Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Ty kokos...vlasI, nevYdíte, celÍ, mY...doprdele to i já píšu líp česky než ty a to jsem z Ukrajiny...
    • Tôi đến từ Việt Nam và Séc tôi cũng có thể làm như vậy
  • V Luminous vydím tedy větší potenciál než v Unreal Enginu 4. Sice je to nejvíce používaný Engine na světě, ale mě nepřijde nějak extra úchvatný a dechberoucí.Pokud bych si měl vybrat, tak raději půjdu do Frostbite,Cry Engine či ten Luminous než stávající Unreal 3.
    • kecy
    • LTM3
      No já teda radši nic nevIdím *1*
    • Tak s tim já nesouhlasim. Sice jsem si kategoricky nepořídil BF3, ale taková RO2 vypadá na plné detaily fantasticky a u žádné jiné hry jsem zatim neviděl dostatečnou konkurenci.
      • Vlasy na Frostbite Enginu můžete vidět například v Need For Speed: The Run myslím. Tam helmy nemají :-). Ale už si to nepamatuju,jak to vypadalo :D bohužel.
        Jak jsem psal níže ohledně UE 3 moc lesklé lokace vypadá to divně. A UE4 bylo to video, takže nemůžu soudit zda to bylo jen udělané v nějakém programu a nebo z nějaké hry (jen kvůli ukázce UE4)
        Omlouvám se patřilo to k prvnímu postu,který teď byl.
    • Jednou píšete UE4 jednou UE3, tak si vyberte... S UE3 nemá cenu srovnávat, ten je x let starý, ale s UE4 asi ano... i když není co srovnávat, dokud Luminous pořádně neukážou.
      • Omlouvám se pokud jsem psal zmateně. UE4 podle mě nepřináší skoro nic nového podle jejich videa. To co umí již umí Cry Engine,který je starší než UE4 (zatím ani není v žádné hře). Bylo to jen video samozřejmě nevím jestli CGI montáž nebo přímo udělaná animace v ukázkové hře. To bohužel zjistíme,až bude UE4 plně k dispozici v někajé hře.
        Jinak Luminous vypadá velmi nadějně :-) a pokud by také ulehčil práci vývojářům.Bylo by to fajn.
        • ukázka UE4 http://www.youtube.com/watch?v=acR4n6lJEdQ, všechno přímo z editoru jak můžete vidět ve videu, takže ne nějaký CGI filmeček
    • Engine může být krásný, nádherný, úchvatný a prostě označovaný všeliakými jinými superlativy ale otázkou je zda budou vývojáři preferovat grafickou vyspělost enginu nebo nástroje pro vývoj které engine přináší. V tomto ohledu si myslím že právě Unreal Engine 4 dokáže nabídnout nástroje které usnadní, zrychlí a zlevní vývoj, což může být pro vývojáře klíčovým důvodem pro výběr enginu.
  • Square Enix jen mobili WTF, to nemyslíš snad vážně ne ? Co tak například DeusEx nebo Final Fantasy ?
  • Pro ty co rikaji, ze se UE3 nemuze srovnavat s CryEngine: UE3 features - zalezi pouze na kvalite vyvojaru a HW jak hra ve vysledku vypada.
    Take se v nem skvele pracuje - jen skripty ma lepsi Unity.
    Je jednoduche najit dalsi lidi do teamu diky rozsireni UDK a to i z amaterskych rad.
    No a UE4 je jeste o nekolik urovni vys.
  • Square Enix a Unreal Engine - to znie dobre
  • hm... dobrej vyplach. Asi to hodim do google translatoru jestli to aspon rekne v jakym jazyku to je.
  • Důvod, proč by SE nemohl dělat hry na obou enginech? SE není snad jen jedna banda vývojářů s jedním projektem.
  • Neni prece dulezite pouze co umi, ale i jak to umi a pro co to umi. Takze i kdyby byl vystup o chlup horsí, ale vyvoj hry dvakrat rychlejsi a vyvinuta hra dostupna pro vsechny ekonomicky vyznamne platformy, tak je logicke mu dat prednost.
  • Kdo hral od Square jrpg Last Remnant udelanej prave v Unrealu, tak pochopi, ze to je z jejich strany celkem logickej krok pro delani multiplatformnich zalezitosti. A Japonci si s tim celkem rozumi. Luminous si piplaj, ale taky musej prubezne vydavat i jiny hry.
  • Adam_M
    Mě zas nepřijde nějak extra úchvatný a dechberoucí Cry Engine a Frostbite mnohem víc se mě líbí Unreal Engine nebo Source.

    PS: Odpověď pro Stillsona
    • DangerousDave
      a čo sa ti na ňom viac libí ak sa smiem opýtať... keď sa diskutuje o enginoch nikdy neviem, či majú diskutujúci na mysli technológie, shadery, editor ? alebo kvalitu výstupu ktorá je od štúdia k štúdiu iná :)
      • Spades
        Enginy poznas i po graficke strance her... Jde o drobnosti. Treba kdyz je znatelny texture scaling, pak je to UE3... ForstBite se zas vyziva v radiosity a odrazich slunce
        • DangerousDave
          určite áno, každý engine necháva na výsledku určitú "patinu" i keď rôzne problémy UE3 s texture scalingom všimneš iba v exteriéroch, silu radiosity je možné vyhnať do extrému aj v UE3 i keď na rt možno zabudnúť, v odleskoch, glow efektoch trochu zaostáva ale FB a CE sú napríklad tak vyrovnané, že keby pracoval jeden tým na rovnakej scéne a vymačkal z enginu maximum tak ich 95% hráčov od seba nerozozná. Ja to proste vidím na pomer 90% grafik 10% engine. A UE4 už sa na konkurenciu pomaly dorovnal, takisto prichádzajú nové enginy a čím ďalej tým sa budú rozdiely zotierať.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit