Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Ahoj nechces nekdy zahrat hru dungeon of the endless kdyz tak si me pridej na steam
  • Ahoj rad bych nasel lidi co by tuto hru se mnou zahráli muj nick na steamu je hovinko
  • Nakolik si myslíte, že chtělo Amplitude Dungeonem napravit dojem vytvořený Endless Spacem ? (Pokud jste fandy, neberte to vážně.)
  • XXDarthVaderXX
    Prosim, precti si to znova...autor to ma spravne.
  • GlaDOS
    Není vždy pravda, že 2D grafika je levnější než 3D. Třeba bojovka Skullgirls by byla levnější, kdyby byla ve 3D.
  • restore
    Zaujimave, ja mam prave tento styl velmi rad. Uhladene GUI je prave to co chybalo starym hram, tato kombinacia je priam idealna
  • Endless dungeon jsem si koupil už v early access a byly to výborně využité peníze. Hra mě stále baví a rád se k ní vracím. Nedává nic zadarmo, ale zároveň není frustrující. Grafika je podle mě parádní. Hlavně animace postav jsou rozmanité a kvalitní. Trochu mi chybí nějaký spojovací prvek pro celou hru, jako bylo třeba shromažďování informací v Sword of the Stars: The Pit. Celkově jsem fanoušek všeho Endless (Space, Legend a snad přibudou) a studiu fandím.
  • to je tvuj nazor a ne kazdy hraje hry kuli visualni onanii, ale kuli hratelnosti, zabave, relaxaci a nebo proste jen tak a je mu jedno jak hra vypda, ale hlavne ze se dobre bavi
  • ještě že už jsi velkej kluk a dokážeš rozpoznat, co je roguelike a co není, abys pak nebyl smutnej, že sis koupil něco, co tě neba
  • Myslím, že je na čase, aby se vývojářům už konečně řeklo, že takováhle retro grafika nesluší žádné hře. Chápu kreslenou spritovou grafiku, ale prvoplánový pixel-art, jen u postav a ještě ke všemu takhle hnusný, celou hru tak akorát zabíjí.
  • tedy ne, že by už na těch nižších byla kdovíjak nízká?

    nebylo by lepší napsat vysoká?
  • Ah, jsi mi pripomnel ADOM, naprosto uzasna hra, nekdy musim stahnout a zahrat si :)

    Koho opravdu nezajima grafika, a jde mu o herni mechaniku, tak rozhodne doporucuji http://www.adom.de (vyuziva se ciste ASCII kod pro zobrazeni).

    EDIT: koukam, ze od te doby na tom udelali kus prace a jeste delaji ADOM II
  • v te dobe ty graf. karty ale nemel kazdy a hry byly multiplatformni a treba na Amize by to nedavalo smysl, kdyz 95% uzivatelu pouzivala zakladni rezim 320x240 atd. Proto treba Syndicate nebyl zadny "pixelart", ale standardni grafika te doby, spise jedna z tech nejlepsich.
    Stejne tak, ze grafika umela zobrazovat v 800x600/16 jeste neznamena, ze v tom sly bez problemu delat i hry. si spocitej, kolikrat vetsi plocha je 800x600 vs 320x200 a zjistis, ze spousta pocitacu by to v te dobe jednoduse neutahla. Jinak umenim muzes nazvat i to, ze se ti vykadim na ulici zelenych ponozkach s cervenou cepici na hlave. Takze tim ze je ten "pixelart" udajne nejake umeni bych se moc neohanel.
  • Nejsem si jist, zda jsi pochopil, ze me v prvni rade vadi zarazeni realtimove plosinovky Rogue Legacy mezi roguelike hry, nikoliv recenzovane hry. Tu jsem zatim nehral a neumim proto posoudit.
  • Robotron3
    Tak se podívej na obrázky, jaký tam maj pěkný artworky. Umí...
  • Robotron3
    Muj příspěvek nebyl hate pixelartu. Pixelart mám rád, sám ho ve svejch hrách používám. Ale kreslit postavy schválně v malim rozlišení a pak je scalovat na vyšší a zvětšovat je dost blbej cool style, co se mi vůbec nelíbí. Zvlášť když zbytek okolí a GUI má třeba uplně jiný rozlišení.
  • názvosloví se vyvíjí, žánry se míchají, "adventura" je dneska každá hra kde jsou rozhovory a RPG každá kde se zvedají postavě statistiky, já bych s tím vrásky nedělal
  • Wlad
    Tak si to nazvy rogue-lite alebo roguelikelike ak chces, aj tak je tato hra mix zanrov. Bodobnosti s roguelike zanrom je dost: perma death, proceduralne generovane prostredie/predmety/nepriatelia, dungeon.....
  • lepší grafika = víc času jí vyrobit = stojí to víc peněz, stejně tak 2D grafika je levnější než 3D *11*
  • ja to hrávam už velmi dlho, najviac som sa dostal do 11 poschodia v prvom leveli. je to jedna z mála novodobých hier ktorá stojí za kúpu a nie len za stiahnutie. *3*
    jo a ešte autor recenzie zabudol spomenúť že niektoré kombinácie hrdinov majú svoje dialogy a po ich úspešnom ukončení (rozumej dohratí určitého počtu poschodí s oboma či viac hrdinami) získajú hrdinovia bonusy. a ani nehovorím o tom že tie dialógy sú ozaj ftipné *1*

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit