Přejít na výpis diskuzí
Expanze k Fallout: New Vegas byly silně limitovány v dabingu
10.10.2012 | Aleš Smutný
51 příspěvků
-
Dejte Obsidianu rozpočet jako krá*a a dostatek času a dokážou divy. Ti lidé prostě ještě neukázali hranice svého potenciálu. Jak by také mohli, když jim jakožto přicmrdávačům větších studií škrtají rozpočty a dávají šibeniční termíny... A i s tím málem dovedou udělat hry, které jsou zapamatováníhodnější než spousta AAA titulů s nenažranými rozpočty a několikaletým vývojem.
-
-
z*elva, kob*lka, mo**l
-
Proto chodi zebrat na kickstarter
-
Nuž uvidíme co předvedou v Project Eternity. Na Kickstarteru podle mě získají tři mega, do týmu přibude George Ziets, nikdo jim do toho nebude kecat... Sice Project Eternity není vytvářen jako AAA titul, ale menší rozpočet by, myslím, neměl ovlivnit ty hlavní části kvalitního RPGéčka.
No a pak je tu ještě South Park RPG, o které se vůbec nezajímám, takže o něm nic nevím, ale na ten snad čas a nějaké ty dukátky mít budou.
Věčná škoda Alpha Protocolu, nápad, styl i zasazení se mi velmi líbí. Už abych na něj měl čas a konečně si ho zahrál. -
-
Jestli to chápu správně, pak se Ziets připojí pouze dosáhne-li se 2.8 milionu. Myslíš, že to daj? Maj něco přes 2.5 a už jim zbývá jen necelý týden...
-
-
Zietsa daj určitě. Nesleduju to nějak moc detailně, ale mám pocit, že to teď začalo zase docela lítat nahoru. Když jsem psal včera ráno o tom barbarovi, tak jim chybělo do 2,5 melouna cca 70 tisíc. Teď mají skorem 2,54 mega. To je za zhruba 30 hodin vybráno přes 100.000.
Navíc do těch vybraných peněz pro jednotlivé "cíle" se započítávají i dary přes PayPal, který se nezobrazují do vybrané sumy na Kickstarteru. Zhruba před nějakýma 40hodinama měli vybráno přes PayPal kolem 50.000 $, takže na těch 2,8 to dojde určitě.
Věřím, že jenom na Kickstarteru se dostanou přes 3 melouny. Statisticky podobně úspěšné projekty sbírají značné sumy v posledních dnech a hodinách. -
-
Kde jsi vzal 50 000? Když se PayPal nezobrazuje?
-
-
Psali to na twitteru.
-
-
-
-
-
Ale jo, hoši umějí :)
-
dodneska me mrzi jak jim zariznuli vyvoj KOTOR 2.. i tak to byla skvela hra, ktera prekonala jednicku
-
-
New Vegas skvělá hra, podle mě ji lehce ubírá na kvalitě pouze engine a z toho plynoucí omezení. I tak jsem byl ale velmi mile překvapen, jak se povedlo vylepšit střílení oproti Falloutu 3. Ve F3 jsem používal VATS kdykoliv to bylo možné, v New Vegas jedu takřka bez VATS. Do DLC jsem se ještě neprobojoval, ale těším se. Co jsem viděl videa, tak mi nepřišlo že by tímto limitem DLC nějak strádaly.
Jsem zvědav na rozhovory v Project Eternity, kde je nebude limitovat vůbec nic. -
-
Pokud mohu doporučit, tak zkus mód jménem Projekt Nevada. Co mne hlavně na něm potěšilo je, že změnili zaměřovací kříž. Takže už tam není ta tečka nebo co to je. Samozřejmě má mnoho dalších super nápadů jako speciální tlačítka na granáty. Super je taky že high tech zbroje mají nějaké vidění - Night vision nebo termovizi.... Je toho mnohem více.
-
-
Děkuji za dobře míněné rady, ale já mody měnící herní mechaniky nepoužívám. Maximálně do nějaké hodně staré hry vrazím modíky zlepšující grafiku (většinou se spokojím s podporou 16:10 rozlišení).
