-
Jedna z TOP 3 her co v Česku kdy vznikla!
-
-
Díky za recenzi! Zajímala by mě upřímná odpověď redakce, zda tuto hru vůbec zvažovala do vyhlášení nej her roku 2020. Mám totiž pocit, že byla trochu neprávem opomenuta.
-
-
Factorio nebolo ani zmienene. Hlasoval som zanho vo viacerych kategoriach, ale proti mainstreamu sa neda. Je to skoda, ta podpora modov je neskutocna a kazdy si moze hru vylepsit presne tak ako mu vyhovuje.
-
Jasne, vyhrala hra Crusader Kings III, ktera dostala strizlivou 9tku, proč se tenkrat FunBoys neozvali ? 😱
Ja nikomu fandovstvi neberu, protože respektuju taky jinej nazor, a taky bych očekalval, že jini budou respektovat nazor muj. Ďekuju.
-
-
A kde že si mohu přečíst ten tvůj názor?
-
-
Ále, někde dole žvatlal něco o tom, že ta hra je hnusná, tak si nezaslouží desítku, nebo nějakej podobnej blábol.
-
-
No jo, je to znalec.
-
-
-
-
-
OK, roky jsem se Factoriu vyhýbal, ale pan Slavík mě dokázal svou skvělou recenzí udolat. Jdu nakupovat na Steam.
"Když totiž vlaku řeknete, ať jede, tak vás poslechne a prostě pojede.
Jestliže se v tu chvíli budete zrovna producírovat na kolejích, bude to
mít negativní vliv na vaše tělesné zdraví." 😂 -
Český klenot! Hra chytne i ty, kteří normálně takové hry nehrají!
-
Pratele... jsem rad, ze jsem neprimo prispel k teto recenzi :D Pan Slavik si to dal s prehledem a klobouckem. Lepsi a ucelenejsi nez ten muj pokus, uprimne :)
-
"Čím složitější logistické problémy před vás Factorio klade, tím komplexnější nástroje k jejich řešení tahá z druhé kapsy." - přesně tohle je velmi důležitý prvek a bohužel hromada vývojářu si neuvědomuje, že když ve hře chtějí něco nějakým způsobem simulovat, tak čím jdou do hloubky, tím víc problémů musí hráč řešit a mít na to také nástroje. Teď jsem třeba zkoušel český Project Hospital a ve výsledku jsem byl dost zklamán - dokud byla nemocnice malá, tak bylo vše ok, ale jak jsem zvětšoval, tak už jsem nemohl sedět nad každým pacientem a naplno se ukázala neschopnost jejich velmi primitvních skriptů, které ovládají panďuláky (AI je v tomhle případě hodně nadnesené slovo) cokoliv řešit efektivně, nicméně nejhorší je, že člověk navíc má velmi malou kontrolu nad tím co ti panďuláci dělají. Nebo hry které si řeknou, že budou simulovat i dopravu i s kolizním modelem a většinou to funguje, dokud máte na slinice 2 auta, ale když je jich 20, tak už jste ve většině her v pytli, protože z 90% nikoho nenapdne řešit křižovatky a priority, pokud jsou různě rychlá auta, tak ani předjíždění které už fungovalo v TT z roku 1994 není ve hrách úplně běžné a pokud už máte k dispozici i víc pruhů, tak to stejně auta neumí využít. U těchto her bych skoro radši, aby vozidla neměla kolizní model a prostě radši ať se na křižovatce projedou v plné rychlosti, když mi nedají nástroje na to, jak to řešit efektivně.
Nakonec velmi dobře fungují hry, jako Anno nebo Grand Ages: Rome, kdy je hodně věcí abstraktnějších, ale pořád jsou vizuálně zastoupeny - vidíte jak otroci sklízejí obilí, nosí ho do mlýna, ale pokud se někde jeden zatoulá nebo nejdou tou nejlepší cestou či nenosí věci ve správném pořadí je jedno - prostě máte farmu, ta vám dává +X obilí a když postavíte mlýn, tak se vám sníží produkované obilí o Y a dostanete +Y mouky.
-
-
To si mi teda stím Project Hospital moc radost neudělal, funguje vtomhle ohledu lépe Two Point Hospital?
-
-
nevím, to je na mne moc zjednodušené - je to remake theme hospital, ale PH se snaží o simulaci, což je mi bližší, ale bohužel zpracování je dost špatné a bojím se, že se to jen tak nezlepší, když za 2 roky s tím moc neudělali, ale už sypou DLC. Hrabal jsem se v přístupných částech zdrojáků - většina .xml a byl jsem docela zklamaný, z toho jak hodně primitivně to je splácané dohromady. Největší zádrhel je v AI, nemáš nad ní moc kontrolu a vše je jen ten nejzákladnější skript bez rozhodování kolem. Diagnostika probíhá v podstatě u všeho úplně stejně - máš seznam všech vyšetření, které mají na pevno danou prioritu a doktor vyšetřuje pouze tak, že jede jedno vyšetření za druhým podle seznamu. Pokud narazí na symptom, tak se tím vyřadí pryč diagnózy, které tento symptom nemůžou mít a tím i vyšetření, která nevedou ke zbývajícím diagnzám. V praxi to docela dobře funguje u jednoduchých nemocí nebo těch, které mají hodně symptomů, protože první vyšetření je vždy "rozhovor" a pacient toho na sebe většinou poví dost na to, aby zbylo jen několik diagnoz. Problém nastává u diagnóz, které mají jen 2-3 symptomy a ty 1-2 jsou velmi obecné, že jsou prakticky u všech diagnóz. Doktor pak provede 3 stránky vyšetření než náhodou objeví ten jeden symptom, který vede k určení nemoci. Problém je, že vyšetření, která nikam nevedou, už nevyřadí diagnózy a s nimi vyšetření, která už vzhledem k provedenmým vyšetřením nemůže vést k těmto diagnózám. Zjednodušený příklad - pacient má buďto problém se srdcem nebo plicní nemoc - pošlu ho na EKG a USG srdce a ty nic neodhalí, ale nemoc srdce stále zůstává jako možnost, až dokud ho nepošlu na RTG trupu nebo MRI, kde to odhalí symptom plicní nález a teprve potom to vyřadí jako možnou diagnózu srdeční problém a těhle nedomyšlených věcí ohledně funkčnosti nebo spíš nefunkčnosti je tam celá řada.
-
-
-
Nechci vyvolavat hate a kritizovat "českej klenot" ale tohle melo vyjit v době Dune 2, nebo mit jinači grafiku. Keci o pixel art neberu😛
Verim že hra je dobra, ale ja hraju Anno 1800 ptž se mi libí a tohle NE... za 10 určite NE...
-
-
Zkusím to nějak podle mě maximalně objektivně. Máš malej terč a velkej terč. Střed je za deset.
-
Raději takto předrenderovanou a přehlednou grafiku, než nějakou plain 3D, kde by se nedalo vyznat.
-
Jedno staré kočičí přísloví říká: Co to sakra meleš, ty vořechu?
-
-
Takle ma vypadat desitkova hra ?? Takle ?? Probudte se seudruzi aj s kočičkovymi přislovimi...
https://www.metacritic.com/game/pc/factorio
tohle bych bral ty "vořechu" ale za 10 to neni, nebo si tady s tema čislama recenzenti delaj už totalni srandu
-
-
Grafika je podřadná, to bys měl pochopit. Kor u nezávislých her.
-
-
Podradna neni. Lepsi grafika by mela prehlednejsi UI, u obrazku co mas a muzes vyrobit by diky vetsimu rozliseni mohl byt rovnou popis o co jde atp. Takze ta pixelova grafika zhorsuje uzivatelsky komfort, prehlednost atp. a tim i samotnou hratelnost. Nekomu to asi nevadi, ale spoustu hracu to odradi a to je skoda.
-
-
Čoveče, ty vůbec netušíš, co to je pixelová grafika :)
-
-
Reakce na příspěvek:
A je mi to suma fuk co si myslis, ze to je, nebo co nekdo nadefinoval. Proste tomu co vypada jak 30 let stara grafika rikam pixelova grafika a je mi jedno jak je udelana.
-
-
Reakce na příspěvek:
Ve skutečnosti všechny modely jsou původně trojrozměrné, ale byly rotoskopií převedeny na sprity. Což má za následek, že i tak to vypadá dobře a že to rozjede i kalkulačka.
-
-
Reakce na příspěvek:
To je mi tak nejak jedno no. Jako je fajn, ze je to skutecne graficky naprosto nenarocne a kdyz clovek pouziva grafiku na slozite vypocty, tak muze hrat Factorio a nedojde v podstate k zadnemu zpomaleni vypoctu, ale mozna mam blbe oci, nebo mozek, mi to zkratka zhorsuje hratelnost, protoze se v tom ztracim a je to pro me osobne neprehledne. Proto mi to vadi. Kdyby to u me nemelo dopad na hratelnost, tak bych to nezminoval.
Ikdyz tedy v Anno a dalsich hrach podobneho typu s krasnou grafikou se muze clovek kochat a sledovat ruzne drobne detaily a uzivat si sveho vytvoru. Tady si muzu uzivat, ze jsem to paradne poskladal a ze musim cim dal mene delat neco manualne, ze je skoro vse zautomatizovane, ale po graficke strance to proste ke kochani neni.
Jinak je Factorio skvela hra, vyborny napad i skvele zpracovani, jen ta grafika a par dalsich veci v uzivatelskem prostredi mi tam vadi a docela mi to zneprijemnuje hratelnost.
-
-
Reakce na příspěvek:
Z mé zkušenosti je to nepřehledné jen když to někdo postaví nepřehledně.
Viz: https://www.reddit.com/r/factorio/comments/gtbc43/this_is_the_first_time_after_50_hours_that_ive/
-
-
-
-
-
Ale Factorio nema pixelovou grafiku :D Te to klasicka predrenderovana 3D grafika. Muzes sice zoomovat a uvidis pixely, ale to neznamena, ze to je pixel art.
Modely jsou prave hodne detailni a prave prehledne, takze nechapu argument o neprehlednosti.
UIcko dostalo nekolik reworku a to posledni je hodne dobre udelane. Vsechny dialogy maji stejny styl, confirm / cancel buttony jsou pokazde na stejnem miste a pod., takze opet prehledne.
-
-
Reakce na příspěvek:
Je to vec nazoru. Podle me je spatne vyreseno pouziti leveho a praveho tlacitka mysi, kde je pro efektivni klikani a staveni potreba mit ruku na klavesnici. Narozdil od Factoria to drtiva vetsina podobnych her dokaze mnohem pohodlneji bez klavesnice a je to jen o nadefinovani toho, co ma kdy delat leve a prave tlacitko mysi, nic vic v tom neni.
Modely jsou mozna detailni, ale tim nizkym rozlisenim jsou proste hnusne a rozmazane a detailne nevypadaji ani nahodou. Staci se podivat na jine budovatelske hry, RTS atp. a potom se muzeme bavit o detailnosti....
-
-
Reakce na příspěvek:
Klávesa "Q" je můj nejlepší kamarád. Pohled zvrchu je ten nejpřehlednější. Proč asi všichni stavební projektanti a inženýři kreslí všechno pohledem z vrchu... A že by modely měly nízké detaily, mi nepřijde. Pixely jde vidět jen při úplném přiblížení (mám 32" WQHD monitor)
-
-
Reakce na příspěvek:
Ano, klavesa Q je stezejni, ale je to jenom proto, ze naprosto vadne a neefektivne priradili funkce levemu a pravemu tlacitku mysi. To co dela klavesa Q mohlo v klidu delat prave tlacitko mysi. Stejne tak to co dela klavesa R muze delat delsi stisk leveho ci praveho tlacitka, kolecko ci nejaka dalsi kombinace. A tak by se dalo pokracovat. Jak rikam, vetsina jinych her to ma vse vyreseno pomoci mysi, takze nebylo treba vymyslet nic noveho.
-
-
Reakce na příspěvek:
Tak to mi mnohem více vyhovují klávesy. Je to rychlejší a přesnější. Navíco jsou hned vedle WSAD.
-
-
Reakce na příspěvek:
Ale vsak v tom neni problem. Jde o to, ze bez klavesnice je to velice nepohodlne, coz jine hry nemaji a da se to hrat bez problemu bez klavesnice.
-
-
Reakce na příspěvek:
Moving the goalpost, napred o pixel art, pak ze je rozmazana, ted ze maji spatne mys.
Jak presne to souvisi s tim, ze nemas pravdu v tom, ze ta grafika ma nizke rozliseni? Pri defaultnim zoomu vidis jednotlive pixely az na 4k.
A jak presne by hra co by mela 3D grafiku mela lepe resene UI?
A zrovna ze by 3D bylo prehlednejsi neni uplne pravda, prave treba DSP je ve 3D a sice vypada dobre, ale nekdy je problem se v tom vyznat, protoze si zakryvas veci a musis porad rotovat kamerou abys mohl stavet.
-
-
Reakce na příspěvek:
Bohuzel neni moje vina, ze zdejsi diskuze ma omezene moznosti vetveni vlaken a ne vsechny moje reakce se tykaji tvych prispevku.
-
-
-
-
-
-
-
-
Nedělej ze sebe Jacka a hoď si ručník na hlavu.
-
Oje, další z kultu grafika nad hratelnost. Začíná se to šířit jak spalničky.
-
-
Ten kult je vymysl obhajcu hnusne grafiky tveho typu.
Grafika je soucasti hry a logicky ma vliv na hratelnost. Stejne jako hudba. Tak to vzdycky bylo a vzdycky bude a to, ze par lidem nevadi hnusna grafika neznamena, ze to neni dulezity element hry samotne. Kdyby byla grafika tak nedulezita, tak by nebyl duvod se v grafice posouvat dal a dal. 😉
-
-
Řekl pochlebovač kultu grafika nad hratelnost.
Grafika je součástí hry a logicky nemá vliv na hratelnost. Narozdíl od zvuku. Doby kdy grafika ovlivňovala/omezovala možnosti hry už jsou dávno pryč. Když se podívám na současných 300 000 lidí na Valheimu a další stovky tisíc lidí hrající graficky zastaralé hry které se drží v top10 na steamu, jednoznačně podporuje tvůj názor o pár lidech kterým to nevadí.
Grafika se musí posouvat dál, aby pozlátko poždímalo kapsy i případů jako jsi ty. ;)
-
-
Reakce na příspěvek:
Zadny takovy kult neexistuje, je to stejny blabol, jako udajna prazska kavarna...
Hry na svete hrajou stovky milionu lidi, takze operovat stovkami tisic neboli necelym promile celku jako dukaz, ze to nevadi skoro nikomu je usmevne a jen to dokazuje tvoji vlastni omezenost, ktery dokumentuje tvuj pocit nadrazenosti, ze ti nevadi hnusna grafika...
A jelikoz nemas argumenty, tak mi podsouvas nesmysly a zarazaujes me do nejake udajne skupiny lidi.
Az ti jednou bude 20 a vic, tak mozna taky zmoudris a pochopis, ze nemas jediny patent na rozum a ze to co se libi tobe je to jedine spravne...., zlvast v oblasti zabavy, kde co clovek to jiny vkus, potreby a pohled na vec...
-
-
Reakce na příspěvek:
Ty brďo ty seš fakt prozíravej, že si sám přišel na to, že to je blábol. :)
Je parádá jak snadno dokážeš usoudit že to dokumentuje můj pocit nadřazenosti, ale aspoň jsem nabídl hmatatelný údaj z uznávané platformy, že těch lidí není úplné mimimum. Možná by nebylo od věci předložit i něco co podporuje tvůj názor že grafika má logicky vliv na hratelnost ( doufám že nevyrukuješ s 8bitovou grafikou, u které je tak trochu logické že byla omezující ).
Až ti jednou bude 30 a víc, tak možná taky zmoudříš a pochopíš, že nemáš patent na rozum a že to co ty považuješ za důležité, může být pro někoho dalšího naprosto minoritní element pro udělení či neudělení absolutního hodnocení. Miluji když někdo aplikuje podobné fráze na druhého, přitom on sám se stejné věci dopouští též a ještě při své prostotě označuje ostatní za omezené.
-
-
Reakce na příspěvek:
Hmatatelny udaj to vubec zadny neni. Jednak tvoje uvadena cisla znamenaji kapku v mori vsech hracu a jednak to ze nekdo neco hraje vubec neznamena, ze mu nektere veci nevadi a ze by neuvital ve hre kterou hraje zlepseni v ruznych oblastech.
Je smutne, ze cela tvoje argumentace je podsouvani tvych nazoru a fabulaci o nejake neexistujici skupine lidi, do ktere me zarazujes, ikdyz jsem nikde ani naznakem netvrdil, ze grafika je nadevse.
Cele jsi to podtrhnul totalni kravinou, ze tim ze grafika je narozdil od hudby (dalsi blabol) soucasti hry, tak nemuze ovlivnovat hratelnost :DDD
-
-
Reakce na příspěvek:
He, takže sám už nic nepředložíš a budeš dál blábolit rozebírat to co sem napsal já, pro odvedení pozornosti od toho že tvůj názor je vlastně naprosto nicotný a opírá se ještě o větší nic než ten můj. O hudbě jsem nic nepsal, ale chápu že ty mezi zvukem a hudbou moc rozdíl vidět asi nebudeš. No a stímto způsobem uvažování a vedení diskuze ještě budeš vytahovat že seš starší 20ti let, úlet.
No ať si každý návštěvník této diskuze sám rozsoudí kdo se tady ukázal jako mimoň. Pa.
-
-
Reakce na příspěvek:
Predlozil jsem toho dost, to ze ty si porad vymyslis a cucas si z prstu lzi je bohuzel tvoje bezna praxe od prvniho prispevku, kdy sis vymyslel neexistujici kult grafiky a do ktereho jsi me zaradil, ikdyz je to cele nesmysl, jak s tim kultem, tak s tim, ze bych si neco takoveho myslel, natoz tvrdil....
Jinak hudba je soucasti zvukoveho doprovodu a nevim jak ty, ale prakticky kazdy kdo muze, tak ji vnima pomoci zvukoveho ustroji, neboli i hudba je zvuk ;-)
Ale od cloveka, ktery tvrdi, ze grafika hry nemuze ovlivnit jeji hratelnost uz muzeme cekat asi jakykoli nesmysl :D
-
-
Reakce na příspěvek:
Cele jsi to podtrhnul totalni kravinou, ze tim ze grafika je narozdil od hudby (dalsi blabol) soucasti hry, tak nemuze ovlivnovat hratelnost 😃
Jinak hudba je soucasti zvukoveho doprovodu a nevim jak ty, ale prakticky kazdy kdo muze, tak ji vnima pomoci zvukoveho ustroji, neboli i hudba je zvuk 😉
Mohl by sis udržet stejnou myšlenku aspoň mezi dvoumi posledními příspěvky, to zvládnou i makakové.
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Třeba Zelda BOTW je taky jasná desítková hra (nejen pro mě) a grafiku leckdo hejtuje, že je infantilní.. Prostě sto lidí, sto chutí..
Nebo Baba is You - jedna z top logických her dekády a grafika..? 😉
Jde o hratelnost a zážitek.. Grafika je pouze jedna z kvalit, co (video)hra může mít.
Porsche taky nebudeš hejtovat, že nevyjde sjezdovku.. A je lepší rolba, nebo Porsche? 🤔
-
-
Vase prirovnani s Porsche je totalni nesmysl. To by odpovidalo, kdyz by nekdo kritizoval simulator, ze to neni dobre adventura a je tam malo RPG a neni tam prostor pro detailni tvorbu postavy a jeji rozvoj.
Ale tady se resi uplne neco jineho. A sice to, ze vase Porsche z roku 2020 ma extreni i interni design z roku 1990, je moznost pouze klasicke manualni prevodovky, nema airbagy atp.
-
Co to plácáš? https://youtu.be/p_STV__bE4A
-
-
heh 😀 dobré video. 👍
Každopádně já měl na mysli nějakou pěknou alpskou červenou občas proloženou černou.. 🤗
V Porsche mám něco málo naježděno a na sjezdovku bych se s ním opravdu nepouštěl 😀
-
-
Pro jistotu dodám zjevné - to Porsche ve videu je 100% upravené pro takové frajeření (minimálně zakrytováním podvozku.. Ale respetk samozřejmě 😀
-
-
No zklamu tě, ale to Porsche bylo stock, když nepočítám specialní zimní pneu. Porsche je modifikovaný už z rýsovacího prkna. Logicky by to jinak postrádalo jakejkoliv smysl to video.
-
-
Reakce na příspěvek:
A že to byla čistá sériovka máš odkud? Ve videu ani v popisu to nevylučují.
Z mé zkušenosti jízdy na sněhu je největší problém právě drhnutí spodku. Takže ta sjezdovka byla buď zmrzlá a urolbovaná na beton, nebo to auto mělo spodní kryt. Když si v autě sedneš na spodek, tak ti nepomůže ani náhon na všechny kola světa.
-
-
-
-
-
😱😱
-
-
-
podle mě ta hra vypadá skvěle a hlavně je přehledná i když má člověk mega továrnu
-
-
Mi osobne prave to nizke rozliseni, neboli ten "pixelart" tu prehlednost vyrazne snizuje. Ale chapu, ze nekomu to nevadi, ci to pusobi naopak. Jen skoda, ze clovek nema na vyber. Uplne by stacilo, kdyby to vypadalo aspon jako TTD v upravene grafice.
-
-
Uz sem sice reagoval, ale budu reagovat znova :D
Co to placas? Jaky pixelart? Ze to nevypada jako OpenTTD v upravene grafice?
Ale vzdyt presne tak to vypada, je to udelane stejnou metodou, ve stejnem stylu, dokonce pri vetsim rozliseni.
Nehral si nahodou moc starou verzi, nebo nehrajes s lowres spritama?
-
-
-
jak bych ti to... no asi takto. Klidne si hrej Anno 1800, protoze Factorio neni hra pro tebe. Staci to vysvetlit takto?
-
-
No hurá :)) Factorio je unikátni pecka, nebál bych se říct tvrdá droga. Ale o 300hodin déle a po několika továrnách musím konstatovat že na těch nepřátelích by chtělo zapracovat, se schopnou obranou už je člověk nemusí řešit, jelikož přijde fáze kdy máte technologický náskok a broučí armády už tento růst nedokáží udržet. A když si člověk nastaví počet hmyzáků na maximum již při generaci mapy, což stavbu na chvíli rozhodně stíží, stejně se dostanete do fáze, kdy AI nedokáže s takovým množstvím jednotek pracovat a bude se tupě rozbíjet ve stejné úžině kterou jste předtím pokryli desítkami střelných věží. No a další ložiska si prostřilíte výbušninami s pohodou jakou jezdíte se sekačkou po zahradě. Jsou módy které přidávají varianty brouků s vyššími životy, což se zase řeší lepšími střelnými vězemi, ale to mou výtku na design nebezpečí nepřátel úplně neřeší, jelikož se jedná jen o navyšování obtížnosti pomocí životů nepřátel, coz je tak trochu laciné řešení ústící ve stejný dojem co byl původně.
V tomhle ohledu jsem si často vzpoměl na Ceasara a jeho implementaci boje.
Už jsem si kolikrát pohrával s myšlenkou jaké by to asi bylo, kdyby brouci byli jako svérázná civilizace, se svými městy a vlastní "produkcí", klidně i možností určité formy diplomacie, kde by byla možnost přejít na zelenou energii a žít si společný hmizí sen. Třeba jednou.
PS: Ti co hře vytýjají chybějící příběh, jsou dvorní šášové :)
-
-
Kdo tady vytýkal chybějící příběh?
-
-
On tu někdo vytýkal chybějící příběh?
-
Jsou módy, které dodají i lepší AI enemy a ti pak hledají slabá místa v obraně a přidávají větší grupy. Takže pokud uděláš někde v obraně chybu, nebo ti vypadne elektřina, tak máš v základně najednou bambilion brouku a to je na hezky load 😆 jsou tam pak i brouci, kteří slouží jako artilerie a mají větší dostřel, takže tam musíš fyzicky nabehnout.. Chce to pak hrát raději v MP. Pak jsou jj obrneni s elektřinou. Vím že jsem to na SP nedával a to mam přes 500hod. Nedělal jsem nic jiného, než jen řešil obranu a posun v základně byl 0. Takže chápu, že autoři to mají nastaveno takto.
-
-
To zní fajn. Je fakt, že už nějaký pátek jsem se na módy nekoukal, takže pokud už to takle okořenili tak jedině dobře. Už teď se těším na další měsíc s touto návykovkou :)
-
-
-
Tady se někdo probudil ze zimního spánku, že to trvalo. Ale hezky se četla, jenom škoda, že nevyšla tehdy, když měla.
-
"Také pak dejte pozor, abyste si v záchvatu budovatelského transu
uvědomili, kde stojíte. Když totiž vlaku řeknete, ať jede, tak vás
poslechne a prostě pojede. Jestliže se v tu chvíli budete zrovna
producírovat na kolejích, bude to mít negativní vliv na vaše tělesné
zdraví."vlaky jsou smrtící, ale dá se tomu předejít. Stačí kritický úsek, kde jezdí hodně vlaků a vy navíc i rádi chodíte, obhnat zdí a na pár místech přidat želeniční přejezd a záleží jak jste schopný "programátor", tak lze začít pouze varovným světlem, pokud bude vlak na trase, až po automatické brány (místo závor), světlenou i zvukovou signalizaci a i zastavení vlaku, pokud jste na kolejiích. A pokud nejste schopný programátor a hradla a podmínky vám moc neříkají, tak lze stáhnout hotové sety jako blueprinty.
Třeba takováhle funkční sranda lze navrhnout - https://forums.factorio.com/viewtopic.php?t=54160
-
-
Zase kdyz se nechas prejet vlakem, dostanes achievement :D
-
-
To jo, ale jednou stačí :)
-
-