Přejít na výpis diskuzí
Epic a Square Enix uzavřeli dohodu o užívání Unreal Engine
23.10.2012 | Aleš Smutný
42 příspěvků
-
Ny chyby sere pes, tohle je hrozná blitka hlavně svým obsahem.
-
"fajn ale ty jsi se pozastavoval spis nad formou"
Ne, nepozastavoval. Já napsal "What the...?" Forma mi je u <>prdele, to je pro mě jen bonus. Ta všeobjímající blbost a neznalost je prostě odzbrojující. -
To si nemyslím. Pokud si uvědomuju, že tu poruchu mám, ale přesto chci svůj názor veřejně do diskuse sdělit, tak si s tím dám tu práci, abych nezveřejnil nějakou šílenost (takže si to buď upravím ve wordu, nebo někoho blízkého požádám, aby mi to opravil atd.).
Já samozřejmě netvrdím, že by takový člověk měl mít zákaz psaní do diskuse. Jak jsem psal výš, ti lidi za to nemůžou a zaslouží si pochopení (sám mám v okolí takových lidí několik). Na druhou stranu ale nelze čekat, že tady hodí kus nepochopitelného textu, pak se vymluví na poruchu (teoreticky) a všichni budou jen uznale pokyvovat hlavou. Když tohle zveřejní, musí být srovnaný s tím, že se tím lidi budou bavit. Někteří poměrně vkusně (většina) a někteří jako idioti (pan GGG). Upřímně, já bych se za sebe styděl, kdybych podobný text kdekoliv zveřejnil (byť v anonymní diskusi) a měl to omlouvat svojí poruchou. Když mám poruchu, tak k tomu taky nějak přistupuju - buď se snažím a text si nechám zkontrolovat, nebo se na to vykašlu a nepíšu vůbec.
Mě zkrátka jen vadí takoví ti arogantní týpci, co píšou jak pětileté děti a myslí si, že když mají poruchu, tak můžou přece všechno a ostatní ať se z toho třeba poserou (což není příklad tohoto pisatele, ale v různých diskusích jsem narazil na mnoho takových). Ideální řešení - když napíšu podobný komentář, lidi k tomu začnou hazet mínuska a kritizovat, tak to hodím do wordu, opravím a připíchnu poznámku"sry, jsem dysortografik, ale už jsem to spravil". Po tomhle by si z něho dělal srandu už jen blbec. -
me je to uplne jedno. Mam jiny starosti. Pochopil jsem bez slovniku co chtel rict a tim to pro mne zvadlo. To, ze ma poruchu jsem vdel okamzite, proto se tomu jako debil! nebudu tlemit- viz nekteri.
Rady strc to do wordu jsou hezky, ale je to pro nej ztrata casu a myslim ze opravnena. -
fajn ale ty jsi se pozastavoval spis nad formou, stejne jako vsichni ostatni a proto jsem napsal co jsem napsal. Ted muzes zase rict nejaky ale. Jo a typkovi dik za spravny nazev poruchy.
-
já bych snad jen doplnil, že i kdyby byl ten původní post gramaticky tipťop, pořád by byl neskonale hloupý a hodný reakce "What the...?"
-
určite áno, každý engine necháva na výsledku určitú "patinu" i keď rôzne problémy UE3 s texture scalingom všimneš iba v exteriéroch, silu radiosity je možné vyhnať do extrému aj v UE3 i keď na rt možno zabudnúť, v odleskoch, glow efektoch trochu zaostáva ale FB a CE sú napríklad tak vyrovnané, že keby pracoval jeden tým na rovnakej scéne a vymačkal z enginu maximum tak ich 95% hráčov od seba nerozozná. Ja to proste vidím na pomer 90% grafik 10% engine. A UE4 už sa na konkurenciu pomaly dorovnal, takisto prichádzajú nové enginy a čím ďalej tým sa budú rozdiely zotierať.
-
Kdo hral od Square jrpg Last Remnant udelanej prave v Unrealu, tak pochopi, ze to je z jejich strany celkem logickej krok pro delani multiplatformnich zalezitosti. A Japonci si s tim celkem rozumi. Luminous si piplaj, ale taky musej prubezne vydavat i jiny hry.
-
Enginy poznas i po graficke strance her... Jde o drobnosti. Treba kdyz je znatelny texture scaling, pak je to UE3... ForstBite se zas vyziva v radiosity a odrazich slunce
-
Pro ty co rikaji, ze se UE3 nemuze srovnavat s CryEngine: UE3 features - zalezi pouze na kvalite vyvojaru a HW jak hra ve vysledku vypada.
Take se v nem skvele pracuje - jen skripty ma lepsi Unity.
Je jednoduche najit dalsi lidi do teamu diky rozsireni UDK a to i z amaterskych rad.
No a UE4 je jeste o nekolik urovni vys. -
Když má takový problémy s psaním, má si text před tím než ho uveřejní vložit do wordu. To zabere sotva 5 sekund a snadno mu to ukáže všechny chyby.
-
Zářný příklad toho, proč by dysortografik neměl psát do diskuse. Vždycky se najde idiot, který se mu bude tímhle stylem vysmívat.
-
ažle mižle chčemě tačy pžáát ňa diskize nĚ utáčujtě néš
-
Square Enix a Unreal Engine - to znie dobre
-
Tôi đến từ Việt Nam và Séc tôi cũng có thể làm như vậy
-
Pokud vím, tak dyslexie je porucha čtení, nikoliv psaní. Spíš jsi měl na mysli dysortografii. Tak jako tak jsem nikdy nepochopil, proč se na tohle na diskusních fórech lidi vymlouvají. Samozřejmě, že za tyhle dys- poruchy nemůžou, ale tak pokud prostě vím, že ji mám a nejsem schopný napsat odstavec souvislého textu, tak do diskuse nebudu psát, ne? A nemyslím to nijak urážlivě, to vůbec ne. Každý máme něco, jen se podle toho musíme zařídit.
-
kecy
-
What the...?
-
A co jako, to nevite, ze existuje dyslexie? Nechapu co vas tak na tom prispevku rozrusuje
-
Ty kokos...vlasI, nevYdíte, celÍ, mY...doprdele to i já píšu líp česky než ty a to jsem z Ukrajiny....