Přejít na výpis diskuzí
Duke Nukem Forever a Alice 2 na GeForce GTX 560
15.5.2011 | levis
41 příspěvků
-
Kdyby někdo měl zájen si o té GPU něco počíst, tak zde http://www.tomshardware.com/reviews/geforce-gtx-560-amp-edition-gtx-560-directcu-ii-top,2944.html (<<ale tam ide o to ze na MAX v 3D. a tam ten vykon potrebujes 2x lebo sa vypocitava jedna scena 2x takze tym to chceli urobit halo ze ooo jaky vykontve ty si to nejak pletes vsechno .....AA s texturama nema nic spolecnyho protoze je to vyhlazovani ostrych hran, na textury ma vliv AF a to si myslim pouziva stejne kazdej na max protoze na soucasnych kartach nema vliv na vykon, a co se tyce AA tak podle me vic jak 8xQ nema smysl, pak uz je spis lepsi jeste zapnout supersample 2x nebo 4x kdyz vam to vykon dovoliTak tohle mě moc netrapi ja jedu na GTX580 s taktem na 955Mhz cokoliv na ultra při 1080psamozřejmě jsem jen dokoupil chladič za 1Kpokud někdo umí s taktem dostane se bez problémů u 570 na výkon 580 pokud jedinej rozdil bude těch pár mb paměti což už je prd. Takže co se týče cena výkon jsem s gtx 570 za 6500 kč naprosto spokojenej:PNezlobila bych se za ní. Já bych se nezlobila vlastně za jakoukoliv kartu. S mojí Radeon HD5450 to neni zrovna slavný, ale hry jdou vcelku pěkně.Tak sem to nemyslel z tim rozlisenim spatne sem to napsal. Predevsim bych zkusil zapinat pouze pres ovlaace, zapinani techto veci ve hre dopada vetsino katastrofalne. Ale to nic nemeni na faktu ze vypnuti AA napriklad u CSS nebo Crysis poznam. Nevyhlazene textury mi kazi celkovi dojem z hrani. Proste nemam rad kdyz se mi vyhlazuji textury az kdyz sem primo u nich. Rozmazany plot atd. se da vyresit AAA pokud to neni nejak bugle ve hre.Ještě že ty konzole jsou, co? *1* *1* *1*tak ci tak to co tam predstavujou rozjedu na sve 9600 GTPhysx zvladnou karty Nvidia az od rady 8+ja hraju na sve babicce 9600 GT vsecko na full HD na skoro plne detaily bez vyhlazovani a ambient occlusion a slape skoro vsecko :Dno to je super, že ti ji vyrábí asus, ale mi tu řešíme chipsety :)sklouzla? Tys nevidel co tam delala za divy s olejem a jak rozsekavala ty kachle?
Ale jako tu fyziku zvladne jakakoliv nVidia karta asi od řady 6000, takže no problem pokud nemás Ati*...v dusledku vyhlazovani... Ze ja se neprihlasil....Tak bude jste to nejak pomichal nebo si pletete pojmy. Full HD je 1920x1080 , ne 1680x1050. Vyhlazovani je predevsim min znatelne, cim jemnejsi je rastr, coz je pripad predevsim 23" monitoru s Full HD. Na 1680x1050 je rastr vcelku hruby, presto si nemyslim, ze by vyhlazovanim doslo az k takovemu zlepseni, aby se to za ztraceny FPS vyplatilo. Navic casto v dusledku dochazi k rozpadu jemnych textur (napr. provazu, plotu atd.). A co je hlavni, muj prispevek narazel predevsim na (ne)schopnost GTX 560 zvladnout Rift se vsim vsudy. "Pravidlo", ze musi mit clovek high-end GK, aby si zahral dnesni hry na maximum, uz neni zcela na miste.Já nedávno upgradoval PC (jako každé dva roky) a momentálně jsem ve stavu, kdy přemýšlím, že jsem mohl klidně ještě počkat.
Technologie jde sice dopředu, ale hry po této stránce stagnují. Nehodlám řešit proč, to víme všichni i bez flamewar. Ale myslím, že s novou 580 teď budu řešit upgrade až tak za 4 roky.vyhlazovani stran, urcite neni jenom zbytecny zrout vykonu. Jiste vezme si par fpsek, ale urcite to stoji za to co se vzhledu tyce. Ja osobne nemam rad kdyz se mi vyhlazuji textury az z jednoho metru. Hlavne nechapu kdyz nekdo hraje na full hd rozliseni 1680x1050 a vypne si AA, AF. To je neco jako kdyby ste si daval na hd mid textures...Já mám GTX 560 TI a zatím si karta se vším hravě poradila... navíc spotřeba u 570 je tak vysoká, že jsem o této kartě vůbec neuvažoval...No nvm mě zatim stačila moje starsi ATI 4890HD 2gb edice od sapphire å zatim jsem spustil vše na full nastaveni a rozliseni