  • Myslím, že tím kompromisem bude Battlefield 3.
  • USER47
    To jsi musel mít nějakej bug, protože já hrál vždycky 1.0 verzi (kvůli modům) a změna zbraně mi šla levým tlačítkem potvrzovat vždy.
  • Pánové, kteří se tu tak strašně oháníte realističností Flashpointu / Army, prosím, napište mi laskavě, v čem je ta hra nějak vyjímečně realistická od ostatních kromě volnosti pohybu? ****** Je to snad balistika střelby? Nic vyjímečného. ******** Je to snad v pěchotních bitvách? Takové to zasekávání se o překážky a zahryznutí do nich, příšerný pohyb v budovách, divné pohyby vojáků a celkově velmi mizerný feeling se zbraní, u které mám spíš pocit, že držím nějaký kus lepenky, má k realitě sakra daleko ********* A co jízda ve vozidlech? Fyzika je vrchol příšernosti a veškeré vozidla se chovají úplně dementně ******** Vrtulníky a letectvo? To už nebudu raději rozebírat vůbec. ****** Nic mě nenapadlo, pokud tam je něco tak realistického, co jsem přehlédnul, tak mi dejte vědět... Jo vlastně tam lítají motýli, hopsají králící, mění se denní doba a v noci tam jsou hvězdy přesně podle reálu, to je pro simulaci války klíčové.... ********* Hoši, já jsem OFP hrál mnoho let, i klanově, ale ruku na srdce - přestaňte o ní mluvit jako o nějakém simulátoru války či co. Vím, že VBS používá pár armád, ale zase jenom kvůli editoru a možnosti nasimulování různých situací, to jiné hry nedovolují, proto je VBS nejlepší volba... Nebo vy si snad myslíte, že vojáci to hrají proto, aby se naučili bojovat? *1*
  • Ve verzi 1.0 mne strasne stvalo, ze sis vybral prostrednim tlacitkem zbran a behem toho nemohl nic delat. Nicmene to chvili trvalo a nemohl jsi to potvrdit levym. V patchi uz to jde, ze jakmile to potvrdis levym, tak ji vyberes a menu zmizne.
    To velitelske menu na mape je docela fajn, Je to pomerne jednoduche a muzes tam ty docela lepe takticky pouzivat.
    Taky blby bylo to, ze na nejtezsi obtiznost ti zmizely checkpointy, coz bylo dobre. Jen jsem nepochopil, proc byli dany tak blbe - kolikrat sli uplne mimo a nezajimavou cestou. Prikladem byla jedna mise, kde hrac zacinal na hrebeni, mel zachranit nejakeho vojaka a jit s nim na letiste. Checkpointy vedli bokem po hrebeni, bez nich jsem sel automaticky udolim a bylo to hned zabavnejsi. Priznam se, ze jsem si to prave nedavno otevrel kvuli misim v 1.2 a tak strasna ta hra nebyla. Hodne se mi libila. Docela se fakt tesim na pokracovani. A hned to spustim na nejtezsi *1*

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit