Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • jen tak mimochodem z FB: ,,Valve a Blizzard došly k dohodě a končí jejich spor ohledně používání značky DOTA. Blizzard ustoupil a přejmenovává svoji Blizzard DOTA na Blizzard All-Stars."
  • calwin
    pre tých čo nevedia ako približne moba vyzerá (je toho samozrejme veľa toto je čisto stručný opis :D)
    štruktúra mapy jasná... dve základne umiestnené oproti sebe do rohu mapy spájajú ich tri cesty každú chránia 4 veže a na konci v základni je trón chránený dvoma vežami... na mape sú rôzne cestičky ktoré umožnujú hráčovi pohyb medzi hlavnými 3 cestami...
    každý hráč si zvolí jednotku (hrdinu) ktorý ovláda 3 kúzla (niekedy aj viac) a špeciálnu moc (ultimate) ktorá sa odomyká pri 6 leveli hrdinu... hráči sa snažia spoločnou spoluprácou pretlačiť nepriateľské jednotky a zničiť veže chrániace cestu ku trónu... je možné kombinovať tlak na veže a odpútavať pozornosť nepriateľa... je jedno či sa hráči ku trónu dostanú viacerimi cestami alebo iba jednou...
    moba je charakteristická v tom že po určitom časovom intervali vybehne zo základne 5 jednotiek ktoré sa stretnú niekde v strede s jednotkami opozitného tímu... úlohou hrdinov je podporovať tieto jednotky aby sa dostali až ku veži a pomáhali tak zničiť vežu s hrdinami spoločne a aby hrdinovi slúžili ako štít...
  • Grifus
    A LoL je zase hranejsi nez dota (ba dokonce vic nez WoW), a? *1*
    • calwin
      tak to aby si sa začal báť lebo toto je iba beta :D...
    • Veskoslav
      Víc než WoW? A na to jsi přišel kde?
      • Grifus
        Dokonce i na tu na games to psali...
    • A dokud mi ho někdo nebude cpát místo doty tak nic *3*
  • skoda, ze se blizz nejak nedohodl s valve :-) dotu si predstavuju jako idelani pvp k diablu.... a v diablu by se tak blizz mohl vykaslat na balance class pro 1vs1, ktery si deticky nejspise vybreci na forech
    • jen to ne... vzdyt to nema nic spolecneho
    • Nevem či sa dá blizzardu veriť, ale už niekoľko krát vyhlásili, že balansovať classy kvôli pvp nebudú a d3 bude hlavne pve hra.
      • když do hry implementují areny tak to asi balancovat budou
        • Pochopil som to tak, že dôraz bude vždy na pve. Ako to bude v skutočnosti, to je na nich (niečo môžeme vyvodzovať z toho, ako to bolo v dvojke - ale zase to by bolo v rozpore s ich vyjadreniami takže...).
  • Mohol by mi niekto v skratke vysvetliť, o čom tá DOTA vlastne je? Moc som to nepobral, som už hold starý chren *4*
    • P.S. jinak pred časem vyšla hra se stejnym principem Demigod, ale protože se to nejmenovalo Dota, tak to nikdo nehrál a dostalo to 5/10. Tohel dostane 10/10 a hraji to všichni jen proto že se to jemnuje Dota. Alespon vidíš jak hloupa komunita to je
      • Počkej, hrál si Demigoda, hrál si Dotu? Vidíš do budoucnosti že jsi si natolik jistý o hodnocení? Znáš vůbec všechny principy na kterých hra funguje když ji popíšeš takto nepřesně? Proč mi přijde že jsi jen kritik co špiní a vidí jen okraj?
        • Ja som to hral. A je to tak.
      • Demigod je pouze MOBA hra ve stylu DoTA, ale rozdíl je velký, protože se to vydalo cestou větších akčních rpgéček a každá postava má více buildů, resp. je více bohatá na skilly, ale to hru docela zabíjí, protože v jednoduchosti je síla, kdy synergie spellů různých hrdinů se správným načasováním dělá to co je právě super na dotě. Jinak tam bylo naopak dost zajímavých nápadů, které jsem čekal, že vykradou do HoNka v jiných mapách, např.: možnost zabrat přídavné spawn pointy pro další creeps, nebo vylepšování základny, kdy se tým může soustředit na defense nebo tlak ze strany creepů. Tohle bych bral i do doty, ale bylo by to těžké na balance... ale vidím to, jak support sype bodíky do vylepšení věží a podporuje carryho do latu, nebo vznikne nová úloha, noví hrdinové zaměžení na tento typ supportu :)
      • JohnyTheZik
        P.S. to, ze to je na podobnym principu (hrdina, creepy vybihajici v pravidelnych intervalech, cilem zniceni baze protivnika), jeste neznamena, ze ta hra je stejna. Ta hra byla spatna, o tom zadna. Takhle tupe bys mohl porovnavat treba diablovky - jak je mozny, ze diablo ma podstatne vyssi hodnoceni, nez treba space siege? Vzdyt je to prece stejna hra, ne? :D
        Hloupa komunita? Spis si umi vybrat..

        Nastesti tebe v dote neuvidime, nejses ovlivnenej masou a reklamou :)..
    • vybereš si hrdinu, na mape je treba 5 vs 5 hraču, a cilem je zničit souperovu zakladnu. Z te zakladny pak vybihaji mobove a když je zabíjíš tak tvuj hrdina postupuje na vyšší level.
      To je cely, hráči to pak zybtečne protahují i když by se to dalo skončit za pár minut. Jinak abys získal xp za zabití moba, tak ho musíš dorazit, treba uberes mu 99% zivota, ale když ho zabije nekdo jiny, nebo treba pratelsky mob, nezískaš xp. Hrači doty tohle milijí, protože je to pry o skillu, ve skutečnosti to je zly dizajn hry.
      • Prodlužování hry? Deny jako špatný design? Neříkám, že se to občas neprodlužuje, ale často je to taktika pro udržení hry do pozdjěší fáze, kdy pick tvého týmu začne mít navrh... a dorážení je o skillu, načasování apod. viz příspěvek níže ;)
      • JohnyTheZik
        Ty prvni 2 vety jsou tak nejak spravne :D..
        To ostatni je uz jen trolling Codyho.. A ackoliv vubec nejde o xp pri lasthitech (vyjma denyu), tak ano, je to o skillu - nacasovani animace, zohledneni ostatnich utocicich. Rozhodne to neni spatnej design hry.
        Ale chapu, snazis se to hlasit.
      • xp dostanes za mobba ikdyz mu nedas last hit, za last hit dostavas goldy.
  • Pre tých čo sa chcú zapojiť do bety.

    http://store.steampowered.com/app/570/?snr=1_7_7_151_150_1

    V časti join the game vyplniť survey. Treba na to kliknúť cez steam aplikaciu tuším.
    V súčasnosti to už ani nieje o šťastí. Stačím to tam vyplniť a čakať a osobne si myslím, že do týždňa máte kľúč. Samozrejme na playdota je tiež rozdavanie kľúčov, ako bolo nižšie uvedené.
  • Hrál som dotu 1. Hrám Dotu 2 beta. A môžem s kľudným svedomím povedať, že do lepších rúk sa to dostať nemohlo.
    Valve si silno uvedomuje čo všetko s príchodom free to play do tejto hry získa a mne osobne to nevadí, lebo max čo bude ovplivnené - budú itemy (ich výzor) a aj to sa bude dat získať zadarmo, časom ktorý bude strávený v hre.

    Je ťažké sa do tejto hry dostať - pre začiatočníka. Koľkokrát táto hra žere nervy, ale... jednoducho ta hrateľnosť a znovuhrateľnosť je tak skvelá, že trúfam si povedať nemá obdobu v oblasti "progamingu" a aj "casual" hrania.

    Kam sa hrabe také LoL.

    p.s.: Pre slovenskú komunitu (aj cz samo) tu link na skupinu ak mate zaujem -> pridajte sa.
    http://steamcommunity.com/groups/dota2sk
  • Dotu jsem hrál a muj názor je že je to pro lidi co nemají trpelivost hrát poradne rpg a nemají skill hrát skutečnou startegii (protože je to takový mix strategie a rpg). My hráči warcraftu 3 jmse se na dotu vždycky divali s nadhledem (nejen já, ale vic idí ktere jsem v lobby a na forech potkal). jedina zabava na dote byla se pripojit do hry a pak leavnout, to ty nerdy vždycky spolehlive nastvalo :)
    • Tys jen leavoval a nehrál? To je pak těžké si to doopravdy užít, přiznávám.
    • btw znate tohle?
      http://www.youtube.com/watch?v=ffnTeZBXgYU&feature=related
    • Asharak
      Promiň promiň, ale celý Warcraft 3 je takový mix strategie a rpg *15*
    • deridon
      http://i0.kym-cdn.com/entries/icons/original/000/000/554/facepalm.jpg
    • Veskoslav
      Cody.......Dont feed the troll. *13*
  • Jak se do té bety vůbec dá dostat? Docela bych si to rád zahrál a neznám nikoho kdo by to hrál z mejch přátel.
    • eroror
      nebo se na http://blog.dota2.com/ sign UPnout, vyplnit survey a pak jen čekat..
      • Diky. Ale asi bych ten dotazník musel zafejkovat, nebot jsem Dotu nikdy nehrál. Teda hrál jsem ji jednou na Lance, ale to jen tak že jsem se k někomu přifařil a hned chcipnul :)
    • Nebo například playdota.com rozdává asi 180 klíčů denně, stačí postnout do jednoho topicu na fóru a pak doufat že tě vybere bot... A jo, jsou nějaká pravidla ohledně stáří účtu.
    • Veskoslav
      o štěstí. Buď ti přišel nebo nepřišel klíč na svtup, pokud jsi o něj žádal.
  • RockStar
    Od Valve tohle byl vynikající krok. DOTA je neuvěřitelně silná značka. Blizz udělal chybu když ji v podstatě ignoroval a věřil si v tom, že zůstane pod křídly W3 enginu. Možná tajně doufal, že IceFrog hru předělá pro SC2. Nestalo se tak. Blizz mohl kdykoliv oslovit IceFroga a myslím, že jejich nabídku by bral všemi 10.

    Na druhou stranu jsem rád, že se toho ujalo Valve. Oni DOTĚ věnují tolik pozornosti až mi přechází zrak. Někomu se nelíbí animace? No problem. Valve do příštího patche animaci změní. Dodávají různé maličkosti a srandičky, co nijak neovlivňují hratelnost v jejich základech, ale i tak je to velice příjemné to tam mít. A zlepšuje to pocit ze hry.

    Já se jen děsím toho až hra vyjde jak se změní komunita... Prozatím je to komunita menší trochu kompaktnější. I když nenávist proti Rusům je tam docela velká. Ale až se do hry přihrne kde kdo. Začne to být divné. Asi něco jako když TF2 přešel na f2p model. TF2 jsem kvůli tomu přestal hrát, uvidíme jestli přestanu hrát i DOTU.
    • myslím, že Blizzard zas nedělal takové herečky, prostě byli v domnění, že jim značka DotA patří, a EJHLE, najednou si ji zaregistrovalo Valve, a teď co jako (já bych taky čuměl, kdyby mi někdo vzal značku, o které jsem si prostě myslel že mi patří), no tak Blizzard nebude dělat až tak velké herečky aby jim DotA patřila ale místo toho teda požádá aby to byla značka veřejná, no jak to dopadlo sami vidíte - já jsem teda byl na straně Blizzardu, ale zase nadruhou stranu mám přístup do bety Doty 2 a nemůžu si jej vynachválit :D a ještě když jsem koukal na Blizz Dotu tak je mi z ní na blití, já ten sci-fi style zrovna nemusím :D ale třeba to bude dobrá hra...
      • Tak to já teda na straně Blizzardu nebyl, vzniká jim na jejich enginu hra s vysokým ponteciálem v oblasti e-hraní a jejich podpora Ice Froga jakož to stěžejního tvůrce byla dost marná. O to smutnější, že sami mají zkušenosti s tím, jak silný trh to může být, viz SC... snad i IF jim nabízel, že půjde pod jejich křídla, protože dělat na tom je opravdu spíš prací na plný úvazek. Když se toho chytnulo Valve, tak se jim to přestalo líbit, podle mého názoru jen nečekali, že se toho někdo chopí a jak je napsáno výše, že to IF předělá do SCII enginu. Sice Blizz vydává dobré hry, ale tímhle u mě jako klesá, stejně jako jeho ,,korporátní,, nabubřelost - vydělávání za každou cenu, jenže o tom je dneska celý svět a ještě se to hájí...
    • JohnyTheZik
      Nicmene flipe sam vis, jak Rusove dotu hrajou :D.. Navic k tomu pisou rusky s tim, ze si pravdepodobne myslej, ze jim musis rozumet (viz cc namisto ss, cyka, yB apod. srandy).
      Aspon trochu rozdelit Evropu (Z,str,V by bohate stacilo), s tim, ze by sis mohl klasicky vybrat, jak je to ted.

      Jinak souhlas)..
      • RockStar
        Jo jasně chovají se jak kdyby ruština byla celosvětový jazyk. Občas si dělají z voice chatu svůj "skype". Ale pár už jich tam znám a někteří jsou v pohodě.

        Je pravda, že by se hodil jeden pure ruský server. Podobný problém mají v USA s Brazilci. Vždy se najde skupina, která si dělá co chce.

        Já se spíš obávám toho co přijde potom.
        • v lolku evropu rozdelili uplne blbe na euw (west) a eune (slovanske narody + skandinavie) kazdy server ma svoje ANGLICKE forum a riot se stara jen o na(amerika)/euw fora, jinak ostatni servery maj opozdene updaty a vsechno.. taky to tam posledni dobou laguje.. vysledek je takovy ze pulka cechu presla na west a druha pulka zustala na eune

          http://riot-web-static.s3.amazonaws.com/images/eu2/eu2-map.jpg

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit