Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Omluva přijata. Dostanem nějaký prachy zpátky? :-)
  • neomlouvejte se, zabil jsem je všechny, všechny ty bosse.. Mr. Sarif, Taggart, Darrow.. každej dostal svojí kulku.
  • ja som to vyriesil totalne po svojom. hral som to na >dej mi deus ex> a este k tomu som bol disablovany a vsetky perky som rval do stealthu a v inventari som mal iba taser a p.e.p.s.. jooooooooooooj no proste cele zle. ALE. niekde v strede levelu pred tym bossom je machinegun ktory mozete nahackovat aby strielal na vasich enemies. ak mate schopnost dvihania tazkich veci tak si ju mozete zobrat so sebou do vytahu na suboj s bossom a predtzm nez vystupite to polozite pred vytah. je to overene zabavne a ucinne. ked sa mi podaril tento kusok pochopil som ze deus ex rules.
  • Ja som na toho stealth bossa pouzil granaty (ovladatelne), to ho na chvilu disablo a mohol som do neho palit tou kvazi laser zbranou (ci nieco tomu podobne). 2 granaty, laserka, niekolko pokusov a bolo :)
  • ja byl taky disablovanej, ale nastesti sem to vyresil plne upgradovanoy heavy rifli, vicemene staci stejne jen porad utikat a ustrilet ho, tim co mas zrovna po ruce...
  • ty ses pako... ja treba neviditelnost nepouzival vubec, vim, ze kdyz se snazim o stealth, tak mi to vzdycky vyjde u par prvnich a pak se to zvrtne v nehorazny jatka, proto sem byl pripravenej a mel spoustu zbrani, naboju a spravny augmentace, ale lidi jako jump, co to hrali opravdu stealth a bez zabijeni by zaslouzily na bosse nejakou jinou cestu nez ustrileni.
  • Já je vždycky paralyzovala taserem a pak ji rozstřílel revolverem s výbušnou municí ....
  • v Missing Links byl nejaky boss? ptz jsem si porad setril tajfuna a nikoho jsem, kdo by byl silove na urovni bosse jsem nepotkal :(
  • Nakolko som isiel stealth, pretoze to dava viacej XP, tak bossovia bola jedina prilezitost kde pouzit vybusniny, takze miny, granaty a papa. A ked to rozohras nabuduce, tak aspon vies co nemas spravit aby si zasa skoncil bez schopnosti :)
  • smejki
    nejlepší je revolver s výbušnou municí
  • No každý boss měl minimálně 2 cesty jak ho zabít, někteří i víc (The End šel v MGS3 zabít tuším: Normálně v souboji na ostřelovačky, posunutím času na hodinách v PS2, zastřelit v na konci jedné scénky a nebo se plížit junglí a bojovat s ním na blízko. A pokud chtěl hráč mít lepší hodnocení tak musel použít uspavačku na každý souboj.
  • Byli to prostře žoldáci, pár profíků, jenž mělo za peníze vykonat jim zadané mise, neměli vlastní priority a v předposledním boss fightu to Priest Jensenovy jasně sděluje... Jejich pozadí a osobnost je tudíž irelevantní. To bych taky mohl začít nadávat proč každý voják u dveří nemá identitu.

    Ke konci jsem se tady už vyjadřoval. Mně vyhovuje - je dělaný tak, že právě máš možnost se retrospektivně zamyslet, zvážit co jsi prožil, jak svět funguje a podle toho se rozhodnout... Vlastně by mně silně nevyhovovalo, kdybych hrál hru, která mi nahodí konec podle toho jak jsem hrál...

    Co my silně nevyhovuje je pohyb vojáku. Když se jednou voják zastaví před bednou či před rohem tak je to ok... Ale proč každý voják je nastavený tak, aby se zastavil před potenciální schovkou to fakt nechápu.. Přitom větší dynamičnost by s toho udělalo zábavnější stealth s nutností improvizace...
  • Já se zasekl na nějakém bossovi co byl střídavě neviditelný a skákal. A já byl bez schopností. Zkoušel jsem to milionkrát, nakonec sem přestal hrát. Radili ho sejmout granátometem, ale ten sem neměl.
  • Vitekb
    Právě že, ostatní postavy byly prokreslené charaktery a jejich motivace k tomu či onomu byla obvykle v průběhu hry objasněna. Naopak bossové (členové komanda), byly vlastně jen jako každý jiný anonymní voják ve hře. Jen vylepšení a se speciálními schopnostmi. Ale narozdíl od ostatních událostí ve hře, jsi se s nimi nemohl vypořádat jiným způsobem, než přímým násilím.

    Deus Ex, je rozhodně velmi dobrá hra, jedna z lepších, ale byly tam věci, které mi prostě neseděli. Například již ty zmiňované boje s bosy. Dále mi vadilo, že se dalo v průběhu hry získat až příliš mnoho vylepšení. Až mě pobavilo, když mě hra při načítání upozorňovala ať volím opatrně, protože bodů je málo a já už v tu chvíli měl víc ylepšení, než jsem vůbec potřeboval. Také se mi nelíbilo, že hra nebyla až tak otevřená, jak se někdy tvářila. Různé cesty postupu byly často brzy svedeny do jedné a otevřenost prostředí tak byla občas jen zdánlivá. Pak mi neseděl systém zadávání úkolů. Použiji Hengsu jako příklad, protože její rozdělení na dvě oblasti to "výborně" ilustruje. Obvykle se začalo v jedné oblasti a cíl úkolu byl v druhé. Člověk se tedy vydal do druhé, aby ho někdo kontaktoval a nabídl mu setkání. Setkání proběhne v první oblasti, takže rychle šupajdit zpět. Úkol je zadán a hle, cíl úkolu je v druhé oblasti. Tak zase tam a splnit úkol a pro odměnu samozřejmě zasse zpátky. A aby toho nebylo málo, po skončení úkolu se třebas otevřel nový, který probíhal stejným způsobem (z oblasti do oblasti). V Detroitu to bylo prostě běhání tam a zpět. Pokud měl jít člověk přes celou mapu do Kongresového centra (či co to bylo), mohl se spolehnout že kousek před vchodem dostane úkol, který ho zase požene zpět.
    Dále mi vadil konec. A to hlavně přílišná volnost samostatného výběru. Mám tím na mysli, že bylo úplně jedno, jakým hrál člověk způsobem, mohl si vybrat zakončení jaké chtěl a na předchozích činech vůbec nezáleželo. Bylo úplně jedno jestli se Jensen choval jako empatický lidumil nebo arogantní drsná vraždící mašina a tomě celkem zklamalo. Vím, že to rozhodně není standard, ale čekal jsem, že mé činny v průběhu hry budou mít nějaký vliv.

    Naopak se mi líbil hlavně systém rozhovorů, příběh, svět, vykreslení některých postav a spousta malých drobností, ale už mi došly síly.

    A mimochodem, můžeš mě pokládat z borce, hned při své první hře jsem Malik zachránil bez zabití jediného vojáka. A ani jsem nespotřeboval tolik energie jako hráč na videu. *3* A na konci jsem zjistil, že jsem si pacifistu zkazil už v tutorialu. *9* *4*
  • Vitekb
    Ale ne, právě že většině lidí, včetně mě, vadilo, že s nimi musíš prostě na férovku bojovat. Jak tu bylo zmíněno, i pacifista je musel zabít a nešlo je porazit plížením a nebo nešlo, což by bylo hodně dobré, porazit je nějakým způsobem diskuze.
  • Crysis 2 třeba. Ajo vlastně, on žádné neměl. pity
  • Ray vs Rex byl narez.
  • Technicky vzato to šlo i jinak, ale bylo to hodně zdlouhavý. Druhej způsob byl použít pohled z vlastních očí, kterej v souboji s Mantisem fungoval jako pohled z jeho očí, hoooodně rychle se orientovat a trefit ho.
  • Určitě, MGS mám moc rád když si vzpomenu jak jsem do Snaka musel rvát diazepam, abych se trefil do Wolf :)
  • Tak si predstav, ze ti nekdo zabije pritelkyni a tebe rozmlati na kasi, pak te nekdo da dohromady, dostanes nadlidsky schopnosti a potkas toho, kdo ti to udelal... Jensen si sel proste pro jeho hlavu a presne tak ho prvni boss nachytal... podle me normalni lidsky jednani, a o bossech sme se v pribehu dozvedeli dost, nehodlam tu spoilovat, ale ohledne jejich zoldacky skupiny a pro koho delaji a ze sou ty, co si zaslouzi dostat klepec, nevim, co vic bys chtel.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit