Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Ad stabilizace, s tou se zacalo experimentovat nekdy v prubehu roku 44' (pouze vertikalni), ale do realnych vozidel se to dostalo az prakticky tesne pred koncem valky, a do boju defakto vubec ne (M26 Pershing). Kazdopadne to ani zdaleka nefungovalo tak, jako u soudobych vozidel, spis jako tlumice u auta - zvladalo to korigovat mensi ochylky, ale pro strelbu za jizdy to moc pouzitelny nebylo, spis to umoznovalo za jizdy zhruba zamerit a tim urychlit vystrel po zastaveni.
  • Jop a proto nejsou nijak vyjimecny zapisy, kdy jedinej nemeckej tiger znicil behem jedinyho odpoledne 30+ emerickych tanku + dalsi desiky techniky kolem (=> realne mu ta munice prakticky dosla, proto musel prestat)?

    Realita byla zcela jinde, amici se primym stretum vylozene vyhejbali, v tankovym boji znicenych tanku maj na konte naprosty minimum. Samo, snazili se vyuzit terenu aby se dostali na dostrel kryti, ale to co predvadni zminovana slatanina je totalne mimo.

    Nevim jestli si to videl, ale popisu scenu OK? Valej si to takhle 3 emericky plechovky jakou housata za husou jeden za druhym, pricemz prijde bocni vystrel ... a nezasahne (lol) i zacnou se tocit k enemakovi celem a couvat, prijde dalsi vystrel .,.. a zase mine (lol). Pak vystrelej oni, a samo (prakticky neviditelnyho protivnika) zasahnou (lol) pak proti nemu vyrazej, a litaj strely, vsechny mimo. Jop, velitel bezne sedi pri poji do pul pasu vylezlej ve vezi ... a AP granatama se odstreluje ten velitel, ale tank se netrefi (lol lol lol).

    Hele, kdyz se podivam na sovetskou tvorbu, a vidim, tam Tcka v roli panteru/tygru/... reknu si no dobre, on se pojizdnej shani dost tezko, tenkrat to animovat neslo ... ale toto?

    Vis jak by to vypadalo v realu? Prvni rana by znicila posledni tank v rade. Ti co jedou pred nim by si mozna ani nevsimli. Druha by znicila vedouciho. A nez by se ten prostredni probral, tak by byl v panu i ten. Od !!zastaveni!! do vystrelu potrebuje (IIWW) tank neco kolem 4-6s. Pokud stoji, da se i rychlejs. Za jizdy netrefi ani stodolu. Ano, rusove trebas za jizdy strileli. Duvod? Psychologickej efekt. Trefit se tak nic nedalo.
  • Hele experte, pokud se nekdo chlubi, jak ma uberverohodnou a realistickou strategii, navic z naprosto proflaknutyho obdobi IIWW, tak by clovek ocekaval, ze se to aspon trochu verohodne chovat bude. Tomuhle by se tlemil i muj 6tiletej synovec.
  • hmm, tak tu máme další arkádu, kamera dál zazoomovat nejde, tak co vy hateři, kteří ste kvůli tomu pomlouvali COH, COH2, budete pomlouvat i tuhle hru?
  • libi se mi pohyb zbrani
  • A co tahle hra http://www.battlefront.com/index.php?option=com_content&task=blogcategory&id=330&Itemid=567
  • Walldstein
    Aha..asi si nepochopil, že si dělal srandu a film zesměšňoval. Pravda je totiž opakem. Němci byly lepší v tom, že měli silnější děla a lepší optiky. Stabilizáory v té době neměla ani jedna strana. Výstřel za jízdy fungoval tak maximálně proti pěchotě jako "bubu efekt". Ale něco takhle trefit bylo prakticky nemožné, takže tehdejší taktika byla:
    1) dojeď na dostřel k nepříteli (samozřejmě tvůj účinný dostřel - čím blíž tím líp)
    2) buď ideálně za nepřítelem nebo v jeho boku (nikdy ne aby jsi ho měl v diamantu nebo čelně)
    3) vystřel (ideálně zasáhni a znič prvním výstřelem jinak jsi mrtvý)
    4) celou dobu co provádíš kroky 1-3 se modli, že o tobě nepřítel neví a nebo pokud po tobě začne střílet, tak že mine.
  • Walldstein
    Máš na mysli to 85 mm dělo který mělo účinný dostřel 1200m? což je pořád 800m pod vzdáleností ze které je Tigr byl schopen bez problémů zničit a 1800m pod vzdáleností na kterou by ho stejně Tigr se schopným střelcem byl schopen zasáhnout?
  • Mato1987
    je to hra experti.
  • Na nic lepsiho tenkrat neprisli... teda dokud britove do shermanu nenarvali pouzitelnej kanon.

    Navic Tigru bylo stejne pet a pul a sermeny by je ve svejch poctech klidne mohli umlatit hlavni.
  • On by byl problem, i kdyby sklopil hlaven. Tyhle zbrane nejsou vybaveny AP munici a beznej granat zabiji do 200m od vybuchu, takze by zlikvidovali i sami sebe.
  • XorxoxTalarius
    Ehmm, vyhrat kvuli tomu ze Tygru dojdou naboje driv nez spojencum tanky neni moc dobra strategie :D
  • Přesně tak. Naprostý souhlas.
  • stoupeek
    Vzhledem k tomu, že je to video o animacích, tak je to fakt tagický. Začíná to u pásů, jak níže píše "Duke of games", a pokračuje tím, že voják vyletí do vzduchu dřív, než dostane zásah od tanku. Obsluha děla vypadá úplně tragicky při otačení děla – nohy vojáků jdou jedním směrem, ale celý voják "plave" podle směru otáčení děla. Podivně zpracované zásahy děla z kulometu.

    Destrukce pěkná, ale pořád jsou to scripty. Kromě stromů tam nic nereagovalo na směr pohybu tanku - domeček se prostě "poskládá" na hromádku, auto se rozpadne, jako by v sobe nemelo jedinej srooubek, hned jak se ho tank jen dotkne.

    Nerejpal bych tolik, kdyby se video netykalo animace a destrukce. A hlavně, kdyby to tam nevychvalovali do nebe. Výsledek může být samozrejmě v pohodě. Spoustu věcí nejspíš dodělaj. Nechápu, jak někdo může vypustit takový video a vychvalovat se jím.
  • tak on by nebyl problém kdyby sklopil hlaveň a poslal mu to tam na přímo, ale aby trefil obloukem tank 50 metrů před sebou trochu odporuje fyzikálním zákonům *4*
  • No vypada to pekne do okamziku, nez ta tezka houfnice vystreli na nepritele par metru pred sebou. Na jedne strane vychvaluji realitu a fyziku a na druhe tam daji toto.
  • nechapem ocom tocis... vo filme shermeny strielali aj za jazdy...
  • dalsi trtko ktory si pomylil dokument z hranim filmom
  • http://youtu.be/Bj0AzL95Weg?t=20m17s

    Tenhle pan by asi nesouhlasil.
  • Porazis (kdyz se budes hodne snazit) jednotlivej strom. Lesem neprojedes ani ve snu. A to ani se soudobym strojem. Naopak, porazenej strom je jednim z nejlepsich zatarasu vubec, protoze je pruznej.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit