Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • deus ex mal zopar problemov. rovnake prostredie. interier> sklad a kancelarie, exterier> mesto, a stoky su rovnake v detroite ako v cine. a tie boss fighty mi vadili iba preto ze som tych bossov MUSEL zabit. celu hru som taktizoval o zivot na najtazsej urovni hratelnosti a fakt som nikoho nezabil. fakt nikoho len styroch bossov ktori mi kazili statistiky ktore v hre nie su. tu si mali tvorcovia vziat priklad z alpha protocolu, tam ked sa snazite tak tam fakt NIKOHO nemusite zakilerovat a este za to dostanete odmenu v podobe perku. a trochu mi vadil zaver hry. namiesto nejakeho filozofickeho klabosenia tam mohli pichnut radsej nejaky text ako dopadli jednotlive postavy, pretoze na konci mi takto prislo uplne jedno, ktory gombik som stlacil. ale deus ex human revolution je aj tak pre mna moja osobna GOTY. svojho casu som si to hranie naozaj uzival ako len pri velmi malo hrach. a na to ze je to ich prva hra tak klobuk dolu. preco sa neospravedlni radsej ea za kopirovanie stokret okpirovaneho alebo rockstar za nedoladenost pc portov alebo ubisoft za megalomanske protipiratske ochrany ktore nikam nevedu, alebo bethesda za pokonzolovanie ich kedysi hardcore pc rpg. alebo bioware za totalne zjednodusovanie da2.
    • Suhlas :) a tesi ma ze tu vidim niekoho v diskusii kto si spomenul na vyborny Alpha Protocol, na druhykrat som ho hral rovnakym stealth stylom, snazil som sa nikoho nezabit, na konci mi to kazilo v statistike len jedna vec "nepriatelia zabity inymi nepriatelmi = 1ks" :D myslim ze sa to stalo pri boji s prvym minibossom v Saudsej Arabii ked som ho v animacii zhodil z mosta a presiel po nom tank.
    • davidBray
      souhlasím a podepisuji v plném rozsahu :)
  • Anal.S
    Taky moc nechápu, co bylo tak špatného na soubojích s bossy. Jasně, stealthem to nešlo, ale pořád tam bylo několik postupů, jak se s bossem vypořádat. Hráč do něj nemusel nutně vystřílet všechny zásobníky.

    Právě naopak mám na boss-fighty celkem pozitivní vzpomínky. Byl to celkem pěkný návrat ke staré škole. Dnes se nosí konzolová móda "10x uskoč a pak rychle buš do toho velkýho svítícího břícha/oka/reaktoru."
    • Prvni boss fight byl fakt pro me zahul, jelikoz jsem jel hlavne pres hackovani a nemel jsem takrka nic. Jedine, co jsem si nesl byla pistolka, kterou jsem na toho bosse vystrilel a byl konec. Jelikoz jsem ani nic nevydrzel tak jsem musel kazdy krok specialne opakovat a vychytat, kam pro jakou zbran mam zajit kdy ji zahodit a vzit jinou, jen abych ho vubec zabil. A to jsem nemel ani granaty. A kdyz ten smudla jde po tobe jako po flusu v male mistnosti. Tak bylo hodne tezke mu utect a schovat se.

