Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Grifus
    Dokonce i na tu na games to psali...
  • jen tak mimochodem z FB: ,,Valve a Blizzard došly k dohodě a končí jejich spor ohledně používání značky DOTA. Blizzard ustoupil a přejmenovává svoji Blizzard DOTA na Blizzard All-Stars."
  • calwin
    pre tých čo nevedia ako približne moba vyzerá (je toho samozrejme veľa toto je čisto stručný opis :D)
    štruktúra mapy jasná... dve základne umiestnené oproti sebe do rohu mapy spájajú ich tri cesty každú chránia 4 veže a na konci v základni je trón chránený dvoma vežami... na mape sú rôzne cestičky ktoré umožnujú hráčovi pohyb medzi hlavnými 3 cestami...
    každý hráč si zvolí jednotku (hrdinu) ktorý ovláda 3 kúzla (niekedy aj viac) a špeciálnu moc (ultimate) ktorá sa odomyká pri 6 leveli hrdinu... hráči sa snažia spoločnou spoluprácou pretlačiť nepriateľské jednotky a zničiť veže chrániace cestu ku trónu... je možné kombinovať tlak na veže a odpútavať pozornosť nepriateľa... je jedno či sa hráči ku trónu dostanú viacerimi cestami alebo iba jednou...
    moba je charakteristická v tom že po určitom časovom intervali vybehne zo základne 5 jednotiek ktoré sa stretnú niekde v strede s jednotkami opozitného tímu... úlohou hrdinov je podporovať tieto jednotky aby sa dostali až ku veži a pomáhali tak zničiť vežu s hrdinami spoločne a aby hrdinovi slúžili ako štít...
  • calwin
    tak to aby si sa začal báť lebo toto je iba beta :D...
  • Veskoslav
    Víc než WoW? A na to jsi přišel kde?
  • Ja som to hral. A je to tak.
  • A dokud mi ho někdo nebude cpát místo doty tak nic *3*
  • Diky. Ale asi bych ten dotazník musel zafejkovat, nebot jsem Dotu nikdy nehrál. Teda hrál jsem ji jednou na Lance, ale to jen tak že jsem se k někomu přifařil a hned chcipnul :)
  • Grifus
    A LoL je zase hranejsi nez dota (ba dokonce vic nez WoW), a? *1*
  • Tys jen leavoval a nehrál? To je pak těžké si to doopravdy užít, přiznávám.
  • Počkej, hrál si Demigoda, hrál si Dotu? Vidíš do budoucnosti že jsi si natolik jistý o hodnocení? Znáš vůbec všechny principy na kterých hra funguje když ji popíšeš takto nepřesně? Proč mi přijde že jsi jen kritik co špiní a vidí jen okraj?
  • Prodlužování hry? Deny jako špatný design? Neříkám, že se to občas neprodlužuje, ale často je to taktika pro udržení hry do pozdjěší fáze, kdy pick tvého týmu začne mít navrh... a dorážení je o skillu, načasování apod. viz příspěvek níže ;)
  • Demigod je pouze MOBA hra ve stylu DoTA, ale rozdíl je velký, protože se to vydalo cestou větších akčních rpgéček a každá postava má více buildů, resp. je více bohatá na skilly, ale to hru docela zabíjí, protože v jednoduchosti je síla, kdy synergie spellů různých hrdinů se správným načasováním dělá to co je právě super na dotě. Jinak tam bylo naopak dost zajímavých nápadů, které jsem čekal, že vykradou do HoNka v jiných mapách, např.: možnost zabrat přídavné spawn pointy pro další creeps, nebo vylepšování základny, kdy se tým může soustředit na defense nebo tlak ze strany creepů. Tohle bych bral i do doty, ale bylo by to těžké na balance... ale vidím to, jak support sype bodíky do vylepšení věží a podporuje carryho do latu, nebo vznikne nová úloha, noví hrdinové zaměžení na tento typ supportu :)
  • Jo četl jsem v Hon newslateru co mi chodí na mail, k druhým narozeninám a ještě jsou tam element TD
  • JohnyTheZik
    P.S. to, ze to je na podobnym principu (hrdina, creepy vybihajici v pravidelnych intervalech, cilem zniceni baze protivnika), jeste neznamena, ze ta hra je stejna. Ta hra byla spatna, o tom zadna. Takhle tupe bys mohl porovnavat treba diablovky - jak je mozny, ze diablo ma podstatne vyssi hodnoceni, nez treba space siege? Vzdyt je to prece stejna hra, ne? :D
    Hloupa komunita? Spis si umi vybrat..

    Nastesti tebe v dote neuvidime, nejses ovlivnenej masou a reklamou :)..
  • JohnyTheZik
    Ty prvni 2 vety jsou tak nejak spravne :D..
    To ostatni je uz jen trolling Codyho.. A ackoliv vubec nejde o xp pri lasthitech (vyjma denyu), tak ano, je to o skillu - nacasovani animace, zohledneni ostatnich utocicich. Rozhodne to neni spatnej design hry.
    Ale chapu, snazis se to hlasit.
  • xp dostanes za mobba ikdyz mu nedas last hit, za last hit dostavas goldy.
  • Pochopil som to tak, že dôraz bude vždy na pve. Ako to bude v skutočnosti, to je na nich (niečo môžeme vyvodzovať z toho, ako to bolo v dvojke - ale zase to by bolo v rozpore s ich vyjadreniami takže...).
  • P.S. jinak pred časem vyšla hra se stejnym principem Demigod, ale protože se to nejmenovalo Dota, tak to nikdo nehrál a dostalo to 5/10. Tohel dostane 10/10 a hraji to všichni jen proto že se to jemnuje Dota. Alespon vidíš jak hloupa komunita to je
  • vybereš si hrdinu, na mape je treba 5 vs 5 hraču, a cilem je zničit souperovu zakladnu. Z te zakladny pak vybihaji mobove a když je zabíjíš tak tvuj hrdina postupuje na vyšší level.
    To je cely, hráči to pak zybtečne protahují i když by se to dalo skončit za pár minut. Jinak abys získal xp za zabití moba, tak ho musíš dorazit, treba uberes mu 99% zivota, ale když ho zabije nekdo jiny, nebo treba pratelsky mob, nezískaš xp. Hrači doty tohle milijí, protože je to pry o skillu, ve skutečnosti to je zly dizajn hry.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit