Přejít na výpis diskuzí
Dragon Age II - preview aneb výlet za bájným hrdinou
1.2.2011 | levis
71 příspěvků
-
Paneboze, proc ta napoveda u dialogu jako ME? Na to by si meli hraci prijit sami, ktera odpoved je kladna, zaporna nebo neutralni. Takhle je to jak pro blbecky.
A taky pristup "Udelame to vic akcnejsi, vic krvavejsi a vic pro debily" me pekne stve... -
-
No ačkoliv s tebou souhlasím, odpověd je jednoduchá ... Protože vyjádřit například tři věty, které potom hrdina řekne, ve třech slovech je poměrně obtížné. A právě proto nemá retardovaná dialogová růžice v RPG co dělat.
-
-
Tohle bude průůser...
-
-
tohle říkali i o jedničce....fóra byl plná blbečků, kteří nadávali ja starou grafiku atd...
no tak lidi Tohle je BIOWARE které nikdy neudelalo špatnou hru -
-
Všechno je někdy poprvé....
-
bohuzial sa mylis. bioware urbil zlu hru a tou bol prave DA:O. ok zla je mozno slabe slovo, SLABA. velice slaba. A tu je vidiet ze to idu este viac dojebat, takze je velka sanca ze toto bude naozaj zla hra.
neviem preco si to zjednodusil na grafiku. tu grafiku nikto neriesi. grafika zaujima deti. a grafika nie je problem v DA. v DA2 bude problem asi vsetko ostatne. -
-
Rozmáchlá kategorická tvrzení, ale argument jaksi schází... *3*
-
-
jestli udělají soubojoví systém jako u Jade Empire tak to nemusí být vůbec špatné
-
-
subojovy system bol najvacsia slabost celeho Jade Emprie. Kedze bol bybijany primarne na xbox a port na PC sa robil neskor tak ovladanie bolo na uroven PC velice velice slabe. Inak to bola uzasna hra samozrejme.
A tam sa ten subojovy system hodil (kebyze sa prisposobi PC) kvoli tomu o com ta hra bola a kde sa nachadzala. Do DA2 by sa teda urcite nehodil -
a ješte neco zaklínač má taky dynamický s. systém tak proč nenadáváte taky na něho...jste jak malé děcka
-
-
lebo porovnavas neporovnatelne?
-
-
-
-
taky se netěšíš?
-
Něco podobného sem čekal. Maas efekt dialogy? Možná do interaktivního filmu. Měli by si uvědomit že DA:O se prodalo tolik právě kvůli tomu jak se chlubili tím že je to nástupce Baldur's Gate a old school RPG. No nic Zaklínač 2 to jistí.
-
-
Pre mna je Witcher 2 najocakavanejsou hrou roku. Uz som si aj predobjednal.
DA2 ani nebudem kupovat, len stiahnem aby som sa presvedcil ze je to taky fail ako ocakavam. Ak by sa stal zazrak tak potom kupim. No obavam sa ze v tomto pripade usetrim peniaze.
-
-
taky se bojim
-
-
nic proti konzolim,chapu ze se hry musi designovat na urcitou platformu, ale proc si mysli ze kdyz to je primarne na konzoli tak to musi byt vic akcni a jednoduche?jako ze konzole jsou pro deti a lidi co chtej bezmozkovou zabavu?to si nemyslim. ale vyvojari jedou podle poptavky a nalady trhu takze kdo vi...herni komunita upada....je to jako s filmy...vic a vic 3D stereoskopicke hollywoodske sracky a hlavne moc nemyslet a vecer si dat jeste nejaky serial na nove ci prime, jsou tak ze zivota...ne?:)mame ted tezky zivot tak potrebujeme jen odpocivat a nezapojovat mozky, ona ovce bez mozku je pro ty pasaky nahore lepsi na kocirovani...to same mam pocit je i s hranim her...tak trochu z toho mam ten pocit. *12*
-
Článek je ostatně plný faktických chyb. Jen hned ze začátku: Trpaslík se jmenuje Varric, Cassandra není žádná vědma, ale inkvizitor Oltáře (templářů) a jen tak neklábosí, ale Cassandra ho vyslýchá.
-
-
Éto levis. Já vždycky když vidím jeho jako autora, tak automaticky nějaké ty nedostatky v článku odpouštím. Někdy si říkám jestli on ty chyby nedělá schválně, aby nás udržel ve střehu a nutil nás, pařany lenošné a zabedněné, taky někdy použít mozek... *1*
-
-
Re: zeus
Infantilní = musím u toho myslet a ne jen klikat, abych už panebože hurá mohl do něčeho zas píchat kudličkou?
Na mě ty změny působí tak, že se z toho stala další akční mlátička. No, aspoň ušetřím peníz a dohraju Drakensang. -
-
Člověk co hraje dragon age s tim aby jenom do neceho bodal kudlickou je se vsi uctou debil.... je to rpg. ne hack´n´slash
-
-
okrem toho co tu povedal uz vilda by som este dodal: "Na konci původního Dragon Age v monumentální bitvě o Ostragar padnul král Fereldenu a spolu"... - bitka o ostagar bola hned na zaciatku hry, mozno po 2-3 hodinach hrania. Nemozte tie clanky dat pisat ludom co tu hru aspon hrali? ALEBO este lepsie, ked uz pises clanok tak si zisti fakty boha. Trochu urovne by nezaskodilo.
co sa DA2 tyka, ja som sa sklamal uz v jednotke (cakal som na tu hru 2 roky, hltal vsetky informacie, kupil som si CE a vsetky DLC co vtedy boli...) pretoze to vobec nebolo take ako som ocakaval. Ok RPG system tam bol (aj ked nie zrovna bohaty), takticke boje tam boli (aspon to) aj ked nie moc narocne, ale ten pribeh? Zvrat tam bol jeden, na zaciatku hry a potom uz nic. Len ste rovno sli, robli questy z tabul jak v nejakom posahanom WoWku a nic. Proste strasny fail. 6/10, max 7/10.
A dvojka? Dvojka bude samostatne horsia. Mozno to bude mat filmovu atmosferu ala ME, co moze byt super. Ale neustale zjednodusovanie hernych mechanizmov a zakcnenie hry za ucelom prilakania primitivov co chcu len klikat a vidiet krv, nemoze mat absolutne ziadny kladny vplyv.
Cize na 95% to bude sracka a asi aj taky fail roka ako bol tento rok arcania: the gothic tale. No, taky velky asi nie lebo to by museli byt sfetovani jak neviem kto. Ale fail to bude riadny -
-
Nevim no, hraju teď po několika letech znova baldurs gate 2, které je (řekl bych lidmi, jako jsi ty) považované za "nejlepší" RPG, a příběh je podle me opravdu nezajimavy, zvrat tam v zasade neni ani jeden a za celou hru se nic moc zajimaveho pribehove nestane.
-
-
To jsi u hraní spal? *4* Já taky nepovažuji příběh BG2 za nějak extra "kulervoucí" (ač je to moje nejoblíbenější hra), ale říkat že tam není jediný zvrat?
-
-
Strašný fail a hodnocení 6 max 7/10. Koukám, že v hodnocení si docela velkorysý. Zajímalo by mě kolik bodíků dáváš špičkovým hrám. To ti desetibodová stupnice snad ani nemůže stačit *1*
-
-
sak ale nebola to nejak extremne zla hra, ako napr arcania. len som cakal viac. prakticky nic tam nebolo dotiahnute do konca a pribeh bol velmi slaby.
ale hralo sa to celkom dobre, teda az na to ze som bol smutny z toho ze to nie je take ake som cakal/dufal/whatever.
ty by si dal kolko?(: -
-
Aj, to je těžké. Já hry osobně hodnotím ve stylu - nebaví - baví - baví moc - naprostá šupa :). Takže DAO bylo baví moc, do naprosté šupy mi tam scházelo třeba větší propracování bojových vlastností. Kdybych to měl brát na desítkové stupnici, tak by to bylo nejspíš za 8.
Naprostá šupa si nechávám pro něco extra, poslední byla udělena Eschalon Book I (dvojku jsem ještě nedohrál). Další šupy si připsaly hry jako například System Shock 1 a 2, Descent nebo SpellCross. Ty hry pro mě měly prostě TO NĚCO navíc, což je vyneslo na můj osobní videoherní Olymp *1* .
Nebaví bych udělil asi snad jedině Gothicu 3, jinak jsme měl zatím štěstí. Nevzpomínám si na žádnou jinou hru, která by mě vyloženě nakrkla. Nakupuju hodně opatrně.
Baví byl v poslední době třeba Fallout 3. Nedohrál jsem ho, ale strávil jsem v něm minimálně 100 hodin.
Baví moc jsou vlastně všechny hry, u kterých se nemusím ani krapet přemlouvat k tomu, abych je dohrál.
Huh, jsem se nějak rozepsal *2*
-
-
myslím, že jde o relativní fail. Vzhledem k očekáváním
-
-
To může být každá hra. Lepší je žádná přehnaná očekávání nemít.
-
-
-
s Gothicem 4 souhlasim ale srovnavat ho s dragon age 2? nebo spise s bioware? kdy udelalo bioware nejaky fail to by me zajimalo jde videt ze se hru snazi zjednodusit a prilakat sirsi publikum bude to orezany dragon age 1 s uzasnym pribehem a solidni hratelnosti na 95% to fail nebude *1*
-
-
Nezemřel král a většina strážců na začátku DAO?
-
-
ak si hral tu hru do konca tak urcite vies, ze noveho krala(kralovnu) si volil...
-
-
jestlis cetl clanek a hral hru tak urcite vis ze se bavi o necem jinym a to o zminene bitve o Ostagar, kde umrel kral a vetsina wardenu a odehrala se po par hodinach hrani ne na konci
-
-
Přesně tak, bitva u Ostagaru byla skoro na začátku, ne na konci.
-
-
Tu uz sa neda nicomu verit :+D
-
-
-
Lidi, hrajte DRAKENSANG *12*
-
-
Hráli jsme a dohráli. *5*
-
-
Tohle preview je úplně mimo. *3*
-
ludia sa tu pohorsuju (okrem ineho) nad oznamovanym priklonom ku akcii mne osobne by rozhodne nevadilo keby ta akcia stala za to.Ale to nieje problem len DA ale amnohych inych rpg hier podla mna je prave akcia v rpg casto spracovana jak pr debilkou kde zalezi vyvoj suboja len a len od statistyk a teda cim viac statistyk tym viac RPG. Ja by som ozaj ocenil keby dalsi lv. postavi len otvaral moznosti ktore ale clovek bude musiet zvladnut pouzit trebars narocne kuzlo vycarovat presnym pohymom mysi a nie trapny klik na ikonku.Ci bojove kombo vyukat pomocou konkretnych klaves nie mat predvolenych nadbytocnych 5-9 cislic na akticovanie konkretneho skillu. Chcem rpg kde okrem kde okrem kvalitne spracovanych statistik bude zaviset aj na mne ako boj dopadne.Neviete o niecom podobnom?
-
-
V tomhle ohledu bylo výborné Severance: Blade of Darkness
-
zeby mount and blade?
-