      Z meho pohledu ti bossove byli vazne delany ciste pro specializaci sestrel co muzes.
      • LoL, ty lama, v tej miestonosti si mal 4 stlpy, za ktore si sa mohol schovat ked stielal, nikdy ta netrafil, potom hodil granat, to stacilo utiect na opacny konec miestnosti...Plus v kazdej miestnosti s bossom bolo neskutocne mnozstvo municie...plus, kazdy trapny boss sa dal sabit paralyzerom...LEn stacilo mat cca 30 az 40 nabojov don na hard, prist k nemu a hustit to don, jeho to zaseklo na mieste a nerobil nic :D Pouzi mozog nabuduce...Ked si to prechadzal stealth, tak si isto potreboval zbran nejaku na omracovania..na dialku uspavaciu snipru a nablizko bud ten peps alebo paralyzer...boss fighty boli snad najhlashia cast na hre, ked si mal malo hp, stal si sa neviditelnym, na jednu baterku sa da az 7 sekund a on ta vtedy nevidel...Navyse, posledny boss sa da zabit za 5 sekund, ked mas granatomet alebo na jeden specialny atak, ked je hore na stene..Ja som to presiel na harde na pc s gamepadom, co aim mam fakt zly v fps hrach s tym, ako totalna lama a bossovia mi nerobili ziadny problem, len sa trebalo hybat, ta blba AI bola strasne predvidatelna a chodila bud do kruhu alebo priamkou k tebe, posledny boss.
        • ty ses pako... ja treba neviditelnost nepouzival vubec, vim, ze kdyz se snazim o stealth, tak mi to vzdycky vyjde u par prvnich a pak se to zvrtne v nehorazny jatka, proto sem byl pripravenej a mel spoustu zbrani, naboju a spravny augmentace, ale lidi jako jump, co to hrali opravdu stealth a bez zabijeni by zaslouzily na bosse nejakou jinou cestu nez ustrileni.
    • Já naprosto zbožňoval bosse v DLC. Protože zkrátka když někdo svoje augmentace soustředí na stealth tak to potom nebylo jednoduché, ale dalo se to. Například DLC jsem prošel bez jediného praxis kitu, zbraně a výbušnin na hard kvůli achievementu a stálo to za to :)
      • v Missing Links byl nejaky boss? ptz jsem si porad setril tajfuna a nikoho jsem, kdo by byl silove na urovni bosse jsem nepotkal :(
    • ze stare skoly celkem jo i tak byli strasne easy na tu hru
  • Zas tak strašné to nebylo. Jak tu někdo psal, bylo to i zajímavé zpestření a trochu výzva. Navíc - to, jak se všude kritizuje taková prkotina je jen důkazem, že zbytek hry je opravdový klenot, na kterém se musejí hledat sebemenší chybky. Ale upřímně, nemá šanci se stát legendou, jakou se stala jednička. Kdybych si měl teď vybrat, co si zahraju, tak si nainstaluju jedničku - a to jsem ji dohrál a skorodohrál mnohokrát a trojku jen jednou.
  • Veskoslav
    No tak zrovna tito se opravdu za nic, ale opravdu za nic nemají omlouvat. Deus Ex Revolution mi připoměl, že jsem kdysi byl mladší a vrátil mně o pár let zpátky, kdy jsme hodiny seděli u prvního dílu. Mnohým "nástupcům" svých původních já se toto nikdy nepodařilo. Příkladem budiž zprasená AoE série. A pokud chci nějaké jiné bosse, tak si zahraji SS 3, Painkiller atd. Ale chápu, že spousta děcek fňukala, že je prostě nemůžu ustřílet z rotačního kulometu 1000 náboji, ale musím u toho používat mozek. Což si nebudeme nalhávat je u málokteré FPS by člověk musel přemýšlet, krýt se, nespoléhat na tupost AI.
    • Vitekb
      Ale ne, právě že většině lidí, včetně mě, vadilo, že s nimi musíš prostě na férovku bojovat. Jak tu bylo zmíněno, i pacifista je musel zabít a nešlo je porazit plížením a nebo nešlo, což by bylo hodně dobré, porazit je nějakým způsobem diskuze.
    • Máš pravdu :) 3 granáty na každýho bosee úplně stačí :), boj s Snakem na nejtěžší úroveň s augumentovaným chipem, byl procházkou růžovým sadem :). *7*
    • Age of empires zprasili řádně ..... chvílemi jsem měl pocit že hraju LotR: battle for middle earth .... a to jsou ty přesně ty pocity, které při hraní AoE nechci mít.
  • smejki
    Deus Ex má víc problemů a souboje s bossy jsou jedním z nich.
    Není problém, zda byly těžké. Problém byl v hlouposti skoro všeho s nimi spojeného.
    O bossech jsme se za celou hru nic nedozvěděli, takže byli redukováni na strašně zle vypadající týpky se zmutovaným healthbarem. Druhá pitomost je pak vázána na Jensena, který ve videu uvozujícím boss-fight nakráčel naprosto debilně doprostřed plně osvětlené místnosti a poté (tadá! překvapení!) byl přepaden a uzavřen s bossem v místnosti.

    Jediným nápaditým boss-fightem byl ten poslední.
    • Tak si predstav, ze ti nekdo zabije pritelkyni a tebe rozmlati na kasi, pak te nekdo da dohromady, dostanes nadlidsky schopnosti a potkas toho, kdo ti to udelal... Jensen si sel proste pro jeho hlavu a presne tak ho prvni boss nachytal... podle me normalni lidsky jednani, a o bossech sme se v pribehu dozvedeli dost, nehodlam tu spoilovat, ale ohledne jejich zoldacky skupiny a pro koho delaji a ze sou ty, co si zaslouzi dostat klepec, nevim, co vic bys chtel.
    • Nevím, pro mně to byl prostě jen augmentovaný nepřítel - master pěšák na šachovnici, ale pořád jen pěšák. O hlavních hráčích si se něco dozvěděl a to je důležité. Mně obecně vadilo - že jsi se spíše musel pohybovat jen po určité místnosti - což mělo za dopad, že najednou všude bylo spoustu výbavy.

      Btw nevíte jestli se chystá nějaké DLC? Docela bych si něco dal ze světa Deusu....

      Edit: Jinak taky nechápu proč zrovna omluva - pokud jste nebyl úplný nešika, tak to jde zvládnout v poho - to spíš tohle může být docela výzva: http://www.youtube.com/watch?v=DPlGalCO8lg&feature=related Deus Ex 3 Pascifist: Saving Pilot Malik
      • Vitekb
        Právě že, ostatní postavy byly prokreslené charaktery a jejich motivace k tomu či onomu byla obvykle v průběhu hry objasněna. Naopak bossové (členové komanda), byly vlastně jen jako každý jiný anonymní voják ve hře. Jen vylepšení a se speciálními schopnostmi. Ale narozdíl od ostatních událostí ve hře, jsi se s nimi nemohl vypořádat jiným způsobem, než přímým násilím.

        Deus Ex, je rozhodně velmi dobrá hra, jedna z lepších, ale byly tam věci, které mi prostě neseděli. Například již ty zmiňované boje s bosy. Dále mi vadilo, že se dalo v průběhu hry získat až příliš mnoho vylepšení. Až mě pobavilo, když mě hra při načítání upozorňovala ať volím opatrně, protože bodů je málo a já už v tu chvíli měl víc ylepšení, než jsem vůbec potřeboval. Také se mi nelíbilo, že hra nebyla až tak otevřená, jak se někdy tvářila. Různé cesty postupu byly často brzy svedeny do jedné a otevřenost prostředí tak byla občas jen zdánlivá. Pak mi neseděl systém zadávání úkolů. Použiji Hengsu jako příklad, protože její rozdělení na dvě oblasti to "výborně" ilustruje. Obvykle se začalo v jedné oblasti a cíl úkolu byl v druhé. Člověk se tedy vydal do druhé, aby ho někdo kontaktoval a nabídl mu setkání. Setkání proběhne v první oblasti, takže rychle šupajdit zpět. Úkol je zadán a hle, cíl úkolu je v druhé oblasti. Tak zase tam a splnit úkol a pro odměnu samozřejmě zasse zpátky. A aby toho nebylo málo, po skončení úkolu se třebas otevřel nový, který probíhal stejným způsobem (z oblasti do oblasti). V Detroitu to bylo prostě běhání tam a zpět. Pokud měl jít člověk přes celou mapu do Kongresového centra (či co to bylo), mohl se spolehnout že kousek před vchodem dostane úkol, který ho zase požene zpět.
        Dále mi vadil konec. A to hlavně přílišná volnost samostatného výběru. Mám tím na mysli, že bylo úplně jedno, jakým hrál člověk způsobem, mohl si vybrat zakončení jaké chtěl a na předchozích činech vůbec nezáleželo. Bylo úplně jedno jestli se Jensen choval jako empatický lidumil nebo arogantní drsná vraždící mašina a tomě celkem zklamalo. Vím, že to rozhodně není standard, ale čekal jsem, že mé činny v průběhu hry budou mít nějaký vliv.

        Naopak se mi líbil hlavně systém rozhovorů, příběh, svět, vykreslení některých postav a spousta malých drobností, ale už mi došly síly.

        A mimochodem, můžeš mě pokládat z borce, hned při své první hře jsem Malik zachránil bez zabití jediného vojáka. A ani jsem nespotřeboval tolik energie jako hráč na videu. *3* A na konci jsem zjistil, že jsem si pacifistu zkazil už v tutorialu. *9* *4*
        • Byli to prostře žoldáci, pár profíků, jenž mělo za peníze vykonat jim zadané mise, neměli vlastní priority a v předposledním boss fightu to Priest Jensenovy jasně sděluje... Jejich pozadí a osobnost je tudíž irelevantní. To bych taky mohl začít nadávat proč každý voják u dveří nemá identitu.

          Ke konci jsem se tady už vyjadřoval. Mně vyhovuje - je dělaný tak, že právě máš možnost se retrospektivně zamyslet, zvážit co jsi prožil, jak svět funguje a podle toho se rozhodnout... Vlastně by mně silně nevyhovovalo, kdybych hrál hru, která mi nahodí konec podle toho jak jsem hrál...

          Co my silně nevyhovuje je pohyb vojáku. Když se jednou voják zastaví před bednou či před rohem tak je to ok... Ale proč každý voják je nastavený tak, aby se zastavil před potenciální schovkou to fakt nechápu.. Přitom větší dynamičnost by s toho udělalo zábavnější stealth s nutností improvizace...
    • Jako je to fakt, ted kdyz si to uvedomuju, jinak ale by me to samotnyho nenapadlo :) Ta hra me tak bavila, ze jsem nejaky skobrtnuti s bossy vubec nezaznamenal. Je ale fajn, ze jsou v Eidos tak kriticti ke svy praci. Tohle kdyby udelali i ostatni, treba ID soft, tak by to nebyly jen bossove, ale treba 60% cely hry, co se nepovedlo :)
  • Já nevím, mě přišli celkem v pohodě. Jasně, nebyly nijak originální, ale kolik her má skutečně oriinální souboje s bossy?
    • Crysis 2 třeba. Ajo vlastně, on žádné neměl. pity
    • Metal Gear solid...nejlepší bosové ze všech a každý z nich originální.
      • Ray vs Rex byl narez.
      • Stejně jsi je musel všechny rozstřílet. Hrál jsem 1 a 2, ale nepamatuji si, že by se dal nějáký boss zabít jinak.
        • No každý boss měl minimálně 2 cesty jak ho zabít, někteří i víc (The End šel v MGS3 zabít tuším: Normálně v souboji na ostřelovačky, posunutím času na hodinách v PS2, zastřelit v na konci jedné scénky a nebo se plížit junglí a bojovat s ním na blízko. A pokud chtěl hráč mít lepší hodnocení tak musel použít uspavačku na každý souboj.
        • Sice je slo zklidvidovat jen jednou cestou, ale ta cesta byla dost neuveritelne originalne ujeta. Jako treba v Metal Gear Solid 1, kde se musel prehodit ovladac do duhyho portu :) Bossove v MGS jsou fakt unikat.
          • Technicky vzato to šlo i jinak, ale bylo to hodně zdlouhavý. Druhej způsob byl použít pohled z vlastních očí, kterej v souboji s Mantisem fungoval jako pohled z jeho očí, hoooodně rychle se orientovat a trefit ho.
          • Určitě, MGS mám moc rád když si vzpomenu jak jsem do Snaka musel rvát diazepam, abych se trefil do Wolf :)
  • Tady někdo nemá den. O téhle omluvě se na Games psalo už... hodně dávno. Ale nejspíš je opakování jen matka moudrosti *1*
    • Cti poradne: Na jednom z panelu LETOSNI GDC...

      Zrejme se omlouvali vicekrat.
      • A bohužel pokaždý stejně *15*
  • beru a neva hra dobrá
  • Mě ty souboje bavily...nevím,nechápu co se lidem nelíbí. Ale jestli je něco co nesnáším, tak jsou souboje s quick time eventy...konzolová STUPIDITA, na kterou už nikdy nechci ve hře narazit.
    • Ty eventy ve hrách nejsou až tak špatné, pokud se používájí ve vhodně zvolenou dobu a hráče dokáži trochu vtáhnout do příběhu Člověk jen slepě nekouká na nějakou další animaci z mnoha, ale částečně se účastní děje. Ovšem jejich počet by měl být omezen na nějakou rozumnou hranici a né abys mačkal tlačítka během každé videosekvence. Např. Fahrenheit, tam mě tyto minihry opravdu hodně štvaly.
    • Jde spis o to, ze v puvodnim deus exu slo bosse zabit vice zpusobama, ne je jen ustrilet, napriklad rict jim frazi, po ktery vybouchli, proste vic moznosti.
      • To je vono - každá situace v Deusovi HR šla vyřešit minimálně dvěma způsoby, navíc v průběhu hry jste byli odměňování zkušenostmi navíc, pokud jste postupovali bez zabíjení -> jasná zpráva pro hráče: postup bez zabíjení je lepší/přináší víc expů -> nebudu si brát skilly pro lepší střílení/odolnost ... no a pak bác a je tu boss
  • ked som postupoval hrou bez zabitia,nechapem,preco som bol nuteny do akcnej zlozky a zabijania... to bol prvy problem.
    druhy bola uz spomenuta okata predvidavost,kedy k tomu dojde. treti problem boli uzavrete priestory s nulovou variaciou utokov,proste,jednoducho len jedna miestnost,a ty utekaj a sem tam zautoc...

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit