Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Tvoje představy o assassinech asi plynou z filmů typu Ninja Assassin atp., že?
  • Tak ten tower defence si vlastně nemusel dělat vůbec pokud jsi si dával bácha a po obsazení věže se dalo celkem rychle dostat do anonymity,já bych to tomu Rev prostě nevyčítal
  • Generalmagor
    Ještě se tu vychvaluj, jak jsi prakticky nehrál vůbec AC. Jde vidět, že absolutně NEVÍŠ oč jde, takže raději, drž hubu. *4*
  • a dát mu ještě nunčaky a je z něj Bruce Lee *1*
  • Škoda že mu dali stejný habit ošacení měli to zrobit jinak i když asi bez kapuce to by nebyl Assassin's Creed ale mělo by to jiný náboj hry kdyby mu dali takový Ninjovský úbor .Ale jinak super aby už to bylo venku , kéžby to bylo s českým dabingem jak první díl , zlaté časy už jsou dávno pryč kdy se hry dabovali *1*
  • Zalez magore... *9*
  • firebug
    Me souboje taky strasne stvou uz v AC2 a tady se asi nic nezmenilo. Jde jim o akcnejsi gameplay zamereny ne vetsinu lidi, kteri si chteji u hrani pripadat jako terminatori. Ja se vse snazim resit stealth pristupem a kdyz se sejde vic nepratel, tak zdrham (ne proto, ze bych chcipl, ale protoze ten stret s nima vypada zkratka trapne a narusuje mi dojem z hrani).
    Tim co jsem napsal vyse, jsem chtel rict, ze nadavat na hru kvuli nerealisticnosti je zcestne a veci jako kostym hrdiny bych velkoryse odpustil. To, ze je gameplay (konkretne treba tech souboju) zmrseny je vec jina, ale to uz je u AC serie takova tradice.
  • Jedničku jsem nehrál, dvojku jsem zďobnul jako malinu, Brotherhood je v pohodě a dá se i multiplayer, U Revelations mě ale náhle přešla chuť na ty templářský píčoviny. AC3 hrát nebudu- nakašírovaná blbost
  • A to je presne skoda. Prvni dil me bavil hodne a dalsim dilum jsem sanci nedal jen kvuli osobni averzi k hlavnimu hrdinovi. Pak kdyz se objevily prvni obrazky jak vypada hrdina trojky, vsichni jen rikaly, jak se v tomhle ohozu bude nenapadne pohybovat mezi lidmi. Ale to jen proto, ze cekali stejne herni mechanismy jako ve predeslych dilech. Me naopak bavila predstava, ze se hratelnost zmeni... Jenze "je nam lito, nekona se".
  • Tikov
    nebylo real ale mělo herní odůvodnění- šplahat nahoru je zábava, lézt dolu to samé už být nemusí (nehledě na to, že jsem v AC1 zcela logicky nechtěl skákat z věže a snažil se slézat- což mne stálo pár životů)
  • Skutočný duch "Assassina" bol podľa mňa iba v AC1 - tam išlo o to, aby hráč bol (ako hovorievali v Masyafe) "blade in crowd", čiže nenápadne (!!) sa dostal k cieľu, bleskovo ho odpravil a rýchlo zdrhol.

    A k súbojom: Ubisoft už v Prince of Persia: Warrior Within ukázal, že súboje robiť vie, ale tam to prišlo veľa hráčom veľmi náročné, kedy nepriateľ nemal problém zasiahnúť Princa, keď útočil na iného nepriateľa. V AC1 súboje boli jednoduchšie, ale pokiaľ Altair "nezískal späť" všetky (alebo aspoň väčšinu) svoje schopnosti, súboj s takým Templarom bol podľa mňa vždy tak trochu výzva. A teraz?

    Absencia vyššej náročnosti a teda výzvy je podľa mňa asi najväčším mínusom tejto hry.
  • GlaDOS
    Zrovna souboje mi jako ptákovina nepřipadají a zrovna, když je to postaveno na systému deset se kouká, jeden se snaží útočit, tak to se nedá omlvit ničím. Nemyslím si, že je pro dobro autorů hledat nějaké výmluvy, aby skryli chyby v designu. Zvlášť, když zbytek hry vypadá docela dobře.
  • No nevim, podle mě to bude ještě horší. Tady budeš moct naběhnout do celý armády s puškama a přežiješ to.
  • GlaDOS
    To by ale hráč mohl umřít. Pochybuji, že zrovna tohle budou dolaďovat.
  • GlaDOS
    Nezapomeň na nového Splinter Cella, který má z Assasina snad všechny pohybové animace.
  • Jestli to bude stejný jako minulý díly, tak to jde hrát na klávesnici a myši v pohodě. Je to ze začátku maličko krkolomný, ale člověk si na to zvykne celkem rychle.
  • tak ono skákání ze sto metrů do kupky sena taky nebylo uplne real *2*
  • firebug
    Taky mam ze hry optimistictejsi dojem, nez jsem mel na zacatku. Trosku skoda, ze ve mestech nemuzete obdivovat architekturu, ktera na tom miste stoji dodnes, ale jako celek pusobi Boston opravdu krasne malebne. Naproti tomu namorni bitvy me fakt neberou. Fajn zpestreni, objevi-li se to 2x maximalne 3x, ale aby na tom postavili podstatnou cast hratelnosti? Fakt me to ani v nejmensim neuchvatilo a za chvilku to podle me bude otravovat stejne, jako tower defense minihry.

    Jinak pro lidi stezujici si na nerealnost (oblecku hrdiny, souboju a jinych ptakovin): tak si uvedomte, ze hra se neodehrava v realne minulosti, ale ve zpominkach na ni. A vzpominky jak znamo zkresluji, matou a nekdy dokonce i lzou! :-) Od tvurcu to je velmi napadita berlicka, kterou si muzou omluvit kazdou nelogicnost. Osobne mi nejvic vadi prilis akcni strety s hordami nepratel, ale snad se jim budu moct ve finalni hre vyhnout...
  • argument?
  • DangerousDave
    assassin je klasická casual hra s nulovou obtiažnosťou stavaná tak aby si ju zahral úplne každý, tu nejakú logiku nehľadaj, hráčov Assassina také veci nezaujímajú. Už Revelations ukázal ako nizko je ešte možné posunúť obtiažnosť ... A pritom tento koncept v sebe ukrýva tak obrovský potenciál :/

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit