Přejít na výpis diskuzí
Epic startuje vývoj nové Unreal Tournament hry - bude zcela zdarma
8.5.2014 | Petr Poláček
67 příspěvků
-
Díky absenci konzolí by to i mohl být skutečný UT. Model který zvolili je skvělý, udělá jim to perfektní reklamu enginu a vychová spoustu UE developerů. Kudos to Epic.
-
Nejlepší model co se týče (ne)plateb má Dota2, ať už jí máte rádi nebo nemáte rádi, na tom teď nezáleží. Každý má k dispozici plnou hru se vším všudy a nakupujete si jenom skiny, kurýry, hlasatele, GUI atd. Prostě nic co mže nějak ovlivnit hratelnost. Hlavně skiny, musí projít schválením, musí splňovat určitá kritéria, aby byli hrdinové stejně vidět, patřily do stejnýho tématu hrdiny (až na pár vyjímek). To, že máte jinýho hlasatele je úplně jedno.
S tím TF2 je to trochu jiné, jak se tam postupně přidávaly zbraně hra se hrozně roztříštila, z maximálně vybalancované hry se stal paskvil, který "zabil" sám sebe. Opět si o mě myslete co chcete, ale do té doby, dokud ta hra byla za peníze, byla prostě lepší co se týče komunity. Je to logický, prostě za vstup se do určitý skupiny se má zaplatit a každý si pak rozmyslí jestli se mu to vyplatí nebo ne. Je to trochu elitářské, ale je to bohužel tak. Stačí se podívat jak vypadát komunita v Dotě nebo LoL, to je k pláči.
Jestli se do nového UT budou moci přidávat hráči cokoliv, je to krásná myšlenka, ale jak bude obsah kontrolován? Jaké budou restrikce? Nestane se z toho maškaráda? Nechme se překvapit a snad to dobře dopadne. -
-
Tak ten obsah nemusíš stahovat. Je jedno co tam kdo vytvoří za debilitu. Samo se to neinstaluje.
Taky jsem si stahoval u starších verzí pouze to co jsem chtěl. Jestli lidé podlehnou a stahují každou hloupost, tak se pak nesmí divit :) -
-
Jde vidět, že evidetně nevíš o co jde... To, že tu "debilitu" jak ty říkáš, nebudu mít já, neznamená, že to nebude mít někdo jinej....
-
-
Tak to rozdělí jako je to v CS: GO. Oficiální mpay+schválené mapy komunity+módy a pak neoficiální.
-
-
Ale CS:GO není zadarmiko zase... Myslím, že tady jim půjde o něco jiného... No nechme se překvapit.
-
-
No ono defacto zadarmo bylo, protože co je 1,99 euro, že:-D Ale chápu, na co narážíš:)
-
-
-
Osobně jsem toho názoru, že Epic rozdělí obsah na dvě základní složky:
Oficiální - kterého se budou týkat turnaje, progaming etc. Toto bude mít Epic takříkajíc "pod palcem". Maximálně zde hráči budou mít custom skins, models, sounds (podobně jako v dota2). Teoreticky by se sem mohly časem dostat i nějaké podařené hráčské mapy nebo módy.
Sandbox - v podstatě jakýkoliv hráčský obsah, mutátory, mody, cokoliv. Nebudou se v něm hrát oficiální turnaje. Něco jako Gary's mode *1* .
Na trhu s pro-game FPS je obrovská díra, díky všem těm codům/bf etc. Epic se konečně dokopal toho využít. Překvapuje mne, že to neudělal dřív.
-
-
Tato myšlenka není vůbec špatná: Škoda, že to bude pár let ještě trvat :-)
-
Konečně!! Doufám, že tam bude nadupaný soundtrack, jako v předchozích Unrealech. Konečně něco jiné než CoD a BF.
-
Tournament... nejvic jsem si uzil 2004... ale mnohem vic bych ocenil novy unreal jako takovy nez UT... jednicka byla bomba... a dvojka taky usla *9*
-
Jednoduše super zpráva!
-
Čirá radost. Nový UT si nechám líbit, už ani nevím, kdy naposledy vyšla nějaká podobná fps - svižná řezničina bez jakýchkoliv sereptiček, kde záleží jen na tom, jak člověk ovládá myš s klávesnicí a jaký má postřeh. Ať žije instagip.
Všem rýpalům bych vzkázal, že i oni mají možnost hru ovlivnit. Tak místo svých proroctví o jasném neúspěchu hry, která bude zdarma, raději přispějte i vy svou troškou (případně svým Troškou) do mlýna a možná ze sebe budete mít o dobrý pocit (no jo, je to divný pocit, když se ve vašem životě zjeví i jiná emoce než nenávit). Že ano Hnisavče? -
-
Mne je UT u zadku....ziadne emocie. Repetitivna nonbrain bezpribehova mp rezba ma brala ked som mal 15. Odvtedy to ma kazda hra...mp na jedno brdo. Epic sa na PC zvysoka kedysi vybodol ako prvy osocoval PC ako piratsku platformu kde sa nedaju robit hry ale ty mas asi kratku pamat. Preco by som mal dacim prispievat k uspechu nejakej hry? Co sme v komunizme? Mody ma nezaujimaju..radsej si zaplatim 50 eur za plnohodnotny produkt ako Last of Us, kde je mimochodom i kvalitny multiplayer ako naivne dufat v dajaky zazrak zadarmo. Lol.
-
-
Když je ti tak u zadku, proč ses tak rozvášnil a proč vůbec píše do diskuze o UT? Hele fakt mě nezajímá, co tě kdy bralo. Zajímá mě ale ta "každá hra, co to má". Vážně. Pověz mi alespoň jednu jedinou, u které je mp podobný mp UT jak rád bych si ji zahrál. Klidně za peníze.
Jakou mám paměť nemusí zase zajímat tebe. Ale tenhle článek vůbec neni o tom, jestli se epic někdy vykašlal na pc, je o chystaném UT (nebo si už zapomněl?), tak příště prosím k věci.
Pravdu díš, ty raději nikam nepřispívej, nikdo o to nestojí (včetně tvých diskuzních výplodů - proboha proč bys přispíval do diskuze, máme tu snad komunismus?). Každopádně potom ani neremcej.
Odpochoduj tedy do diskuze k plnohodnotné hře za né 50, ale rovnou 5 a 50 EUR a naivně doufej ve šťastný život.
Prosím redakci k zamyšlení - pro registrované uživatele bych prosil přidat možnost někde vedle tlačítek líbí/nelíbí také tlačítko ignorovat pro tuto diskuzi a ignorovat permanentně. Já sem chodím celkem pravidelně a celkem pravidelně čtu i diskuze. Kdybych většinu času nestrávil filtrováním nicneříkajících nesmyslných výlevů psychického rozpoložení některých diskutujících, asi bych měl mnohem větší chuť přispívat častěji. Takto bych si snadno pro sebe odpálkoval znéme firmy a najednou by ta diskuze mohla být i přínosná. Věřím, že zdaleka nejsem sám. -
-
to si tady potom moc nepočteš :)
-
-
tak si ten svoj film choď znovu pozrieť, ponor sa do emócií, uroň pár slzičiek ale hlavne netáraj v diskusii k hre ktorá je ti u zadku.
-
-
-
Snad se jím to povede. Pak by to bylo skvělá reklama.
Nebude na to na konzole (to je skoro zázrak), tak to nemusí podléhat zjednodušení a může to být bechmark U4. Jak psal někdo další, tak se tam více nahrnou lidí co budou chtít něco tvořit když to je zadarmo.
A když se UT povede, tak se hraje dlouho. I blbé demo UT 2004 lze pořád hrát na MP. -
-
po pravde, klidne by to mohlo na konzole byt. ale az by vznikl nejaky zajimavy mod, ktery by byl na konzolich zajimavy. pokud ale bdue cisty UT designovany na PC, tak to bude velmi, velmi prijemne.
-
-
Ja bych to na konzole chtel, i kdyz jsem PC hrac. Proste dat gamepadistum stejnou hru bez autoaimu a pustit je na stejne servery jako PC hrace, at se ukazou. Aspon bude pro lamky, jako jsem ja, nejake krmivo :)
-
-
na to bych reagoval takto: "Tolik prace, a pritom takova blbost!"
-
-
Jo. Kdyby to designovaly na PC a pak to nějak někdo předělal konzole je to super. Více lidí si to nějak zahraje.
Ale to by asi nešlo, když musíš předem dělat ústupky aby to fungovalo jak má na konzolích a PC.
Když si zapneš starý unreal je to prostě rozdíl. Je to neskutečně rychlé, žádné perky a navíc ty kecy když tě někdo rozmázne hřebíkometem...
A hlavně šlo, to hrát dlouho a málokdo to pak uměl na godlike. Pořád se tam bylo v čem zlepšovat. -
-
na konzole? proc hazet perly svinim?
-
no ja to myslel tak, ze vsechny ty typicky konzolove veci jako pomaly beh, pripadne jen sprint bez moznosti strelby, autoaim (protoze pokud tam neni, tak se to lidem hraje blbe), vetsi duraz na hit scan zbrane a tedy mensi potreba uhybat projektilum atp. jdou dodelat samostatne, jako mod cileny pro konzole. z PC verze budes mit assety, ale pak gameplay bude designovana na konzole.
-
-
-
-
Tak, ted jeste nejaky nastupce Q3A / QL a budu spokojenej jak zelva:)
-
-
na Q3 nie je okrem grafiky vpodstate čo vylepšovať :) ... a to i tá grafika vyzerá stále dobre aj po 15 rokoch. Ale osobne by som sa prerábke do nového enginu so všetkým čo k tomu patrí nebránil a k tomu pár nových máp a bol by som spokojný.
-
-
Ale je tam co vylepsit.Jednak engine - podpora novych OS, render path je v Q3A stavana skor na karty s fixnymi unitami (T&L) a nie na programovatelne jednotky (shadery). Preto aj iD Tech 3 ma svoje vlastne shadery vo vlasnom "jazyku". Tak isto by sa hodilo prepracovat AI a nejake dalsie drobnosti. Iste kopec z toho fixly rozne free verzie po vydani zdrojakov Q3A ale to neni ono. Vzdy je lepsie ked to oficialne vyda tvorca a nasadi sa to ako vanila standard na ktory sa nabaluju mody. Je potom vecsia sanca ze tam bude aj dostatok hracov ako na rozdrobenych roznych portoch.
-
-
to je všetko skôr technická stránka a vzhľadom na to, že to beží aj na kalkulačke pri velmi slušnej kvalite je zastaranosť enginu za modernými štandardami nepodstatná. AI je v MP zbytočná a v single je stará AI na najvyššej obtiažnosti pre väčšinu hráčov viac ako dostatočná, potrápi aj nadpriemerných hráčov.
-
-
No nie tak uplne. Ak sa nevyuziva vykon efektivne, zbytocne to vytazuje system ktory potom bud zere viac nez by musel vzhladom na produkovanu grafiku, alebo naopak mohli byt vdaka tomu pridat detaily do map a stale by to bezalo velmi v pohode. Takto sa naraza skor na limity enginu ako na limity hw. AI je celkom dolezita. Totiz Q3A je predsa len postarsi titul a aj keby spravili remake, pokial by to fak nebolo totoalne dodrbane do dnesneho stylu ale ostalo by to oldschool strielacka, je asi pravdepodobne ze tych hracov by bolo na serveroch pomenej. A kvalitny boti by to mohli aspon trochu vynahradit. Q3A boti na vyssich obtiaznostiach su rovnako tupy ako na nizsich len maju lepsi aim a trochu cheatuju.
-
-
-
-
Q3 live je remaklej Q3A. Remake UT98 do nového kavárnu bych si koupil rád.
-
-
A jak je prosimte remaklej? Par novych map a jakysi plugin pro hrani v browseru - coz uz stejne zrusili.
Engine je jeden a ten samy. To je samozrejme super, protoze hra jako takova je skutecne genialni. Ja bych si to ale presto zahral rad na technologicke urovni dnesni doby. -
-
Víš o tom, že naprostá většina hráčů v QuakeLive hraje na nejnižší grafické nastavení, aby je okolní prostředí nemátlo?
-
-
-
-
Právě jsem si doinstaloval 2004ku z nostalgie...a tohle jsou skvělé zprávy !