Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • ty jsi hloupý nebo navedený? Cryengine 2 a OBZVLAST 3 sou delany na konzole, žádná konzole ti Cryengine JEDNA ( o kerym jedinym se takhle mluvilo) stále nerozjede, tak si vyčisti bryndák a zatrol znova a líp
  • Zase další bláboly do prázdna. Pamatuju, jak se kdysi tvrdilo, že staré konzole nejsou schopny rozhýbat Cryengine. Po pár letech voila Cryengine 3 rozhýbán na obou starých konzolích.
  • sam ses vymytej
  • To je otazka, kterou mam ja pokladat tobe, ne ty me. Ty chces zvysovat jemnost obrazu, ja rikam, ze je to zbytecne. Takze na svou otazku odpovez, k cemu je to dobre? Jeste chvili a nakonec pochopis, ze mam pravdu a proc ji mam.
  • U fhd monitoru to odpovida 720p obrazu na 50" tv z dva a pul metru. Obavam se, ze u monitoru si pochvalujes jemnost obrazu, kdezto tech 720 p u televizoru bys pomluvil, ze je to zubate, prestoze velikost obrazovych bodu budes u obeho videt stejnou.

    U televizoru je zbytecne, protoze uz 720p odpovida rozliseni 2457x1382 na 24" z pul metru, tedy je to opet vic jemnejsi obraz, nez na co bezne kouka vetsina pc hracu a je zbytecne plytvat omezenym vykonem na jeste vyssi jemnost obrazu. Jeho investici do vyssi kvality na misto vyssiho rozliseni ziskas mnohem lepsi vizualni vysledky.
  • Ne, chtel jsem napsat presne to, co jsem napsal. Ze zvysovat rozliseni konzolovych her je zbytecne, protoze uz na 40" TV s HD obrazem pozorovanem z dva a pul metru maji konzolisti k dispozici tak jemny obraz, jako poskytuje vlhky sen pc hracu, to jest 4K na 24" pozorovany z pul metru. Dalsi zvysovani jemnosti obrazu je zbytecne a hloupe, protoze to zere vykon, ktery jde vyuzit mnohem rozumneji.

    Ale diky, ze jsi jako jeden z mala pc trolu alespon neprimo uznal, ze mam pravdu i kdyz jsi to ze zacatku nemohl pochopit.
  • Ja pisu o jemnosti obrazu, to uz ani neumis cist? Jemnost obrazu je tema, na ktere ses se mnou pustil do diskuse. Jestli jemnosti rastru myslis neco jineho, tak to sem neplet.


    A k tvemu legracnimu dotazu, jimz ukazujes, ze naprosto nechapes podstatu sporu. To se prece musis ptat sam sebe k cemu je ta vyssi jemnost obrazu, evidentne si ty sam myslis, ze k nivcemu. Stejne jako ja. Alepak bys mel se mnou souhlasit, ze dale zvysovat jemnost obrazu a tedy rozliseni konzolovych her je zbytecne.
  • Jack1947
    Kdyby to ještě byl skutečný jejdasek, s kterým se aspon dalo někdy rozumě i bavit. Nebo nevím sám už se v těch jejdášcích začínám ztrácet. *7*
  • Nie je to vobec nijako neprakticke, je to zalezitost asi tak sekundy. Ale ty by si na to iste odporucal 8x vykonnejiu zostavu a 4k monitor....tomu hovorim ukazka nepraktickeho riesenia. Navyse nikto nic take nehlada, pretoze "jemnost" si kazdy zvoli taku aka mu vyhovuje. V tom nikto limitovany nie je, v com je clovek naozaj limitovany a co nijako nenahradi, je rozlisenie obrazu a jeho vypovedacia hodnota, pozorovaci uhol pri dodrzani oprimalnej relativnej velkosti zobrazovacieho bodu. S tym sa neda urobit vobec nic a to je to , co PC hraci zvysuju a budu zvysovat. Konzoly su lacne a tym aj slabe, nedokazu poskytnut vyssiu kvalitu obrazu za dodrzani beznych technickych parametrov roku 2013 1080p/60 fps a z toho vychadza cely tvoj trolling.
  • del0
    Pánové. Obdivuju vás, že máte tu trpělivost tady plavat s Jejdaskem na místě v těch jeho hov*ech.
  • Ano suhlasim, ten modelovy konzolista aj tak nevidi co by mal, tak je uplne zbytocne mu zvysovat rozlisenie. BTW ako najlepsieho odbornika sa ta pytam, kedze nie som tvoj modelovy konzolista a od mojej 50" TV sedim 2m a od 24" PC monitora zhruba 80cm, je pre mna FHD zbytocne?
  • C-BEAM
    ak si chcel celú dobu napisať, že konzolisti nepotrebujú vyššie rozlíšenie ako FHD pretože sa pozerajú na obraz s malou zdanlivou veľkosťou a nie sú tak schopný rozoznať žiadne väčšie detaily tak na tom sa kludne môžeme zhodnúť *1*
  • Ja ti rikal, ze to uz je slozitejsi na pochopeni. Argumentujes nevedomky v muj prospech. Vyssi jemnost ti je prave na nic, proto rikam, ze dal zvysovat konzolovym hram rozliseni je zbytecne.

    To co bys mel chtit je z zvetsovat televizory, idealne na 120". Protoze nutit sedet lidi bliz by postradalo smysl.

    Co je podstatne pro tebe je irelevantni, konzoliste na televizorech proste hraji a jejich mensi zorny uhel pro ne postatny neni, stejne jako pro miliardy vsech uzivatelu televizoru. A znovu ti opakuji, zvysenim rozliseni se zornym uhlem televizoru nehnes ani o chlup, proto je zbytecne ho zvysovat a jeste to argumentovat zornym uhlem obrazovky televizoru.
  • Jack1947
    Ano dlouhé vlákno o hovn*, přesně tak.
  • C-BEAM
    ja píšem o zdanlivej jemnosti rasteru, to už ani nevieš čítať ? a na čo mi je jemný obraz keď je omnoho menší a v nižšom rozlíšení a tak vidím omnoho menej informácií / detailov ? na čo je to dobré ? aby si mohol klamať sám seba a vytesniť myšlienku, že konzole technologicky zamŕzajú v čase ?
  • C-BEAM
    ešte raz sa pýtam, na čo mi je vyššia jemnosť rasteru keď mám omnoho menej detailov v samotnom obraze ? keď uvidím MENEJ detailov ? *7*
  • Ta jemnost obrazu neni zdanliva, ale skutecna, je to realny opticky vjem na sitnici tveho oka. Na jemnost obrazu ti pr@di akorat ignorant a i ten by byl nespokojen, kdyby si objednal turistickou mapu a dostal ji v hologramovem zaznamu 1x2mm, protoze to je pro turistu neprakticke.

    PC hraci sni o jemnosti 4K obrazu na monitoru. Proto se 4K obrazem zaklinaji, vcetne tebe, ze? :-)
  • A hele, dalsi troll, co sí musi vymyslet, aby mi mohl oponovat.

    Nepsal jsem, ze na stejnou jemnost obrazu potrebujes 8x vyssi vykon, ale ze ho potrebujes na jeho dosazeni na 4K monitoru 24" pozorovaneho z pul metru.


    Ano, odesdnutim si od monitoru toho dosahnes take, ale je to stejne neprakticke, jako sedet pul metru od televizoru. Ja vychazim z bezneho praktickeho uzivani monitoru a televizoru. Nejedna se o troling, ale trpelivy boj proti hloupym a iracionalnim predsudkum. Ja jemnosti obrazu myslim jemnost obrazu, na tom neni nic tezkeho k pochopeni. Zé mnozi lide ne i co to je jemnost obrazu a brani se to pochopit, protoze to odporuje jejich predsudku, ze pc hrac na FHD monitoru ma k dispozici jemnejsi obraz nez ten konzolista se zubatym HD. Ja lidem nabizim jiny uhel pohledu, ktery stavi na hlavu radu predsudku a bludu, kterymi se pc trolove radi ohani. Proto neprekvapive nejvetsi problemy s chapanim maji prave tito trolove, tem nepomohou ani predlozene vypocty, ktere hovori naprosto jasne a konkretne. Jejich nechapavost nejde pricist k me tizi. Cim mene je clovek zatizeny fhd a dnes 4K trolingem, tim mensi ma problem s chapanám tohoto faktu.
  • C-BEAM
    na čo mi je vyššia zdanlivá jemnosť rasteru TV panelu keď zdanlivá velkost obrazu bude mnohonásobne nižšia a uvidím omnoho menej informácií ako na monitore ?

    bežný monitor u PC je 24" FHD a pozerá sa na neho z nejakých 50 cm
    u konzol to nadhodnotím a poviem, že bežný TV má 40", je FHD a pozerá sa na neho z 200cm

    toto je to potom ohladne velkosti to čo vidí pc hráč(hore) a čo konzolista : http://imageshack.com/a/img538/8151/njYABd.jpg Neviem ako u teba ale mne je celkom u zadku že u toho dole budeš mať jemnejší zdanlivý raster, pre mňa je podstatný celý obraz a jeho detaily a preto beriem ten hore
  • Ok tak po tvojom so zjednodusenym porovnanim len jedneho parametra obrazoveho vnemu. Vies o tom , ze tvoja ''bezna vzdialenost'' pri 40" TV a 2,5m absoluitne nevyhovuje TXH odporucaniam na parametre domaceho kina, ta pozorovacia vzdialenost je dokonca za odporucanou hranicou kedy este ma zmysel rozlisenie obrazu. Ta tvoja "bezna vzdialenost" 0,5m pre 24" monitor aj pri 1080p ale THX specifikacie bez problemov splna a prekonava. Cize podla jednoduchej argumentacnej logiky konzolisti stale len tuzia po zazitku domaceho kina, ktory maju PC hraci uz roky.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit