Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Preed
    Naozaj neviem preco v dnesnej dobe sa vseto musi tlacit smerom k open world a generickosti na ukor rucne urobenych levelov, uloh a situacii a uz toboz nechapem preco sa to musi diat v zanri v FPS, urobia slusnu jednutoku ktora mala svoje chyby a miesto toho aby na to naviazali lepsou hrou v kazdom ohrade ale podobnym typom zazitku tak z toho musia robit toto,neviem aka to bude hra ale osobne mi ta zmena skor vadi ako by som sa tesil.
  • Největší síla Borderlands byla ale hlavně v kooperaci. Pokud člověk měl alespoň jednoho kamaráda, který to s ním hrál, byla zábava úplně jinde.
  • kubi-wan
    Tak ti to nesedlo no... je ale spousta lidí, co si to užili (zbožňuju i původní hru z devadesátek), takže vynášení soudů "je to naprostý odpad" je docela zcestný...
  • Smutný je, že ty poseroutkové z redakce ti ten příspěvek smažou protože jsi použil slovo "hoven" *13*
  • Corvus
    Pokusil jsem se hrát jedničku tento rok a je to naprostý odpad. Jeden dlouhý koridor, který člověku nepovolí pomalu ani otočit hlavou, nulová AI (nepřekvapivě dle žánru), humor mě přestal bavit po půl hodině hraní, hudba... vlastně nijaká... Vizuál nepřátel nudný, nezajímavý... Pobavily "velikonoční vejce" s ohledem na stařičkou klasiku, ale z dnešního úhlu pohledu hra, která se nedá už moc hrát. Bohužel. Dal jsem tomu asi 5 hodin a bohužel se za tu dobu nezměnilo nic...
  • Buzno
  • s tebou maminka jebla o zed proto ti vytekla pulka mozku, Aničko *3*
  • To je zas kýbl hoven tady. Fakt radost to číst.
  • Veskoslav
    Hlavně proklikat a pak jít hajat, jak tě to maminka učila.
  • Veny
    Však co měla "jednička"? Skilly za karmu, kouzla za nějaký kameny, minimálně tři upgrady pro každou zbraň...
    RPG prvků nebylo málo a tady jich nejspíš jen pár přidali... jádro hry zůstalo starým dobrým masakrem.
  • ano, ale porad tam chybí ty animace, vypadá to jak kdyby tou pilou maval ve vdzuchu. dobre to je videt v 3:57 - 4:13. Zadny kontakt s postavou.
  • Proč by měli spolejhat na pár animací, když maj model poškození, kterej umožňuje naporcovat každýho nepřítele asi na 40 částí?
  • Veskoslav
    Maxíčku, jdi hajat, víš, že když nespinkáš ve školce a tak dlouho ponocuješ, že pak stojíš za ho*no.
  • hezky že okopírovali motorovku z dooma, ale už nebyli schopni udelat odpovídající animace porcovani
  • Veskoslav
    Neříkám, že všechny CoD, nový díl mě taky zaujal, ale jeho cena už tolik ne:) Po dlouhé době budu čekat na recenze.
  • kubi-wan
    Ty tvoje příspěvky jsou nuda...
  • kubi-wan
    Novodobá jednička mě bavila hodně... ale tady se prostě bojim, že toho ve hře bude moc. Nejsem fanouškem nabalování tuny obsahu na systém, kterej funguje. Nepotřebuju bambiliardu zbraní, jsem rád za několik jasně vydefinovaných kousků. Nemám rád procedurálně generovaný světy, naopak oceňuju, když vidim, že si někdo dal se stavbou levelů záležet a přemýšlel nad tim...
    Nevim nevim... Lo Wang je borec a do tý hry půjdu, obávám se ale, jestli tahle "evoluce" trochu nezabije to, proč se mi líbila jednička.
  • FPS ze starý školy to právě moc nebude, uz jen díky tomu generování úrovni a zbraním se statistikami... Za mě to není ale špatně
  • No vidíte chlapci a mě se zamlouvá i DOOM a i CoD
    A co teď?
  • TheGGG
    svobodně vyjadřuji svůj názor, tak jak to místní retro klika dělá u mnoha jiných her...

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit