Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Hmm prvy clanok po dlhej dobe ktory som docital na Tiscalli do konca. Konecne clovek ktory vie co hovory....Inak obdivujem autora i vsetkych tych ktory F3 dohrali....
  • Já teda nevím většina chytráků tvrdí že F1 a F2 vynášíme do nebes jen z nostalgie apod.
    Ale já hrál tyhle 2 kousky docela nedávno a to sem ani nevěděl, že je to mezi starší generací tak oblíbená hra (to samý u BG) .
    Tyhle hry mi změnily absolutně pohled na herní branži a hry jako takový.
  • Nejlepší článek na Games *5*
    Dan Vávra je mega borec
  • Ja jsem asi moc spokojeny clovek. Hral jsem jednicku i dvojku, byl jsem jejich velky fanousek a miloval jsem jejich "ducha". A presto mi vubec nevadil "duch" Falloutu 3, spis naopak, naprosto me pohltil a nejake ty nelogicke veci, ktere clanek zminuje, jsem si vlastne uvedomil az ted, kdyz je ctu. A porad mi vlastne nejak...nevadi. Vsechny tri dily jsem dojel 3x, coz me sice necini hardcore fanouskem, ale presto fanouskem ktery vi o cem mluvi - a zkratka byl jsem nadsen.

    Nejak je tu toho negativismu posledni dobou moc - a to nemyslim ted negativismus v souvislosti s timhle clankem nebo vuci F3. Spise obecne, vsechny ty komentare k suprovym videim a CG animacim, prirpavovanym hram a nastupcum legend od jeste legendarnejsich firem, ktere kazdy druhy hrac v Cechach kupodivu shledava z nejakych velice rozumnych duvodu uplne nap*cu.
  • Dane, diky za krasny clanek. Vystihl jsi presne co F3 chybelo a proc ho spousta pravovernych falloutaku, vcetne mne, zavrhla. Doufam, ze mi FNV vydrzi aspon tak dlouho jak oba predchozi dily :)
  • Já si první dva staré fallouty občas zahraju i teď (dávám si je tak jednou za dva roky) a je to věc, na kterou se vyloženě těším a užívám si ji plnými doušky... Něco jako když má člověk nejoblíbenější film, který si chce pouštět jen jednou do roka, aby se na něj vždy pak mohl další rok těšit a víc si to pak užil.
    Fallout 1 a 2 jsou pro mě největšími herními zážitky, nic jiného na mě tolik nezapůsobilo, ty hry mají prostě svůj vlastní dokonale promyšlený aleternativní svět, do kterého se velmi rád znovu na nějaký ten měsíc ponořím! Grafika a engine je dnes sice zastaralý, ale mně se líbí pořád. Jako výtvarník dokážu ocenit, jak je všechno krásně nakresleno a navrženo, pro mě je to vyloženě lahůdka...

    Fallout3 mě nebavil, cítil jsem z něho tu prázdnotu, všechno v té hře bylo jen na oko, rozhovory mě nebavily poslouchat ani číst, souboje nebyly špatně vymyšlené, ale provedení se mi nelíbilo. Celkově ten engine z Oblivionu mi do té hry prostě nějak nesedí, přitom Oblivion mě celkem bavil...

    Ještě přidám perličku - F3 jsem hrál asi jinak, než si autoři představovali - po vylezení z vaultu jsem splnil asi dva questy, které mě vůbec nebavily, tak sjem si řekl, že se budu jen tak flákat po pustině, šel jsem tedy na jih. Po zhruba hodině prohledávání různých trosek jsem v jedné opuštěné garáži našel jiný vault a v něm hned otce! Splnil jsem tedy hlavní úkol už po dvou hodinách hraní a to jsem byl teprve na levelu 3! Tou dobou už jsem měl i rotační kulomet a úplně v klidu s ním přeřezával supermutanty. Na levelu 5 už jsem musel bojovat s Enklávou a dostal se na konec hry, docela hardcore *1* Myslím, že autoři mohli hru nějak "ošetřit", aby tydle ať už chtěné nebo nechtěné speedruny nebyly možné!
    • fallout 3 fuj, on se dá rychle dohrát, ty speedruny by se měly zakázat :)

      speedruny na dohrání:
      fallout 1 - 9 minut
      fallout 2 - 18 minut
      fallout 3 - 30 minut

      ano, speedruny jsou zajímavé věc. otázka je, jak jim chceš zabránit při hrách, kde je dá se říct volnost. a vlastně proč ti nevadily ty speedruny u jedničky a dvojky? nebo že tam je to ok? :D
      • Tys to ale moc nepochopil. Já jsem trojku dohrál se speedrunem omylem, hned při prvním hraní, vůbec jsem nevěděl, kam jdu a co tram najdu. Jaká je šance, že dohraješ jedničku nebo dvojku se speedrunem, aniž bys věděl, kam jdeš? V jedničce musíš všechno znát, abys to mohl projet za těch 9 minut a u dvojky taky, navíc musíš využít nejednoho bugu...
        • Tim zes nasel otce v Tranquility Lane jsi hru teda ani zdaleka nedohral. To je tak max. v pulce hlavni linky..
        • ale kdeže, ve falloutu 2 ses taky mohl dostat takřka ke konci nebo k power armoru, aniž bys ho znal (samozřejmě je to výhoda). buď chceš volnost nebo vodit za ručičku, nemůžeš mít vše a volnost se velmi špatně designuje, protože nikdy v životě nevyřešíš všechny možnosti, pokud neomezíš tu volnost...
  • NEJLEPŠÍ RECENZE co jsem na Vegas četl (a jedna z nejlepších i celkově) !!!
    Autor tam byl od začátku a ví o čem píše - tleskám
  • K humoru, není to tak, že jednička a dvojka ho mohla mít hodně drsný, protože tehdy nebyly počítačové hry tolik na očích? A že dneska si hra pro masové publikum takovéto kontroverze nemůže dovolit a tak má F3 i NV humor střízlivější? Čímž chci vyjádřit, není si humor F3 a NV podobný?!

    Dan Vávra, píšete "V Bethesdě možná mají smysl pro tvorbu fantasy světů, co ale rozhodně nemají, je smysl pro humor, protože ten ve hře zcela scházel, stejně jako ironie a nadsázka."

    Hrál jsem F3 mimo jiné právě kvůli humoru a bylo ho na mé očekávání málo. Ale když zapátrám v paměti, i po takřka dvou letech od dohrání si vybavím:

    - V terminálech byly vtipné minihry (třeba textová hra jak z 8bitů, další už si nevybavím, ale bylo jich víc).

    - V terminálu byla evidována stížnost účastníků promítání, že hlasitost zvukového doprovodu přesahuje hranici snesitelnosti (bylo to v planetáriu?).
  • ...pokračování předešlého příspěvku

    - V terminálu bylo k vytištění prohlášení o riziku smrtelného úrazu, které musí podepsat zájemci o shlédnutí předváděčky bojových robotů (bylo to v muzeu?).

    - V jedné lokaci (severozápad mapy?) jsem v budově (vysílací věž?) našel šachovnici s figurkami v podobě zmenšených předmětů ze hry. Jestli si dobře vzpomínám, figurky šlo dokonce posbírat a v inventáři používat jako skutečné předměty.

    - V nějaké městské lokaci jsem v interiéru natrefil na divadelní kulisy představující zmenšeninu typické Fallout 3 ulice s celými bloky domů.

    - V metru byly v jedné údržbářské místnosti záchodové zvony přicuclé nejen po stěnách, ale i na vysokém stropu.
  • Neříkám, že jsem automaticky skeptický vůči kvalitě FNV, ale F3 nebyl tou hrou, ke které bych se chtěl vracet a hrát ji znovu. To neplatí o prvních dvou dílech série, které se tomu kdo je hrál nesmazatelně zapsaly do paměti. Tenkrát se totiž hráči rozdělili na ty, co si Fallout oblíbili a na ty co si jej zamilovali. A mimochodem výborný článek.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit