Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Omluva přijata. Dostanem nějaký prachy zpátky? :-)
  • neomlouvejte se, zabil jsem je všechny, všechny ty bosse.. Mr. Sarif, Taggart, Darrow.. každej dostal svojí kulku.
  • Já se zasekl na nějakém bossovi co byl střídavě neviditelný a skákal. A já byl bez schopností. Zkoušel jsem to milionkrát, nakonec sem přestal hrát. Radili ho sejmout granátometem, ale ten sem neměl.
    • ja som to vyriesil totalne po svojom. hral som to na >dej mi deus ex> a este k tomu som bol disablovany a vsetky perky som rval do stealthu a v inventari som mal iba taser a p.e.p.s.. jooooooooooooj no proste cele zle. ALE. niekde v strede levelu pred tym bossom je machinegun ktory mozete nahackovat aby strielal na vasich enemies. ak mate schopnost dvihania tazkich veci tak si ju mozete zobrat so sebou do vytahu na suboj s bossom a predtzm nez vystupite to polozite pred vytah. je to overene zabavne a ucinne. ked sa mi podaril tento kusok pochopil som ze deus ex rules.
    • Ja som na toho stealth bossa pouzil granaty (ovladatelne), to ho na chvilu disablo a mohol som do neho palit tou kvazi laser zbranou (ci nieco tomu podobne). 2 granaty, laserka, niekolko pokusov a bolo :)
    • ja byl taky disablovanej, ale nastesti sem to vyresil plne upgradovanoy heavy rifli, vicemene staci stejne jen porad utikat a ustrilet ho, tim co mas zrovna po ruce...
    • Nakolko som isiel stealth, pretoze to dava viacej XP, tak bossovia bola jedina prilezitost kde pouzit vybusniny, takze miny, granaty a papa. A ked to rozohras nabuduce, tak aspon vies co nemas spravit aby si zasa skoncil bez schopnosti :)
      • Já je vždycky paralyzovala taserem a pak ji rozstřílel revolverem s výbušnou municí ....
    • smejki
      nejlepší je revolver s výbušnou municí
  • Khanemis
    Souboje s Bossy byly v posledním Deus Ex vskutku dost zbytečné a nehodily se do zbytku hry. Naštěstí nebyl takový problém je projít ani když se člověk nechtěl patlat s taktikou. Ono stačilo si maximálně vylepšit Typhoon, nakoupit dostatek nábojů do něj a pak v Boss fightu naběhnout přímo k nepříteli a párkrát za sebou ten Typhoon spustit. A hotovo:-)
  • Já nevím, mě přišli celkem v pohodě. Jasně, nebyly nijak originální, ale kolik her má skutečně oriinální souboje s bossy?
    • Crysis 2 třeba. Ajo vlastně, on žádné neměl. pity
    • Metal Gear solid...nejlepší bosové ze všech a každý z nich originální.
      • Ray vs Rex byl narez.
      • Stejně jsi je musel všechny rozstřílet. Hrál jsem 1 a 2, ale nepamatuji si, že by se dal nějáký boss zabít jinak.
        • No každý boss měl minimálně 2 cesty jak ho zabít, někteří i víc (The End šel v MGS3 zabít tuším: Normálně v souboji na ostřelovačky, posunutím času na hodinách v PS2, zastřelit v na konci jedné scénky a nebo se plížit junglí a bojovat s ním na blízko. A pokud chtěl hráč mít lepší hodnocení tak musel použít uspavačku na každý souboj.
        • Sice je slo zklidvidovat jen jednou cestou, ale ta cesta byla dost neuveritelne originalne ujeta. Jako treba v Metal Gear Solid 1, kde se musel prehodit ovladac do duhyho portu :) Bossove v MGS jsou fakt unikat.
          • Technicky vzato to šlo i jinak, ale bylo to hodně zdlouhavý. Druhej způsob byl použít pohled z vlastních očí, kterej v souboji s Mantisem fungoval jako pohled z jeho očí, hoooodně rychle se orientovat a trefit ho.
          • Určitě, MGS mám moc rád když si vzpomenu jak jsem do Snaka musel rvát diazepam, abych se trefil do Wolf :)
  • Mno dokonalá tá hra iste neni, ale za tých 10$, čo som za ňu dal, celkom stála *4*
  • deus ex mal zopar problemov. rovnake prostredie. interier> sklad a kancelarie, exterier> mesto, a stoky su rovnake v detroite ako v cine. a tie boss fighty mi vadili iba preto ze som tych bossov MUSEL zabit. celu hru som taktizoval o zivot na najtazsej urovni hratelnosti a fakt som nikoho nezabil. fakt nikoho len styroch bossov ktori mi kazili statistiky ktore v hre nie su. tu si mali tvorcovia vziat priklad z alpha protocolu, tam ked sa snazite tak tam fakt NIKOHO nemusite zakilerovat a este za to dostanete odmenu v podobe perku. a trochu mi vadil zaver hry. namiesto nejakeho filozofickeho klabosenia tam mohli pichnut radsej nejaky text ako dopadli jednotlive postavy, pretoze na konci mi takto prislo uplne jedno, ktory gombik som stlacil. ale deus ex human revolution je aj tak pre mna moja osobna GOTY. svojho casu som si to hranie naozaj uzival ako len pri velmi malo hrach. a na to ze je to ich prva hra tak klobuk dolu. preco sa neospravedlni radsej ea za kopirovanie stokret okpirovaneho alebo rockstar za nedoladenost pc portov alebo ubisoft za megalomanske protipiratske ochrany ktore nikam nevedu, alebo bethesda za pokonzolovanie ich kedysi hardcore pc rpg. alebo bioware za totalne zjednodusovanie da2.
    • Suhlas :) a tesi ma ze tu vidim niekoho v diskusii kto si spomenul na vyborny Alpha Protocol, na druhykrat som ho hral rovnakym stealth stylom, snazil som sa nikoho nezabit, na konci mi to kazilo v statistike len jedna vec "nepriatelia zabity inymi nepriatelmi = 1ks" :D myslim ze sa to stalo pri boji s prvym minibossom v Saudsej Arabii ked som ho v animacii zhodil z mosta a presiel po nom tank.
    • davidBray
      souhlasím a podepisuji v plném rozsahu :)
  • ked som postupoval hrou bez zabitia,nechapem,preco som bol nuteny do akcnej zlozky a zabijania... to bol prvy problem.
    druhy bola uz spomenuta okata predvidavost,kedy k tomu dojde. treti problem boli uzavrete priestory s nulovou variaciou utokov,proste,jednoducho len jedna miestnost,a ty utekaj a sem tam zautoc...
  • Souboje s bossy nejsou nijak špatné. Z počátku se zdají těžký, ale při trochu zkoušení příjde zjištění že nejsou. Myslím, že to je standard. Kde v poslední době jste opravdu viděli zajímavé boss fights?
    • Snad jen na pracovisti :)
  • Omluva tu hru nezachrání....
    • Heh tú hru netreba zachraňovať K0K0TK0

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit