Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Ahoj rad bych nasel lidi co by tuto hru se mnou zahráli muj nick na steamu je hovinko
  • Nakolik si myslíte, že chtělo Amplitude Dungeonem napravit dojem vytvořený Endless Spacem ? (Pokud jste fandy, neberte to vážně.)
  • Endless dungeon jsem si koupil už v early access a byly to výborně využité peníze. Hra mě stále baví a rád se k ní vracím. Nedává nic zadarmo, ale zároveň není frustrující. Grafika je podle mě parádní. Hlavně animace postav jsou rozmanité a kvalitní. Trochu mi chybí nějaký spojovací prvek pro celou hru, jako bylo třeba shromažďování informací v Sword of the Stars: The Pit. Celkově jsem fanoušek všeho Endless (Space, Legend a snad přibudou) a studiu fandím.
  • Myslím, že je na čase, aby se vývojářům už konečně řeklo, že takováhle retro grafika nesluší žádné hře. Chápu kreslenou spritovou grafiku, ale prvoplánový pixel-art, jen u postav a ještě ke všemu takhle hnusný, celou hru tak akorát zabíjí.
    • to je tvuj nazor a ne kazdy hraje hry kuli visualni onanii, ale kuli hratelnosti, zabave, relaxaci a nebo proste jen tak a je mu jedno jak hra vypda, ale hlavne ze se dobre bavi
  • tedy ne, že by už na těch nižších byla kdovíjak nízká?

    nebylo by lepší napsat vysoká?
    • XXDarthVaderXX
      Prosim, precti si to znova...autor to ma spravne.
  • ja to hrávam už velmi dlho, najviac som sa dostal do 11 poschodia v prvom leveli. je to jedna z mála novodobých hier ktorá stojí za kúpu a nie len za stiahnutie. *3*
    jo a ešte autor recenzie zabudol spomenúť že niektoré kombinácie hrdinov majú svoje dialogy a po ich úspešnom ukončení (rozumej dohratí určitého počtu poschodí s oboma či viac hrdinami) získajú hrdinovia bonusy. a ani nehovorím o tom že tie dialógy sú ozaj ftipné *1*
    • Ahoj nechces nekdy zahrat hru dungeon of the endless kdyz tak si me pridej na steam
  • Kdyz to nema ascii grafiku, tak to neni poradna rogue like hra. Kdyz to nema doknce ani title based grafiku, nema to pohled shora a dokonce to ani neni na tahy, tak to roguelike hrou muze nazvat jen matlak. Pokud budeme za roguelike hru vydavat Rogue Legacy, tak za nej muzeme vydavat á Assassins Creed Rogue. Nejakych 30 let si roguelike zanr drzel pevne kontury a v poslednich trech ctyrech letech se to naprosto zvrhlo a zaroguelike se vydava kdejaky dungeon crawler. Zrejme vymrela generace hracu, ktera hrala Rogue a jeho nastupce jako jsou Morie, Angband, Zangband, ADOM, Nethack nebo ToME a dnes o tom mluvi lide, kteri proste netusi co to je a o cem to je, chybi jim zkusenosti a mysli si, ze jimstaci precist si neco na zmatene wikipedii, kterou pisi jedinci jim podobni.

    Takze jestli chcete aspon ockem nahlednout, co to je poctiva roguelike hra a co tenhle zanr obnasi, prectete si tohle http://tome.wraith.cz/tome.html
    • Ah, jsi mi pripomnel ADOM, naprosto uzasna hra, nekdy musim stahnout a zahrat si :)

      Koho opravdu nezajima grafika, a jde mu o herni mechaniku, tak rozhodne doporucuji http://www.adom.de (vyuziva se ciste ASCII kod pro zobrazeni).

      EDIT: koukam, ze od te doby na tom udelali kus prace a jeste delaji ADOM II
    • názvosloví se vyvíjí, žánry se míchají, "adventura" je dneska každá hra kde jsou rozhovory a RPG každá kde se zvedají postavě statistiky, já bych s tím vrásky nedělal
    • Wlad
      Tak si to nazvy rogue-lite alebo roguelikelike ak chces, aj tak je tato hra mix zanrov. Bodobnosti s roguelike zanrom je dost: perma death, proceduralne generovane prostredie/predmety/nepriatelia, dungeon.....
      • Nejsem si jist, zda jsi pochopil, ze me v prvni rade vadi zarazeni realtimove plosinovky Rogue Legacy mezi roguelike hry, nikoliv recenzovane hry. Tu jsem zatim nehral a neumim proto posoudit.
        • ještě že už jsi velkej kluk a dokážeš rozpoznat, co je roguelike a co není, abys pak nebyl smutnej, že sis koupil něco, co tě neba
  • Robotron3
    Hra to může být pěkná, ale já už jsem vyloženě alergickej ná záměrnou indie pixel-art retro grafiku. A speciálně na takovou, kde hra jede ve vysokém rozlišení, ale jsou tam sprity tu víc či míň rozpixelovaný, to je sprominutim hnus. Ani nikdy nic takovýho neexistovalo. V době, kdy byla herní grafika převážně o pixelartu, tak se tvůrci snažili všelijak zastírat, že hra běží ve VGA rozlišení s 256 barvama. Používali všemožný finty, aby to vypadalo i s omezenými podmínkami dobře. A dnes se indie hry vyloženě pyšní tím, že rozpixlují každou postavičku ve hře, a čim větší rastr spritů, tim líp? Je to uplně postavený na hlavu, a tohle uvažování jde uplně mimo mě. Snad je to jen blbá móda a brzy to odezní...
    • Podle me vetsina indie tvurcu lepsi grafiku udelat ani neumi.
      • Robotron3
        Tak se podívej na obrázky, jaký tam maj pěkný artworky. Umí...
      • lepší grafika = víc času jí vyrobit = stojí to víc peněz, stejně tak 2D grafika je levnější než 3D *11*
        • GlaDOS
          Není vždy pravda, že 2D grafika je levnější než 3D. Třeba bojovka Skullgirls by byla levnější, kdyby byla ve 3D.
    • V dibe 320x200 a s paletou 8 nebo 16 barev to mohlo vychazet z nutnosti, ale v dobe VGA karet, kdy pamet umoznovala graficke rezimy 640x480/256 barev nebo 800x600/16 barev to nutne nebylo, stejne jako to neni nutne dnes (podivej se treba na grafiku Syndicate, to neni zadny pixel art). Dnes jako tehdy to byl silny vyrazovy prostredek, grafika slozena z kosticek ma sve kouzlo a vyraz, ktery se mnohym libi a s kterym se experimentuje, nejen v pixel artu. Podivej se na popularni minecraft, nebo spis neznamy, ale zamimavy a vytvarne velmi silny proteus. Koukat na pixelartovou grafiku, u ktere grafik dukladne promyslil kazdou kosticku je velmi osvezujici po koukani na spoustu strojovych plochych renderu bez duse. V dobrem pixelartu se skryva umeni. Jo, ne kazdy to dokaze vnimat a ocenit, jako treba ty :-).
      • v te dobe ty graf. karty ale nemel kazdy a hry byly multiplatformni a treba na Amize by to nedavalo smysl, kdyz 95% uzivatelu pouzivala zakladni rezim 320x240 atd. Proto treba Syndicate nebyl zadny "pixelart", ale standardni grafika te doby, spise jedna z tech nejlepsich.
        Stejne tak, ze grafika umela zobrazovat v 800x600/16 jeste neznamena, ze v tom sly bez problemu delat i hry. si spocitej, kolikrat vetsi plocha je 800x600 vs 320x200 a zjistis, ze spousta pocitacu by to v te dobe jednoduse neutahla. Jinak umenim muzes nazvat i to, ze se ti vykadim na ulici zelenych ponozkach s cervenou cepici na hlave. Takze tim ze je ten "pixelart" udajne nejake umeni bych se moc neohanel.
      • Robotron3
        Muj příspěvek nebyl hate pixelartu. Pixelart mám rád, sám ho ve svejch hrách používám. Ale kreslit postavy schválně v malim rozlišení a pak je scalovat na vyšší a zvětšovat je dost blbej cool style, co se mi vůbec nelíbí. Zvlášť když zbytek okolí a GUI má třeba uplně jiný rozlišení.
        • restore
          Zaujimave, ja mam prave tento styl velmi rad. Uhladene GUI je prave to co chybalo starym hram, tato kombinacia je priam idealna
  • Humble bundle ....
  • Kozy
    Zase to slovíčko retro, tohle nemá s retrem nic společnýho. Jinak chválim že se Endless sérii věnujete.
    • Dogkiller
      Minimálně retro grafiku. Nebo ti snad připadá adekvátní k roku 2014?
      • Kozy
        Tenhle moderní styl jo. Nemám rád realistickou grafiku.
        • Dogkiller
          Nedávno jsi psal, že nemáš rád pixel-art, teď zase realistickou grafiku. Ty jsi taková děvočka prodejná, kam vítr tam plášť, jak už delší dobu pozoruju... *7*
          • Kozy
            Už nějakou dobu si z toho dělám legraci, nemám rád ten retro styl jako třeba Shovel Knight, The Escapists. Kdežto tenhle moderní miluju a to je rozdíl.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit