Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Vis ... problem je v tom, ze vychazim ze zkusenosti ...a v poslednich letech to, co bylo temer odjakziva standardni soucasti kazdyho multaku - tedy moznost provozovat vlastni server, jaksi mizi ... a aby sis zahral, potrebujes net ... a blahoskonost provozovatele.

    Ostatne, nevsim sem si, ze by se tu zminilo (mozna sem jen prehlid) ... ze se ze spousty games prave ted stava hromada bezcenych nul a jednicek. EA totiz ukoncuje provoz GameSpy ... a tudiz si hromadu games uz nezahrajes vubec ... nebo maximalne offline. Trebas i Battlefield 2 ... (ten ma nastesti jeste vlastni server).
    • Black_Hand
      a jak to prosim souvisi s novym UT? svuj obchodni model nastanili celkem jasne, a neprijde mi, ze by k tomu mel vest.

      a gamespy s novym UT muze jen tezko souviset. hlavne pokud bude kod verejne dostupny. navic implementace noveho, jineho, online subsystemu do unreal enginu je relativne jednoducha vec.
  • Takze vemou puvodni UT, trochu ho prelestej ... a reknou "tuhle sme pro vas udelali uplne zadarno hru" ... (jen kdyz si chcete zahrat po siti, musite si koupit uber premium maximum acc)

    BTW: Nedavno na srazu sme vytahli starej .. a pri srovnani se vsim ostatnim co se hralo to byla zdaleka nejvetsi zabava, navic to spusti kazdej i na notesu postarsiho data vyroby.
    • Black_Hand
      no v podstate ano jen mimo to co si napsal do te zavorky. nejde o f2p hru. je proste free. to co na tom postavis pak muze pouzivat libovolny obchodni model, ktery autor chce pouzit, nebo muze byt klidne uplne zdarma jako standardni mod do UT.
  • Jack1947
    To zni az moc dobre, tak snad nas nezklamou. *4* Ryzi FPS zanr by se mel udrzovat... ne zatratit v minulosti. *3*
  • Tohle je skvela zprava jak pro mne taK evidentne pro mnoho z Vas :-) . Nechme se prekvapit jak tento firemni model pro takovouhle fps hru dopadne. Snad se fanousci zapoji do vytvoreni noveho krale fps a nastoli zadostiucineni za takove cekani na novy dil. UT 99 jakozto moje srdcovka kterou hraJu od te doby co vysla. A ze mi bude uz 26.jsem touto zpravou nadsen. Pojdme mastit mp u kterehokoliv dilu at nam to cekNi trosku utece ;-)
  • Shenkster
    Právě jsem si doinstaloval 2004ku z nostalgie...a tohle jsou skvělé zprávy !
  • risa2000
    Když oznámili uvolnění UE4 tak jsem si jen postesknul, že už by stačilo jen předělat do toho UT a bylo by to kompletní. Tím nechci říci, že bych měl něco proti UT 2k4 (které jsem nehrál), zkoušel jsem jen UT 2k3 a UT3, ale ani jedno mě už neoslovilo. Snad se to povede. Původní UT mělo vyváženou hratelnost, zbraně a mapy, co jsem od té doby už nikde jinde neviděl.
    • Vynechal jsi nejlepší díl.
      • Unreal Tournament 3?
  • Keyz
    Snad se jím to povede. Pak by to bylo skvělá reklama.

    Nebude na to na konzole (to je skoro zázrak), tak to nemusí podléhat zjednodušení a může to být bechmark U4. Jak psal někdo další, tak se tam více nahrnou lidí co budou chtít něco tvořit když to je zadarmo.

    A když se UT povede, tak se hraje dlouho. I blbé demo UT 2004 lze pořád hrát na MP.
    • Black_Hand
      po pravde, klidne by to mohlo na konzole byt. ale az by vznikl nejaky zajimavy mod, ktery by byl na konzolich zajimavy. pokud ale bdue cisty UT designovany na PC, tak to bude velmi, velmi prijemne.
      • Ja bych to na konzole chtel, i kdyz jsem PC hrac. Proste dat gamepadistum stejnou hru bez autoaimu a pustit je na stejne servery jako PC hrace, at se ukazou. Aspon bude pro lamky, jako jsem ja, nejake krmivo :)
        • Black_Hand
          na to bych reagoval takto: "Tolik prace, a pritom takova blbost!"
      • Keyz
        Jo. Kdyby to designovaly na PC a pak to nějak někdo předělal konzole je to super. Více lidí si to nějak zahraje.

        Ale to by asi nešlo, když musíš předem dělat ústupky aby to fungovalo jak má na konzolích a PC.

        Když si zapneš starý unreal je to prostě rozdíl. Je to neskutečně rychlé, žádné perky a navíc ty kecy když tě někdo rozmázne hřebíkometem...
        A hlavně šlo, to hrát dlouho a málokdo to pak uměl na godlike. Pořád se tam bylo v čem zlepšovat.
        • na konzole? proc hazet perly svinim?
        • Black_Hand
          no ja to myslel tak, ze vsechny ty typicky konzolove veci jako pomaly beh, pripadne jen sprint bez moznosti strelby, autoaim (protoze pokud tam neni, tak se to lidem hraje blbe), vetsi duraz na hit scan zbrane a tedy mensi potreba uhybat projektilum atp. jdou dodelat samostatne, jako mod cileny pro konzole. z PC verze budes mit assety, ale pak gameplay bude designovana na konzole.
  • Novy UT a ak bude s old school hratelnostou a slusnymi botmi/mapami/modmi, parada. Co sa mi ale uz moc nepaci ze to davaju zdarma. Nic neni zdarma. Epic ma na to zdroje vdaka licencovaniu Unral enginu a tiez asi cakaju ze bude nejaky ten cash od moderov. Predsa len Unreal engine je popularny a je dost ludi ktory vedia s nim pracovat takze sa da ocakavat docela dost modifikacii.Ani by som sa nedivil keby si dal Epic standardnych 30% z ceny predaneho modu na tom ich store alebo co to planuju mat.Z ich pohladu je to vcelku dobra strategia, aj nieco zarobia a hlavne si spravia meno, reklamu a asi aj dufaju ze odtrhnu cast vyvojarov od Unity (v podstate mi to pride ako kopia Unity asset strore akurat ze toto bude viac pre hracou s hotovou hrou/platformou - UT).
    Na druhu stranu mam obavy co sto spravy s hernym trhom z dlhodobeho horizontu. Jednak to moze naucit hracov ze hry maju byt zdarma (naoko, cez poplatky v hre nakoniec clovek aj tak zaplati majland) a vidime co to porobilo s Androidom/IOS kde v podsate normalne hry su uz mrtve. Nehovoriac ze len maloktore studia mozu takemuto modelu konkurovat, ked nemaju nejaky iny stabilny prijem.
  • Tak, ted jeste nejaky nastupce Q3A / QL a budu spokojenej jak zelva:)
    • C-BEAM
      na Q3 nie je okrem grafiky vpodstate čo vylepšovať :) ... a to i tá grafika vyzerá stále dobre aj po 15 rokoch. Ale osobne by som sa prerábke do nového enginu so všetkým čo k tomu patrí nebránil a k tomu pár nových máp a bol by som spokojný.
      • Ale je tam co vylepsit.Jednak engine - podpora novych OS, render path je v Q3A stavana skor na karty s fixnymi unitami (T&L) a nie na programovatelne jednotky (shadery). Preto aj iD Tech 3 ma svoje vlastne shadery vo vlasnom "jazyku". Tak isto by sa hodilo prepracovat AI a nejake dalsie drobnosti. Iste kopec z toho fixly rozne free verzie po vydani zdrojakov Q3A ale to neni ono. Vzdy je lepsie ked to oficialne vyda tvorca a nasadi sa to ako vanila standard na ktory sa nabaluju mody. Je potom vecsia sanca ze tam bude aj dostatok hracov ako na rozdrobenych roznych portoch.
        • C-BEAM
          to je všetko skôr technická stránka a vzhľadom na to, že to beží aj na kalkulačke pri velmi slušnej kvalite je zastaranosť enginu za modernými štandardami nepodstatná. AI je v MP zbytočná a v single je stará AI na najvyššej obtiažnosti pre väčšinu hráčov viac ako dostatočná, potrápi aj nadpriemerných hráčov.
          • No nie tak uplne. Ak sa nevyuziva vykon efektivne, zbytocne to vytazuje system ktory potom bud zere viac nez by musel vzhladom na produkovanu grafiku, alebo naopak mohli byt vdaka tomu pridat detaily do map a stale by to bezalo velmi v pohode. Takto sa naraza skor na limity enginu ako na limity hw. AI je celkom dolezita. Totiz Q3A je predsa len postarsi titul a aj keby spravili remake, pokial by to fak nebolo totoalne dodrbane do dnesneho stylu ale ostalo by to oldschool strielacka, je asi pravdepodobne ze tych hracov by bolo na serveroch pomenej. A kvalitny boti by to mohli aspon trochu vynahradit. Q3A boti na vyssich obtiaznostiach su rovnako tupy ako na nizsich len maju lepsi aim a trochu cheatuju.
    • Q3 live je remaklej Q3A. Remake UT98 do nového kavárnu bych si koupil rád.
      • A jak je prosimte remaklej? Par novych map a jakysi plugin pro hrani v browseru - coz uz stejne zrusili.
        Engine je jeden a ten samy. To je samozrejme super, protoze hra jako takova je skutecne genialni. Ja bych si to ale presto zahral rad na technologicke urovni dnesni doby.
        • Víš o tom, že naprostá většina hráčů v QuakeLive hraje na nejnižší grafické nastavení, aby je okolní prostředí nemátlo?
  • Nevím, dle mého názoru bude strašně moc záležet na vyvážení a pravidlech. Dokáži si představit, že hráč, který zaplatil málo nebo nic nebude mít zbraň, která by se rovnala zakoupeným zbraním za plnou cenu. Koupě dalších levelů atd.. následně může vyjít dráž než koupě celé hry.
    • Takto to možná funguje u cod/bf/titanfall. Nicméně UT bylo postaveno na osobním skillu ne na grindu p****n. Pokud by přešli na tento "systém", tak to už nebude Unreal Tournament, ale další instance Call of Duty (tm).

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit