Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • X-box, win-X, je tu nejaka souvislost, na kterou ne a ne prijit *5*
  • Staré Fallouty jsou pro nás prostě dokonalou kombinací svých prvků a na některé Bethesda prostě kašle nebo je dokonce mění a s tím se prostě nemůžeme jenom tak smířit Jednoduše chceme tu starou kombinaci klidně doplněnou o různá funkční vylepšení, která ale nenaruší starou dobrou kombinaci. Fallout 3 byl mým prvním setkáním s Falloutem a neskutečně jsem se bavil při prozkoumávání světa a získávaní vybavení jsem strávil pěknou 100 hodin ale nevzpomenu si z toho na nic než na ten pocit. Pak jsem si ze zvědavosti zahrál Fallout 2 a po neuvěřitelné herní euforii se mi otevřely oči a já pochopil, co té hře chybí. Vývoj postavy téměř nulový, celý svět nefunkční a nepropojený, ze skillů jste potřebovali maximalně zbraně, lock pick (jenom kvůli získání vybavení) možná řeč a šmitec. S.P.E.C.I.A.L., perky, karma, reputace a levelování prostě k ničemu bez užitku jenom pro ten pocit že mám další level a že někam postupuju bez nějakého účelu. FNV už na tom byl lépe a pokud bude propracování světa s vývojem postavy ve Fallout 4 na podobné úrovni tak si Fallouta zase jednou maximálně užiju (naposledy měsíc zpátky kdy jsem poprvé dohrál Fallout 1.5 ressurection maximální pecka v něčem podle mně i lepší než 1 a 2) a pokud to bude Fallout 3 s více možnostmi a ještě vzdálenější původním dílům, tak si stejně užiju i to co mi Bethesda naservíruje a vypadá to, že toho bude hodně. Každopádně se těším, což se mi naposledy stalo u GTA V
  • Tak vzhledem k tomu, že žádné domy nebo nedejbože osady stavět nemusíš, pokud nechceš, se děsíš docela zbytečně, ne?
  • No uprime.Toho Simsovani se uprime desim.Abych jete sazel mrkev a kopal studny to uz ke trochu prea caru.Aby clovek nezakoranil jen na takove blbosti ze tabor nema co zrat ci pit a ze potrebuji okamzite pomoc at jsi kde jsi ze na ne utoci 5 banditu.
  • PreidaQ
    Naopak větší svižnost akce je podle mě to, co Falloutu docela prospěje.
  • Ja jen doufam ze to nebude mit tak kolikrat vylozene hloupe questy jak 3.To bylo priserne. Nektere absolutne nedavaly smysl a byly az zbytecne. A hlavne prazdna mapa kde jsou jen rozvaliny a dve mista kde jsou obyvatele jinak jen nuda prázdnota a sed.A charaktery který jednou potkate a uz na ne hned zapomenete. V tomto ohledu New Vegas prevalcovalo celou puvodni hru v cele mire. Cele New Vegas mělo mnohem vetsi hloubku pribehu a vůbec všechno bylo lepe odladeno a lip sedelo do sebe. Jo a taky me docela desi ze to bude az moc silena strilecka. Takova az moc kopie Rage.
  • TheLordoftheNonsense
    Ježiši, já se asi počůral nedočkavostí.
  • JJ videl jsem a zavidim, slape ti to paradne, smekam.
  • ...tak ty si určite ten najväčší...moder...
  • Tohle je svět Falloutu, takže bych to viděl na fůzní generátory, stejné jako budou potřeba k chodu energozbrojí. Každé auto a motorka v FO3 mělo nukleární reaktor, stejně tak roboti a tak dále, proto i dvě stě let po konci světa stále běží.
  • a smim se zeptat, na co ty generatory pobezi? Budou ropna pole k dispozici, nebo obsadime predvalecnou rafinerii, miniaturni kolecka plna krecku? a proc generatory, proc rovnou neuvazovat nad solarkem, kdyz mam k dispozici MIT, nebo nejaky plazmovy reaktor, nebo cokoliv dalsiho, to jako budu mit v osade 50 generatoru, ke kazde cipovine jeden?
  • Stojím při tobě. Dveře mého Vaultu zůstanou letos otevřené. Pařit se nebude dřív jak po 75% slevě.
  • Jako bez debat - tohle bude hrozna pecka...Pokud uplne nezmrvej questy/vnitrni "pribehovou" linku,tak neni co resit.
  • Tak tohle srovnání už ani nepokulhává, to jede na kriplkáře. Přece nemůžeš srovnávat gangstera z 30. let 20. století, kterej má za zády celou kriminální organizaci a de facto ovládá půl New Yorku s nějakym trhanem bez kontaktů, kterej právě přilez z radioaktivní pustiny.
    Vem to spíš takhle. Když za tebou přijde v hospodě dvoumetrovej nařachanec a řekne "sedíš mi na místě, pyčo" asi mu to místo uvolníš spíš, než když se o to samý pokusí šestnáctiletej puberťák, kterej má 40 kilo i s postelí. Dialogový možnosti i na jiný staty, než je int/ch/speech smysl dávaj. To, že jsou dialogy jako celek jsou stupidní je věc druhá...
  • fallanga
    Říká ti něco film Kmotr? Kmotr neměl moc fyzické síly a i tak se ho všichni báli.
  • Psychotic
    OK, OK, už můžeš sklapnout, Microsofte! Tak já tu tvojí bednu teda koupím, no!
  • Podle mě nemají dost času aby něco moc měnili, tohle není jako prezentace Zaklínače aby se pak rozhodli překopat grafický engine. Pokud cílí na konec tohoto rokumusí být hra už prakticky hotová a teď už jen dolaďují, v případě Bethesdy spíš maskují, chyby.
  • Nejspíš to bude stejné jako Steam Workshop a Skyrim, ne že by to se Skyrimem šlo dát na konzoli, pokud to tam autor nahraje tak s tím automaticky souhlasí. Další věcí je, že si nedovedu představit jak slabočký mod to bude musel být aby šel hrát na xboxu. Nejspíš to bude limitováno na různé oblečky a kloboučky případně obyčejnější zbraně, nic moc složitého co by potřebovalo něco jako FOSE. Mám strach co se týče placených mododů, ale vždycky tady ale je a snad i bude Nexus.
  • UI je strašný, animace otřesný a postavy zase nicmoc. Ale zbytek působí velmi dobře. Bethesda udělala zjevně kus práce svou hru zase dál posunout a celkový dojem výborný. Hlavně doporučuju celé představení F4 (dohromady něco přes půl hodiny - např. na youtube Kotaku k vidění).

    Vypadá to hodně slušně. Bethesda nezklamala. Drobnosti nakonec vyladí moddeři...
  • pretože je logické, že ak máš vysokú silu, tak môžeš ľahšie na niekoho použiť zastrašovanie ako keď si inteligentný rečník

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit