Přejít na výpis diskuzí
Doom si odbyl premiéru na QuakeConu - čeká nás oldschool řežba
18.7.2014 | Adam Homola
72 příspěvků
-
Bethesda dělá dobrý hry ty špíno. :)
-
Bude to ako doom 1, 2 a mod Brutal doom dohromady so skvelou grafikou a spracovanim. Jedine co sa prida je double jump.
-
coop mody shotgun frenzy a master of puppets <3 pojdte si zastrilet je to chill
-
To mam uplne pred ocima. Nalesteni metrosexualni demoni a hrdina jak z reklamy na spodni pradlo
-
Gameplayem se ale vrací ke kořenům. Rychlý pohyb a akce, sbírání lékárniček, dokonce ani reload zbraní tam nebude, což je zase trochu moc oldschool. Brutal Doom má reaload a je to v pohodě. :D
-
z reakcií prítomných na prezentácii je jasné, že výtvarne bude reboot blízko k Doom 3. Škoda len, že aj nepriatela budú mať bližšie k D3 pretože polovica z nich mi prišla nezaujímavá, taký Mancubus bol v D3 zlý vtip.
-
Radeji bych podobu Doooma 3. Neverim ze dnes nekdo dokaze prevest surialismus puvodniho Dooma vytvoreny diky HW limitaci do moderni grafiky nebo udelat rychlou strilecku v realistickem prostredi tak aby to nepusobilo komicky a beckove.
-
Vtip je v tom, že starej Doom má taky dobrou atmosféru a nepotřebuje k tomu tmu a baterku. :D
-
Ale ta baterka aspoň robila atmosféru. Preto ma naštvalo, keď to v BFG edíci zmenili a nebolo ju treba vyťahovať. Takže som to hneď odinštaloval :D
-
Teď koukám, že D4 má běžet na novym enginu Id Tech 6, o kterém Carmack tvrdil, že bude vyžadovat HW nový generace a bude schopen renderovat raytracing (v omezené kvalitě). Bohužel, vzhledem k tomu, že Bethesda prohlásila, že hra má běžet na brzdách vývoje aka konzolích 1080p/60fps, tak asi žádné specialitky o kterých Carmack mluvil v enginu nebudou. Hmmm.
-
A jak taková hra vypadá? Koupíš si ji?
-
Ty situace kdy vlezeš do velký místnosti, uprostřed nějaká zbraň/klíč, do toho ta klidná midi hudba, pak to vezmeš a najednou kolem tebe 20 impů + 10 prasat a ty jen s brokovnicí. Tyhle sitauce sem nezažil v žádný FPS. To je prostě Doom.
-
navyše to často rozhodovalo o živote a smrti keď bol hráč obklopený nepriatelmi. Bez toho by bola hra podstatne ťažšia.
-
Docela překvapení, čekal jsem jen pokračování trojky.
Jako Doom II je dodnes v jistých ohledech nepřekonaná řež. Doufám, že zachovají vzájemnou nevraživost monster, s tím byla spousta legrace. *2* -
https://www.youtube.com/watch?v=wDlCR9uSOtg
-
Btw, ještě bych dodal. Ve starejch jste všechno sbírali ze země. V D3 už bylo doplňování zdraví po half-lifovsku přes ty panely. To si myslim, že taky mělo svoje kouzlo. Taky ta baterka bez možnosti střílet byla fail, brzdilo to akci, coč je u Dooma fakt nepřípustný. :D
-
Co se týče D3 vs D1/D2, tak je pravda, že starý díly byly taky hodně skriptovaný, kdy jste někam šlápli nebo něco vzali a všude se navalily potvory, hlavní rozdíl tam byl ale v tý šílený rychlosti a počtu potvor, to je podle mě to, co dělá starýho Dooma takovou řežbou.
-
To byla trošku jiná doba. Tenkrát dělal dobrý hry i Blizzard. :D
-
ano ano ty supr xindle, o te hre jeste nic neukazali ani jeden obrazek a kazdej uz fapuje... tak jiste !
-
Vymrdej!