Zaměřovátko ve F:NV mi nevadí, stejně skoro pořád střílím přes mířidla. Používám akorát zbraně z Cowboy perku a s těma je střelba přes mířidla v pohodě. Zbroj mám zatím lehkou, možná na sebe v pozdější fázi navléknu něco středního (kabátkové brňko rangerů se mi zamlouvá a pak samozřejmě riot gear). Power armory můj pistolník v životě neoblíkne, protože v nich vypadá tlustej *15*.
Já jsem s F:NV naprosto spokojenej, jediné co bych uvítal by bylo ještě krapet poštelovaná střelba, ale tak jak to je nyní mi přijde docela v pohodě. -
-
Pán je kovboj?? V tom případě best gun evah: http://fallout.wikia.com/wiki/Medicine_Stick
Ranger riot Gear používej ten z DLC (HH, LR), ten v základní hře ti podělá reputaci (jakmile to oblíkneš, hraješ v podstatě v barvách NCR a Legie ti půjde po krku bez varování..) -
-
Neboj se nic, mnoho informací jsem načerpal z fallout wikie při čekání než žuchne cena.
Na Medicine Stick se vždycky dojdu podívat k vendorovi, ale zatím odolávám. Kdyby se na ní dala namontovat optika, tak není co řešit. Pušku mám v podstatě jenom na odstřelování z dálky, takže zatím chodím s Trail Carbine. Na blízko mám That Gun a na zábavu lever-action shotgun. -
-
Já měl ve všech Falloutech vždycky na zábavu Gatling Laser. *2*
-
-
-
-
-
-
Ti by se zbláznili z textu k Planescape: Tornment *1*
-
-
Vždyť právě Torment také nebyl dabovaný celý, ale jen některé věci, pro představu hlasů postav a nejlepších hlášek. A bylo to asi jen dobře, protože dabing trochu narušuje dynamiku textu pro rychlejší čtenáře.
-
Proto nás také u PE nečeká voice-over, a proto je SWTOR nejdražší hrou v dějinách...
-
-
O audiostopy a povinně neodkliknutelná videa nestojíme , pro ne za mne si tam klidně nabroukejte nesmyslne mumlání jako v Okami , ale neomezujte dialogy jako takové . A že právě Fallout 3 dojížděl na strohé texty a questy s minimálním větvením . Ostatně i taková vesnice s 3-5 obyvateli nebyla nic co by srdce fanouška RPG zahřálo ...
New Vegas bylo úspěšné , ale pachuť z omezování a svázání enginem Bethesdy byla i tady zřetelně cítit . -
-
Mně by zajímalo, jestli Bethesda Game Studio vážně neumí psát a neumí dělat zajímavé questy, nebo dostávají za uši od marketingu podobně jako třeba Obsidian.
Např. takový Dawnguard jsem nehrál, ale všichni tvrdí, že co se propracovanosti charakterů a questů týče, jsou na poměry Bethesdy až nezvykle komplexní... Nabízí se pak otázka, jestli chudáci vývojáři nejsou nevinně v tom, že 90% obyvatelstva Skyrimu jsou prázdné schránky a mají naprosto stejné tři repliky...
Moc se mi ale nechce věřit, že úspornost v rámci voice-overů je příčinou toho, proč jsou questy F3 a Skyrimu minimálně rozvětvené, případně nerozvětvené... Ostatně, NV bylo košaté, komplexní a nelineární a pochybuji o tom, že dostali větší budget... -
-
U Bethesdy platí že čím novější hra tím povrchnější děj ... jestli on ten největší rozdíl nebude v tom , že Bethesda šetřila v rámci celého projektu a bohužel na nesprávném místě (čas=peníze), kdežto Obsidian měl na starosti už "jen obsah" pro existující nástroje .
Takže možná žehrání na omezený voice-over ze strany Obsidianu je nic proti tomu , co všechno museli smést ze stolu v BGS aby vydali to co vydali v termínu .
PS : Daggerfal už technicky dojíždí na věk ,ale stále nabízí víc než všichni následovníci a Morrowind i dnes láká víc než Skyrim s Dawnquardem. U Falloutu je to podobně 1 a 2 jsou vykopávky s nadprůměrným příběhem , 3 je ne zrovna povedený pokus o 3D reimaginaci a NV je belhající 3 s lepším příběhem . -
-
Souhlasím a také se domnívám, že tak nějak to bude...
-
-
-
-
Pre mňa bol FNV jednou z najlepších hier posledných rokov... F3 mňa osobne nebavila, pár hodín a dosť, ale NV, to bolo celkom niečo iné - síce veľa technických - grafických bugov, ale ako hra samotná špičková... stále pri mne platí, že hry Bethesdy ma nebavia, preto som bol rád, že Obsidian dostali na starosť NV - od nich ma bavia hry oveľa viac.. ale som rád, že Bethesda niekedy ako distribútor zariskuje a vydá skutočne originálnu a parádnu hru - ako momentálne Dishonored alebo skvelý horor Call of Cthulhu : Dark Corners of the Earth..
-
-
Ja zjišťuju, tak jsem to měl naprosto obráceně, F3 jsem dojel jedním dechem, pro mě opravdu herní zážitek na celý život, ale FNV mě krutě nebavil.
-
-
Popisovat, to není nic, duch díla se musí vyhnout všem zbytečným slovům.
Karel Čapek -
-
Yep. Tohle musí autor poznat. Problém je, když o "zbytečnosti slov" rozhoduje třetí strana...
-
-
Však jim Bethesda omezila jen dabované dialogy. Ohledně nedabovaných textů, se tu o žádném omezení nepíše. Je těch 40 000 řádků ve Falloutu 2 a 80 000 v GTA IV opravdu dabovaných?
Obecně si myslím, že se význam namluvených dialogů přehání.
Ve Falloutu (1) bylo nadabováno sotva 10% a nevadilo to ani trochu. Pár dabovaných replik u důležitých NPC pro dokreslení, zbytek textově a jak to šmakuje! :-)
-
-
-
Ono tiez zalezi aku verziu Drakensangu si hral. Ta anglicka je oproti povodnej nemeckej co sa tyka dabingu vraj dost osekana :(
-
Kdyby radsi udelali datac k Fallout 2.
-
Je skoda, ze dnesni masovy konzument vyzaduje dabing. Jako by nestacily obycejne textove dialogy.
-
-
Jde o to, co chceš dělat za hru. BG, NWN, PT?? Tam je to opravdu šumák. Jenže třeba taková série Mass Effect na tom stojí hodně, jelikož filmovost je jedním z jeho pilířů...
-
Dabing jako takovej bych nezatracoval, přijde mi na dotvoření atmosféry docela důležitý. Přece jen čistě z textu se někdy správné rozpoložení mluvčího poznává hůře. Problém je, že je drahý a vydavatelé se zjevně bojí udělat "velkou" hru, ve které by byla dabována pouze část rozhovorů a část by byla jenom v textu.
-
-
Tak jsou třeba oba díly NWN a vůbec mi to nepřišlo :)
-
-
Tobě to nevadí? První věta nadabovaná a zbytek jen psanej? To raději psaný všechno, znervozňuje mě, když čtu dál a furt do toho mluví z té první věty..brrrrrrr
-
-
Fakt ne. Když mluví, tak poslouchám, když nemluví, tak čtu. Ale není to jedna věta a konec hlasu, vždycky bývá nadabované všechno od konkrétních NPC...nebo aspoň celé jednotlivé dialogy.
-
-
NWN jsem nehrál právě, ale třeba v tom Drakensang byla první nadabovaná a zbytek už jen text. Bylo to..divný. Ale nebyla to žádná AAA hra, takže to chápu, že finance na tom byly hůř.
-
-
-
-
Drakensang! Vytáčel mě tím.
-
Borderlands 1.
-
-
úplná pravda a vo filmoch bohate stačí piáno a obrázky z textami *7*
-
-
NW sice byla dobra hra ale je to jakoby nekoho prejel vlak a pak ho lekari sešili dokupy *7*