Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Ja by stačil aj SP *2* pre mňa srdcovka
    • oprava Mne*
  • Aspon ze nejsou jako bohemia interactive a snaží se opravit bugy, jsou chytří a ví, že stav hry ovlivní prodej
  • Smutný, že rtsko dostalo kvalitnějšího scénáristu, než rpg ;)) Docela se těším, jak ten příběh povedou dál. "Jim?" "It's OK. I gotcha." http://www.youtube.com/watch?v=o8xG8ykoK4E
    • Shania
      Metzen dela na vsech hrach, tak te asi zklamu:) Stejne tak vetsina lidi z jeho teamu.
      • kostejnesmrtelny
        Politováníhodné. Kde jsou časy, kdy místo neustálýho mektání o proroctví a konci vesmíru Zeratul přednášel proslovy jako:

        "You speak of knowledge, Judicator? You speak of experience? I have traveled the darkest void between the most distant stars. I have witnessed the births of negative suns and the entropies of entire realities. Unto my experience, I say that what you have built upon Aiur, is but a fleeting dream. A dream from which your precious Conclave shall awaken, finding themselves drowned in a greater nightmare."
      • Tak to těžce odflákl;)
  • Veskoslav
    Ksakru. Aby se člověk pomalu začal učit nové taktiky:)
    • radši by ses mel učit neco do školy kluku
      • haha, ta sedla
      • Veskoslav
        A ty by jsi ze sebe měl přestat dělat hlopého trola......
  • Konečně nějaké dobré zprávy o HotS. Ten divnej Warhound je konečně pryč a Mothership core taky, zato carrier je zpět. Další změny taky vypadají slibně. Jen tak dál, zase se začínám na tu hru těšit *4*
    • takže ty radši změny, které vrací hru do původní podoby? :)
      • Lepší původní podoba, než blbosti. Obzvlášť u jedné z top e-sport her.
  • Taková trapná recenze na betu: http://starcraft-2.webnode.cz/heart-of-the-swarm-recenze/
  • Těšil jsem se na datadisk a po pár her top hráčů jsem propadl trochu depresi, ale teď když už se to trochu naučili hrát tak se mi ten směr vývoje SC2 docela dost líbí. Každopádně to bude potřebná změna a např. po roce až vychytají všechny strategie a taktiky by to mohlo být lepší než teď WoL.
    Ale jinak nevím jestli to budu kupovat, protože pro mě jako pro platiňáka se moc nezmění :D
    • Až se dostaneš do diamondu, všichni přejdou na HotS a budeš zase pozadu, možná skončíš (pokud taky nakonec přejdeš) i v goldu *3* CO třeba tohle? *2*
      • Tak já mám na platinu mechaniku hry docela dost dobrou, ale většinou to projedu nervozitou nebo nepřízpůsobením taktice hry. Hraju průměrně tak 5 her týdně, nikdy jsem se do toho pořádně neopřel se smyslem zdokonalit se. Proto jsem platiňák asi dva roky no :D
        Tak věřím, že v HotS budu taky pokud koupím.
    • Overwatch
      Nové jednotky a schopnosti tě nelákají? Navíc se časem stejně většina lidí přesune na HotS...
      • Ano většina komunity půjde dál a já asi taky, ale už to nebudu asi hrát s takovým zápalem jako WoL, rád bych se mýlil..
        Pro průměrné hráče se skoro nic nezmění, protože nové jednotky stejně úplně přesně nevyužije (to neznamená, že si neužije) a alespoň pro mě to bude nejspíše velice podobný zážitek jako teď. Jak říkám, těším se hlavně na top turnaje.
        • No já doufám, že to nebude (turnaje) pořád stejně nudné ala označ všechno a doufej že to vyhraješ. Páč to tak většinou všude je, sic né tak doslova. Sem tam se objeví nějaké rozdělení ale jinak mi ti přijde moc takové, přes A. -.-Př. jako no split templářů, nemicrování tanků a obecně slabší micro, až na kajtování. Prostě bych v tom chtěl vidět víc. Navíc s novýma jednotkama. Ale to bude opět maxování dvou, tří jednotek místo doplnění páru těma a těma .Mass proti massu je hold nuda a bojím se, že to bude i nadále :/. (bráno s velkým nadhledem samo, nikdo není stroj :D)
          • Jj, ale minimálně poslední půlrok se u korejců a pár dalších hraje opravdu už od začátku do konce - pořád něco se děje, vyjímky se teda taky najdou..Přechází se z počáteční agrese na další buidy a tak. Špička už dosáhla si myslím skoro na možný lidský vrchol ovládání SC2 WoL.
  • Chudák Oracle. Pořád ho přeprogramovávají... jak hrubé ke stroji! *10*
    No hlavně ať pořádně redesignují warhounda, protože se tam vůbec nehodil. Ale ta mina je po posledním patchi teda zajímavě děsivá. Takže takový swarm host pro terana? hm... co dát ještě něco takového protosovi? :(
    Je fakt, že je těžké přidávat balanc jednotky do už vyb. hry. Zbytečně tím zdržují SP :/ Sic je to dobře.
    Jinak pěkný článek.
    • Spades
      Me se líbila ta mina původně, když likvidovala všecko AoEčkem kolem sebe :(
      • Jak jsem viděl, že skočí a objeví se cd, a bum, taky mě děsila a říkal jsem si, jak to tam chtějí sakra dát *1* Hold kdo by to microval potom... nikdo to neuměl, všichni chcípali tak to odstranili -.- viva la blizz forum beztak. *4*
        • No jestli jsi hrál předešlej BroodWar, tak tohle bylo na normálním pořádku. Když ti silnej terran s mikrem rozmrskal s vulturama, drop mine a pokuď jsi si nedával pozor jako Zerg, tak ti klidně na jednu minu zařvalo X jednotek :)
        • kdyz slapnes na minu tak nemas co mikrovat, ale zcela standartne se rozptilit po okoli *3*
  • strategie jsou jeden z mych nejoblibenejsich zanru ale tohle opravdu ne. hratelnost a grafika sto let za opicemi, chapu ze fandove to vidi jinak ale je to proste tak
    • nemohl bych víc souhlasit
      takováhle hra by se mi líbili v době kdy ještě neexistovali hry jako total war nebo wargame ale vydat tohle v roce 2012 je opravdu bídné
    • Veskoslav
      100 let za opicemi? No jo Cody, náš největší lhář, co hacnul Diablo, podváděl na Sc turnaji, který musí být streamovaný od dotace 5000:) Ale co na Tebe reaguji, malý trolující fakan,
    • Zerathus
      Grafika na max je na strategii celkem slušná a co je nejlepší blizzard dělá své hry tak aby se dali rozjet na hodně starých počítačích.Mohli by tam hodit šílenou grafiku ale většina lidí by to ani nerozjela.Ti co mají výkonné zařízení si nestěžují a ti co mají křáp (jako já *15* ) si hrají parádní hry
      • ja se ani tak nestezuju na technickou stranku, me se treba i ted libi w3, spis mi jde o dizajn a proporce jednotek ale tohle nema cenu vysvetlovat
        • Design a proporce vypůjčené z Warhammera 2K...
          • 2K? To jsi se o 38.000 let netrefil :D
    • slabý trolling/silný trotling *12*
      • walltar
        Osobně takdy Starcraft nemusím ... Sp si dám, ale MP bych to nehrál. Mě vždycky bavil nejvíc Supreme commander, který je imo mnohem dál co se strategické části týče a dokonce má i zoom takže si člověk připadá jako na bojišti ... jenom škoda, že ho potopil GPGnet se kterým měla hromada lidí problémy. A potom poslední hřebíček do rakve přidalo samo GPGgames se slátaninou, kterou pojmenovali Supreme commander 2
        • Veskoslav
          SC byl skvělý až s datadiskem. Podobně laděnou strategii mám rád jako Ground Control a to oba díly. Pak jsem měl rád Total Anihilation, AoE I+II, Homeworld, Since of Soler, Anno (poslední 2070 mě bavilo nejvíc) všechny RTS ze světa W40k:)Nejvíce asi DoW II, ale tam mi zase vadila absence budov a pak strategie od Blizzardu. Nejvíce kampaň ve W3+datadisk, těsně v závěsu Sc II, následováné datadiskem k Sc. Ale nikdy mě třeba nebavily Settlers a hry na podobném konceptu. Jinak z posledních strategií, co mě mile překvapily a byly v rámci Indie her byl Oil Rush:)
        • me se libi strategie od relicu
          • walltar
            Od relicu mám jednu srdcovku a to Homeworld 2
            • walltar
              Jo jo relic byl vždycky jeden z nejlepších teamů co se RTS týče ... CoH je solidní a velice dobrá strategie, W4K mě nikdy moc nebral, ale je to spíš tím prostředím než tou hrou a homeworld to je pro mě prostě vrchol žánru co se strategií ve vesmíru týče, jenom škoda že vesmírných RTS je tak hrozně málo.
      • to nebyl troll post, bohužel ty jako fanda jsi zaujatej a nejsi schopen tu hru posoudit objektivne
        • Já fanda nejsem první starcraft sem fakt nemusel a nechápal sem co na tom lidi vidí, ale tohle mě chytlo. Hratelnost na real-time akční strategii asi nej a grafika no nevim nej stopro neni , ale sto let za opicema to určitě ne. Spíš naopak vidím že jsi někdo, kdo má v oblibě jinou hru a tady zbytečně trolí ,jen protože je prostě Stracraft lepší. Za poslední dobu nej Akční-RTS. Nějaké jiné dobré znám jen budovatelský-RTS a nebo tahovky, ale ve svém žánru zatím nej na trhu.
          • Jen bych dodal( aby bylo vidět že nejsem zaujatej), tak v SC mám nahráno jen asi 20 hodin zatímco takový Warhammer40k:Soulstorm am už mám něco přez 100 hodin. DOkonce i přesto jsem ochotnej uznat, že je SC lepší. Jen mě osobně, když sem nehrál první díl netáhne příběh a to je to co u her nejvíc vyhledávám. Jinak ve všem ostatním pro mě SC exceluje.
            • Osobně mám rád StarCraft (u jedničky jsem prodřepěl dost času) ale v boji s Warhammerem bych těžko posuzoval co je lepší...(asi pro ot, že z jedný strany na mě dělaj smutný oči nekroni a z druhý na mě mrká Hydralisk)
        • dat FAIL *4*
        • To je ten nejotřepanější argument *15*
  • Autor by si mel precist tenhle clanek: http://www.gosu.com/2012/10/give-hots-time-blizzards-wobbly-history-with-betas-and-patches/ a pochopil by, ze strategie od Blizzardu jsou o ladeni v bete a napriklad jednicka behem ni prosla mnohem radikalnejsimi zmenami:

    "When the vanilla game entered it’s official beta, there was a litany of mechanics, units, and abilities that would all require drastic changes. Marines were called “Marauders” and had a grenade launching ability. Wraith air to air missiles could hit ground. Every Zerg building produced its own larva (for its specific units). Goliaths had flamethrowers and could shoot missiles at ground units. Valkyries were in the game. High Templars had a ranged attack. The list goes on."

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit